Of naar mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:31 schreef Reya het volgende:
De Multatuli-trofee dient traditiegetrouw naar Apropos te gaan.
Deze is sowieso voor mij:quote:
Mensen die vragen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Deze is sowieso voor mij:
Bart-Jan Spruyt-Award -> Meest conservatieve user
Ik zou toch eerder voor de Jeroen Dijsselbloem-bokaal gaan.quote:Joop Atsma-penning: De grootste moraalridder
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Deze is sowieso voor mij:
Bart-Jan Spruyt-Award -> Meest conservatieve user
Of gewoon de beste stand-up comedian van POL.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind dat de Geert Wilder coupe positief moeten opwaarderen:
Ik stel voor dat het de Geert Wilders Trofee wordt: de user die eigenlijk geen zin heeft in discussie maar met harde oneliners de discussie naar zijn hand probeert te zetten.
Nou ja, je kan denken wat je wilt over Geert Wilders, ik vind het een top debater.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of gewoon de beste stand-up comedian van POL.
Het is geen slechte debater hoor, ik doelde meer op z'n uitspraken bij de algemene beschouwingen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, je kan denken wat je wilt over Geert Wilders, ik vind het een top debater.
Ja, daar heb je gelijk in.....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is geen slechte debater hoor, ik doelde meer op z'n uitspraken bij de algemene beschouwingen.
In het verleden behaalde resultaten.....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:31 schreef Reya het volgende:
De Multatuli-trofee dient traditiegetrouw naar Apropos te gaan.
Ik weet er wel eentje...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb er nog wel een paar
Nicolas Sarkozy-award: Grootste ijdeltuit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |