Het is allemaal niet zo moelijke die lettertjes. Gewoon je best doen en goed spellenquote:Op woensdag 1 december 2004 00:31 schreef Detroit het volgende:
Ik stem op Kaalhei!
quote:Voor de josti's, dronkaards en ander gespuis: Er zijn dus geen andere keuzemogelijkheden dan deze twee
Omdat bij <1 stemmen kreeg en de twee opties 5 stemmen. Normaal VS-verkiezings0systeem.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:33 schreef sjun het volgende:
Waarom is Compile geen kandidaat?
heeft u de genomineerden gesproken voordat ze op uw lijstje gezet werden? lijkt me het minste wat u kan doen bij een verkiezing.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:33 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo moelijke die lettertjes. Gewoon je best doen en goed spellen
[..]
Moeten er zwarte balkjes voor hun avatars?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heeft u de genomineerden gesproken voordat ze op uw lijstje gezet werden? lijkt me het minste wat u kan doen bij een verkiezing.
Knap dat iemand die niet kan lezen de trofee voor beste schrijfstijl heeft gewonnen.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:33 schreef sjun het volgende:
Waarom is Compile geen kandidaat?
eerst ff aan de advocaat vragenquote:Op woensdag 1 december 2004 00:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moeten er zwarte balkjes voor hun avatars?
Dus je wou beweren dat er een systeem zit in de georganiseerde chaos die ze in de VS verkiezingen noemen?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:35 schreef Kaalhei het volgende:
... Normaal VS-verkiezings0systeem.![]()
Xenofoob tegen de nazi's bedoel je???quote:Op woensdag 1 december 2004 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
xenofoob is zooooo 1940-45
Dat is niet alleen bij KV zoquote:Op woensdag 1 december 2004 01:47 schreef Drugshond het volgende:
Koos Voos zonder twijfel.
Vanwege het feit dat : "Grapjes over Pim Fortuyn niet werden gewaardeerd."
Xenofoob tegen duitsers? Dat zijn we nu nog steeds hoor. Dat wordt met elke voetbalwedstrijd weer eens bevestigd.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
xenofoob is zooooo 1940-45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |