abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74824164
Sinterklaas en de traditionele witte kerst liggen onder vuur, dus laten we deze mooi traditie dan maar in ere houden; Het is weer tijd voor de jaarlijkse POL verkiezingen!

De prijzen van vorig jaar:
  • Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
  • Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
  • Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
  • Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.
  • Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer.

• Kantspeldje - LINKS!
  • Van Baalenvaantje - RECHTS!
  • SGP Houvast - DOGMA!

• Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt.
  • G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie.
  • Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger.
  • Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen.

• Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt.
  • Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt.
  • Mariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat.

• Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist.
  • Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).

Voorgaande jaargangen:
    2008: POL verkiezingen; de voorbeschouwing ; POL verkiezingen - uw stem is gewenst! ; POL verkiezingen - Klinkend resultaat!
    2007: POLprijzen, wie wint wat? De uitslag.. ; POL verkiezingen POL ; De aanloop naar de POLverkiezingen; wat gaan we kiezen?
    2006: Uitkomst van beraadslaging: de POLtrofeeën! ; De enige echte POL trofeeën! ; Beter laat dan niet: POL verkiezingen voorkoken
    2005: De POL-verkiezing 2005 ; POL-verkiezing 2005 - Stemronde 2 ; POL-verkiezing 2005 - De uitslag
    2004: De PRE-POL-verkiezing, onder toezicht van de OVSE ; POL-verkiezingen 2004, deel I ; De POL-verkiezing 2004 ; Tweede ronde in de POL-award: Glimmerveen-award!
    2003: De POL-verkiezingen 2003 - De uitslag

Zoals gebruikelijk allereerst de voorbesprekingen. Het lijstje trofeeën van vorig jaar is natuurlijk een prima uitgangspunt, maar misschien vindt niet iedereen de benamingen meer actueel, zijn er trofeeën overbodig of dienen er nieuwe trofeeën te komen. Na zijn stormachtige politieke ontwikkeling van het afgelopen jaar lijkt Ton Elias mij bijvoorbeeld geen goede naamgever voor de trofee voor beste nieuwkomer.
  • Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
    pi_74824236
    TVP!
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      woensdag 18 november 2009 @ 18:35:59 #3
    212634 Ron.Burgundy
    Milk was a bad choice
    pi_74825217
    Leuk initiatief weer ga ik zeker volgen
    You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
    pi_74825470
    Les sanglots longs des violons de l'automne

Les sanglots longs des violons de l'automne
    Blessent mon coeur d'une langueur monotone.
    Tout suffocant et blême, quand sonne l'heure,
    Je me souviens des jours anciens et je pleure
    Et je m'en vais au vent mauvais qui m'emporte
    Deçà, delà, pareil à la feuille morte.
    Paul Verlaine.
    I´m back.
      woensdag 18 november 2009 @ 18:47:30 #5
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_74825617
    Hero Brinkman trofee: De user die het vaakst een ban krijgt wegens wangedrag
    pi_74825657
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef Hexagon het volgende:
    Hero Brinkman trofee: De user die het vaakst een ban krijgt wegens wangedrag
    Dat kun je gewoon meten hè.
    I´m back.
    pi_74825754
    Verrek, ik had verleden jaar ook ene trophy.
    Beste zuiger. Max Verhagen.
    Zie ik nu pas.
    Klinkt positief.
    I´m back.
    pi_74825888
    Godwin trofee?

voor de user die het meest nazisme en dat soort stuff erbij sleept

Einstein trofee
    de user die het meest wetenschappelijk lijkt te zijn ?

Kozzmictrofee
    de nuchtere user die het meest met serieuse bronnen komt en de de feiten checkt
    pi_74826357
    De bendk trophy, is dat iets?
    I´m back.
      woensdag 18 november 2009 @ 22:38:45 #10
    153070 Rock_de_Braziliaan
    Stranger than fiction
    pi_74834793
    Tvpeetke
    "I think I'm in a tragedy"
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
    "In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
      woensdag 18 november 2009 @ 22:43:05 #11
    177885 JoaC
    Het is patat
    pi_74834976
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
    De bendk trophy, is dat iets?
    SGP is er toch al?
    [quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
    [..]
    pi_74835021
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 22:43 schreef JoaC het volgende:

[..]

SGP is er toch al?
    Vind jij hem een sgp'er dan?
    Ik bedoel hij is een opmerkelijke user, maar toch geen sgp'er?
    I´m back.
      woensdag 18 november 2009 @ 22:59:13 #13
    177885 JoaC
    Het is patat
    pi_74835635
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vind jij hem een sgp'er dan?
    Ik bedoel hij is een opmerkelijke user, maar toch geen sgp'er?
    Dogma slaat niet perse op geloof, ik zie hem als een dogmatisch conservatieve user.
    [quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
    [..]
    pi_74835731
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 22:59 schreef JoaC het volgende:

[..]

Dogma slaat niet perse op geloof, ik zie hem als een dogmatisch conservatieve user.
    Ik zie hem meer als een laagopgeleide arbeideristische user, maar iig niet confessioneel en conservatief in de zin van Bart-Jan Spruijt.
    I´m back.
      woensdag 18 november 2009 @ 23:05:15 #15
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_74835880
    Voor bendk kunnen we de Sorensen award voor de meest rancuneuze user weer tot leven wekken
      woensdag 18 november 2009 @ 23:05:58 #16
    177885 JoaC
    Het is patat
    pi_74835908
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zie hem meer als een laagopgeleide arbeideristische user, maar iig niet confessioneel en conservatief in de zin van Bart-Jan Spruijt.
    Wilders is ook strontconservatief, maar dan zonder religie.
    [..]
    pi_74835959
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef Hexagon het volgende:
    Voor bendk kunnen we de Sorensen award voor de meest rancuneuze user weer tot leven wekken
    Dat terwijl ik een half decennium tot rancuneuste user ben benoemd, kun je nagaan, ik lijk in niets op bendktje. Nee, dat klopt niet. Ben ook nooit rancuneus geweest, volgens mij. De subjectiviteit zit mensen in de weg.
    I´m back.
      woensdag 18 november 2009 @ 23:09:37 #18
    177885 JoaC
    Het is patat
    pi_74836067
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat terwijl ik een half decennium tot rancuneuste user ben benoemd, kun je nagaan, ik lijk in niets op bendktje. Nee, dat klopt niet. Ben ook nooit rancuneus geweest, volgens mij. De subjectiviteit zit mensen in de weg.
    Moet je voorstellen hoe vredelievend de anderen toen blijkbaar waren.
    [..]
    pi_74836145
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef JoaC het volgende:

[..]

Wilders is ook strontconservatief, maar dan zonder religie.
    Ja, Wilders is van huisuit juist liberaal, dacht ik.
    Rond de moord van Van Gogh, vlak nadat hij zich afscheidde van de VVD, zocht hij aansluiting bij het conservatisme van Spruijt. Maar een tijdje later gingen die ook weer uit elkaar, en tegenwoordig zie je de arbeideristische trekjes bij de PVV naar boven komen.
    I´m back.
      woensdag 18 november 2009 @ 23:13:46 #20
    177885 JoaC
    Het is patat
    pi_74836231
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, Wilders is van huisuit juist liberaal, dacht ik.
    Rond de moord van Van Gogh, vlak nadat hij zich afscheidde van de VVD, zocht hij aansluiting bij het conservatisme van Spruijt. Maar een tijdje later gingen die ook weer uit elkaar, en tegenwoordig zie je de arbeideristische trekjes bij de PVV naar boven komen.
    Wilders was PSP'er toen dat hip was, is toen via D'66 naar VVD gegaan om later voor zichzelf te beginnen.

Mompelt iets over met winden mee waaien.
    [..]
    pi_74836308
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:09 schreef JoaC het volgende:

[..]

Moet je voorstellen hoe vredelievend de anderen toen blijkbaar waren.
    Ja, maar je kunt mij niet gelijkstellen met bendk, dat bedoel ik.
    Ik was niet rancuneus, vond het alleen erg vervelend dat lui die mij hier (en elders) voor pedofiel uitmaakten daarmee gewoon door konden gaan. Ik heb niet een rancuneus wereldbeeld, in tegendeel juist.
    I´m back.
      woensdag 18 november 2009 @ 23:15:17 #22
    66444 Lord_Vetinari
    Si non confectus non reficiat
    pi_74836318
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef JoaC het volgende:

[..]

Wilders was PSP'er toen dat hip was, is toen via D'66 naar VVD gegaan om later voor zichzelf te beginnen.

Nee, nee, Bos is de draaikont (volgens de Wilders-adepten dan). Niet je politici door elkaar gooien he?
    De pessimist ziet het duister in de tunnel
    De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
    De realist ziet de trein komen
    De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
    pi_74836338
    Het lijkt me niet zo nuttig om trofees naar users te vernoemen. Dat is een beetje de omgekeerde wereld.
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
    pi_74836344
    quote:

[..]

Ja, okee, tijdens zijn jeugdjaren is hij links begonnen idd.
    I´m back.
    pi_74836415
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef Monolith het volgende:
    Het lijkt me niet zo nuttig om trofees naar users te vernoemen. Dat is een beetje de omgekeerde wereld.
    Omgekeerd kan ook hè, krijg je bijv. de bendk trophy voor Geert Wilders.
    De Bluesdude trophy voor Femke Halsema.
    I´m back.
    pi_74836476
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me een leuk idee. De winnende politici mailen we een selectie van hoogtepunten uit de postgeschiedenis van betreffende users.
    pi_74836498
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lijkt me een leuk idee. De winnende politici mailen we een selectie van hoogtepunten uit de postgeschiedenis van betreffende users.
    Dat zou leuk zijn idd. .
    I´m back.
      woensdag 18 november 2009 @ 23:20:14 #28
    177885 JoaC
    Het is patat
    pi_74836499
    quote:

[..]

Of je combineert het (Boer Klopkoek)
    [..]
      woensdag 18 november 2009 @ 23:25:13 #29
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_74836697
    quote:

[..]

dit moeten we doen ja.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_74836914
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:25 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

dit moeten we doen ja.
    Ik vind het prima, maar ik voel met niet geroepen om de selectie van hoogtepunten te gaan samenstellen.
    pi_74836955
    TVP'tje want ik wil natuurlijk een weloverwogen keus maken.
    Leuk dat je het hebt opgepikt Mono (?), je bent overigens genomineerd.
    pi_74836990
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vind het prima, maar ik voel met niet geroepen om de selectie van hoogtepunten te gaan samenstellen.
    Dat is iets voor sigme om te doen. .
    I´m back.
    pi_74837144
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:31 schreef sneakypete het volgende:
    TVP'tje want ik wil natuurlijk een weloverwogen keus maken.
    Leuk dat je het hebt opgepikt Mono (?), je bent overigens genomineerd.
    Ik had wat tijd over op m'n werk en zo heel veel moeite is het nou ook weer niet.
    pi_74837223
    quote:

[..]

Wilders was PSP'er toen dat hip was,
    Wilders onder serieus virtueel vuur nemen ... daar ben ik wel voor
    Die man lekker plat stupide bashen ... ook wel eens lachen
    Maar niet iets er tussen in.
    Uit welke bron komt het verhaal dat Geertje PSP-aanhanger was ?
    Niet van zijn broer... die zei alleen dat hij een affiche met blote psp-vrouw aan zijn geil broertje gaf.
    Sexuele revolutie heette dat in de seventies
    quote:

Femke ligt hier naast me... en ze is heel vereerd. !!
    terecht
    pi_74837411
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wilders onder serieus virtueel vuur nemen ... daar ben ik wel voor
    Die man lekker plat stupide bashen ... ook wel eens lachen
    Maar niet iets er tussen in.
    Uit welke bron komt het verhaal dat Geertje PSP-aanhanger was ?
    Niet van zijn broer... die zei alleen dat hij een affiche met blote psp-vrouw aan zijn geil broertje gaf.
    Sexuele revolutie heette dat in de seventies
    [..]

terecht
    Mijn waarde, ik maak al een jaar of 5 dat soort lui belachelijk op Fok!, met bijna iedere post die ik in dit ongelukkige subforum plaats. .
    Daarom ben ik ook steeds weer de grootste zuiger.
    I´m back.
    pi_74837439
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

terecht
    Geil kereltje ben je hè, Bluesy. .
    I´m back.
    pi_74838269
    Verwijzend naar onderstaande: Oeps, ik ben weer te voorbarig geweest!
    Daarom trek ik mijn oordelen nog even in. Alle tijd om te bezinnen zo te zien. Ik wacht dus nog maar even af wat er komen gaat

Overigens: van mij mag het oude lijstje gehandhaafd worden. Extra suggestie:

-Wouter Bos troffee: onvoorspelbare draaikont.

[ Bericht 89% gewijzigd door sneakypete op 19-11-2009 00:19:52 ]
    pi_74838307
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef sneakypete het volgende:
    Ben ik nu de allereerste? Dat geeft te denken.
    Voor de duidelijkheid heb ik mijn keuzes vetgedrukt. De rest mag je dus skippen. Ik zal vele keuzes ongetwijfeld betreuren, maar dat is dan iets voor 2010. Vergeten jullie niet op mij te stemmen? U zult rijkelijk beloond worden. Subsidies, lagere belastingen? Vrijheid en gegarandeerd welzijn? Klimaatneutrale kolencentrales? Ik verzin er wat op. Utopia breekt aan! Alles wat u daarvoor moet doen, is het bolletje naast de naam Sneakypete rood (!) kleuren.

• Alexander Pechtold Trofee – Monolith. Moeilijk van te winnen. Net taalgebruik, relevante informatie en bovendien tactisch. Laat zich niet te snel verleiden tot het doen van makkelijk te ontkrachten, boude uitspraken. Zo, wat een geslijm! Tweede keus is Reya waarvoor ongeveer hetzelfde geldt. Maarja, die heeft een bril, oeps daar gaat m’n award!
    Bolkesteijn kan het ook, maar daar zit ik politiek tamelijk dicht bij, dus dan krijg ik het verwijt nogal subjectief te oordelen.
    • Boer Koekoek Trofee – Wat een keus! Maar wie is er nu echt heel erg slecht? Die mensen tracht ik te negeren. Bogarde_rules valt wel in de categorie the leftist you love to hate. En op rechts: JohnDope, bendk.
    • Hans van Mierlo Trofee – EchtGaaf is niet zo’n enorm prettig debater, maar stelt wel soms best relevante vragen.
    • Multatuli Trofee – Ik denk dat TitusPullo het weer ‘ns gaat worden. Maar de schrijfstijl van Lyrebird vind ik oprecht overkomen. Het is niet zozeer van het allerhoogste niveau, maar toch lees ik het graag.
    • Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer? Wie dan? Misschien vul ik ‘m later in, momenteel echt geen idee.
    • Kantspeldje – het boegbeeld laat al een tijdje niks horen. Ik ga voor Pool omdat hi j niet zo huilerlig links is, maar doorgaans wel wat nuttigs bijdraagt. Weltschmerz nu en dan.
    • Van Baalenvaantje – Fiere vaandeldrager blijft toch wel Dr Wolffenstein. Van Baalen? Veel te links!
    Conservatief op het griezelige af. Jammer dat hij zelden de moeite neemt om echt in discussie te gaan. Het zilver is voor Lyrebird.
    • SGP Houvast – Veel users hebben hun dogma’s. HenriOsewoudt ligt voor de hand, maar hij kan het best goed verwoorden. Het wordt echter Papierversnipperaar. Zodra het naar God, wetgeving oid riekt schiet Papiertje in de versnipperstand. Los daarvan lijkt het me een ontzettend gezellig persoon.
    • Sharon Dijksma Toffee - Rock_de_Braziliaan.
    • G.J. Schutte Schaal – Ikzelf natuurlijk, maar dat mag niet. Bolkesteijn omdat ik Monolith al een prijsje gaf.
    • Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. Ik snap na een jaar overpeinzingen nog steeds niet wat een zuiger is. Maar het schijnt Ryan3 te zijn. Ook dat duurde dan weer een jaar overpeinzingen maar dan van zijn kant. Zuigt dat?
    • Mark Rutte Klepel – henkway
    • Lenin Lintje. Seventh Wave flirt wel erg vaak met de doodstraf, eugenetica enz. Zelfs ik ben er te p.c. voor. Temeer omdat het me verder geen dom iemand lijkt, zou dit wel de laatste zijn waaraan ik mijn vrijheid zou willen afstaan.
    • Thom de Graaff Poedelprijs. Argento.
    • Mariette Hamer Stuk. Volgens mij hetzelfde als vorig jaar, Martijn_77 knippen-plakken uit elsevier en daar zelf vervolgens weinig zinnigs aan toevoegen. Jammer.
    Maak mijn naam ook even bolt dan, dude. .

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 19-11-2009 00:23:35 ]
    I´m back.
    pi_74838326
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef sneakypete het volgende:
    Ben ik nu de allereerste? Dat geeft te denken.
    Deze topic is dan dan ook bedoeld als voorbeschouwing om de definitieve trofees te bepalen.
    Zoek maar even op waar de tweede zin in de TT op slaat.
    pi_74838383
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 00:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Deze topic is dan dan ook bedoeld als voorbeschouwing om de definitieve trofees te bepalen.
    Zoek maar even op waar de tweede zin in de TT op slaat.
    We moeten ook een Google prijs instellen wmb. De beste opzoeker oid ipv degene met de meeste dossierkennis.
    I´m back.
    pi_74838447
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 00:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We moeten ook een Google prijs instellen wmb. De beste opzoeker oid ipv degene met de meeste dossierkennis.
    Tsja, ik weet niet of er mensen heel erg blij zullen zijn met de commissaris Rex trofee.
    pi_74838501
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 00:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tsja, ik weet niet of er mensen heel erg blij zullen zijn met de commissaris Rex trofee.
    Dan noem je hem toch de Wolff troffee, of is dat al te flauw?
    pi_74838514
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 00:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Overigens is het gewoon een vak apart, uit een oceaan van informatie, de relevante informatie opdiepen. Dus waarom niet?
    I´m back.
    pi_74838549
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geil kereltje ben je hè, Bluesy. .

Femke kan ook de hoogtepunten doen...

pi_74838581
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 00:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Femke kan ook de hoogtepunten doen...

.
    I´m back.
    pi_74838709
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 00:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Overigens is het gewoon een vak apart, uit een oceaan van informatie, de relevante informatie opdiepen. Dus waarom niet?
    Het gaat ook meestal wel gepaard met dossierkennis, zeker wanneer de informatie niet simpelweg losse feitjes betreft. Om informatie over complexere zaken in een bepaalde context te vinden, dien je toch al over een behoorlijke basiskennis te beschikken. Misschien is het daarom een idee om de trofee voor dossierkennis wat te verbreden.
    pi_74838804
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 00:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het gaat ook meestal wel gepaard met dossierkennis, zeker wanneer de informatie niet simpelweg losse feitjes betreft. Om informatie over complexere zaken in een bepaalde context te vinden, dien je toch al over een behoorlijke basiskennis te beschikken. Misschien is het daarom een idee om de trofee voor dossierkennis wat te verbreden.
    Ik vind dat daar toch een niet eens subtiel verschil tussen bestaat hoor. Dossierkennis en Googlekennis.
    I´m back.
    pi_74838836
    Overigens is bronnenkritiek wel een steeds belangrijker vak aan het worden.
    I´m back.
    pi_74838907
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 00:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind dat daar toch een niet eens subtiel verschil tussen bestaat hoor. Dossierkennis en Googlekennis.
    Natuurlijk zit er een verschil tussen dossierkennis en Googlekennis. Het resultaat is echter in beide gevallen dat men met interessante, relevante informatie op de proppen komt. Daarnaast kun je natuurlijk in principe niet echt uit een post halen of iets parate kennis of via Google gevonden is. Het is een beetje en gevalletje "Chinese Room".
    pi_74839010
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 00:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Natuurlijk zit er een verschil tussen dossierkennis en Googlekennis. Het resultaat is echter in beide gevallen dat men met interessante, relevante informatie op de proppen komt. Daarnaast kun je natuurlijk in principe niet echt uit een post halen of iets parate kennis of via Google gevonden is. Het is een beetje en gevalletje "Chinese Room".
    Daar gaat het niet helemaal mee op imo, want we communiceren hier niet van achter een sluier (Turing test opstelling), we weten iets over elkaars biografie.
    I´m back.
    pi_74839043
    Overigens vind ik jou en Iblis wel de waardevolste nieuwkomers op dit deel van Fok! hoor, Monolith.
    I´m back.
      donderdag 19 november 2009 @ 07:17:11 #52
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_74840624
    Iblis was vorig jaar ook al genomineerd voor beste discussievoerder en beste schrijfstijl. Hij is niet echt een nieuwkomer meer. hij post alleen niet veel, dus het lijkt elk jaar weer dat hij een goede nieuwkomer is omdat hetgeen hij post wel altijd van niveau is.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_74843616
    pi_74843644
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
    Overigens vind ik jou en Iblis wel de waardevolste nieuwkomers op dit deel van Fok! hoor, Monolith.
    Ik denk niet echt dat ik onder de nieuwkomers val en Iblis evenmin, hoewel die voornamelijk in de voormalige WFL forums actief is en wat minder in POL.
    pi_74843673
    Arend_Jan Boekestein trofee: de grootste kletskous
    pi_74843821
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 10:40 schreef EchtGaaf het volgende:
    Arend_Jan Boekestein trofee: de grootste kletskous
    User die beter niet kan zeggen wat hij of zij denkt?
    pi_74843945
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 10:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

User die beter niet kan zeggen wat hij of zij denkt?
    Hm. Ik zou haast willen zeggen de user die het spel minst tactisch speelt.
    pi_74844210
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is iets voor sigme om te doen. .
    Dat kan ze als de beste
    pi_74845487
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hm. Ik zou haast willen zeggen de user die het spel minst tactisch speelt.
    User die zichzelf door onhandige uitlatingen diskwalificeert?
    pi_74847425
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 11:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

User die zichzelf door onhandige uitlatingen diskwalificeert?
    Yep
    pi_74882322
    Nog even een administratieve mededeling:

Maandag maak ik het definitieve lijstje, dus suggesties kunnen nog tot maandag worden ingediend.
    pi_74889766
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 12:45 schreef Monolith het volgende:
    Nog even een administratieve mededeling:

Maandag maak ik het definitieve lijstje, dus suggesties kunnen nog tot maandag worden ingediend.
    Balkenende coup voor de stugge volhouder.
      vrijdag 20 november 2009 @ 17:30:43 #63
    235357 TitusPullo
    Sehr feierlich, aber schlicht
    pi_74891119
    De Engelse trompetter - Beeldje van massief goud, dat wordt uitgereikt aan degene die het vaakst nodeloos Engelse uitdrukkingen bezigt. Ryan3 is een belangrijke kanshebber.
    The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
      vrijdag 20 november 2009 @ 20:38:01 #64
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_74896795
    De JP Balkenende award

Iemand die de grootste posts kan maken zonder iets te zeggen

Rita Verdonk award

User met de meest slappe vervelende oneliners

Barack Obama award, vrolijkste optimistische user

Jorg Haider award, user die totaal niet word gemist ondanks dat hij weg is
    pi_74901241
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Hexagon het volgende:
    De JP Balkenende award

Iemand die de grootste posts kan maken zonder iets te zeggen
    Die wil ik graag in mijn kast zetten.
    quote:
    Rita Verdonk award

User met de meest slappe vervelende oneliners
    bendk
    quote:
    Barack Obama award, vrolijkste optimistische user
    Jij
    quote:
    Jorg Haider award, user die totaal niet word gemist ondanks dat hij weg is
    Wat ik niet mis, ken ik niet.
    pi_74901390
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 17:30 schreef TitusPullo het volgende:
    De Engelse trompetter - Beeldje van massief goud, dat wordt uitgereikt aan degene die het vaakst nodeloos Engelse uitdrukkingen bezigt. Ryan3 is een belangrijke kanshebber.
    Goud uitreiken aan Ryan3, wat een durf!
    Mijn suggestie is overigens om niet al te veel te discrimineren, dat smaakt de meesten niet meer. Dus: geef deze lelijke rijkdom weg aan een user (ik solliciteer..) wie bekend staat om zijn onnavolgbare gebruik van nodeloos gebruik van buitenlandse kreten.
      zaterdag 21 november 2009 @ 00:35:30 #67
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_74903336
    Mensen die vragen worden overgeslagen.
      zaterdag 21 november 2009 @ 09:16:02 #68
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_74905955
    De Michel Foucaulttrofee, voor de gebruiker die het minst begrepen wordt.
      zaterdag 21 november 2009 @ 09:16:41 #69
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_74905960
    De Ilja Leonard Pfeijffertrofee, voor de gebruiker met de slechtste schrijfstijl.
      zaterdag 21 november 2009 @ 09:21:55 #70
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_74906002
    De Hildebrandtrofee, voor de linguïstisch begaafde, doch voorts uiterst vervelende, user.
      zaterdag 21 november 2009 @ 09:29:56 #71
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_74906091
    Schopenhauerprozac, kubus van massief gietijzer die wordt uitgereikt aan degene die het vaakst nodeloos Duitse uitdrukkingen bezigt. Johan_de_With is een belangrijke kanshebber.
      zondag 22 november 2009 @ 17:13:14 #72
    235357 TitusPullo
    pi_74911118
    Mijn dankwoord rept van een ongelovelijke eer.
    The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
    pi_74914304
    Hoe heet die duffe schrijver met de bril ook al weer?
      zondag 22 november 2009 @ 20:13:53 #74
    235357 TitusPullo
    pi_74916854
    Als-ie voldoet aan de omschrijving, staat-ie ongetwijfeld in jouw boekenkast.
    pi_74931909
    De Boekensteijn bokaal en de Ilja Leonard Pfeijffer Pen kunnen er wel bij wat mij betreft. Misschien nog een Elsevier trofee o.i.d. voor de user met de meest voorspelbare reacties, maar ik wil eigenlijk niet alleen maar negatieve awards toevoegen.
    pi_74934641
    quote:
    Op zondag 22 november 2009 19:01 schreef EchtGaaf het volgende:
    Hoe heet die duffe schrijver met de bril ook al weer?
    Arnon Grunberg-award. Voor de user die politiek eigenlijk niet eens zo erg interessant vindt, maar die qua schrijfstijl in SC de grote Arnon Grunberg uithangt.
    pi_74934654
    quote:
    Op zondag 22 november 2009 20:13 schreef TitusPullo het volgende:
    Als-ie voldoet aan de omschrijving, staat-ie ongetwijfeld in jouw boekenkast.
    Nee.
      maandag 23 november 2009 @ 11:40:46 #78
    Stranger than fiction
    pi_74934828
    Moeten we niet iets doen met de Boekestijn award? Iemand die een te eerlijke flapuit is voor de politiek?
    pi_74934869
    Iemand nog suggesties voor de naam van de beste nieuwkomer. Richard de Mos schiet me zo te binnen, maar die past meer bij de meest dramatische nieuwkomer.
    pi_74934884
    quote:
    Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
    Moeten we niet iets doen met de Boekestijn award? Iemand die een te eerlijke flapuit is voor de politiek?
    Ahem
      maandag 23 november 2009 @ 11:52:45 #81
    Stranger than fiction
    pi_74935131
    GMTA
      maandag 23 november 2009 @ 12:08:13 #82
    235357 TitusPullo
    pi_74935501
    Great men torture accountants.
      maandag 23 november 2009 @ 13:43:14 #83
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_74937316
    quote:
    Op maandag 23 november 2009 12:08 schreef TitusPullo het volgende:
    Great men torture accountants.
    Uw biografie van Idi Amin is in de afrondende fase, begrijp ik?
    pi_74976078

Pieter Lakeman Vuist: voor de meest betrokken debater.
    pi_74976343
    quote:
    Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:

Pieter Lakeman Vuist: voor de meest betrokken debater.
    Meest emotionele debater, ben ik wel voor. Morgen het definitieve lijstje en de echte verkiezingen. Mochten er mensen nog geniale suggesties hebben, voor morgen in de loop van de ochtend dus.
      woensdag 25 november 2009 @ 07:55:52 #86
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_74983075
    De Ton Eliastrofee wordt natuurlijk de Barack Obamatrofee. Het Kantspeldje wordt de Joop den Uyltrofee; het van Baalenvaantje de Joseph Lunstrofee. De SGP-houvast mag opbokken. De Mark Rutteklepel heeft geen meerwaarde. De Sharon Dijksmatoffee wordt weer - als vanouds - de Erica Terpstratrofee.
    pi_74985121
    Goede suggesties, de sluiting van de voorbereiding en het definitieve stemmingstopic laten even iets langer op zich wachten i.v.m. het feit dat ik onverwacht enorm druk ben op m'n werk.
    pi_74987548
    De voorbereiding zijn gesloten. Stemmen kan in deze topic.
    pi_75005527
    quote:

[..]

count me in.
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')