Haha en gelijk heeft iequote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef maril het volgende:
Jos heeft zich al sufgeneukt
Ja, erg lief!quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef Sonja.B het volgende:
ach toch wel heel lief die reactie van Hanneke en peter...
Dan zal hij wel helemaal dichtklappen, eigenlijk wel zielig voor de naïeve Wietse.quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ja, erg lief!
SchoonfamilieOh god, Wietse bij de drukke familie van Neeltje
Dank, heb het in de OP gezetquote:
Nee want ze gaan ook nog op vakantie ect ectquote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik dacht dat het de laatste aflevering was, vanavond.![]()
Maar we kunnen de breuk tussen Neeltje en Wietze dus toch nog gaan meemaken.
maar wel leuk barbequen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Djeez het volgende:
Goede titel. Peter en Hanneke had ik al zien aankomen. Allebei een kutaccent. En Wietse heeft zich de kop laten gekmaken door een blonde stoot. Een keer eroverheen en dan dumpen. Alleen maar feestenHet boerenleven is hard werken domme doos!
Nou ja: de ontmoeting met zijn schoonfamilie wordt idd vast ook top-tv.quote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef maril het volgende:
[..]
Nee want ze gaan ook nog op vakantie ect ect
VW succes rekken ze de seriequote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef K.Weenie het volgende:
Gaan ze niet meer op stedentrip?
quote:
Ik kon die moeder niet verstaanquote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ja, erg lief!
SchoonfamilieOh god, Wietse bij de drukke familie van Neeltje
En vergeet Frits niet, die is ook een held.quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Maar (serieus), ik vond Cynthia de heldin van de serie.
Je moet het maar durven, je drempels verleggen terwijl er een paar miljoen mensen meekijken.
Lesbisch? Mag dat wel van God?quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Hetiszover het volgende:
Jos en Dycke: voorlopig blijvertje
Hans en Audrey: blijvertje
Wietse en Neeltje:
Peter en Hanneke: even afwachten...
Wim en Astrid: blijvertje
Oh ja, en Iris en Jo worden lesbisch en adopteren kinderen.
Ja, maar minder lomp dan verwacht, moet ik zeggen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Poeke het volgende:
De TT klopt, Hanneke sprong er gelijk bovenop
Fritsquote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Maar (serieus), ik vond Cynthia de heldin van de serie.
Je moet het maar durven, je grenzen verleggen terwijl er een paar miljoen mensen meekijken.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef marcodej het volgende:
Die knuffel tussen Audrey en Hans was wel een van de ongemakkelijkste tv-momenten ooit...
Mensen zeggen na grapjes altijd "oh nee hoor, dat was maar een grapje" en in werkelijkheid zit er altijd een kern van waarheid in, dat bewijst Hanneke weerquote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Poeke het volgende:
De TT klopt, Hanneke sprong er gelijk bovenop
Ja, daar dacht ik toen ook aanquote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef Terreros85 het volgende:
Die Neeltje werd even vastgeluld door Yvon
of zoals Herman Finkers dus ook altijd zegt: "de waarheid zit in humor"quote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen zeggen na grapjes altijd "oh nee hoor, dat was maar een grapje" en in werkelijkheid zit er altijd een kern van waarheid in, dat bewijst Hanneke weer![]()
Inderdaad zeg. Volgens mij had ze echt geen idee.quote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef Terreros85 het volgende:
Die Neeltje werd even vastgeluld door Yvon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Ik kreeg plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Volgens mij had ze echt geen idee.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Apotheose het volgende:
vond 't BULLSHIT van Jo: "het is goed zo. God heeft het zo gewild" . Ja ok, je bent gelovig maar dan mag je toch wel balen als een stekker???? En er gewoon openlijk voor uit komen?? Als ze zo gek op (kale) Hans is. Net zoals er tranen vloeiden bij Saskia.
Ja en naar hem kon je ook brieven sturen, hij heeft daardoor ook een vrouw gevondenquote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef maril het volgende:
Frits kende ik eigenlijk vaag deed hij in het begin niet mee, vader van Hans of zoiets?
Tenenkrommend inderdaad. "HEY GA ELKAAR EENS LEUK VINDEN JULLIE ZIJN ALLEEN OVER ZOENEN EN KNUFFELEN NÚ!!"quote:Op zondag 8 november 2009 20:57 schreef maril het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel maar die Yvonnedie reageert meteen al van nou wees blij jullie hebben elkaar brrrrrr
ja das misschien ook zo... Das dan mooi natuurlijk. Of het is een stukje stoerdoenerij op tvquote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar als je voelt dat iemand jou niet wilt kun je het misschien ook relativeren.
ja zag ikquote:En over kale Hans gesproken, die had een aardige grasmat op z'n borst![]()
Had ik ook. Het Bzv-moment van dit jaarquote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kreeg plaatsvervangende schaamte
Dan doe ik bij die wens voor volgend seizoen ook de aanvraag voor leukere boerenquote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef RedFever007 het volgende:
Al met al vond ik de vrouwen maar van zeer matige kwaliteit dit seizoen
Ik vond die beide Saskia's bij Peter anders best leuk....... en dan gaat ie er vandoor met een irritant wijf da teveel shag heeft gerookt en whisky heeft gezopenquote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef RedFever007 het volgende:
Al met al vond ik de vrouwen maar van zeer matige kwaliteit dit seizoen
hehequote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vond die beide Saskia's bij Peter anders best leuk....... en dan gaat ie er vandoor met een irritant wijf da teveel shag heeft gerookt en whisky heeft gezopen
Hoe weet je dat ze haar studies niet heeft afgerond? Is daar iets over gezegd in het programma?quote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Neeltje heeft totaal geen basis opgebouwd. Twee studies niet afgerond, dus ze is bijna wel gedwongen op de boerderij iets te doen. Maar of dat goed komt?
Jepquote:Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef FrankRicard het volgende:
Komt er ook nog een aflevering die wat recenter opgenomen is zodat je ziet wie er nog bij elkaar zijn?
waarschijnlijk houden deze boeren meer van meiden die meer op de voorgrond treden. Wim -> Astrid. Peter -> Hanneke. Jos dan weer niet, denk ik. Die ene meid drong zich wel aan m op maar die mocht naar huis. misschien houdt hij meer van jagenquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vond die beide Saskia's bij Peter anders best leuk....... en dan gaat ie er vandoor met een irritant wijf da teveel shag heeft gerookt en whisky heeft gezopen
ow was die van Frits zelf? Dacht van Hansquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef FoXje het volgende:
Die ouwe knakker met die grote witte onderbroek
Gedeeltelijk. Verder even googelen op voor + achternaam van haar en je weet meer.quote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze haar studies niet heeft afgerond? Is daar iets over gezegd in het programma?
Dat is idd heel vervelend. Ik vind hem ook de minst interessante boer.quote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef DrMarten het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat overdreven emotionele gezever van Jos nogal irritant vond?
Nee, heb ook het gevoel dat hij nog niet eens een kwart meent van wat hij zegt.quote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef DrMarten het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat overdreven emotionele gezever van Jos nogal irritant vond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |