Dat kun je gewoon meten hè.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef Hexagon het volgende:
Hero Brinkman trofee: De user die het vaakst een ban krijgt wegens wangedrag
SGP is er toch al?quote:
Vind jij hem een sgp'er dan?quote:
Dogma slaat niet perse op geloof, ik zie hem als een dogmatisch conservatieve user.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind jij hem een sgp'er dan?
Ik bedoel hij is een opmerkelijke user, maar toch geen sgp'er?
Ik zie hem meer als een laagopgeleide arbeideristische user, maar iig niet confessioneel en conservatief in de zin van Bart-Jan Spruijt.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:59 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dogma slaat niet perse op geloof, ik zie hem als een dogmatisch conservatieve user.
Wilders is ook strontconservatief, maar dan zonder religie.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie hem meer als een laagopgeleide arbeideristische user, maar iig niet confessioneel en conservatief in de zin van Bart-Jan Spruijt.
Dat terwijl ik een half decennium tot rancuneuste user ben benoemd, kun je nagaan, ik lijk in niets op bendktje. Nee, dat klopt niet. Ben ook nooit rancuneus geweest, volgens mij. De subjectiviteit zit mensen in de weg.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef Hexagon het volgende:
Voor bendk kunnen we de Sorensen award voor de meest rancuneuze user weer tot leven wekken
Moet je voorstellen hoe vredelievend de anderen toen blijkbaar waren.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat terwijl ik een half decennium tot rancuneuste user ben benoemd, kun je nagaan, ik lijk in niets op bendktje. Nee, dat klopt niet. Ben ook nooit rancuneus geweest, volgens mij. De subjectiviteit zit mensen in de weg.
Ja, Wilders is van huisuit juist liberaal, dacht ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wilders is ook strontconservatief, maar dan zonder religie.
Wilders was PSP'er toen dat hip was, is toen via D'66 naar VVD gegaan om later voor zichzelf te beginnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Wilders is van huisuit juist liberaal, dacht ik.
Rond de moord van Van Gogh, vlak nadat hij zich afscheidde van de VVD, zocht hij aansluiting bij het conservatisme van Spruijt. Maar een tijdje later gingen die ook weer uit elkaar, en tegenwoordig zie je de arbeideristische trekjes bij de PVV naar boven komen.
Ja, maar je kunt mij niet gelijkstellen met bendk, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe vredelievend de anderen toen blijkbaar waren.
Nee, nee, Bos is de draaikont (volgens de Wilders-adepten dan). Niet je politici door elkaar gooien he?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wilders was PSP'er toen dat hip was, is toen via D'66 naar VVD gegaan om later voor zichzelf te beginnen.
Mompelt iets over met winden mee waaien.
Ja, okee, tijdens zijn jeugdjaren is hij links begonnen idd.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wilders was PSP'er toen dat hip was, is toen via D'66 naar VVD gegaan om later voor zichzelf te beginnen.
Mompelt iets over met winden mee waaien.
Omgekeerd kan ook hè, krijg je bijv. de bendk trophy voor Geert Wilders.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef Monolith het volgende:
Het lijkt me niet zo nuttig om trofees naar users te vernoemen. Dat is een beetje de omgekeerde wereld.
Lijkt me een leuk idee. De winnende politici mailen we een selectie van hoogtepunten uit de postgeschiedenis van betreffende users.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omgekeerd kan ook hè, krijg je bijv. de bendk trophy voor Geert Wilders.
De Bluesdude trophy voor Femke Halsema.
Dat zou leuk zijn idd.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk idee. De winnende politici mailen we een selectie van hoogtepunten uit de postgeschiedenis van betreffende users.
Of je combineert het (Boer Klopkoek)quote:Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omgekeerd kan ook hè, krijg je bijv. de bendk trophy voor Geert Wilders.
dit moeten we doen ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk idee. De winnende politici mailen we een selectie van hoogtepunten uit de postgeschiedenis van betreffende users.
Ik vind het prima, maar ik voel met niet geroepen om de selectie van hoogtepunten te gaan samenstellen.quote:
Dat is iets voor sigme om te doen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar ik voel met niet geroepen om de selectie van hoogtepunten te gaan samenstellen.
Ik had wat tijd over op m'n werk en zo heel veel moeite is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:31 schreef sneakypete het volgende:
TVP'tje want ik wil natuurlijk een weloverwogen keus maken.
Leuk dat je het hebt opgepikt Mono (?), je bent overigens genomineerd.
Wilders onder serieus virtueel vuur nemen ... daar ben ik wel voorquote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wilders was PSP'er toen dat hip was,
Femke ligt hier naast me... en ze is heel vereerd. !!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
Mijn waarde, ik maak al een jaar of 5 dat soort lui belachelijk op Fok!, met bijna iedere post die ik in dit ongelukkige subforum plaats.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wilders onder serieus virtueel vuur nemen ... daar ben ik wel voor![]()
Die man lekker plat stupide bashen ... ook wel eens lachen![]()
Maar niet iets er tussen in.
Uit welke bron komt het verhaal dat Geertje PSP-aanhanger was ?
Niet van zijn broer... die zei alleen dat hij een affiche met blote psp-vrouw aan zijn geil broertje gaf.
Sexuele revolutie heette dat in de seventies
[..]
Femke ligt hier naast me... en ze is heel vereerd. !!
terecht![]()
Geil kereltje ben je hè, Bluesy.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Femke ligt hier naast me... en ze is heel vereerd. !!
terecht![]()
Maak mijn naam ook even bolt dan, dude.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef sneakypete het volgende:
Ben ik nu de allereerste? Dat geeft te denken.
Voor de duidelijkheid heb ik mijn keuzes vetgedrukt. De rest mag je dus skippen. Ik zal vele keuzes ongetwijfeld betreuren, maar dat is dan iets voor 2010. Vergeten jullie niet op mij te stemmen? U zult rijkelijk beloond worden. Subsidies, lagere belastingen? Vrijheid en gegarandeerd welzijn? Klimaatneutrale kolencentrales? Ik verzin er wat op. Utopia breekt aan! Alles wat u daarvoor moet doen, is het bolletje naast de naam Sneakypete rood (!) kleuren.
• Alexander Pechtold Trofee – Monolith. Moeilijk van te winnen. Net taalgebruik, relevante informatie en bovendien tactisch. Laat zich niet te snel verleiden tot het doen van makkelijk te ontkrachten, boude uitspraken. Zo, wat een geslijm! Tweede keus is Reya waarvoor ongeveer hetzelfde geldt. Maarja, die heeft een bril, oeps daar gaat m’n award!
Bolkesteijn kan het ook, maar daar zit ik politiek tamelijk dicht bij, dus dan krijg ik het verwijt nogal subjectief te oordelen.
• Boer Koekoek Trofee – Wat een keus! Maar wie is er nu echt heel erg slecht? Die mensen tracht ik te negeren. Bogarde_rules valt wel in de categorie the leftist you love to hate. En op rechts: JohnDope, bendk.
• Hans van Mierlo Trofee – EchtGaaf is niet zo’n enorm prettig debater, maar stelt wel soms best relevante vragen.
• Multatuli Trofee – Ik denk dat TitusPullo het weer ‘ns gaat worden. Maar de schrijfstijl van Lyrebird vind ik oprecht overkomen. Het is niet zozeer van het allerhoogste niveau, maar toch lees ik het graag.
• Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer? Wie dan? Misschien vul ik ‘m later in, momenteel echt geen idee.
• Kantspeldje – het boegbeeld laat al een tijdje niks horen. Ik ga voor Pool omdat hi j niet zo huilerlig links is, maar doorgaans wel wat nuttigs bijdraagt. Weltschmerz nu en dan.
• Van Baalenvaantje – Fiere vaandeldrager blijft toch wel Dr Wolffenstein. Van Baalen? Veel te links!
Conservatief op het griezelige af. Jammer dat hij zelden de moeite neemt om echt in discussie te gaan. Het zilver is voor Lyrebird.
• SGP Houvast – Veel users hebben hun dogma’s. HenriOsewoudt ligt voor de hand, maar hij kan het best goed verwoorden. Het wordt echter Papierversnipperaar. Zodra het naar God, wetgeving oid riekt schiet Papiertje in de versnipperstand. Los daarvan lijkt het me een ontzettend gezellig persoon.
• Sharon Dijksma Toffee - Rock_de_Braziliaan.
• G.J. Schutte Schaal – Ikzelf natuurlijk, maar dat mag niet. Bolkesteijn omdat ik Monolith al een prijsje gaf.
• Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. Ik snap na een jaar overpeinzingen nog steeds niet wat een zuiger is. Maar het schijnt Ryan3 te zijn. Ook dat duurde dan weer een jaar overpeinzingen maar dan van zijn kant. Zuigt dat?
• Mark Rutte Klepel – henkway
• Lenin Lintje. Seventh Wave flirt wel erg vaak met de doodstraf, eugenetica enz. Zelfs ik ben er te p.c. voor. Temeer omdat het me verder geen dom iemand lijkt, zou dit wel de laatste zijn waaraan ik mijn vrijheid zou willen afstaan.
• Thom de Graaff Poedelprijs. Argento.
• Mariette Hamer Stuk. Volgens mij hetzelfde als vorig jaar, Martijn_77 knippen-plakken uit elsevier en daar zelf vervolgens weinig zinnigs aan toevoegen. Jammer.
Deze topic is dan dan ook bedoeld als voorbeschouwing om de definitieve trofees te bepalen.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef sneakypete het volgende:
Ben ik nu de allereerste? Dat geeft te denken.
We moeten ook een Google prijs instellen wmb. De beste opzoeker oid ipv degene met de meeste dossierkennis.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze topic is dan dan ook bedoeld als voorbeschouwing om de definitieve trofees te bepalen.![]()
Zoek maar even op waar de tweede zin in de TT op slaat.
Tsja, ik weet niet of er mensen heel erg blij zullen zijn met de commissaris Rex trofee.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We moeten ook een Google prijs instellen wmb. De beste opzoeker oid ipv degene met de meeste dossierkennis.
Dan noem je hem toch de Wolff troffee, of is dat al te flauw?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet of er mensen heel erg blij zullen zijn met de commissaris Rex trofee.
Overigens is het gewoon een vak apart, uit een oceaan van informatie, de relevante informatie opdiepen. Dus waarom niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet of er mensen heel erg blij zullen zijn met de commissaris Rex trofee.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geil kereltje ben je hè, Bluesy..
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
![]()
Femke kan ook de hoogtepunten doen...
Het gaat ook meestal wel gepaard met dossierkennis, zeker wanneer de informatie niet simpelweg losse feitjes betreft. Om informatie over complexere zaken in een bepaalde context te vinden, dien je toch al over een behoorlijke basiskennis te beschikken. Misschien is het daarom een idee om de trofee voor dossierkennis wat te verbreden.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Overigens is het gewoon een vak apart, uit een oceaan van informatie, de relevante informatie opdiepen. Dus waarom niet?
Ik vind dat daar toch een niet eens subtiel verschil tussen bestaat hoor. Dossierkennis en Googlekennis.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat ook meestal wel gepaard met dossierkennis, zeker wanneer de informatie niet simpelweg losse feitjes betreft. Om informatie over complexere zaken in een bepaalde context te vinden, dien je toch al over een behoorlijke basiskennis te beschikken. Misschien is het daarom een idee om de trofee voor dossierkennis wat te verbreden.
Natuurlijk zit er een verschil tussen dossierkennis en Googlekennis. Het resultaat is echter in beide gevallen dat men met interessante, relevante informatie op de proppen komt. Daarnaast kun je natuurlijk in principe niet echt uit een post halen of iets parate kennis of via Google gevonden is. Het is een beetje en gevalletje "Chinese Room".quote:Op donderdag 19 november 2009 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind dat daar toch een niet eens subtiel verschil tussen bestaat hoor. Dossierkennis en Googlekennis.
Daar gaat het niet helemaal mee op imo, want we communiceren hier niet van achter een sluier (Turing test opstelling), we weten iets over elkaars biografie.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk zit er een verschil tussen dossierkennis en Googlekennis. Het resultaat is echter in beide gevallen dat men met interessante, relevante informatie op de proppen komt. Daarnaast kun je natuurlijk in principe niet echt uit een post halen of iets parate kennis of via Google gevonden is. Het is een beetje en gevalletje "Chinese Room".
Ik denk niet echt dat ik onder de nieuwkomers val en Iblis evenmin, hoewel die voornamelijk in de voormalige WFL forums actief is en wat minder in POL.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens vind ik jou en Iblis wel de waardevolste nieuwkomers op dit deel van Fok! hoor, Monolith.
User die beter niet kan zeggen wat hij of zij denkt?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Arend_Jan Boekestein trofee: de grootste kletskous
Hm. Ik zou haast willen zeggen de user die het spel minst tactisch speelt.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
User die beter niet kan zeggen wat hij of zij denkt?
Dat kan ze als de bestequote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is iets voor sigme om te doen..
User die zichzelf door onhandige uitlatingen diskwalificeert?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm. Ik zou haast willen zeggen de user die het spel minst tactisch speelt.
Yepquote:Op donderdag 19 november 2009 11:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
User die zichzelf door onhandige uitlatingen diskwalificeert?
Balkenende coup voor de stugge volhouder.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:45 schreef Monolith het volgende:
Nog even een administratieve mededeling:
Maandag maak ik het definitieve lijstje, dus suggesties kunnen nog tot maandag worden ingediend.
Die wil ik graag in mijn kast zetten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Hexagon het volgende:
De JP Balkenende award
Iemand die de grootste posts kan maken zonder iets te zeggen
bendkquote:Rita Verdonk award
User met de meest slappe vervelende oneliners
Jijquote:Barack Obama award, vrolijkste optimistische user
Wat ik niet mis, ken ik niet.quote:Jorg Haider award, user die totaal niet word gemist ondanks dat hij weg is
Goud uitreiken aan Ryan3, wat een durf!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:30 schreef TitusPullo het volgende:
De Engelse trompetter - Beeldje van massief goud, dat wordt uitgereikt aan degene die het vaakst nodeloos Engelse uitdrukkingen bezigt. Ryan3 is een belangrijke kanshebber.
Arnon Grunberg-award. Voor de user die politiek eigenlijk niet eens zo erg interessant vindt, maar die qua schrijfstijl in SC de grote Arnon Grunberg uithangt.quote:Op zondag 22 november 2009 19:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe heet die duffe schrijver met de bril ook al weer?
Nee.quote:Op zondag 22 november 2009 20:13 schreef TitusPullo het volgende:
Als-ie voldoet aan de omschrijving, staat-ie ongetwijfeld in jouw boekenkast.
Ahemquote:Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Moeten we niet iets doen met de Boekestijn award? Iemand die een te eerlijke flapuit is voor de politiek?
Meest emotionele debater, ben ik wel voor. Morgen het definitieve lijstje en de echte verkiezingen. Mochten er mensen nog geniale suggesties hebben, voor morgen in de loop van de ochtend dus.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Pieter Lakeman Vuist: voor de meest betrokken debater.
count me in.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |