Ik denk niet echt dat ik onder de nieuwkomers val en Iblis evenmin, hoewel die voornamelijk in de voormalige WFL forums actief is en wat minder in POL.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens vind ik jou en Iblis wel de waardevolste nieuwkomers op dit deel van Fok! hoor, Monolith.
User die beter niet kan zeggen wat hij of zij denkt?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Arend_Jan Boekestein trofee: de grootste kletskous
Hm. Ik zou haast willen zeggen de user die het spel minst tactisch speelt.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
User die beter niet kan zeggen wat hij of zij denkt?
Dat kan ze als de bestequote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is iets voor sigme om te doen..
User die zichzelf door onhandige uitlatingen diskwalificeert?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm. Ik zou haast willen zeggen de user die het spel minst tactisch speelt.
Yepquote:Op donderdag 19 november 2009 11:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
User die zichzelf door onhandige uitlatingen diskwalificeert?
Balkenende coup voor de stugge volhouder.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:45 schreef Monolith het volgende:
Nog even een administratieve mededeling:
Maandag maak ik het definitieve lijstje, dus suggesties kunnen nog tot maandag worden ingediend.
Die wil ik graag in mijn kast zetten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Hexagon het volgende:
De JP Balkenende award
Iemand die de grootste posts kan maken zonder iets te zeggen
bendkquote:Rita Verdonk award
User met de meest slappe vervelende oneliners
Jijquote:Barack Obama award, vrolijkste optimistische user
Wat ik niet mis, ken ik niet.quote:Jorg Haider award, user die totaal niet word gemist ondanks dat hij weg is
Goud uitreiken aan Ryan3, wat een durf!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:30 schreef TitusPullo het volgende:
De Engelse trompetter - Beeldje van massief goud, dat wordt uitgereikt aan degene die het vaakst nodeloos Engelse uitdrukkingen bezigt. Ryan3 is een belangrijke kanshebber.
Arnon Grunberg-award. Voor de user die politiek eigenlijk niet eens zo erg interessant vindt, maar die qua schrijfstijl in SC de grote Arnon Grunberg uithangt.quote:Op zondag 22 november 2009 19:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe heet die duffe schrijver met de bril ook al weer?
Nee.quote:Op zondag 22 november 2009 20:13 schreef TitusPullo het volgende:
Als-ie voldoet aan de omschrijving, staat-ie ongetwijfeld in jouw boekenkast.
Ahemquote:Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Moeten we niet iets doen met de Boekestijn award? Iemand die een te eerlijke flapuit is voor de politiek?
Meest emotionele debater, ben ik wel voor. Morgen het definitieve lijstje en de echte verkiezingen. Mochten er mensen nog geniale suggesties hebben, voor morgen in de loop van de ochtend dus.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Pieter Lakeman Vuist: voor de meest betrokken debater.
count me in.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk idee. De winnende politici mailen we een selectie van hoogtepunten uit de postgeschiedenis van betreffende users.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |