abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2004 @ 19:45:38 #1
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23081860
Na een jaar van politieke besognes is het tijd geworden voor een nieuwe POL-verkiezing. Na een jaar van geluk en voorspoed moeten de winnaars van de trofeeën van vorig jaar hun wisselbeker inleveren. De spelregels zijn als volgt:

• Vul bij elke categorie de user in waarvan je denk dat hij of zij ervoor in aanmerking komt

• Motiveer je keuze en geef aan welke je eventuele andere kandidaten waren voor de trofee. Indien gelijkspel speelt dit mee

• De uiterlijke invuldatum is 30 november

• De jury heeft altijd gelijk

quote:
    De lijst met categorieën:

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
    Nieuw dit jaar is dat er concrete prijzen verbonden zijn aan de trofeeën. Voor elke winnaar van een trofee is er een prijs. Behoor je tot de linkerkant van het politieke spectrum dan mag je bij mod-Sidekick een dun plakje Friese kruidkoek gaan eten en een kopje thee gaan drinken. Behoor je tot de rechterkant van het politieke spectrum dan krijg je een uitgebreid diner aangeboden in het Amsterdamse Krasnapolsky bij mod-Sizzler. Behoor je tot het middengebied dan mag je op het D66 Hoofdkantoor gezellig met zijn allen gelijk gaan zitten hebben.

Succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaalhei op 04-11-2004 19:54:34 ]
  • Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
    pi_23082163
    . Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Diego Armando Maradona
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Nyrem
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Sjun
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Diego Armando Maradona
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.Kaalhei
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).Kaalhei
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. RichardQuest
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? X-Ray
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.Diego Armando Maradona
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Frances
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
    Geen idee
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.SCH
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Kozzmic
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.Compile
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Meki
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt RQ
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user SCH
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak ?
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent Richard Quest
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_23082756
    Even een tvp. Vul volgende week wel even in .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_23082807
    Beetje veel trofees, kun je beter beperken tot 10 ofzo. Net of er 19 POL-usuals zijn
      donderdag 4 november 2004 @ 21:18:57 #5
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23083022
    laat ik dan ook maar eens een joker inzetten: tvp
    Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
    Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
    N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
      donderdag 4 november 2004 @ 21:20:16 #6
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23083063
    quote:
    Op donderdag 4 november 2004 21:11 schreef pberends het volgende:
    Beetje veel trofees, kun je beter beperken tot 10 ofzo. Net of er 19 POL-usuals zijn
    Je mag mensen vaker nomineren hoor. Ik kan jou zo al in twee categorieen plaatsen.
    Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
      donderdag 4 november 2004 @ 21:24:47 #7
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23083183
    quote:
    Op donderdag 4 november 2004 21:20 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Je mag mensen vaker nomineren hoor. Ik kan jou zo al in twee categorieen plaatsen.
    Schizofreen staat niet in het lijstje hoor
      donderdag 4 november 2004 @ 21:38:37 #8
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23083540

Ik zal eens denken... *zeer onverkapte tvp*
    pi_23083677
    Echt lastig, vooral omdat ik nu vrees enkele namen te zijn vergeten. Maar goed, schiet me nog een te binnen, dan verander ik het nog wel.

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
    Lastige categorie, maar ik ga voor dVTB. Verder is RM-rf met zijn juridisch-achtige onderbouwingen ook goed als discussievoerder. Lithion en Monidique zijn ook noemenswaardig in deze categorie.

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
    Hier zijn nogal wat kandidaten voor te vinden. PJORourke is mijn eerste keus. Daarnaast komen SCH, lionsguy18 en sanniejj ook hoog op mijn lijst.

3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
    Freako steekt imho met kop en schouders boven de rest uit. Weet altijd met zijn kennis een topic te verdiepen of fouten van anderen te corrigeren en doet dat altijd op een zeer positieve manier. freako is meer de man voor de echte dossierkennis van zowel binnenlandse en buitenlandse politiek, daarnaast zijn Kaalhei en Parabola op economisch gebied (ook belangrijk in de politiek) zeer kundig.

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
    Lastig. 2 namen die vrij veel topics met bestaansrecht openen zijn accelerator en BHFH. accelerator is teveel gefixeerd met op anti-links topics, en BHFH heeft ... ja BHFH-topics zegt genoeg. Voor de rest zijn er niet echte bekende topicopeners meer... Maar ik kies BHFH dan maar, die het mag ien als aanmoedigingsprijs om toch zijn topics niet zo BHFH-erig te maken.

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
    Een mooie schrijfstijl kom je niet zo vaak (meer) tegen, maar ze zijn er nog wel. Ryan3 en sjun bijvoorbeeld. Sjun vind ik toch meer iemand die met veel woorden heel weinig kan zeggen, in tegenstelling tot Ryan3.

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
    Pfff, lastig... Er steekt niet iemand echt bovenuit. Ik kies maar voor ExtraWaskracht , maar ook namen als freako, Flumina en dVTB zouden goede kandidaten zijn denk ik. Monidique mischien ook nog wel.

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
    George-Butters. Zit tevaak in de slowchat ipv andere discussies, jammergenoeg.

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
    Kozzmic. Hij is nog maar sporadisch te vinden nadat hij stopte als mod. Een andere gegadigde is Rechtse_Mensen. Parabola is gelukkig weer terug na zijn afscheidstopic.

9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.
    Pff, lastig, ook omdat nieuwkomer erg relatief is. Ik laat het nog even open...

10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
    Miss_User

Mike, mod van FTR is ondanks zijn werk als gemeenteraadslid vrijwel nooit te bekennen in POL. Daarnaast is I.R.Baboon ook nog te weinig in POL aanwezig.

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
    Bluesdude

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
    SCH

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
    Tikorev

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
    gtotep Zijn Marokkanen-topicvan deze week zegt genoeg.

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
    Monidique

17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user
    Lithion Maar ook Verbal kan soms erg verzuurd reageren.

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
    Tsja, lastig. Onder andere Lithion, freako, sizzler, parabola, Ryan3, Verbal, du_ke en ondergetekende zijn mensen die vanaf de oprichting van POL (of zelfs daarvoor) al politieke onderwerpen bediscussieren. "Oudste rot" is ok niet echt een kwestie van smaak, en dus kan ik niet kiezen.

19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
    Er is niet echt iemand die vaak nutteloze topics opent. De tijd van pberends die allerlei pbagger-topics opent is wel voorbij. Maar als er dan toch 1 moet worden gekozen, kies ik voor Johan_de_With vanwege de vele POL-SC-topics die hij opent.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_23086502
    quote:
    User die de meest nutteloze topics opent Richard Quest
    Kun jij hier voorbeelden van geven, CMT? .
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_23087064
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder: Chewie, heeft een duidelijke mening maar blijft altijd netjes en zonder getroll.

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder: KirmiziBeyaz, misschien twee posts per topic serieus, de rest getroll.

3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis": Freako, op elke vraag heeft 'ie antwoord, en geeft die informatie zo objectief mogelijk .

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener: Sidekick, mja, de enige die meerdere kwaliteitstopics met verschillende onderwerpen opent. SC is natuurlijk ook kwaliteit, dus komt Johan_De_With 2e.

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl: Meki , een totaal nieuwe vorm van taalgebruik. Het gebruikt van "Oow", "Jah" en "Neeh" siert hem. Ook toont hij aan dat interpunctie geen vereiste is, mits de totale tekst niet te lang is. Ook weet hij zijn mening in 5 woorden te melden.

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod): KlowJow, heeft zich de crew al ingelikt, niet te schreeuwerig, alle blabla.

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt: George-Butters, heeft wel een mening, maar mengt zich zelden in discussies. Gezelligheidsuser IRL ook

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?: UnderWorld_, kwam vaak met nieuwe inzichten en kan zichzelf goed verdedigen zonder lijnrecht tegenover de opponent te schieten.

9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer: PeterM, onderbouwd links.

10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user: SCH, omdat hij die zo graag wil hebben, en omdat er geen goeie echte POL-vrouwen zijn.

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn): I.R.Baboon. Net als vorig jaar .

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar: SCH, altijd leuk om te lezen, jent moslimbashers graag .

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user: Thabit. Daarom.

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user: TheGreatDictator. Daarom.

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob: Tikorev, mooie vlag hè .

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt: Monidique, bier is lekker.

17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user: Johan_De_With, geen post zonder sarcasme, soms komt het geforceerd over, misschien uit onzekerheid?

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak: Du_ke, en nog altijd dezelfde .

19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent: pberends, met z'n -topics.

[ Bericht 15% gewijzigd door RichardQuest op 05-11-2004 14:40:52 ]
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_23087421
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder Diego Armando Maradonna
    Motivatie: Zie topic over mogelijke toelating Israel tot EU en NAVO
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). RichardQuest
    Motivatie: Overal aanwezig, dus kan alles mooi in de gaten houden.
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Sidekick
    Geen motivatie
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user CherryMoonTraxx
    Geen motivatie

Ik zit hier niet zo lang, maar deze kon ik al invullen .
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
    pi_23087767
    TvP

Erica Terpstra trofee

Ik vind m eigenlijk wel koel

Een grote vriendelijke knuffelbeer.

[ Bericht 14% gewijzigd door George-Butters op 05-11-2004 00:01:09 (change of mind) ]
    60% of what you say is crap.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_23087794
    . Dikkertje.
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:05:10 #15
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23088002
    De lijst met categorieën:

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. -> SCH
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. -> Johan_de_With
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". -> Freako
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. -> Pberends
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. -> Sjun
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). -> RichardQuest
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. -> George-Butters
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? -> ?
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. -> Steeven / Miss_user / Parabola
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. -> 1.Tuana / 2.Maerycke, het zijn de enigen :')
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). -> Ryan3
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. -> Du_ke
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. -> Thabit
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. -> Sjun
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob -> Monidique (kan het niet onderbouwen, eerste ingeving)
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt -> RichardQuest
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user -> DrWolffenstein
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak -> Ryan3
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent -> Pberends

- note: blijft under construction -

[ Bericht 2% gewijzigd door Harry_Sack op 05-11-2004 00:15:40 ]
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:10:07 #16
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23088098
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. DrW.
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Sjun
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Freako
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Pberends
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.Kaalhei
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).Mijn moeder
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Maerycket
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Ype
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.Parabola
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.Miss_User
    Schatje
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.Du_ke
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Kozzmic
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.Compile
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Tikorev
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Harry_Sack
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user vhiper
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Chewie
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent Richard Quest

[ Bericht 0% gewijzigd door George-Butters op 05-11-2004 00:15:34 ]
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:11:42 #17
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23088134
    hik
    pi_23088151
    quote:
    Ik open haast geen topics in POL .
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:16:47 #19
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23088244
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 00:12 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik open haast geen topics in POL .
    Topics als in reacties in topics.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:19:46 #20
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23088324
    het is ook matennaaierig bedoelt, het is niet voor niets door een rechts iemand gestart
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:20:41 #21
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_23088345
    Ik wil m'n Roel Pieper award wel prolongeren. Dus ben ik weer snel weg hier.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_23088379
    Makkelijk toch, een award krijgen zonder iets te posten .
    pi_23088401
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 00:16 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Topics als in reacties in topics.
    Ah, nou, daar heb ik dan niets tegen in te brengen .
    pi_23088783
    Ja, ja, .
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:45:15 #25
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_23088811
    Parabola is helemaal geen newbie.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')