Peter staat er net zo "apart" op als bij z'n profielfoto op de sitequote:Op woensdag 11 november 2009 11:22 schreef Manon1988 het volgende:
En heb je die foto van hanneke en peter gezien![]()
hanneke staat er nog wel goed op maar peter...
Net alsof hij niet helemaal goed is![]()
Of is hij nu zoo gelukkig??![]()
Me tooquote:Op woensdag 11 november 2009 00:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar? Nee.. Maar hij houdt gewoon van vrouwen en weet wat hij moet doen om ze zich vrouw moet laten voelen. En daar vallen vrouwen voor.. Ik zou het ook wel een avond met hem uithouden, denk ik..
Dat is Dycke ook dus dat past geweldig bij elkaar. Ik gok dat Dycke het een halfjaar uit houdt en daarna hupt ze vrolijk weer naar iemand anders.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, echt? Hij is best een knappe man, maar ik vind hem echt onbetrouwbaarheid uitstralen, zo'n gladde glipper. En dat vond ik al voor dat er berichten in kranten of hier of waar dan ook over hem hadden gestaan.
het hapje van Jos zal inderdaad wel snel vervelen.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef chocolonely het volgende:
[..]
Dat is Dycke ook dus dat past geweldig bij elkaar. Ik gok dat Dycke het een halfjaar uit houdt en daarna hupt ze vrolijk weer naar iemand anders.
Peterquote:Op woensdag 11 november 2009 11:22 schreef Manon1988 het volgende:
En heb je die foto van hanneke en peter gezien![]()
hanneke staat er nog wel goed op maar peter...
Net alsof hij niet helemaal goed is![]()
Of is hij nu zoo gelukkig??![]()
DNA Onbekendquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:14 schreef Duderella het volgende:
Peter lijkt eigenlijk wel wat op Riek.
Zouden al die Brabo's familie van elkaar zijn?
Uiteraard, daarom is het hier altijd zo gezellig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:14 schreef Duderella het volgende:
Peter lijkt eigenlijk wel wat op Riek.
Zouden al die Brabo's familie van elkaar zijn?
Weet ze ook al met wie?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:00 schreef Duderella het volgende:
Mirjam gaat trouwens trouwen!
Ja zeker, met haar huidige vriend. Hij heeft haar onlangs gevraagd, vertelt ze op de site van BZV.quote:
Ik kan nergens vinden over Mirjamquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja zeker, met haar huidige vriend. Hij heeft haar onlangs gevraagd, vertelt ze op de site van BZV.
Dankje Dude voor het infoquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef Duderella het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/nieuws/nieuws.aspx?id=233521
Voilá.
Dat moet wel goedgaan in het huwelijk treden na 4 maandenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja zeker, met haar huidige vriend. Hij heeft haar onlangs gevraagd, vertelt ze op de site van BZV.
Ben jij inmiddels al getrouwd?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat moet wel goedgaan in het huwelijk treden na 4 maanden
Nee, natuurlijk niet, dat vergt planning, volgend jaar juni (midsommar)quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels al getrouwd?.
* Viking84 herinnert zich Adelante's huwelijksaanzoek nog goed.
Ja maar wat zégt ze nouquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:00 schreef Duderella het volgende:
Mirjam gaat trouwens trouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |