Neeltje niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
en hanneke is gevraagd voor de playboy ....

quote:

quote:Op maandag 9 november 2009 23:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een spoiler:really? ik hoorde iets heel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. just give a second thought
just give a second thought
what if we don't get caught...

Zij lijkt mij de enige optiequote:

Ik heb ook iets anders gehoord. Ze hebben wel lang contact gehouden, maar ze is er heel recent mee gekapt. Maar het zijn geruchten van kennisen van collega´s van familiequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
really? ik hoorde iets heel anders

Of Neeltje er komt boeit me niet.quote:

Wietse die danst?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:01 schreef pufje het volgende:
Neeltje komt elke weekend bij Wietse logeren.
Dit kan ik je verzekeren.
Dus ze woont er niet. Maar ze komt er wel.
En Wietse is een stuk losser geworden sinds het feestje laatst waar hij stond te dansen.
Nou, waar zal dat nou van komen...

Dycke staat er goed opquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef Jojoke het volgende:
Foto's van de koppels:
http://boerzoektvrouw.nl/extras/fotoalbums.aspx?id=233378

Toch vind ik het een leuk stel om te zien..quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dycke staat er goed op
[ afbeelding ]

Zeker Jos vind ik leuk om te zienquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toch vind ik het een leuk stel om te zien..

Ja, echt? Hij is best een knappe man, maar ik vind hem echt onbetrouwbaarheid uitstralen, zo'n gladde glipper. En dat vond ik al voor dat er berichten in kranten of hier of waar dan ook over hem hadden gestaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeker Jos vind ik leuk om te zien

Onbetrouwbaar? Nee.. Maar hij houdt gewoon van vrouwen en weet wat hij moet doen om ze zich vrouw moet laten voelen. En daar vallen vrouwen voor.. Ik zou het ook wel een avond met hem uithouden, denk ik..quote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, echt? Hij is best een knappe man, maar ik vind hem echt onbetrouwbaarheid uitstralen, zo'n gladde glipper. En dat vond ik al voor dat er berichten in kranten of hier of waar dan ook over hem hadden gestaan.

Hoe betrouwbaar is jouw bron? Ik heb juist gehoord dat ze elkaar niet meer zien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:01 schreef pufje het volgende:
Neeltje komt elke weekend bij Wietse logeren.
Dit kan ik je verzekeren.
Dus ze woont er niet. Maar ze komt er wel.
En Wietse is een stuk losser geworden sinds het feestje laatst waar hij stond te dansen.
Nou, waar zal dat nou van komen...

Dat noemen ze make-up...quote:Op woensdag 11 november 2009 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hanneke haar ogen en ook die van Audrey zien er raar uit, vage kwaliteit foto's...

Oh ja nu zie ik het pas goed bij Hannekequote:
 , idd veel eyeliner, zat de foto op een mobieltje te bekijken
 , idd veel eyeliner, zat de foto op een mobieltje te bekijken  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |