abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23065477
Volgens mij gaat het zo dat we eerst een aantal categorieën kiezen, en dat gaan stemmen welke user welke categorie wint. Of gaan we voor dezelfde categorieën als de vorige keer? Ik vind ze in ieder geval wel geslaagd.

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
3. Ruud Lubbers Trofee - User met meeste "dossierkennis".
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
9. Wouter Bos Trofee - Beste nieuwkomer.
10. Aletta Jacobs Trofee - Beste vrouwelijke user.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.

[ Bericht 2% gewijzigd door RichardQuest op 04-11-2004 01:39:32 ]
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_23065511
Ik stem liever op 'echte' politici, niet op Users...
Op users stemmen vind ik meer iets voor GC...
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_23065545
Pfoe, ik heb dit subforum net ontdekt en ik weet niet wie hier een grote inbreng heeft.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_23065583
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:09 schreef Steeven het volgende:
Pfoe, ik heb dit subforum net ontdekt en ik weet niet wie hier een grote inbreng heeft.
Dan maak je kans op de Wouter Bos-trofee.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_23065604
Trouwens, een Theo Van Gogh-trofee voor beste relprovocateur?

Over die vrouwelijke user was de winnares zelf niet al te tevreden vorig jaar, met begrijpelijke redenen, misschien iets om deze twee om te ruilen?
pi_23065909
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:07 schreef hooibaal het volgende:
Ik stem liever op 'echte' politici, niet op Users...
Op users stemmen vind ik meer iets voor GC...
Dit is ook maar een geintje, in GC-stijl
pi_23065943
Wouter Bos trofee..klinkt meer als een belediging .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_23066029
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:36 schreef Steeven het volgende:
Mja, je kunt er ook Wilders van maken, als jou dat zint.
  donderdag 4 november 2004 @ 09:35:47 #9
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_23068195
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:36 schreef Steeven het volgende:
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
  donderdag 4 november 2004 @ 10:41:35 #10
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_23069193
quote:
Op donderdag 4 november 2004 01:05 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij gaat het zo dat we eerst een aantal categorieën kiezen, en dat gaan stemmen welke user welke categorie wint. Of gaan we voor dezelfde categorieën als de vorige keer? Ik vind ze in ieder geval wel geslaagd.

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
3. Ruud Lubbers Trofee - User met meeste "dossierkennis".
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
9. Wouter Bos Trofee - Beste nieuwkomer.
10. Aletta Jacobs Trofee - Beste vrouwelijke user.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
Beste vrouwelijke user? Heb je dan ook een beste mannelijke user? Ik vind die erg fout. Gewoon een beste user dan.
  donderdag 4 november 2004 @ 11:53:24 #12
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23070655
Dubbel RQ.

Zie link van Parabola, waar al is gesproken over eventuele veranderingen in de categorieen. Slotje.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')