Dan zal hij wel helemaal dichtklappen, eigenlijk wel zielig voor de naïeve Wietse.quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ja, erg lief!
SchoonfamilieOh god, Wietse bij de drukke familie van Neeltje
Dank, heb het in de OP gezetquote:
Nee want ze gaan ook nog op vakantie ect ectquote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik dacht dat het de laatste aflevering was, vanavond.![]()
Maar we kunnen de breuk tussen Neeltje en Wietze dus toch nog gaan meemaken.
maar wel leuk barbequen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Djeez het volgende:
Goede titel. Peter en Hanneke had ik al zien aankomen. Allebei een kutaccent. En Wietse heeft zich de kop laten gekmaken door een blonde stoot. Een keer eroverheen en dan dumpen. Alleen maar feestenHet boerenleven is hard werken domme doos!
Nou ja: de ontmoeting met zijn schoonfamilie wordt idd vast ook top-tv.quote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef maril het volgende:
[..]
Nee want ze gaan ook nog op vakantie ect ect
VW succes rekken ze de seriequote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef K.Weenie het volgende:
Gaan ze niet meer op stedentrip?
quote:
Ik kon die moeder niet verstaanquote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ja, erg lief!
SchoonfamilieOh god, Wietse bij de drukke familie van Neeltje
En vergeet Frits niet, die is ook een held.quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Maar (serieus), ik vond Cynthia de heldin van de serie.
Je moet het maar durven, je drempels verleggen terwijl er een paar miljoen mensen meekijken.
Lesbisch? Mag dat wel van God?quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Hetiszover het volgende:
Jos en Dycke: voorlopig blijvertje
Hans en Audrey: blijvertje
Wietse en Neeltje:
Peter en Hanneke: even afwachten...
Wim en Astrid: blijvertje
Oh ja, en Iris en Jo worden lesbisch en adopteren kinderen.
Ja, maar minder lomp dan verwacht, moet ik zeggen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Poeke het volgende:
De TT klopt, Hanneke sprong er gelijk bovenop
Fritsquote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Maar (serieus), ik vond Cynthia de heldin van de serie.
Je moet het maar durven, je grenzen verleggen terwijl er een paar miljoen mensen meekijken.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef marcodej het volgende:
Die knuffel tussen Audrey en Hans was wel een van de ongemakkelijkste tv-momenten ooit...
Mensen zeggen na grapjes altijd "oh nee hoor, dat was maar een grapje" en in werkelijkheid zit er altijd een kern van waarheid in, dat bewijst Hanneke weerquote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Poeke het volgende:
De TT klopt, Hanneke sprong er gelijk bovenop
Ja, daar dacht ik toen ook aanquote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef Terreros85 het volgende:
Die Neeltje werd even vastgeluld door Yvon
of zoals Herman Finkers dus ook altijd zegt: "de waarheid zit in humor"quote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen zeggen na grapjes altijd "oh nee hoor, dat was maar een grapje" en in werkelijkheid zit er altijd een kern van waarheid in, dat bewijst Hanneke weer![]()
Inderdaad zeg. Volgens mij had ze echt geen idee.quote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef Terreros85 het volgende:
Die Neeltje werd even vastgeluld door Yvon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Ik kreeg plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Volgens mij had ze echt geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |