Ik heb nooit een moment dat ik er smoking hot uit moet zienquote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja ik vind het wel zo'n soort jurk "die je in de kast moet hebben. Je weet dat hij er hangt... En ALS je dan eens ergens smoking hot moet uitzien, kun je er altijd op terugpakken...
QFT, helaas idd hier ookquote:Op zondag 8 november 2009 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Tvp'tje.
Helaas een beetje weinig geld deze maanden,.
ja en? dan moet je hun even mailen of bellen.quote:Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Floor-Sofie het volgende:
ik kan niet bestellen!!
WTF!!!
ik kan alleen creditcard optie doen en k heb geen creditcard..
ik heb een rekening maar die optie is er niet..
Ik heb dat al dagen, snap er niets vanquote:Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Floor-Sofie het volgende:
ik kan niet bestellen!!
WTF!!!
ik kan alleen creditcard optie doen en k heb geen creditcard..
ik heb een rekening maar die optie is er niet..
Nee joh, mag nietquote:Op maandag 9 november 2009 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Moet. Bestellen. Mag. Niet.
[ afbeelding ]
Als je die verzendkosten voor de retourzending wil omzeilen, kun je toch alles terugsturen en dan je gewilde spullen opnieuw bestellen? Of doen jullie dat niet omdat die vaak tijdens een sale besteld zijn?quote:Op zondag 8 november 2009 12:26 schreef Bartjebart het volgende:
Veelgestelde vragenKun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wel verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.
Is deze tegoedkaart alleen geldig in de winkels, of ook online?quote:Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.
Oooeeeeehh.. SHINYquote:Op maandag 9 november 2009 21:40 schreef alors het volgende:
Ik had vanmorgen deze er nog bijgedaan, vanmiddag was ie in behandeling![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat doen we niet omdat het om 1 EURO gaat. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
Als je die verzendkosten voor de retourzending wil omzeilen, kun je toch alles terugsturen en dan je gewilde spullen opnieuw bestellen? Of doen jullie dat niet omdat die vaak tijdens een sale besteld zijn?
Sorry als ik het verkeerd begrijp, maar zijn verzendkosten en retourkosten niet twee verschillende dingen? Ik dacht dat je 1 euro betaalt voor het feit dat je het artikel niet wil, en dan nog verzendkosten (geen idee hoe veel richting Zweden) er bovenop.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat doen we niet omdat het om 1 EURO gaat. Kom op zeg.
quote:Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wel verzendkosten erbij betalen.
Oh die wil ikquote:Op maandag 9 november 2009 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Moet. Bestellen. Mag. Niet.
[ afbeelding ]
Je mag alleen maar kortingscodes gebruiken die jou persoonlijk zijn toegestuurd, anders heb je kans dat je account wordt geblokkeerd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef Floor-Sofie het volgende:
ow heb je ook nog iets als illegale codes's :p
eergisteren 2 tegelijk een voor gratis verzending (weetnie of die het nog deed) en eentje voor 5 euro korting geloof ik, die net eergisteren opgeheven was denk ik..
maar hoezo geblokkeerd...?? NEEE!! Dat mag niet want ik ben een hele goede klant haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |