Had ook nog niet gemerkt dat het zo'n geleuvige deerne wasquote:Op zondag 8 november 2009 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
God? Die heb ik even gemist dan.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Audrey is weer langzaam........................................zoals altijd
Hij had te weinig brieven gekregen in de eerste ronde.quote:Op zondag 8 november 2009 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
God? Die heb ik even gemist dan.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij had te weinig brieven gekregen in de eerste ronde.
[..]
[..]
Ja, ze zitten nu voor de rest van hun leven aan elkaar vast.quote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef maril het volgende:
Maar betekent het dan automatisch dat die boer dan ook door moet met de laatste keuze?
[..]
Wat denk je zelf? Ze mogen ook gewoon zeggen dat het met niemand klikt.quote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef maril het volgende:
Maar betekent het dan automatisch dat die boer dan ook door moet met de laatste keuze?
[..]
Nou ja, het is geen verplichtingquote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef maril het volgende:
Toch niet helemaal.quote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef alors het volgende:
Iris heeft nog steeds hoop...
Vond het een beetje een raar moment inderdaad...quote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef Lov1 het volgende:
Mirjam wordt alleen achtergelaten terwijl Dycke getroost moet worden door Jos...
Wietse zodadelijk: ik ehh kies ehhh .... voor ehh neeltjuh...quote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef alors het volgende:
Iris heeft nog steeds hoop...
Ja dat begrijp ik ook wel maar die Yvonnequote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ze mogen ook gewoon zeggen dat het met niemand klikt.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef Lov1 het volgende:
[..]![]()
Mirjam wordt alleen achtergelaten terwijl Dycke getroost moet worden door Jos...
quote:
nee neel is nie domquote:Op zondag 8 november 2009 20:58 schreef TrailerTrash het volgende:
Ik vind Neeltje elke keer dommer worden
Dat vrolijke spontane heeft ze in een paar dagen afgeleerd op de boerderiequote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef Hetiszover het volgende:
Neeltje zegt geen fuck, ze gaat teveel met Wietse om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |