Verbaasd me weinig eikquote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Djeez het volgende:
Collega van me is bevriend met boerin Agnes (wonen in zelfde dorp) en die liet het volgende weten:
Idd... En dan gaan zeiken over styling bij zo'n programmaquote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Maik de BoerAlsof iemand hem serieus neemt.
Die foto er ook bij in de Telegraaf:quote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Maik de BoerAlsof iemand hem serieus neemt.
Het bontjequote:Op maandag 9 november 2009 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die foto er ook bij in de Telegraaf:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ie draagt, maar het ziet eruit als een zwart sinaasappelnet
Inderdaad, daar kunnen de vrouwen heel wat van lerenquote:Op maandag 9 november 2009 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die foto er ook bij in de Telegraaf:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ie draagt, maar het ziet eruit als een zwart sinaasappelnet
Nee dat is alleen om ons als kijker nieuwsgierig te maken, terwijl er niks aan de hand is.quote:Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef Mip1988 het volgende:
zou het iets betekenen in het voorfilmpje dat Het Hemd voor een dichte deur staat?
Zal je zien dat Wietse en Neeltje gewoon nog wel gelukkig bij elkaar zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Djeez het volgende:
Collega van me is bevriend met boerin Agnes (wonen in zelfde dorp) en die liet het volgende weten:
Dan heb ik ook nog een spoiler:quote:Op maandag 9 november 2009 22:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zal je zien dat Wietse en Neeltje gewoon nog wel gelukkig bij elkaar zijn.Het zou zomaar kunnen dat de KRO regisseur weer met de knipschaar bezig is geweest en van al het materiaal een verhaal van de onmogelijke liefde tussen de verlegen boer Wietse en party animal Neeltje bijeen heeft geplakt terwijl het in realiteit heel wat genuanceerder is. Ik denk dat we na het weekendje-uit meer weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast maakte Omrop Fryslan vorige week een item over Wietse en hing er een groot laken voor het raam van zijn huis
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
ja dat denk ik ookquote:Op maandag 9 november 2009 12:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Als Cynthia nou haar haar iets anders zou doen, lenzen zou nemen en andere kleren, zou ze er volgens mij best aardig uitzien hoor.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een spoiler:De vader van Wietse is ervandoor met Neeltje, en Wietse is kluizenaar geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast maakte Omrop Fryslan vorige week een item over Wietse en hing er een groot laken voor het raam van zijn huis
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
Onverzorgd? Afzakkende kleren? Haar in sliertjes? Opgestroopte mouwen en ladders in de kousen?quote:Op maandag 9 november 2009 12:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zeg ook niet dat het moet, ik zeg alleen dat ze er dan best leuk uit zou kunnen zien. Ik vind haar nu gewoon ietwat onverzorgd, en dat hoeft niet.
Het Hemd??quote:Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef Mip1988 het volgende:
zou het iets betekenen in het voorfilmpje dat Het Hemd voor een dichte deur staat?
Je weet wel, hij met z'n pèrdquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom word ie het Hemd genoemd??
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:47 schreef Koningin het volgende:
Oh je bedoelt die shirtjes wat ie telkens aan heeft
Huh meen je dat?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
en hanneke is gevraagd voor de playboy ....
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
Dycke niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
*mompelt iets over zwaartekracht*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |