Dat zag er raar uit idd. Net ff terug gekeken. Zij weet duidelijk niet hoe ze moet reageren. Komt waarschijnlijk omdat Wietse zegt dat hij helemaal verliefd is.quote:Op maandag 9 november 2009 10:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar toen Wietse zei dat hij voor Neeltje koos, lachte ze zo vreemd. Het leek wel uitlachen.
Ja dat is een leuk interview en ook met Mirjam is een leuk interview..Ik hoop dat Cynthia lukt om een leuke,lieve man te krijgen..quote:Op maandag 9 november 2009 00:38 schreef Duderella het volgende:
Misschien is het al gezegd, maar: er staat echt een heel heel leuk interview met Cynthia op de site van BZV.
Wát een leuk mens!
http://boerzoektvrouw.kro(...)video.aspx?id=233122
quote:Op maandag 9 november 2009 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel! Ik vind het heel aandoenlijk en ben heel blij voor Jos en Dycke.
Als je dat gedrag van hen analyseert dan hadden ze al voor het keuzemoment in de koffer gelegen samenquote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef bloodymary het volgende:
Nou, volgens mij was dat echt geen uitlachen. Heel veel hier denken dat Neeltje een wereldse vrouw is, die met mannen speelt, maar volgens mij is zij zelf ook een soort Wietse en zat ze alleen maar wat te giechelen omdat ze niet wist hoe ze moet reageren. Ook in dat gesprek met Yvonne, ze praat misschien wat vlotter dan Wietse, maar weet net zo weinig te zeggen en is net zo giechelig als Wietse. Wat dat betreft passen ze prima.
nou nouquote:Op maandag 9 november 2009 11:48 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat een leuk mens, Cynthia! (Mooie rooie knuffelkat, ook!)
quote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef bloodymary het volgende:
Nou, volgens mij was dat echt geen uitlachen. Heel veel hier denken dat Neeltje een wereldse vrouw is,
Ja ik blijf er bij dat er iets niet ' klopt' ofzoquote:Op zondag 8 november 2009 22:24 schreef sheotah het volgende:
Man man, die Dycke, mooie vrouw hoor, maar wat een aanstelster. Mirjam, die nota bene afgewezen is doet niets dan vriendelijk, maar degene die gekozen is, moet jankend wegrennen
Wat een onzin lenzen erin doen..Je hebt echt wel mooie brillen hoor. Ik heb ook een bril op..quote:Op maandag 9 november 2009 12:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Als Cynthia nou haar haar iets anders zou doen, lenzen zou nemen en andere kleren, zou ze er volgens mij best aardig uitzien hoor.
quote:Op maandag 9 november 2009 12:22 schreef Boerentrut het volgende:
[..]
Ja ik blijf er bij dat er iets niet ' klopt' ofzo![]()
Maar daar werd ik vorige keer hier om afgeschoten, want 'oh die lieve Dycke was gewoon zo meelevend met Mirjam'.
En de vader van Hans (Frits), dat vind je wel de meest aantrekkelijke man die er is?quote:Op maandag 9 november 2009 12:15 schreef Hetiszover het volgende:
Iedereen gunt Cynthia het allerbeste en vindt het een prachtige vrouw van binnen, maar niemand die gaat reageren als het puntje bij paaltje komt.
En wenkbrauwen!quote:Op maandag 9 november 2009 12:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een onzin lenzen erin doen..Je hebt echt wel mooie brillen hoor. Ik heb ook een bril op..Andere kleren ben ik met jou eens en ook haar haar iets aan doen dat wel!!
Idd, ze is prima zoals ze is. En ze hoeft niet 100 brieven te krijgen, 1 leuke man is genoegquote:Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het sowieso onzin dat Cynthia haar uiterlijk zou moeten veranderen.
Ik overdrijf hier ook graag hoorquote:Op maandag 9 november 2009 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wij staken een hele "psychologische analyse" af die niet juist was, want Jos en Dycke waren zó vreselijk begaan met Mirjam![]()
Ik zei het toen al; alles was veel te overdreven en dat bleek gister helemaal juist te zijn
Die doet mij enorm denken aan mijn teamleidster, en die zou ik echt niet vlot noemenquote:Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de vader van Hans (Frits), dat vind je wel de meest aantrekkelijke man die er is?
Kijk eens wat voor vlotte vrouw die heeft gevonden...
Nee niet op die manier vlot, maar dat zo'n vrouw op hem reageert, ik had echt een heel ander type verwachtquote:Op maandag 9 november 2009 12:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die doet mij enorm denken aan mijn teamleidster, en die zou ik echt niet vlot noemen![]()
Wel leuk hoe verschillend men hier denkt.. Waar de een op afknapt, vindt de ander weer geweldig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |