2 maal paint openenquote:Op zondag 8 november 2009 12:12 schreef scrub_nurse het volgende:
hoe krijgen jullie die overzichtsfotos van al jullie bestelde items?
Wat een gedoe, ik gebruik polyvore, dat gaat echt 10x zo snel!quote:Op zondag 8 november 2009 12:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
2 maal paint openen
Vaneen item een printscreen maken
Plakken in paint 1
Item "uitknippen"
Plakken op groot wit vel in paint 2
Zo verder totdat je alles in 1 scherm hebt.
Dat ken ik niet.. dat gaan we dan maar eens opzoeken!quote:Op zondag 8 november 2009 14:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wat een gedoe, ik gebruik polyvore, dat gaat echt 10x zo snel!
www.polyvore.com , een account aanmaken, zo gebeurd. en dan dit gebruiken:quote:Op zondag 8 november 2009 14:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.. dat gaan we dan maar eens opzoeken!
Nice, dank je voor de tip.quote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
www.polyvore.com , een account aanmaken, zo gebeurd. en dan dit gebruiken:
http://www.polyvore.com/cgi/clipper
Hihi ik ookquote:Op zondag 8 november 2009 15:59 schreef Enfermera het volgende:
TVPIk ga lekker die mooie zwarte jurkjes na de kerst in de sale scoren
![]()
Wel heel mooi, maar zo niet-draagbaar hier in nederland en als je geen celeb bentquote:Op zondag 8 november 2009 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi! Ook wel 100 euro mooi denk ik hoor, afhankelijk van de stof.
Mja ik vind het wel zo'n soort jurk "die je in de kast moet hebben. Je weet dat hij er hangt... En ALS je dan eens ergens smoking hot moet uitzien, kun je er altijd op terugpakken...quote:Op zondag 8 november 2009 20:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wel heel mooi, maar zo niet-draagbaar hier in nederland en als je geen celeb bentIk zie mezelf echt niet met zo'n split naar een bedrijfsfeestje gaan of met de kerst bij mijn schoonouders zitten
Ik heb nooit een moment dat ik er smoking hot uit moet zienquote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja ik vind het wel zo'n soort jurk "die je in de kast moet hebben. Je weet dat hij er hangt... En ALS je dan eens ergens smoking hot moet uitzien, kun je er altijd op terugpakken...
QFT, helaas idd hier ookquote:Op zondag 8 november 2009 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Tvp'tje.
Helaas een beetje weinig geld deze maanden,.
ja en? dan moet je hun even mailen of bellen.quote:Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Floor-Sofie het volgende:
ik kan niet bestellen!!
WTF!!!
ik kan alleen creditcard optie doen en k heb geen creditcard..
ik heb een rekening maar die optie is er niet..
Ik heb dat al dagen, snap er niets vanquote:Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Floor-Sofie het volgende:
ik kan niet bestellen!!
WTF!!!
ik kan alleen creditcard optie doen en k heb geen creditcard..
ik heb een rekening maar die optie is er niet..
Nee joh, mag nietquote:Op maandag 9 november 2009 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Moet. Bestellen. Mag. Niet.
[ afbeelding ]
Als je die verzendkosten voor de retourzending wil omzeilen, kun je toch alles terugsturen en dan je gewilde spullen opnieuw bestellen? Of doen jullie dat niet omdat die vaak tijdens een sale besteld zijn?quote:Op zondag 8 november 2009 12:26 schreef Bartjebart het volgende:
Veelgestelde vragenKun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wel verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.
Is deze tegoedkaart alleen geldig in de winkels, of ook online?quote:Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.
Oooeeeeehh.. SHINYquote:Op maandag 9 november 2009 21:40 schreef alors het volgende:
Ik had vanmorgen deze er nog bijgedaan, vanmiddag was ie in behandeling![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat doen we niet omdat het om 1 EURO gaat. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
Als je die verzendkosten voor de retourzending wil omzeilen, kun je toch alles terugsturen en dan je gewilde spullen opnieuw bestellen? Of doen jullie dat niet omdat die vaak tijdens een sale besteld zijn?
Sorry als ik het verkeerd begrijp, maar zijn verzendkosten en retourkosten niet twee verschillende dingen? Ik dacht dat je 1 euro betaalt voor het feit dat je het artikel niet wil, en dan nog verzendkosten (geen idee hoe veel richting Zweden) er bovenop.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat doen we niet omdat het om 1 EURO gaat. Kom op zeg.
quote:Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wel verzendkosten erbij betalen.
Oh die wil ikquote:Op maandag 9 november 2009 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Moet. Bestellen. Mag. Niet.
[ afbeelding ]
Je mag alleen maar kortingscodes gebruiken die jou persoonlijk zijn toegestuurd, anders heb je kans dat je account wordt geblokkeerd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef Floor-Sofie het volgende:
ow heb je ook nog iets als illegale codes's :p
eergisteren 2 tegelijk een voor gratis verzending (weetnie of die het nog deed) en eentje voor 5 euro korting geloof ik, die net eergisteren opgeheven was denk ik..
maar hoezo geblokkeerd...?? NEEE!! Dat mag niet want ik ben een hele goede klant haha
Laat je het even weten? Ik heb ze trouwens ook een mailtje gestuurd. Ik wil wel bestellen maar niet met creditcardquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:33 schreef Floor-Sofie het volgende:
dat wist ik niet, OP niet goed gelezen![]()
ik heb ze al een mailtje gestuurd
Ja, na m'n 15e was ik er ook wel klaar meequote:Op dinsdag 10 november 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Ik heb echt niks met die hello kitty zooi, idem met snoopy. Dacht ik 'oh een leuk hemdje/shirtje/broekje', keek ik nog eens goed, stond ergens in een hoekje die hond er weer op met z'n kutkop
Ehm.. Niemand kan op rekening bestellen op het moment, dat staat ook in die mail die ik posttequote:Op dinsdag 10 november 2009 19:46 schreef Floor-Sofie het volgende:
Hello Kittyy!!
Leuk leuk,
ik heb ze gemaild, bij mij lag het aan de code's zijn verwijderd nu en kan ik als het goed is bestellen.
Alleen hoop ik dat ik nu wel via hm rekening kan betalen of maandfactuur, hoe moet ik anders bestellen als ik geen creditcard heb.. rembours betaal je 6 euro extra
En daarna postte ik dat ik net wel met H&M rekening heb besteldquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ehm.. Niemand kan op rekening bestellen op het moment, dat staat ook in die mail die ik postteEn als er wat open staat ook niet op acceptgiro, alleen met cc.
Ik heb net ook besteld en bij mij kon het ook gewoon.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:59 schreef Daph_ het volgende:
Er was bij mij niks anders dan normaal..
Ja maar blijkbaar lukt dat haar nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En daarna postte ik dat ik net wel met H&M rekening heb besteld
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Ik heb echt niks met die hello kitty zooi, idem met snoopy. Dacht ik 'oh een leuk hemdje/shirtje/broekje', keek ik nog eens goed, stond ergens in een hoekje die hond er weer op met z'n kutkop
Nee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
Sorry als ik het verkeerd begrijp, maar zijn verzendkosten en retourkosten niet twee verschillende dingen? Ik dacht dat je 1 euro betaalt voor het feit dat je het artikel niet wil, en dan nog verzendkosten (geen idee hoe veel richting Zweden) er bovenop.
Ahh nu is het helemaal duidelijk voor me.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee.
Verzendkosten zijn die 4,95 oid die je betaalt voor dat zij het naar jou sturen. Als je het hele pakket terugstuurt, hoef je die niet te betalen (betaal je gewoon helemaal niks). Als je iets uit het pakket houdt, betaal je gewoon verzendkosten. Die staan ook als verzendkosten op je bon.
Als je een deel retour stuurt, betaal je ook retourkosten a 1 euro. Dat is voor het terugsturen (retour betekent terug) naar zweden. Dus het scheelt maar 1 euro.
Turqouise!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb vandaag een mooi simpel turquoise jurkje gekocht! Geen foto maar tis ongeveer deze:
[ afbeelding ]
Nee, één keerquote:Op woensdag 11 november 2009 20:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mijn bestelling staat op in 1x leveren. Als ik het in 2x laat leveren, betaal ik dan dubbele verzendkosten?
Oke thanx! Ik ga splitsen want ik kan niet wachten!quote:
Oh is dat zo?quote:
Toch niet het Roze Sjaaltje Met Bloemetjes?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh is dat zo?Ik ging er altijd vanuit dat je dan 2 keer moest betalen *gauw wijzigen gaat*
![]()
Dat sjaaltje wat je trouwens postte van de week is al uitverkocht zag ik(gelukkig zit hij wel in mijn bestelling, ben blij dat ik niet gewacht heb
)
Ja die! Frambozenrood noemde ze het, maar ik noem het ook roze.. Ik wilde vandaag eens kijken of ik alweer op mn eigen account kon bestellen (nee dus) en toen was tie uitverkochtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch niet het Roze Sjaaltje Met Bloemetjes?
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja die! Frambozenrood noemde ze het, maar ik noem het ook roze.. Ik wilde vandaag eens kijken of ik alweer op mn eigen account kon bestellen (nee dus) en toen was tie uitverkochtEcht onwijs snel, dat ding heeft er 1 dag opgestaan ofzo
ja ben benieuwd hoe die in het echt uitzietquote:Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
Die laatste, donkerpaarse jurk staat ook op mijn verlanglijstje.
ojee lang ben ik niet dus dan gaat het maar meteen terugquote:Op donderdag 12 november 2009 20:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Als drie keer niksHij zit superstrak en is zo lang dat je wel hééél lang en slank moet zijn wil die een beetje leuk staan
jeetje zijn ze zo verschillend dan die matenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik had dat tweede jurkje in maat M bestelt, waarin ik altijd alles bestel. Het leek wel een grote jute zak die twee keer zo breed als ik was. :|
Och hemelquote:Op donderdag 12 november 2009 22:13 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem nogsteeds mooiOndanks dat ik hem nog nooit heb aangehad :$
dat zou ik echt niet aan durven doen (of ik moet al op ballet zitten)quote:Op donderdag 12 november 2009 22:13 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem nogsteeds mooiOndanks dat ik hem nog nooit heb aangehad :$
allebij en dan passen en de verkeerde terugsturenquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:04 schreef mezzy het volgende:
Ik ben diegene die de vraag stelde over die schoenmaten.. Ik draag dus normaal gesproken 42/42,5 van andere schoenen.. Ik wil zaterdag die suede schoenen voor heren bestellen van Jimmy Choo.. wat zeggen jullie moet ik voor 42 gaan of voor 43?
ik las op de website dat je maar 1 van een product kon nemen, geldt dat alleen als je het in de winkel koopt en dus niet voor het online bestellen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
allebij en dan passen en de verkeerde terugsturen
ohh niet gelezen datquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:07 schreef mezzy het volgende:
[..]
ik las op de website dat je maar 1 van een product kon nemen, geldt dat alleen als je het in de winkel koopt en dus niet voor het online bestellen?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohh niet gelezen dat![]()
Hmm naja als ik moet gokken dan zou ik voor de 42 gaan aangezien suede nog wel eens flink wil uitwijden
Waarom zou je ze dan niet in de stad gelijk kopen? Kun je ze gelijk bij de schoenmaker langsbrengen zodat ie er andere zolen onder kan doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:13 schreef mezzy het volgende:
[..]
![]()
kan je als je een bestelling voor zeg maar 2 producten plaatst later op de dag 1 van die producten annuleren voordat de bestelling wordt behandeld of moet je dan alle 2 de producten annuleren omdat het wordt gezien als 1 bestelling?
misschien ga ik wel 42 en 43 bestellen en dan zo snel mogelijk de stad in om eventueel die schoenen te kunnen passen..
waarom dat dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zou je ze dan niet in de stad gelijk kopen? Kun je ze gelijk bij de schoenmaker langsbrengen zodat ie er andere zolen onder kan doen
is water dan zo slecht voor een lederen zool, ik ben een n00b op gebied van schoenen.. en wat kost nou zo een andere zool.. wordt de lederen zool vervangen of wordt er een extra laag zool aangebracht.. als het vervangen wordt gaat je schoen dan niet naar de klote door dat hardhandige getrek aan je lederen zool en het getimmer?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:50 schreef Tassiepassie het volgende:
Dus bij de schoenen met lederen zool moet je nog kosten bijtellen om door een plasje water te kunnen lopen
als ik ze niet in de regen draag, dan moet dat toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
Leer en water is geen goede match ben ik bang dus ze zullen er een laagje kunststof onder moeten maken en als dat niet lukt een geheel nieuwe kunststof zool![]()
Ik zou dan wel bij een goede schoenmaker gaan en niet zo'n hakkenbar voor 5 euro![]()
Denk dat je zo rond de 20 euro kwijt zal zijn, dat was ik iig kwijt voor nieuwe zolen onder mijn spiral laarzen (ook van erg soepel/dun leder)
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:06 schreef Tassiepassie het volgende:
dan niet denk ik maar ojee als het toch een keer plots begint te regenen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:ik zie je al lopen met je jimmy's in je handen
Ik heb een hekel aan het winkelen in die winkel zelfquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:23 schreef mezzy het volgende:
[..]
![]()
Bij nader inzien, ga ik maar toch eens even een kijkje nemen zaterdagochtend in de stad.. ik hoop maar dat ik niet wordt doodgedrukt tussen die hordes h&mfangirls & fashionista gaylords.
s' ochtends doordeweeks beste tijd, dan is het altijd rustig..quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het winkelen in die winkel zelfaltijd zo druk en rommelig en een fiasco als je iets moet passen.
Daarom lekker online![]()
Heb hier nog een mooie lange jurk uit die collectie van Madonna hangen met het prijskaartje er nog aan en nooit gedragen
Wat raar??? Wat staat er op de site van TNT / Kiala?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef alors het volgende:
gvdwtf!
Transactie Datum Waarde van de artikelen Verzendkosten Totaal Collonummer
Bestelling is onderweg 10.11.2009 95,16 4,90 100,06
Retour 12.11.2009 9,95 0,- 9,95![]()
![]()
Ik had em nog niet eens gekregen??? Wtf is er met mijn pakje gebeurd???
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco....quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat raar??? Wat staat er op de site van TNT / Kiala?
Edit: heb je niet eerder wat retour gestuurd, dat die net verwerkt is?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:16 schreef alors het volgende:
[..]
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco....
Ik heb dinsdag wat geretourneerd, maar dat was maar 5,90 wat ik hield.... En die is wel correct verwerkt.
Wie maakt dan ook een zool van leer???quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:21 schreef mezzy het volgende:
Remember thats shoes with leather soles are more vulnerable to water. We recommend that you replace the sole before using the shoes..![]()
waarom doet Jimmy Fucking Choo dat niet voor mij?
Ah, die met dat flufje op de schouder?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:54 schreef alors het volgende:
Hij is er!![]()
Die gekleurde oorbellen zijn naisss
WFT!! Die poedertop zit er gewoon in!![]()
Ja hij staat ook gewoon op de bestellijstquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ah, die met dat flufje op de schouder?
Lekker meegenomen toch, of staat ie nu wel op je bestellijst?
Ja die ja, heel handig om ergens onder te doen. Een lange trui of vest alleen vind ik veel te koudquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, welke lange tops? Die katoenen jurkjes van 12,95?
Blij dat verder alles leuk isik sta nog altijd op eind november...
Jij maakt nooit foto's he
@ Enfermera, ja sommige dingen zijn echt lelijk met een grote L
Iddquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, welke lange tops? Die katoenen jurkjes van 12,95?
Blij dat verder alles leuk isik sta nog altijd op eind november...
Jij maakt nooit foto's he
@ Enfermera, ja sommige dingen zijn echt lelijk met een grote L
Heb ik ook constant.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe werkt dat maandfactuur gedoe nu eigenlijk?heb vorige maand op maandfactuur iets besteld maar nog geen rekning gekregen
Als ze geld van je krijgen komen ze vanzelf wel een keer met een rekening oidquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe werkt dat maandfactuur gedoe nu eigenlijk?heb vorige maand op maandfactuur iets besteld maar nog geen rekning gekregen
quote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
'Ruimvallend model'. Wat bedoelt H&M met 'ruimvallend'?![]()
![]()
Ik heb volgens mij dezelfde, met een koordje om mijn middel, en hij staat me echt superleuk met een jeanslegging eronderquote:Op zondag 15 november 2009 23:46 schreef pinquit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als n nachtjapon![]()
[ afbeelding ]
Je kunt er alleen NIET mee zitten.. kruipt echt ontzettend erg op! Maar: sexyquote:Op zondag 15 november 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ].
Ik heb geen taille, dus zo'n koordje om het middel ziet er bij mij heel raar uit, vandaar dat deze me wel wat leekquote:Op maandag 16 november 2009 12:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij dezelfde, met een koordje om mijn middel, en hij staat me echt superleuk met een jeanslegging eronder.
Ik kan er wel een beetje mee zitten, maar dat doe ik toch niet op een Oud en Nieuw feestquote:Op maandag 16 november 2009 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kunt er alleen NIET mee zitten.. kruipt echt ontzettend erg op! Maar: sexy.
~quote:Op maandag 16 november 2009 12:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan er wel een beetje mee zitten, maar dat doe ik toch niet op een Oud en Nieuw feest. Thanks
.
Fietsen wordt wel een ramp, ga denk ik maar lopen dan.
Ja, 19 euro is het minimale wat je moet besteden idd... Dus of je moet er nog wat bijgooien, of je moet 'm in de winkel kopenquote:Op maandag 16 november 2009 19:08 schreef Lauwheid het volgende:
Ik wil graag dit shirtje bestellen: http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=795_TOP2
Hij is nu in de aanbieding voor 4,95 euro, zag het staan in de nieuwste catalogus. Nu wil ik hem bestellen via internet, maar krijg ik, als ik bij de kassa ben, de volgende melding onderaan in het rood: Minimum bestelwaarde na verrekening van evt. korting is 19,-. Betekent dat ik dus eerst 19 euro moet uitgeven voordat ik het shirtje van 4,95 kan bestellen? :S Het shirtje was gewoon afgeprijsd, er zat geen korting op en ook geen kortingscode gebruikt. Of zien ze dit ook als korting?
Ben je daar serieus voor naar Londen gegaan?quote:Op maandag 16 november 2009 13:00 schreef Ripley het volgende:
Staat leuk Tegan
Ik was in Londen om Jimmy Choo te shoppen, maar wat een deceptie zeg, ik vond het echt duur en niet mooi
Nee, tuurlijk niet. Ik wastoevallig in Londen, maar ben natuurlijk wel expres even naar de H&M op Oxford Circus gegaan ivm Jimmy Choo.quote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben je daar serieus voor naar Londen gegaan?
In de bus nog? Volgens mij leveren ze pakketten uit tot en met 19:00 uur.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:52 schreef CHEVHB het volgende:
Voorgemeld en gescand op rit 17-11-2009 Goirle , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 17-11-2009 Goirle , pakkettendistributie
Zending is uitgereikt 17-11-2009 Goirle , pakkettendistributie
Ik snap dit niet, ik heb pakketje niet ontvangen .. ben heel de dag thuis geweest ( misschien 5 minuten met de hond gelopen) .. waar is mijn pakketje nu dan?
Dat staat waarschijnlijk dan vanavond ook op die site...quote:
Dat heb ik dus ook!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:53 schreef RandomMoron het volgende:
Het frustreert me enorm dat H&M zo laks is. Ik heb al weken geen maandrekening overzicht gekregen. Het eerste wat ik kreeg na een bestelling was een brief met de mededeling dat ik 5 euro boete kreeg. Maar als zij geen acceptgiro sturen. Pfft...
Maar stiekem ben ik wel weer blij als ze leuke dingetjes in de sale hebben...haha
Ik heb em een maat groter besteld, een maat kleiner zou hij denk ik nog wel passen, maar heel erg strak zitten. En aangezien ik er ook nog wat onder wil kunnen proppen en comfortabel wil kunnen zitten en bewegen is dit perfectquote:Op woensdag 18 november 2009 13:20 schreef Qarinx het volgende:
Weet iemand hoe deze qua maat valt?
[ afbeelding ]
Okay, thanks.. Ik zit altijd tussen de xs en s in, dus weet nooit welke maat ik moet bestellen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb em een maat groter besteld, een maat kleiner zou hij denk ik nog wel passen, maar heel erg strak zitten. En aangezien ik er ook nog wat onder wil kunnen proppen en comfortabel wil kunnen zitten en bewegen is dit perfect
Oh great... Levering staat op eind november, dus dan kan ik even goed twijfelen..quote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef Tamashii het volgende:
Ik had M en die was echt veelste groot, terwijl ik normaal net tussen S & M in zit.
Ja, heb dat maar gedaan.. Maar ja, had 'm ook al in 2 kleuren.. wat een bezigheidstherapiequote:Op woensdag 18 november 2009 18:17 schreef Linnie20v het volgende:
Ik had die ook gewoon in mn maat gekocht (XS) en paste prima
Neem dan gewoon 2 maten
Ha! Hier ook eentje.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:20 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Okay, thanks.. Ik zit altijd tussen de xs en s in, dus weet nooit welke maat ik moet bestellen.
Soms zit de S echt veel te groot.. en soms de XS veel te strak. Weet het nooit..maar ga dan toch maar voor de S en als ie niet past, doe ik omruilen via het formulier. Vorige keer scheelde het verzendkosten.
Hee, waar heb je dat jurkje gevonden? Zie hem nergens op de site?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:30 schreef Linnie20v het volgende:
Hai
Oh enne dat oranje blouse-ding () is echt een no-go!
Ik mis trouwens bij heel veel kleding een aanfoto....
Dit jurkje bijvoorbeeld, super leuk maar ik wil het zien![]()
[ afbeelding ]
Leuk voor volgende zomerquote:Op donderdag 19 november 2009 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat dit bij nieuw onder "Dames".. ik ging al van ooooeeeeeeh CUTE
!
Net gezien in de winkel, maar dan die zwarte met kleurtjes erdoorheen (rest hadden ze niet liggen). Vond het niet zo overkomen als op de site, model zat er niet echt mooi in ofzo? Ook best wel flubberig. (en die met die kleurtjes is echt LELIJK).quote:Op donderdag 19 november 2009 12:30 schreef Linnie20v het volgende:
Hai
Oh enne dat oranje blouse-ding () is echt een no-go!
Ik mis trouwens bij heel veel kleding een aanfoto....
Dit jurkje bijvoorbeeld, super leuk maar ik wil het zien![]()
[ afbeelding ]
Ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 19 november 2009 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat dit bij nieuw onder "Dames".. ik ging al van ooooeeeeeeh CUTE
!
Laat dat,"ik vind," maar zitten.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:21 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind deze zo ontzettend lelijk
[ afbeelding ]
nog of je zwarte panty's over je gewone pumps hebt aangetrokken. Die suede knielaarzen zijn wel mooi trouwensquote:Op donderdag 19 november 2009 15:21 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind deze zo ontzettend lelijk
[ afbeelding ]
Probeer het eens 's ochtends, misschien zijn die nu uitverkocht...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
hier zoek ik al tijden naar, tof van h&m dat ze maar 1 maat hebben![]()
Nee, ze hebben alleen maar 140x220quote:Op donderdag 19 november 2009 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Probeer het eens 's ochtends, misschien zijn die nu uitverkocht...
travestiet voor piet, het rijmt dus het is waar...quote:Op zondag 8 november 2009 13:18 schreef Floor-Sofie het volgende:
mss een stomme vraag maar wat is tvp..
Meld het bij H&M en bij TNT.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:11 schreef Mackenzey het volgende:
:(
Had dat zwarte jurkje besteld wat voorop de laatste catalogus stond (is nu uitverkocht zag ik), en volgens track&trace is hij gisteren afgeleverd, maar ik heb hem niet en de buren hebben ook niks gezien!
Wat nu? Ik weet niet of ik een poot heb om op te staan, maar ik ben niet van plan iets te betalen als ik niks heb ontvangen. Kut TNT.
Ohhh ze zijn er eindelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Imperfect-Angel het volgende:Geiler dan Jimmy Choo!
[ afbeelding ]
Waar vind ik die?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die is leuk
Maar mag voorlopig niets meer bestellen van mezelf.....
Die modellen hebben het sowieso koud want ze hebben anorexiaquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef alors het volgende:
Superleuk![]()
maar ik vraag me altijd af of ze het niet koud hebben, die meiskes van lookbook met hun blote benen en kousjes, kortje jurkjes, open jasjes en driekwartmouwen.
Ik heb hem toevallig vandaag in de winkel zien hangen, de blauwe (en zwart ook geloof ik). Op de foto vind ik hem heel leuk, maar in het echt valt ie nogal tegen vind ik, hij is nogal wollig, nouja ik vond hem niet mooiquote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef Linnie20v het volgende:
Onder nieuwhij geeft een zwarte aan, maar er zijn 4 kleuren als het goed is!
Inderdaad, ik erger me echt aan de wintercollectie, al die korte en driekwart mouwtjes... kom op jongens, het is koud, dan ga je niet met t-shirts rondlopen!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef alors het volgende:
Superleuk![]()
maar ik vraag me altijd af of ze het niet koud hebben, die meiskes van lookbook met hun blote benen en kousjes, kortje jurkjes, open jasjes en driekwartmouwen.
ohhhhhhquote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil ze allemaal :|
In Zweden dragen ze vooral heel veel laagjes over elkaar in plaats van een jas, en zo heel koud is het niet hoor, valt wel mee, ik heb vorig jaar ook zowat geen winter jas gedragen, alleen maar laagjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Inderdaad, ik erger me echt aan de wintercollectie, al die korte en driekwart mouwtjes... kom op jongens, het is koud, dan ga je niet met t-shirts rondlopen!
Ik wil dat middelste jurkje ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef alors het volgende:
Ik ben gezwicht voor dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag in Zweden, hoogste temperatuur 12 graden (Malmo) maar Stockholm bv maar 6 graden.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
In Zweden dragen ze vooral heel veel laagjes over elkaar in plaats van een jas, en zo heel koud is het niet hoor, valt wel mee, ik heb vorig jaar ook zowat geen winter jas gedragen, alleen maar laagjes.
Hoe vallen deze... als je 37 hebt, kan je dan beter 36/37 nemen of 38/39?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ohhh ze zijn er eindelijk
Ik heb dinsdag deze gekocht, zo schattig
[ afbeelding ]
Wow dat rode jurkje is veel leuker als jij het aanhebt, anders is het een beetje vormeloos. Zo zie je maar dat "aanfoto's" heel nuttig zijn.quote:
Ik heb normaal met platte schoenen maat 39, en ik had 38/39 genomen, en ze zitten eigenlijk wel goed alleen aan de zijkanten wat breed/ruim...dus zou voor 36/37 gaanquote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hoe vallen deze... als je 37 hebt, kan je dan beter 36/37 nemen of 38/39?
Ik kan er goed op lopenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef Qarinx het volgende:
Vindt iemand die H&M schoenen nou echt lekker lopen?
Ik probeer het steeds weer (omdat sommige er toch wel leuk uitzien), maar het is standaard zere voeten en als ze nieuw zijn, blaren.... tot bloedens toe..
Ik heb hetzelfde als qarinx...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan er goed op lopen
Natuurlijk is de kwaliteit niet zoals die van hele goede/dure merken maar mijn de H&M schoenen passen goed bij mijn voetvorm kennelijk
Kan hele dagen op de pumps lopen
dan zit de schoen niet goed...quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef Qarinx het volgende:
Ik probeer het steeds weer (omdat sommige er toch wel leuk uitzien), maar het is standaard zere voeten en als ze nieuw zijn, blaren.... tot bloedens toe..
Dankjequote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wow dat rode jurkje is veel leuker als jij het aanhebt, anders is het een beetje vormeloos. Zo zie je maar dat "aanfoto's" heel nuttig zijn.
De lederen exemplaren gaan redelijk goed naar de voet zitten maar de anderen zitten niet echt geweldig.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef Qarinx het volgende:
En deze wil ik ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
en deze is trouwens ook echt supervet
Die eerste kan je volgens mij ook wel 'gewoon' aanquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:33 schreef -Peach het volgende:
Hihi ik vind al die jurkjes wel leuk, maar ik vraag me altijd af: 'wanneer ga ik ze in godsnaam aan doen?' en dan koop ik ze maar weer niet
Die kleurtjes van de bovenste zijn best fel in het echt! (ik bereid je vast voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook weer eens wat besteld, ik wil eigenlijk die zwarte jurk met roze en groene figuren op de voorkant, maar die is telkens uitverkocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een stoer (nep)leren jasje en ballerina's kun je die best doordragen hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die eerste kan je volgens mij ook wel 'gewoon' aan
En die zuurstok jurk........tja dat weet ik ook nog niet
Dat is inderdaad wel een ideequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met een stoer (nep)leren jasje en ballerina's kun je die best doordragen hoor.
Is 'ie ook gelijk iets minder zoetquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een idee
Daarom heb ik inderdaad ooit een leren jasje gekocht
Oh, dat is geen probleemquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Die kleurtjes van de bovenste zijn best fel in het echt! (ik bereid je vast voor)
Ik wil hem in 38 of 40quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:59 schreef Linnie20v het volgende:
Die heb ik ook besteld Inu, in 34 en 36(die zwarte met groen en roze)
Die wat jij met lurexdraadjes hebt, heb ik in het zwart en blauw besteld! ben benieuwd....
Met een goede paar kisten eronder zou je helemaal Little J uit Gossip Girl zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een idee
Daarom heb ik inderdaad ooit een leren jasje gekocht
Nieuw account aanmaken? Als je tussenvoegsels hebt, dan doe je vd in plaats van 'van den' ofzo..quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:43 schreef annoh het volgende:
Ik wil deze zo graag hebben maar ik kon m niet vinden in de winkel, en ik kan nog steeds mijn betalingsmanier niet veranderen als ik iets wil bestellen online! Hebben jullie dat ook? Ik kan alleen met creditcard betalen en die is afgelopen en ik wacht nog op een nieuwe....
afbeelding
Ik vraag t nog een keer, waar vind ik dat roze jurkje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Ik kon mezelf toch niet inhouden.....
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ohh, dat bovenste jurkje is super! Die had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook weer eens wat besteld, ik wil eigenlijk die zwarte jurk met roze en groene figuren op de voorkant, maar die is telkens uitverkocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zuurstokroze jurk wordt wel leuk met zwart. (en studs ofzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die eerste kan je volgens mij ook wel 'gewoon' aan
En die zuurstok jurk........tja dat weet ik ook nog niet
Joeoeoeoeoeoe en daar zitten mijn Jimmy Choo spulletjes inquote:Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 20-11-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 21-11-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Das knapquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn bestelling staat nog op 'in behandeling' en hij is zojuist afgeleverd
Mouwen zijn uit deze winter.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ik zoek een bolero, met zeg maar alleen armen. Maar de H&M heeft er geen.
OMG, het zijn glittertjes ipv kleurtjes!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Die kleurtjes van de bovenste zijn best fel in het echt! (ik bereid je vast voor)
Creatief aan de slag gaan met een panty / legging? Hoorde laatst op de sportschool vrouwen over hun creativiteit op dat gebied praten. Je kunt met zo'n ding een mouwengeval maken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Maar dat is koud.
Mijn zus heeft er een van de Steps, maar dan moet ik daadwerkelijk gaan winkelen ipv thuis blijven.
Die had ik ook besteld, maar ik moest hem een maat kleiner dan ik normaal heb, en toen viel hij nog niet helemaal goed, hij zat langs mijn borsten, zeg maar? Omdat die V erg laag is.quote:
Ik vraag me nou af.. wanneer draag je zoiets? Echt als ondergoed gewoon? En waarom dan een body ipv gwn bh + slip? Ik vind hem wel mooi trouwens.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:08 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb een body gekocht. Het is echt perfect! <3
[ afbeelding ]
Hehe, ja ik ook...quote:Op zondag 22 november 2009 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af.. wanneer draag je zoiets? Echt als ondergoed gewoon? En waarom dan een body ipv gwn bh + slip? Ik vind hem wel mooi trouwens.
Ahaha inderdaad,quote:Op zondag 22 november 2009 17:40 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hehe, ja ik ook...
Zie me er niet echt mee lopen zo onder m'n huispak
Hoewel..
Hmm, ik heb hem juist een maat groter dan normaal besteld, omdat die bij mij meestal hetzelfde vallen als de kleinere maat. Ik zie het wel als hij binnen is, en als hij niet mooi valt dan bestel ik hem in een kleinere maat.quote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef Dail het volgende:
[..]
Die had ik ook besteld, maar ik moest hem een maat kleiner dan ik normaal heb, en toen viel hij nog niet helemaal goed, hij zat langs mijn borsten, zeg maar? Omdat die V erg laag is.
Ik draag hem nu liever met een riempje erom, dan zit het mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |