Haha en gelijk heeft iequote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef maril het volgende:
Jos heeft zich al sufgeneukt
Ja, erg lief!quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef Sonja.B het volgende:
ach toch wel heel lief die reactie van Hanneke en peter...
Dan zal hij wel helemaal dichtklappen, eigenlijk wel zielig voor de naïeve Wietse.quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ja, erg lief!
SchoonfamilieOh god, Wietse bij de drukke familie van Neeltje
Dank, heb het in de OP gezetquote:
Nee want ze gaan ook nog op vakantie ect ectquote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik dacht dat het de laatste aflevering was, vanavond.![]()
Maar we kunnen de breuk tussen Neeltje en Wietze dus toch nog gaan meemaken.
maar wel leuk barbequen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Djeez het volgende:
Goede titel. Peter en Hanneke had ik al zien aankomen. Allebei een kutaccent. En Wietse heeft zich de kop laten gekmaken door een blonde stoot. Een keer eroverheen en dan dumpen. Alleen maar feestenHet boerenleven is hard werken domme doos!
Nou ja: de ontmoeting met zijn schoonfamilie wordt idd vast ook top-tv.quote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef maril het volgende:
[..]
Nee want ze gaan ook nog op vakantie ect ect
VW succes rekken ze de seriequote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef K.Weenie het volgende:
Gaan ze niet meer op stedentrip?
quote:
Ik kon die moeder niet verstaanquote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ja, erg lief!
SchoonfamilieOh god, Wietse bij de drukke familie van Neeltje
En vergeet Frits niet, die is ook een held.quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Maar (serieus), ik vond Cynthia de heldin van de serie.
Je moet het maar durven, je drempels verleggen terwijl er een paar miljoen mensen meekijken.
Lesbisch? Mag dat wel van God?quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Hetiszover het volgende:
Jos en Dycke: voorlopig blijvertje
Hans en Audrey: blijvertje
Wietse en Neeltje:
Peter en Hanneke: even afwachten...
Wim en Astrid: blijvertje
Oh ja, en Iris en Jo worden lesbisch en adopteren kinderen.
Ja, maar minder lomp dan verwacht, moet ik zeggen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Poeke het volgende:
De TT klopt, Hanneke sprong er gelijk bovenop
Fritsquote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Je moet het maar durven, je grenzen verleggen terwijl er een paar miljoen mensen meekijken.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef marcodej het volgende:
Die knuffel tussen Audrey en Hans was wel een van de ongemakkelijkste tv-momenten ooit...
Mensen zeggen na grapjes altijd "oh nee hoor, dat was maar een grapje" en in werkelijkheid zit er altijd een kern van waarheid in, dat bewijst Hanneke weerquote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Poeke het volgende:
De TT klopt, Hanneke sprong er gelijk bovenop
Ja, daar dacht ik toen ook aanquote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef Terreros85 het volgende:
Die Neeltje werd even vastgeluld door Yvon
of zoals Herman Finkers dus ook altijd zegt: "de waarheid zit in humor"quote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen zeggen na grapjes altijd "oh nee hoor, dat was maar een grapje" en in werkelijkheid zit er altijd een kern van waarheid in, dat bewijst Hanneke weer![]()
Inderdaad zeg. Volgens mij had ze echt geen idee.quote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef Terreros85 het volgende:
Die Neeltje werd even vastgeluld door Yvon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Ik kreeg plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Volgens mij had ze echt geen idee.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Apotheose het volgende:
vond 't BULLSHIT van Jo: "het is goed zo. God heeft het zo gewild" . Ja ok, je bent gelovig maar dan mag je toch wel balen als een stekker???? En er gewoon openlijk voor uit komen?? Als ze zo gek op (kale) Hans is. Net zoals er tranen vloeiden bij Saskia.
Ja en naar hem kon je ook brieven sturen, hij heeft daardoor ook een vrouw gevondenquote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef maril het volgende:
Frits kende ik eigenlijk vaag deed hij in het begin niet mee, vader van Hans of zoiets?
Tenenkrommend inderdaad. "HEY GA ELKAAR EENS LEUK VINDEN JULLIE ZIJN ALLEEN OVER ZOENEN EN KNUFFELEN NÚ!!"quote:Op zondag 8 november 2009 20:57 schreef maril het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel maar die Yvonnedie reageert meteen al van nou wees blij jullie hebben elkaar brrrrrr
ja das misschien ook zo... Das dan mooi natuurlijk. Of het is een stukje stoerdoenerij op tvquote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar als je voelt dat iemand jou niet wilt kun je het misschien ook relativeren.
ja zag ikquote:En over kale Hans gesproken, die had een aardige grasmat op z'n borst![]()
Had ik ook. Het Bzv-moment van dit jaarquote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kreeg plaatsvervangende schaamte
Dan doe ik bij die wens voor volgend seizoen ook de aanvraag voor leukere boerenquote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef RedFever007 het volgende:
Al met al vond ik de vrouwen maar van zeer matige kwaliteit dit seizoen
Ik vond die beide Saskia's bij Peter anders best leuk....... en dan gaat ie er vandoor met een irritant wijf da teveel shag heeft gerookt en whisky heeft gezopenquote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef RedFever007 het volgende:
Al met al vond ik de vrouwen maar van zeer matige kwaliteit dit seizoen
hehequote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vond die beide Saskia's bij Peter anders best leuk....... en dan gaat ie er vandoor met een irritant wijf da teveel shag heeft gerookt en whisky heeft gezopen
Hoe weet je dat ze haar studies niet heeft afgerond? Is daar iets over gezegd in het programma?quote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Neeltje heeft totaal geen basis opgebouwd. Twee studies niet afgerond, dus ze is bijna wel gedwongen op de boerderij iets te doen. Maar of dat goed komt?
Jepquote:Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef FrankRicard het volgende:
Komt er ook nog een aflevering die wat recenter opgenomen is zodat je ziet wie er nog bij elkaar zijn?
waarschijnlijk houden deze boeren meer van meiden die meer op de voorgrond treden. Wim -> Astrid. Peter -> Hanneke. Jos dan weer niet, denk ik. Die ene meid drong zich wel aan m op maar die mocht naar huis. misschien houdt hij meer van jagenquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vond die beide Saskia's bij Peter anders best leuk....... en dan gaat ie er vandoor met een irritant wijf da teveel shag heeft gerookt en whisky heeft gezopen
ow was die van Frits zelf? Dacht van Hansquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef FoXje het volgende:
Die ouwe knakker met die grote witte onderbroek
Gedeeltelijk. Verder even googelen op voor + achternaam van haar en je weet meer.quote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze haar studies niet heeft afgerond? Is daar iets over gezegd in het programma?
Dat is idd heel vervelend. Ik vind hem ook de minst interessante boer.quote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef DrMarten het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat overdreven emotionele gezever van Jos nogal irritant vond?
Nee, heb ook het gevoel dat hij nog niet eens een kwart meent van wat hij zegt.quote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef DrMarten het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat overdreven emotionele gezever van Jos nogal irritant vond?
Misschien dat ie het wel meent, maar wat is er mis met gewoon zeggen dat je iemand leuk vindt of verliefd bent? Hij maakt er iedere keer van die ingewikkelde verhalen van.quote:Op zondag 8 november 2009 21:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee, heb ook het gevoel dat hij nog niet eens een kwart meent van wat hij zegt.
Wel jammer dat die er 20 jaar ouder uit zien dan ze isquote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef gimme.shelter het volgende:
Cynthia was toch wel de heldin van deze avond!!
ja hoe oud is die eigenlijk? we kwamen er thuis niet uitquote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel jammer dat die er 20 jaar ouder uit zien dan ze is
Volgens mij werd een paar weken terug gezegd dat ze 38 is.quote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
ja hoe oud is die eigenlijk? we kwamen er thuis niet uit
42!!!quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij werd een paar weken terug gezegd dat ze 38 is.
aah, inderdaad, had eerder halverwege/begin 40 verwacht. Maar die is qua uiterlijk ook niet meer te redden vrees ik.quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij werd een paar weken terug gezegd dat ze 38 is.
Ik vind het een aanstellerig nep wijf.quote:Op zondag 8 november 2009 21:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik vind Dycke ook echt een mooie vrouw.
Ik meende 38, maar als ze 42 is ziet ze er nog steeds een stuk ouder uitquote:
Absoluut! Cynthia for presidentquote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef gimme.shelter het volgende:
Cynthia was toch wel de heldin van deze avond!!
Dycke rent na een halfjaar weg om een rare reden (misschien al eerder trouwens). Dycke is volgens mij niet zo van de vaste relaties. Ze komt bij mij uit de buurt en Jos is van de week al gesignaleerd, die was even blijven 'slapen'.quote:Jos en Dycke: na een halfjaar rent Dycke gillend weg na een slaande ruzie
Heb ik gedaan, maar dan kom ik hier op uit:quote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Verder even googelen op voor + achternaam van haar en je weet meer.
Daar had ik al een tijd niet meer aan gedacht. Dat zal zeker een rol gespeeld hebben, die is onder gesneeuwd. Als zij nou een Audrey naast zich had gehad ipv Hanneke had ze het beter kunnen doenquote:Op zondag 8 november 2009 22:02 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind het ook sneu voor Saskia. Ik denk dat Hanneke een groot aandeel heeft in het feit dat Sas helemaal niet uit de verf kwam.
Eerst zei iedereen dat Dycke zo meelevend was, nou het keuzemoment was uitgesproken, ze sprak Mirjam in de keuken en hup het ging ook meteen over Dycke zelf weerquote:Op zondag 8 november 2009 22:24 schreef sheotah het volgende:
Man man, die Dycke, mooie vrouw hoor, maar wat een aanstelster. Mirjam, die nota bene afgewezen is doet niets dan vriendelijk, maar degene die gekozen is, moet jankend wegrennen
Kon best eens meevallen, ze zal wat leven in de brouwerij boerderij brengen met haar party'squote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Neeltje vind ik wel leuk ! Maar of ze wel bij Wietse blijft is maar een vraag..
quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende week komt Peter aan ge gesloten deur bij Hanneke's ouders
Wietse en Neeltje is ook al meermaals gespoilerd hier, dus bepaald geen verrassing.quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Wel zielig voor Cynthia.. maar ik hoop dat ze een leuke man tegen komt.
Ik had alle 5 boeren goed geraden met hun keuze's.. Waarvan Enkele al bekend was zoals Jos en Dycke, Hans en Audrey, Wim en Astrid. Ik vermoedde ook dat Wietse Neeltje zou kiezen en die Peter voor Hanneke.
Volgende week komt Peter aan gesloten deur bij Hanneke's ouders
Wist ik ..maar dat ga ik hier niet zeggen ..Ik had de spoilers wel gelezen..wel jammer dat ze dat hier deden..quote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Wietse en Neeltje is ook al meermaals gespoilerd hier, dus bepaald geen verrassing.
Eensch. Ze zitten waarschijnlijk achter in de tuin te koffie drinken of zo!quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het nergens over gaat maar dat ze ons een zogenaamd spannend moment voor willen schotelen
Neeltje is niet onaardig. Ik kreeg alleen het idee dat zij mee doet om te winnen en dat ze nog niet beseft dat haar grote prijs Wietze isquote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Neeltje vind ik wel leuk ! Maar of ze wel bij Wietse blijft is maar een vraag..
Dat is de goede, ze is via-via een connectie met mij (3rd in row). Kan de foto ook zien.quote:Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar dan kom ik hier op uit:
http://www.linkedin.com/pub/neeltje-de-groot/4/544/68b
Dat is afgeronde studie + werk toch? Of is het een andere Neeltje?
quote:Op zondag 8 november 2009 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dat ze nog niet beseft dat haar grote prijs Wietze is
Dit filmpje mag van mij integraal in de uitzending van volgende keer.quote:Op maandag 9 november 2009 00:38 schreef Duderella het volgende:
Misschien is het al gezegd, maar: er staat echt een heel heel leuk interview met Cynthia op de site van BZV.
Wát een leuk mens!
http://boerzoektvrouw.kro(...)video.aspx?id=233122
Ja hé zo noemden een vriendin en ik 'm al begin dit jaar toen hij werd voorgesteld.quote:Op maandag 9 november 2009 02:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Boer Jos wordt trouwens Playboyboer genoemd, op de site van de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ekozen__.html?p=14,2
Ik wel! Ik vind het heel aandoenlijk en ben heel blij voor Jos en Dyckequote:Op zondag 8 november 2009 21:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee, heb ook het gevoel dat hij nog niet eens een kwart meent van wat hij zegt.
Dat hele interview met Yvon was heel ongemakkelijkquote:Op maandag 9 november 2009 10:12 schreef LieLie het volgende:
Is er verder niemand die die lach van Neeltje nadat Wietse zijn keuze vertelde ongemakkelijk vond?
Ja, dat ook. Maar toen Wietse zei dat hij voor Neeltje koos, lachte ze zo vreemd. Het leek wel uitlachen.quote:Op maandag 9 november 2009 10:20 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat hele interview met Yvon was heel ongemakkelijk
Dat zag er raar uit idd. Net ff terug gekeken. Zij weet duidelijk niet hoe ze moet reageren. Komt waarschijnlijk omdat Wietse zegt dat hij helemaal verliefd is.quote:Op maandag 9 november 2009 10:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar toen Wietse zei dat hij voor Neeltje koos, lachte ze zo vreemd. Het leek wel uitlachen.
Ja dat is een leuk interview en ook met Mirjam is een leuk interview..Ik hoop dat Cynthia lukt om een leuke,lieve man te krijgen..quote:Op maandag 9 november 2009 00:38 schreef Duderella het volgende:
Misschien is het al gezegd, maar: er staat echt een heel heel leuk interview met Cynthia op de site van BZV.
Wát een leuk mens!
http://boerzoektvrouw.kro(...)video.aspx?id=233122
quote:Op maandag 9 november 2009 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel! Ik vind het heel aandoenlijk en ben heel blij voor Jos en Dycke.
Als je dat gedrag van hen analyseert dan hadden ze al voor het keuzemoment in de koffer gelegen samenquote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef bloodymary het volgende:
Nou, volgens mij was dat echt geen uitlachen. Heel veel hier denken dat Neeltje een wereldse vrouw is, die met mannen speelt, maar volgens mij is zij zelf ook een soort Wietse en zat ze alleen maar wat te giechelen omdat ze niet wist hoe ze moet reageren. Ook in dat gesprek met Yvonne, ze praat misschien wat vlotter dan Wietse, maar weet net zo weinig te zeggen en is net zo giechelig als Wietse. Wat dat betreft passen ze prima.
nou nouquote:Op maandag 9 november 2009 11:48 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat een leuk mens, Cynthia! (Mooie rooie knuffelkat, ook!)
quote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef bloodymary het volgende:
Nou, volgens mij was dat echt geen uitlachen. Heel veel hier denken dat Neeltje een wereldse vrouw is,
Ja ik blijf er bij dat er iets niet ' klopt' ofzoquote:Op zondag 8 november 2009 22:24 schreef sheotah het volgende:
Man man, die Dycke, mooie vrouw hoor, maar wat een aanstelster. Mirjam, die nota bene afgewezen is doet niets dan vriendelijk, maar degene die gekozen is, moet jankend wegrennen
Wat een onzin lenzen erin doen..Je hebt echt wel mooie brillen hoor. Ik heb ook een bril op..quote:Op maandag 9 november 2009 12:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Als Cynthia nou haar haar iets anders zou doen, lenzen zou nemen en andere kleren, zou ze er volgens mij best aardig uitzien hoor.
quote:Op maandag 9 november 2009 12:22 schreef Boerentrut het volgende:
[..]
Ja ik blijf er bij dat er iets niet ' klopt' ofzo![]()
Maar daar werd ik vorige keer hier om afgeschoten, want 'oh die lieve Dycke was gewoon zo meelevend met Mirjam'.
En de vader van Hans (Frits), dat vind je wel de meest aantrekkelijke man die er is?quote:Op maandag 9 november 2009 12:15 schreef Hetiszover het volgende:
Iedereen gunt Cynthia het allerbeste en vindt het een prachtige vrouw van binnen, maar niemand die gaat reageren als het puntje bij paaltje komt.
En wenkbrauwen!quote:Op maandag 9 november 2009 12:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een onzin lenzen erin doen..Je hebt echt wel mooie brillen hoor. Ik heb ook een bril op..Andere kleren ben ik met jou eens en ook haar haar iets aan doen dat wel!!
Idd, ze is prima zoals ze is. En ze hoeft niet 100 brieven te krijgen, 1 leuke man is genoegquote:Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het sowieso onzin dat Cynthia haar uiterlijk zou moeten veranderen.
Ik overdrijf hier ook graag hoorquote:Op maandag 9 november 2009 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wij staken een hele "psychologische analyse" af die niet juist was, want Jos en Dycke waren zó vreselijk begaan met Mirjam![]()
Ik zei het toen al; alles was veel te overdreven en dat bleek gister helemaal juist te zijn
Die doet mij enorm denken aan mijn teamleidster, en die zou ik echt niet vlot noemenquote:Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de vader van Hans (Frits), dat vind je wel de meest aantrekkelijke man die er is?
Kijk eens wat voor vlotte vrouw die heeft gevonden...
Nee niet op die manier vlot, maar dat zo'n vrouw op hem reageert, ik had echt een heel ander type verwachtquote:Op maandag 9 november 2009 12:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die doet mij enorm denken aan mijn teamleidster, en die zou ik echt niet vlot noemen![]()
Wel leuk hoe verschillend men hier denkt.. Waar de een op afknapt, vindt de ander weer geweldig..
Nah, als je 42 bent en eruit ziet als 60, dan kan er een hoop verbeterenquote:Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef Lienekien het volgende:
Dat is ook maar dom geblaat, dat ze eruit ziet als 60. Dat neem ik echt niet serieus.quote:Op maandag 9 november 2009 12:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, als je 42 bent en eruit ziet als 60, dan kan er een hoop verbeteren
Jaah, net als bij Susan Boylequote:Op maandag 9 november 2009 12:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Als Cynthia nou haar haar iets anders zou doen, lenzen zou nemen en andere kleren, zou ze er volgens mij best aardig uitzien hoor.
Ik vind ook niet dat ze er uit ziet als 60. Ze ziet er wel onflatteus uit. Dat zou beter kunnen. En ja, daarmee verbeter je je scoringskansen.quote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is ook maar dom geblaat, dat ze eruit ziet als 60. Dat neem ik echt niet serieus.
Oke er ontbreken wat rimpels, maar ik had 'r echt nooit ene keer op 42 geschat.quote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is ook maar dom geblaat, dat ze eruit ziet als 60. Dat neem ik echt niet serieus.
Dat ben ik dan wel weer met je eens!quote:Op maandag 9 november 2009 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet op die manier vlot, maar dat zo'n vrouw op hem reageert, ik had echt een heel ander type verwacht
Haar eerste indruk heeft ze inmiddels natuurlijk al lang en breed gemaakt.quote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef Boerentrut het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat ze er uit ziet als 60. Ze ziet er wel onflatteus uit. Dat zou beter kunnen. En ja, daarmee verbeter je je scoringskansen.
Ik ook want voor haar potje is ook vast wel een dekseltje te vindenquote:Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef Lienekien het volgende:
Klopt, maar vergeet niet dat dit totaal nieuw voor haar was. Wanneer zij ergens helemaal op haar gemak is en zich veilig voelt, denk ik niet dat jij haar nog terugkent..quote:Op maandag 9 november 2009 13:38 schreef Vandaag... het volgende:
Ik vind haar totaal kleurloos. Als ze niet af en toe wat zou zeggen zou ze gewoon opgaan in de achtergrond.
Denk ik ook! In haar eigen huis zit ze alweer duidelijk beter in haar vel. (zie interview) Ik vind haar wel leuk en ik weet haast zeker dat ze nog iemand vinden zal.quote:Op maandag 9 november 2009 13:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeet niet dat dit totaal nieuw voor haar was. Wanneer zij ergens helemaal op haar gemak is en zich veilig voelt, denk ik niet dat jij haar nog terugkent..
Het was toch voor iedereen nieuwquote:Op maandag 9 november 2009 13:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeet niet dat dit totaal nieuw voor haar was. Wanneer zij ergens helemaal op haar gemak is en zich veilig voelt, denk ik niet dat jij haar nog terugkent..
Ja dat blijkt wel, fatsoen heeft niet iedereen mee gekregenquote:Op maandag 9 november 2009 17:14 schreef bloodymary het volgende:
Tja, hij is nu eenmaal smoorverliefd, wat kan hem die Iris schelen!
3 xquote:Maik: BZV-boeren vies en onverstaanbaar
Maik de Boer snapt niet dat Boer zoekt Vrouw wekelijks meer dan vier miljoen kijkers trekt.
De stylist recenseerde het populaire programma voor Q-Music.“Ik vraag me af of zij zoiets als grooming kennen. Dat wil zeggen: een beetje je baard trimmen en haren uit je neus en oren knippen enzo", laat Maik weten, meldt mediacourant.nl. "En ik zie ze alleen in de kleur blauw. Er zijn echt veel winkels waar je ontzettend leuke overalls kan krijgen in de kleuren rood of oranje.“
Maar Maik heeft meer kritiek: “Het eerste wat ik de KRO wil verzoeken is of ze de volgende keer ondertiteling willen doen. De meeste boeren zijn namelijk gewoonlijk onverstaanbaar. Die hebben een accent waarvan je denkt: waar praten ze over? Ze praten een taal die ik niet spreek, hoor.”
Voor de stylist blijft het dan ook bij één keer Boer zoekt Vrouw:“Ik verbaas me erover dat er 4,5 miljoen mensen naar kijken. Volgens mij zijn de mensen op zondag gewoon moe.“
Toen ik haar eerst zag dacht ik "quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Je moet het maar durven, je grenzen verleggen terwijl er een paar miljoen mensen meekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Djeez het volgende:
Collega van me is bevriend met boerin Agnes (wonen in zelfde dorp) en die liet het volgende weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat het een spoiler over Agnes was.The love you take is equal to the love you make.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Vind ze geen van beide echt personen waar ik mee wil omgaanquote:Op maandag 9 november 2009 18:31 schreef AncientSound het volgende:
Allemaal heel voorspelbare keuzes, vond ik. Vooral van Jos/Dycke en Peter/Hanneke was ik redelijk overtuigd. Ik ben wel echt benieuwd hoe 't tussen Wietse en Neeltje afloopt.Ik zou 't er geen minuut mee uithouden.
Verbaasd me weinig eikquote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Djeez het volgende:
Collega van me is bevriend met boerin Agnes (wonen in zelfde dorp) en die liet het volgende weten:
Idd... En dan gaan zeiken over styling bij zo'n programmaquote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Maik de BoerAlsof iemand hem serieus neemt.
Die foto er ook bij in de Telegraaf:quote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Maik de BoerAlsof iemand hem serieus neemt.
Het bontjequote:Op maandag 9 november 2009 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die foto er ook bij in de Telegraaf:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ie draagt, maar het ziet eruit als een zwart sinaasappelnet
Inderdaad, daar kunnen de vrouwen heel wat van lerenquote:Op maandag 9 november 2009 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die foto er ook bij in de Telegraaf:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ie draagt, maar het ziet eruit als een zwart sinaasappelnet
Nee dat is alleen om ons als kijker nieuwsgierig te maken, terwijl er niks aan de hand is.quote:Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef Mip1988 het volgende:
zou het iets betekenen in het voorfilmpje dat Het Hemd voor een dichte deur staat?
Zal je zien dat Wietse en Neeltje gewoon nog wel gelukkig bij elkaar zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Djeez het volgende:
Collega van me is bevriend met boerin Agnes (wonen in zelfde dorp) en die liet het volgende weten:
Dan heb ik ook nog een spoiler:quote:Op maandag 9 november 2009 22:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zal je zien dat Wietse en Neeltje gewoon nog wel gelukkig bij elkaar zijn.Het zou zomaar kunnen dat de KRO regisseur weer met de knipschaar bezig is geweest en van al het materiaal een verhaal van de onmogelijke liefde tussen de verlegen boer Wietse en party animal Neeltje bijeen heeft geplakt terwijl het in realiteit heel wat genuanceerder is. Ik denk dat we na het weekendje-uit meer weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast maakte Omrop Fryslan vorige week een item over Wietse en hing er een groot laken voor het raam van zijn huis
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
ja dat denk ik ookquote:Op maandag 9 november 2009 12:27 schreef shinydiscoball het volgende:
quote:Op maandag 9 november 2009 23:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een spoiler:De vader van Wietse is ervandoor met Neeltje, en Wietse is kluizenaar geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast maakte Omrop Fryslan vorige week een item over Wietse en hing er een groot laken voor het raam van zijn huis
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
Onverzorgd? Afzakkende kleren? Haar in sliertjes? Opgestroopte mouwen en ladders in de kousen?quote:Op maandag 9 november 2009 12:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zeg ook niet dat het moet, ik zeg alleen dat ze er dan best leuk uit zou kunnen zien. Ik vind haar nu gewoon ietwat onverzorgd, en dat hoeft niet.
Het Hemd??quote:Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef Mip1988 het volgende:
zou het iets betekenen in het voorfilmpje dat Het Hemd voor een dichte deur staat?
Je weet wel, hij met z'n pèrdquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom word ie het Hemd genoemd??
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:47 schreef Koningin het volgende:
Oh je bedoelt die shirtjes wat ie telkens aan heeft
Huh meen je dat?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
en hanneke is gevraagd voor de playboy ....
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
Dycke niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
*mompelt iets over zwaartekracht*quote:
Neeltje niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 23:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een spoiler:really? ik hoorde iets heel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Zij lijkt mij de enige optiequote:
Ik heb ook iets anders gehoord. Ze hebben wel lang contact gehouden, maar ze is er heel recent mee gekapt. Maar het zijn geruchten van kennisen van collega´s van familiequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
really? ik hoorde iets heel anders
Of Neeltje er komt boeit me niet.quote:
Wietse die danst?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:01 schreef pufje het volgende:
Neeltje komt elke weekend bij Wietse logeren.
Dit kan ik je verzekeren.
Dus ze woont er niet. Maar ze komt er wel.
En Wietse is een stuk losser geworden sinds het feestje laatst waar hij stond te dansen.
Nou, waar zal dat nou van komen...
Dycke staat er goed opquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef Jojoke het volgende:
Foto's van de koppels:
http://boerzoektvrouw.nl/extras/fotoalbums.aspx?id=233378
Toch vind ik het een leuk stel om te zien..quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dycke staat er goed op
[ afbeelding ]
Zeker Jos vind ik leuk om te zienquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toch vind ik het een leuk stel om te zien..
Ja, echt? Hij is best een knappe man, maar ik vind hem echt onbetrouwbaarheid uitstralen, zo'n gladde glipper. En dat vond ik al voor dat er berichten in kranten of hier of waar dan ook over hem hadden gestaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeker Jos vind ik leuk om te zien
Onbetrouwbaar? Nee.. Maar hij houdt gewoon van vrouwen en weet wat hij moet doen om ze zich vrouw moet laten voelen. En daar vallen vrouwen voor.. Ik zou het ook wel een avond met hem uithouden, denk ik..quote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, echt? Hij is best een knappe man, maar ik vind hem echt onbetrouwbaarheid uitstralen, zo'n gladde glipper. En dat vond ik al voor dat er berichten in kranten of hier of waar dan ook over hem hadden gestaan.
Hoe betrouwbaar is jouw bron? Ik heb juist gehoord dat ze elkaar niet meer zien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:01 schreef pufje het volgende:
Neeltje komt elke weekend bij Wietse logeren.
Dit kan ik je verzekeren.
Dus ze woont er niet. Maar ze komt er wel.
En Wietse is een stuk losser geworden sinds het feestje laatst waar hij stond te dansen.
Nou, waar zal dat nou van komen...
Dat noemen ze make-up...quote:Op woensdag 11 november 2009 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hanneke haar ogen en ook die van Audrey zien er raar uit, vage kwaliteit foto's...
Oh ja nu zie ik het pas goed bij Hannekequote:
Peter staat er net zo "apart" op als bij z'n profielfoto op de sitequote:Op woensdag 11 november 2009 11:22 schreef Manon1988 het volgende:
En heb je die foto van hanneke en peter gezien![]()
hanneke staat er nog wel goed op maar peter...
Net alsof hij niet helemaal goed is![]()
Of is hij nu zoo gelukkig??![]()
Me tooquote:Op woensdag 11 november 2009 00:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar? Nee.. Maar hij houdt gewoon van vrouwen en weet wat hij moet doen om ze zich vrouw moet laten voelen. En daar vallen vrouwen voor.. Ik zou het ook wel een avond met hem uithouden, denk ik..
Dat is Dycke ook dus dat past geweldig bij elkaar. Ik gok dat Dycke het een halfjaar uit houdt en daarna hupt ze vrolijk weer naar iemand anders.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, echt? Hij is best een knappe man, maar ik vind hem echt onbetrouwbaarheid uitstralen, zo'n gladde glipper. En dat vond ik al voor dat er berichten in kranten of hier of waar dan ook over hem hadden gestaan.
het hapje van Jos zal inderdaad wel snel vervelen.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef chocolonely het volgende:
[..]
Dat is Dycke ook dus dat past geweldig bij elkaar. Ik gok dat Dycke het een halfjaar uit houdt en daarna hupt ze vrolijk weer naar iemand anders.
Peterquote:Op woensdag 11 november 2009 11:22 schreef Manon1988 het volgende:
En heb je die foto van hanneke en peter gezien![]()
hanneke staat er nog wel goed op maar peter...
Net alsof hij niet helemaal goed is![]()
Of is hij nu zoo gelukkig??![]()
DNA Onbekendquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:14 schreef Duderella het volgende:
Peter lijkt eigenlijk wel wat op Riek.
Zouden al die Brabo's familie van elkaar zijn?
Uiteraard, daarom is het hier altijd zo gezellig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:14 schreef Duderella het volgende:
Peter lijkt eigenlijk wel wat op Riek.
Zouden al die Brabo's familie van elkaar zijn?
Weet ze ook al met wie?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:00 schreef Duderella het volgende:
Mirjam gaat trouwens trouwen!
Ja zeker, met haar huidige vriend. Hij heeft haar onlangs gevraagd, vertelt ze op de site van BZV.quote:
Ik kan nergens vinden over Mirjamquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja zeker, met haar huidige vriend. Hij heeft haar onlangs gevraagd, vertelt ze op de site van BZV.
Dankje Dude voor het infoquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef Duderella het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/nieuws/nieuws.aspx?id=233521
Voilá.
Dat moet wel goedgaan in het huwelijk treden na 4 maandenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja zeker, met haar huidige vriend. Hij heeft haar onlangs gevraagd, vertelt ze op de site van BZV.
Ben jij inmiddels al getrouwd?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat moet wel goedgaan in het huwelijk treden na 4 maanden
Nee, natuurlijk niet, dat vergt planning, volgend jaar juni (midsommar)quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels al getrouwd?.
* Viking84 herinnert zich Adelante's huwelijksaanzoek nog goed.
Ja maar wat zégt ze nouquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:00 schreef Duderella het volgende:
Mirjam gaat trouwens trouwen!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar staat dat BZV journaal dan?
Ik krijg geen geluid bij het filmpje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/videos/video.aspx?id=233527
(Als je op de site komt, rechter kolom in beeld "de eerste beelden, in het bzv journaal"
Volgens mij bedoelt ze Douglas. Het komt er alleen een beetje ongelukkig uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Even het BZV journaal op de site gekeken met kleine stukjes van morgen...![]()
Mirjam die even een grapje maakt over de 2 soorten vrouwen bij het programma; de ene groep de "dockles" groep? En de andere groep die voor Jos kwam. Maar wat zegt ze nou precies![]()
Ik kom er écht niet uit
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:45 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze Douglas. Het komt er alleen een beetje ongelukkig uit
'n beetje? Hanneke is een complete kopie van d'r moederquote:Op zondag 15 november 2009 15:31 schreef Fascination het volgende:
Die moeder van Hanneke heeft een beetje dezelfde stem als haar dochter.
Je verwacht toch niet dat er nog iemand ligt?quote:Op zondag 15 november 2009 18:36 schreef Barney_Stinson het volgende:
Waarom belt ze niet meteen de hulpdiensten als ze het hondje vindt?
Achteraf praten is heel erg makkelijk. Maar het hondje van de buurman ligt in het water, bij de buurman brandt licht maar hij doet de deur niet open. Zo'n hondje loopt ook niet zomaar alleen buiten.quote:Op zondag 15 november 2009 19:12 schreef meami het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat er nog iemand ligt?
Que?quote:Op zondag 15 november 2009 19:16 schreef Cumshooter het volgende:
Wil je het weten?
kan je in de script vinden
Een Zondagavondlolletjequote:
Ja, ze was de enige die dat deed he?quote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Echte Brabantse spontaniteit, er meteen op af lopen
quote:Op zondag 15 november 2009 19:50 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ja, ze was de enige die dat deed he?
De rest bleef zo een beetje grinniken van goh, wat leuk dat je mij gekozen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |