Als je het wat meer gevolgd had had je kunnen weten dat ze niet zo naief is en deze aktie al een tijdje geleden had aangekondigd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tien seconden bezig en het Wilders-woord is weer gevallen. Een of andere naïeve doos.
quote:Twee weken geleden hield Yerli in Pauw & Witteman een pleidooi voor de liefde. Liefde voor Geert Wilders: "We love Wilders". Met een ludieke actie wilde ze de PVV-leider zachter maken. Hem laten zien dat niet iedere moslim een radicale woesteling is.
Let ook op het 'subtiele' groene sjaaltje als steun aan de oppositie van Iran.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kaboel Abdullar weer met z'n slimme opmerkingen.
Al had ze het in de negentiende eeuw aangekondigd, dan nog vind ik 't een debiele actie. Alsof dat ook maar wat oplost, verbetert of wat dan ook. Dat soort elementen zit daar enkel en alleen voor eigen gewin en publiciteit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je het wat meer gevolgd had had je kunnen weten dat ze niet zo naief is en deze aktie al een tijdje geleden had aangekondigd.
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef Horloge het volgende:
[..]
Let ook op het 'subtiele' groene sjaaltje als steun aan de oppositie van Iran.
Moord? Welnee! Er is 'een kwaad geschied'!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nog meer naïviteit daar in Urk. Tering. 't Geloof er maar weer bijslepen. Alsof dat goddomme die moord goedpraat
. De directeur van die school was ook al zo lekker bezig bij Goedemorgen Nederland.
Ja. Dadelijk noemen ze het nog een ongelukje. Dat ie toevallig z'n hoofd naar die honkbalknuppel bewoog. Dat zo'n kutjoch een moord pleegt, zegt mij dat dat bidden daar in dat dorp averechts gewerkt heeft.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:16 schreef Horloge het volgende:
[..]
Moord? Welnee! Er is 'een kwaad geschied'!
Voor een ware gelovige is het juist mooi als iemand dood en dus bij God is.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nog meer naïviteit daar in Urk. Tering. 't Geloof er maar weer bijslepen. Alsof dat goddomme die moord goedpraat
.
God maakt af en toe een foutje , als hij bezopen en met een joint in een alcoholschuur zit in Urkquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Dadelijk noemen ze het nog een ongelukje. Dat ie toevallig z'n hoofd naar die honkbalknuppel bewoog. Dat zo'n kutjoch een moord pleegt, zegt mij dat dat bidden daar in dat dorp averechts gewerkt heeft.
Hij schrijft exact hetzelfde als hoe hij spreekt. Elke zin schreeuwt: "Kijk eens hoe belangrijk deze zin is! Hoe ingenieus deze in elkaar zit! Hoeveel beeldspraak er in staat! Wat een metaforen! Wat een moeilijke woorden, die native speakers vaak niet eens kennen!".quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:16 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]dikke sjaal ja. Maar dat vind ik dan wel weer positief.
Ik begrijp alleen niet hoe iemand zomaar een boek volschrijft, maar op tv zo weinig opbouwend spreekt.
Kader Abdolah. En hij is heel belangrijk. Vindt hij zelf.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
Wat ziet die snor eruit zeg.Wie is dat eigenlijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kader_Abdolahquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
Idd. Twee keer dezelfde onzin uitkramen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Horloge het volgende:
Waarom krijgt ze twee keer de ruimte voor haar bullshit verhaal? Er zijn genoeg mooiere en betere verhalen te vertellen, lijkt me.
Islam-propaganda versus Wilders.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Horloge het volgende:
Waarom krijgt ze twee keer de ruimte voor haar bullshit verhaal? Er zijn genoeg mooiere en betere verhalen te vertellen, lijkt me.
Moet je Martin Simek eens horen, die woont hier al 40 jaar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Fantastisch Nederlands voor iemand die hier ruim 20 jaar woont.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:30 schreef Horloge het volgende:
[..]
Moet je Martin Simek eens horen, die woont hier al 40 jaar.
Maar die spreekt wél in volzinnen.
Kader Abdolah, de Martin Simek van P&W.:')quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
Denk even aan z'n dochter en je wordt weer rustig.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al heeft die soms ook ondertiteling nodig op de radio
ik mis even de link tussen simek en dochterquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Denk even aan z'n dochter en je wordt weer rustig.
Tatjanaquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik mis even de link tussen simek en dochter
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze heet simic geen simek
Jij denkt serieus dat Tatjana de dochter van Simek is?quote:
Nee dat was een grapje dat ik ooit hoorde.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat Tatjana de dochter van Simek is?
Hihiquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:49 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee dat was een grapje dat ik ooit hoorde.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:49 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee dat was een grapje dat ik ooit hoorde.
Gelukkig was ik niet de enige, ik dacht eerst ook dat het een vent was... Zodra ze begon te praten schrok ik gewoon van die hoge stem ineens.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:55 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Ik dacht voordat ze haar mond opendeed dat het een man wasZe heeft zelfs inhammen!!!
Zo hoog was die ook weer niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet de enige, ik dacht eerst ook dat het een vent was... Zodra ze begon te praten schrok ik gewoon van die hoge stem ineens.
Met wie zal hij deze keer mot krijgen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Jammer ik had gehoopt op een leuke aflevering.
gelukkig morgen weer een seniele Freek de Jonge.
dequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet de enige, ik dacht eerst ook dat het een vent was... Zodra ze begon te praten schrok ik gewoon van die hoge stem ineens.
Wel als je een zware mannenstem verwacht...quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo hoog was die ook weer niet.
Achjoh, die kolonel vond het alleen maar een reden om (malt)bier te drinken johquote:Op woensdag 25 november 2009 01:09 schreef AryaMehr het volgende:
Dit geeft weer eens de gebrek aan kennis bij de hoge piefen in het Nederlandse leger weer. De kolonel die refereert aan de mooie beelden die hij aan de missie in Afghanistan heeft overgehouden, en daarbij doelt op het vieren van de ''islamitische'' nieuwjaar in Afghanistan op 21 maart met de Afghanen. Wellicht als hij zich had ingelezen zou hij weten dat het niet de ''islamitische'' nieuwjaar betreft, maar het Perzisch nieuwjaar. De Taliban heeft jarenlang het Perzisch nieuwjaar (Noroez) verboden en mensen vervolgd die er wel aan deden. En de man die met dat grote snor aan tafel zat, mag zich wel schamen vanwege het feit dat hij hem niet corrigeerde.
Die man is zoooo dom.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:21 schreef Bragi het volgende:
6:06 "Ik ben nu geloof ik voor de verkeerde keer in het programma... en ik kom altijd met een van jullie gasten in conflict!"
Ja zo jammer...gemiste kansquote:Op woensdag 25 november 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
weinig mensen met wie freek ruzie kan maken vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |