quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk een film, dus ik zwaai alvast afBis morgen schattekes!
Dat ontharen had ik al iets teveel meegekregen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
Neehoor JJH op wat aparte spinnen en onthaarverhalen na niet
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef JJH het volgende:
Een medezwollenaar is er zelfs om dat homo-verhaal geband zag ik net in het Zwolle topic. Stuk onbenul.![]()
Zo, alles draait hier weer. Vista had een, zeldzame, vastloper
Nee dat bedacht ik me ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef Qwea het volgende:
ben ik een zeikerd als ik vind dat "voorgaande delen" beter als allerlaatst kunnen?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ontharen had ik al iets teveel meegekregen.
Kijk, zo hoor ik het graag!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Bamba het volgende:
Ik heb trouwens al een pm gestuurd voor Secret Santa
Jaaaaaaaaaaaa, voorpret!quote:
Ik begin oud te worden..wat betekend dat?quote:
Oh nou, zo te zien heb ik ook een afwijking!quote:
Helloquote:
Dunquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Kan iedereen die sowieso al zeker weet dat hij/zij meedoet met SS een PM naar Dizzy-Miss-Lizzy sturen met daarin je emailadres waarop je graag de verdere instructies en je lootje enzo wilt ontvangen? Hoe sneller we dat na zaterdag (liefst er voor al dus) geregeld hebben, des te eerder kunnen we daadwerkelijk lootjes trekken!
Gewoon alleen een PM met in het onderwerp 'SS' en alleen als tekst je mailadres.
Dan kan DML dat zaterdag makkelijk knippen en plakken en invoeren!![]()
![]()
Als je veel post hoeft dat dus niet.quote:
Great Minds Think Alikequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik begin oud te worden..wat betekend dat?
Zo af en toe is het helaas nodig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hello![]()
En niet heel de tijd, maar vaak wel ja, anders is het hier niet bij te houden
Posten, nieuwe posts bijlezen en weer posten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je veel post hoeft dat dus niet.
Oeh Q das een goede van jou (weer een notitie erbij wie zei nou dat Sc-en niet leerzaam was).quote:
Hmmm, veel plezier hiero!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je veel post hoeft dat dus niet.
Great minds think alikequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik begin oud te worden..wat betekend dat?
Nee, we posten gewoon achtermekaar doorquote:
Great minds lezen ook vaak eerst de rest van de posts voordat ze reageren!quote:
Mond houden, of ik leeg mn abces in je kanusquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Great minds lezen ook vaak eerst de rest van de posts voordat ze reageren!
Grapje Q!![]()
Ah, laat me raden, je hebt je grapje doorgezet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:40 schreef Qwea het volgende:
Ik heb trouwens een dreig PM gehad van iemand wiens naam we niet noemen maar die begint met Y en eindigd op mme
Ik heb al meer dan 3 jaar elke zaterdag een date met mn fles wodka. Zegt dat kutkreng gisteren zo afquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:39 schreef Ml-etje het volgende:jakkes hebben we al meer dan een maand een date staan zegt 1 vd meiden af.
Bijvoorbeeld die zondagavond sbs reeks. Doen ze een kwartiertje over een topic. Of de Serious request reeks van vorig jaar. Zelfde verhaalquote:
STURUUUUHquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:40 schreef Qwea het volgende:
Ik heb trouwens een dreig PM gehad van iemand wiens naam we niet noemen maar die begint met Y en eindigd op mme
Nou half. PMquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, laat me raden, je hebt je grapje doorgezet?
En ze wist meteen van wie enzo zeker?
Niet serieus genoeg?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef Donders het volgende:
[..]
Dat komt niet goed... ik ben niet serieus genoeg denk ik. Veel plezier!
I rest my casequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mond houden, of ik leeg mn abces in je kanus
Welk grapje. Er zijn pizza's besteld?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, laat me raden, je hebt je grapje doorgezet?
En ze wist meteen van wie enzo zeker?
Thanks Greys! Als ik wat meer tijd heb kom ik terug!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet serieus genoeg?
Let op:
[..]
I rest my case
Maar niets verplicht hoor, als je maar weet dat je welkom bent!![]()
stuur maar naar mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 3 jaar elke zaterdag een date met mn fles wodka. Zegt dat kutkreng gisteren zo af
Praktisch voorgoed!
Huichelaar.
Ik snap je case niet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet serieus genoeg?
Let op:
[..]
I rest my case
Ik bedoelde die andere quote he, van Qwea over d'r abces! Ik deed het foutquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:43 schreef Donders het volgende:
[..]
Thanks Greys! Als ik wat meer tijd heb kom ik terug!
Zij zelf ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Oeps, ik had de verkeerde quote ergens hierboven. Het ging allemaal ineens zo snel
Eej bitch, dat was vet serieus jeweetsquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet serieus genoeg?
Let op:
[..]
I rest my case
Vergeet mij dan vooral niet deze rondequote:
Da mag nie, want daar wor ik dik vanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:47 schreef JJH het volgende:
Dames, kom trouwens een helpen met die zak pepernoten. Ik heb bijna 3/4 op en ben nu misselijk.
Sensatie leverancierquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet serieus genoeg?
Let op:
[..]
I rest my case
Ik heb hem gewaarschuwd. Alstie vreemd zou gaan, issie dakloosquote:
Kom maar opquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:47 schreef JJH het volgende:
Dames, kom trouwens een helpen met die zak pepernoten. Ik heb bijna 3/4 op en ben nu misselijk.
Ik heb het half meegekregen,maar ik ben ook nieuwschierig...quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vergeet mij dan vooral niet deze ronde
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
Flik zoiets es bij mij Kweej, en het komt je zeur te staan
Daar zit heul niksquote:
Echt!quote:
Dat doe je dan dus ook, en dan hendig sjiek met backspin strikes gooien hèquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt!
Maar ik maak nu misbruik van mijn afwijking! Ik gooi iets rechts naast het midden, dan wijkt ie altijd automagisch af naar links en dan denkt iedereen dat ik dat expres doe, dat ik met effect gooi!
ooh, kut. Ik heb er net 25 besteld voor jequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klopt. al moet ik er nu niet aan denken.
Geeft niet; ik ken meer mensen die gebruik of misbruik maken van hun afwijkingquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Echt!
Maar ik maak nu misbruik van mijn afwijking! Ik gooi iets rechts naast het midden, dan wijkt ie altijd automagisch af naar links en dan denkt iedereen dat ik dat expres doe, dat ik met effect gooi!
Ik ben de onschuldigheid zelve !quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Kweejtje toch![]()
wel braaf zijn verders hé?
Jij hebt mijn adres niet. Toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh, kut. Ik heb er net 25 besteld voor je
- edit: nee dus -quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
maar waar kunnen de proefverpakkingen OB, Tena Lady, de pizza's, kuub zand, aanvragen voor info over het Geloof bij de jehova's enz enz heen?
En abbo's op de hustler, playboy, passie en weet ik al niet meer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
maar waar kunnen de proefverpakkingen OB, Tena Lady, de pizza's, kuub zand, aanvragen voor info over het Geloof bij de jehova's enz enz heen?
Zjuust!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doe je dan dus ook, en dan hendig sjiek met backspin strikes gooien hè
Je vergeet rouwkransen, loodgieters, taarten, bloesembomen van de intratuin, ectquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
En abbo's op de hustler, playboy, passie en weet ik al niet meer.
En de halve PABO gids laten bezorgen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zjuust!
Ik ben alleen een slappeling, want halverwege zo'n uur bowlen krijg ik die bal amper meer naar de overkant. Echt, nul kracht
Doe gewoon normaal. Dan is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
Elisa, doe ff normaal met je ge-edit elke keer. Dat adres bestaat niet eens, en dr naam klopt ook niet eens. Kolere eej. Doe es van die edit knop afblijven ofzo
Iets over een toon!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
Elisa, doe ff normaal met je ge-edit elke keer. Dat adres bestaat niet eens, en dr naam klopt ook niet eens. Kolere eej. Doe es van die edit knop afblijven ofzo
En het zijn ook nog eens allemaal mannenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh ik hoop altijd maar dat het een vertekend beeld is, maar so far is de score bij Opsporing Verzocht autochtoon - allochtoon 0 tegen 3
Ben ik ook, kippenkracht!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt? Dan ben je eigenlijk best een slapjanus.
Weet je in welk topic je moet zijn om het aan te vragen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef Maes het volgende:
Zou het sinterklaashoedje Bob ook passen?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
Zouden ze ook een afwijking hebbenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het zijn ook nog eens allemaal mannen
Mag je allemaal niet zeggen
En zelfs als ik dat wél kon ruiken. Hoewel.... dan zou ik waarschijnlijk bij de post een zeer goed betaalde baan hebben...quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
Iets over een toon!![]()
Hoe moet zij nou ruiken dat het adres nep is.
Ik kijk gewoon lekker voetbal. Daar zijn de mannen met kleurtjes juist uitblinkers.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe normaal? Doe jij ff normaal.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal. Dan is er niets aan de hand.
Overigens vind ik het bullshit dat je het niet zo mogen zeggen. Ik discrimineer niet en er loop genoeg nederlands tuig, maar ik word er altijd een beetje sneu van als ik iets als Opsporing Verzocht kijk, want feit is wel dat 2/3e ofzo gewoon allochtoon isquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tot daar dan maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef Qwea het volgende:
Doe normaal? Doe jij ff normaal.
Ik ga het hier niet eens voeren. Zie FB
Ja, dat is ook wel heel opmerkelijk. Je zou toch bijna zeggen dat dat biologisch is. Net als dat ze zo'n lekker gevoel voor ritme hebben en zo soepel in hun heupen zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef JJH het volgende:
Ik kijk gewoon lekker voetbal. Daar zijn de mannen met kleurtjes juist uitblinkers.
Ja Feest toch. Waarvoor ben jij aan het werven??quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ik ook, kippenkracht!![]()
[..]
Weet je in welk topic je moet zijn om het aan te vragen?
Ik zie helaas ook een tendens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens vind ik het bullshit dat je het niet zo mogen zeggen. Ik discrimineer niet en er loop genoeg nederlands tuig, maar ik word er altijd een beetje sneu van als ik iets als Opsporing Verzocht kijk, want feit is wel dat 2/3e ofzo gewoon allochtoon is
Voor de Secret Santa!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja Feest toch. Waarvoor ben jij aan het werven??
nee dat is het nog johquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
Oh boy... het was allemaal weer net zo gezellig.
Net ook opgelicht gekeken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens vind ik het bullshit dat je het niet zo mogen zeggen. Ik discrimineer niet en er loop genoeg nederlands tuig, maar ik word er altijd een beetje sneu van als ik iets als Opsporing Verzocht kijk, want feit is wel dat 2/3e ofzo gewoon allochtoon is
Als ElisaB niet wist dat het nep was (zou ik ook niet hebben geweten hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
Die titel helpt jequote:
Ik had me toch al opgegeven?quote:
Ja dat ventjequote:
Voor haar nieuwe lotgenotenclubje: linksgooiersquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
Werven waarvoor?
Cultuur, vooral op het gebeid van muziek en dansen. De eerste keer dat ik dat probeerde was op mijn 14e ofzo in een jeugdsoos. Dat gaat nooit meer goedkomen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel heel opmerkelijk. Je zou toch bijna zeggen dat dat biologisch is. Net als dat ze zo'n lekker gevoel voor ritme hebben en zo soepel in hun heupen zijn
Ik zag jou ook net op de beeldenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, we gaan hier alweer allemaal heul politiek correct zitten doen hoor ik al dus ik hou m'n mond al. Ik veroordeelde niks of niemand, was louter een constatering
O leuk!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor onze te organiseren Secret Santa!
Hoi!
Ja, dat denk ik eigenlijk ook. Je ziet soms getinte kleutertjes al zo lekker swingen met de restquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef JJH het volgende:
Cultuur, vooral op het gebeid van muziek en dansen. De eerste keer dat ik dat probeerde was op mijn 14e ofzo in een jeugdsoos. Dat gaat nooit meer goedkomen.
En we kunnen lekker schaatsenquote:En qua voetbal praten we ook een aardig potje mee hoor. Dat is een gezonde dosis talent + heel veel oefenen. En dat doen we in Nederland ook plenty.
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, we gaan hier alweer allemaal heul politiek correct zitten doen hoor ik al
Ja ja... geeft niets hoor. Bowlen is bést leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:10 schreef Maes het volgende:
Ik gooi ook altijd rechts van het midden, bal gaat bijna altijd links de goot in.Nu lijkt het net alsof ik elke week ga bowlen, dat is niet waar maar ik heb het een paar weken geleden nog bij Center Parcs gedaan.
Bwehehee, ik kijk alweer maar half omdat jullie allemaal zitten te rellenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Die gewapende overval op dat benzinestation. En die knakker reed met een Clio weg.
Maar dat doen ze in Sierra Leone ook niet echt. Ik vind Shauny Davis er ook nog steeds niet uitzien in zijn schaatspak.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik eigenlijk ook. Je ziet soms getinte kleutertjes al zo lekker swingen met de rest
Ik vind het mooi en echt iets om te benijden
[..]
En we kunnen lekker schaatsen
Ja snapte ik, maar gingen we allemaal politiek correct zitten doen dan?quote:
Stom hè tv. Er is een programma op RTL4 over koken ofzo en ze zijn in Maastricht, ik denk ik kijk even mee misschien zie ik oh-oh nog. Belachelijk natuurlijk waarom zou ik oh-oh zien. Maar mij overkomt het ook regelmatig als ik vertel waar mijn vriend werkt (bij ING) dan vragen er steevast mensen, oh kent hij die en die ook die werkt ook bij ING! Er werken niet zoveel mensen bij ING hoor in Nederland, die kent hij allemaal.quote:
Je kunt ook gewoon de PC uitzetten en geconcentreerd TV gaan kijken..quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehee, ik kijk alweer maar half omdat jullie allemaal zitten te rellen
Misschien iets voor een melige meet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja... geeft niets hoor. Bowlen is bést leuk
Gewoon hier blijven hangen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben eigenljik moe, maar als ik nu weer vroeg naar bed ga, ben ik morgen om 6 uur weer totaal wakker
"het zijn ook allemaal mannen"quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja snapte ik, maar gingen we allemaal politiek correct zitten doen dan?
Dat heb ik dan even gemist.
Ja en. Dat mag toch ook gezegd worden? Het is helaas niet anders. Ik maak er geen probleem van hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"het zijn ook allemaal mannen"
"ik kijk voetbal, daar blinken de donkere mannen allemaal juist zo uit. ze zijn zo goed en atletisch"
Weet niet, krijg er altijd beetje jeuk van, die 'kop-in-het-zand' mentaliteit. Feit is toch dat er daar gewoon 2/3 van de lui die ze zoeken allochtoon is. Waarom mag dat dan verder zonder zware bewoordingen ofzo niet gezegd worden
Daar heb ik nou nooit last van..Om 6 uur klaarwakker zijn...quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben eigenljik moe, maar als ik nu weer vroeg naar bed ga, ben ik morgen om 6 uur weer totaal wakker
Trustenquote:
Die . is niet volgens de voorschriftenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef Maes het volgende:
Stom hè tv. Er is een programma op RTL4 over koken ofzo en ze zijn in Maastricht, ik denk ik kijk even mee misschien zie ik oh-oh nog. Belachelijk natuurlijk waarom zou ik oh-oh zien. Maar mij overkomt het ook regelmatig als ik vertel waar mijn vriend werkt (bij ING) dan vragen er steevast mensen, oh kent hij die en die ook die werkt ook bij ING! Er werken niet zoveel mensen bij ING hoor in Nederland, die kent hij allemaal.
Dat van die mannen was gewoon een grapje, kom opquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"het zijn ook allemaal mannen"
"ik kijk voetbal, daar blinken de donkere mannen allemaal juist zo uit. ze zijn zo goed en atletisch"
Weet niet, krijg er altijd beetje jeuk van, die 'kop-in-het-zand' mentaliteit. Feit is toch dat er daar gewoon 2/3 van de lui die ze zoeken allochtoon is. Waarom mag dat dan verder zonder zware bewoordingen ofzo niet gezegd worden
Neuh prima, dat is ook gewoon zo. Maar het leek een beetje als krampachtig tegengas. Kreeg een beetje het gevoel of ik nou zo iets vreselijks en onwaars zei dat er 3 of 4 man gelijk die bepaalde groep op moet hemelen of andere 'obvious' deuren in moeten trappen (dat het meestal mannen zijn bv.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja en. Dat mag toch ook gezegd worden? Het is helaas niet anders. Ik maak er geen probleem van hoor.
Ll was heul niet boos hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
Dat van die mannen was gewoon een grapje, kom op
En 'allemaal' was ook nogal overdreven.
Maar goed, het sfeertje hier momenteel is niet mijn sfeer.
Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen, ik duik nog ff voor de tievie en dan in bed!
Huh? Voorschriften?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die . is niet volgens de voorschriften
Onze posts waren exact hetzelfde, behalve de "."quote:
Dichten enzo kunnen we je hier wel bij helpen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef MissBliss het volgende:
Halloooo!
Ik ben weer terug uit Antwerpen! Muse was leuk, ik heb niet gekotst.
Verder weet ik het nog steeds niet van Secret Santa!![]()
Kweenie, ik ga niet eens een kerstboom neerzetten dit jaar en ik ben heel erg antifeest nu, daarbij ben ik ook niet creatief en kan ik niet dichten. Hmpf [ afbeelding ]
Dan was het niet plaatsen van jouw punt niet volgens de voorschriften. In Nederland sluiten we zinnen met een punt af. Zelfs als het een zin van maar één woord is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Onze posts waren exact hetzelfde, behalve de "."
quote:
Ik heb helemaal geen zin in rellen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar dat gemiep in de FB. Gewoon niet tof. Klagen over iets en dan zeggen 'ja maar ja daar hebben we het al eens over gehad'.
Er is te lang niet gereld zeker?
Die zijn inderdaad erg goed!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Morretje het volgende:
Zo!
Wij zijn naar Van Muiswinkel en Van Vleuten geweest en het was tof!![]()
![]()
Hi MB!
Ik stem links ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben niet boooooooos
*KRAS KRAS KRAS*
Ik mag toch wel wat dingen me afvragen? Of dingen zelf anders hebben gedaan. de FB zit nu dicht en ik ga echt naar bed. Maar goed, ik begreep het dus sowieso verkeerd. Die hele fundi discussie heb ik wel half meegemaakt. Maar ik dacht dus dat het echt puur over de SC ging, dat Elies en Senes daar over hadden gebabbeld in de trant van 'die en die gaan over de schreef en dit en dat willen we NIET hebben'. Dus had ik zoiets van 'hmm raar dat je dat dan nie tin het topic kenbaar maakt'
Thats all.
En verder voelde ik me even de topic-Wilders hier, na al dat correcte gedoe verder. Maar das ook niet zo verwonderlijk in F&F waar het gros wss linkser dan links is![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi och laten we het erop houden dat ik donkere dossiers stapel helaas.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben niet boooooooos
*KRAS KRAS KRAS*
Ik mag toch wel wat dingen me afvragen? Of dingen zelf anders hebben gedaan. de FB zit nu dicht en ik ga echt naar bed. Maar goed, ik begreep het dus sowieso verkeerd. Die hele fundi discussie heb ik wel half meegemaakt. Maar ik dacht dus dat het echt puur over de SC ging, dat Elies en Senes daar over hadden gebabbeld in de trant van 'die en die gaan over de schreef en dit en dat willen we NIET hebben'. Dus had ik zoiets van 'hmm raar dat je dat dan nie tin het topic kenbaar maakt'
Thats all.
En verder voelde ik me even de topic-Wilders hier, na al dat correcte gedoe verder. Maar das ook niet zo verwonderlijk in F&F waar het gros wss linkser dan links is![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, ik blijf er gewoon over twijfelen, heel suf. Ik ben ook bang dat het topic dan de komende tijd alleen maar over SS zal gaan en dat is dan zo saai als je niet meedoetquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dichten enzo kunnen we je hier wel bij helpen.
Als je mee wilt doen, staan we je met open armen op te wachten, maar ik kan me ook helemaal voorstellen dat je het graag allemaal even links laat liggen dit jaar.
Dan lijk je wel wat op mijn zus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik blijf er gewoon over twijfelen, heel suf. Ik ben ook bang dat het topic dan de komende tijd alleen maar over SS zal gaan en dat is dan zo saai als je niet meedoetMaar ja, dat is niet echt de beste reden om mee te doen lijkt me.
Misschien moet ik het maar gewoon doen.
Ik beslis morgen!(als dat dan nog kan, anders heb ik pech)
Oh en dit is normaal hoor, ik kan NOOIT kiezenZelfs niet over iets simpels als eten ofzo. Of welk merk wasmiddel ik moet hebben
Haha, kijk maar eens op Youtube! Tis mijn favoriete bandquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
Hoi MB!
Fijn dat het leuk was (ik weet nog steeds niet echt wat muse isdonderdag eens googlen).
Kerst is rot ja maar meedoen met SS is miss afleiding?
Ik doe alleen mee als MB mee doetquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik blijf er gewoon over twijfelen, heel suf. Ik ben ook bang dat het topic dan de komende tijd alleen maar over SS zal gaan en dat is dan zo saai als je niet meedoetMaar ja, dat is niet echt de beste reden om mee te doen lijkt me.
Oh en dit is normaal hoor, ik kan NOOIT kiezenZelfs niet over iets simpels als eten ofzo. Of welk merk wasmiddel ik moet hebben
Hehequote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan lijk je wel wat op mijn zus.Als we een keer samen boodschappen doen parkeer ik haar voor de koeling met toetjes met de opdracht om wat lekkers uit te zoeken. En als ik dan de winkel rond ben en terugkom weet ze al wel welke helft ze niet wil hebben. Die is ook echt een ramp.
Ohooooo, chantage!quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee als MB mee doet
Wij kunnen ook gewoon mekaar nemen en dan alsnog besluiten af te haken (maar dan vertellen we dat niet en doen we gewoon leuk meequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Het lijkt al wel wat beter te zijn als vroeger. Je leert er mee te leven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Ja, erg he! En het is echt niet af te leren geloof ik
Kut, ik wilde zelf heul niet mee doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohooooo, chantage! [ afbeelding ]
Naja, ok, ik doe wel mee
Ik heb een heel mooi Resistance-shirt gekocht gisterenquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:34 schreef JJH het volgende:
Voor Ml-etje dan
http://www.youtube.com/user/muse?blend=1&ob=4#p/a/u/0/w8KQmps-Sog
Greys Greys, snel MrS en MB op de lijst erbij zetten!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kut, ik wilde zelf heul niet mee doen... dit leek me wel veilig
Fijne avond verder.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi Resistance-shirt gekocht gisterenMet die kleurtjes aan de bovenkant van die pagina
*blij*
En nu ga ik tv kijken, Re zit op me te wachten
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij kunnen ook gewoon mekaar nemen en dan alsnog besluiten af te haken (maar dan vertellen we dat niet en doen we gewoon leuk mee [afbeelding] )
Er is nog hoop dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Het lijkt al wel wat beter te zijn als vroeger. Je leert er mee te leven.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kut, ik wilde zelf heul niet mee doen... dit leek me wel veilig
Ja nou wordt ie mooi. We doen gewoon allebei meequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef MissBliss het volgende:
Jaja, nu twijfel ik dus weer, jouw schuld
Dakanniequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij kunnen ook gewoon mekaar nemen en dan alsnog besluiten af te haken (maar dan vertellen we dat niet en doen we gewoon leuk mee)
Jottem!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Greys Greys, snel MrS en MB op de lijst erbij zetten!
Zoek ik helemaal voor jou hun youtube kanaal op, ga je later kijken!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
Ga binnenkort eff kijken JJH
ben verdulleme een kussentje van onder mijn laptop kwijt
* wiki aan gaat passenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja nou wordt ie mooi. We doen gewoon allebei meegeen terugkrabbelen
*poof*quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dakannie
[..]
Jottem!
Maar goed dat ik nog ff keek!
Nu dat eigenwijze stuk vreten Ll nog even overhalen.
Maar dat gaat Goodbye wel lukken
Bijna iedereen die hier meepraat doet toch mee aan de SS?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Morretje het volgende:
Om te voorkomen dat het hier in de SC straks alleen nog over Secret Santa gaat, kunnen we daar niet een apart topic over openen en er daar alleen over lullen? Of hoort dat eigenlijk niet in F&F, omdat het vooral de SC-ers zijn die meedoen?
En dan heb je nog een druk topic ebij om bij te houden. Ik heb het liever hier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna iedereen die hier meepraat doet toch mee aan de SS?
En een apart topic, dan moeten we weer buiten de F&F gaan denk ik en da's ook niet leuk
Ow solly dacht dat je weg wasquote:
Lief maar Mr slaapt al bijna en met al die klusuren heeft ie zijn tukkie hard nodig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoek ik helemaal voor jou hun youtube kanaal op, ga je later kijken!
Het is maar één klikje hoor.
Nee doe lekker, die wiki is niet van mij hoor! Graag zelfs!quote:
Meer over beesten eigenlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
Maar gaat het hier ook nog over dieren of hoe zit dat?
Da's de harde waarheid.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
neh, tis een kippehok, en das zo'n beetje het enige
Alleen als je ook vertelt wat erop lagquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:54 schreef P.F het volgende:
En ik mag hier vertellen dat ik pizza heb gegeten?
Jep, maar kom dan niet te dicht bij Qwea in de buurt, die heeft wat met pizza'squote:Op dinsdag 3 november 2009 22:54 schreef P.F het volgende:
En ik mag hier vertellen dat ik pizza heb gegeten?
alleen maar faunaquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Alleen als je ook vertelt wat erop lag
(sorry, daar zijn we streng in)
Pizza's zonder flora.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
[..]
alleen maar fauna
champignons, groene olijven, artisjok
Ik heb mijn ramen hier maar dicht gedaan... ik werd gek van het gezoem en gegiechel hier in de buurt buitenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Hoe zou Cat het hebben op haar dildo party?
Kut nee!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef MrSubtle het volgende:
Wie legt mij nog eens uit wat ook alweer flora is en wat fauna? De twee mensen hierboven kunnen het in ieder geval niet
Cat trilt morgen nog na vrees ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Ing!![]()
Ik zou naar bed maar heb nog geen zin
Hoe zou Cat het hebben op haar dildo party?
Ik ben charming.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Whihihi, ze draaien het precies om.
Charming
Trusten.quote:
En jij doet de luiken dicht als er een kudde geile wijve allemaal vrouwen met dildo's bezig zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb mijn ramen hier maar dicht gedaan... ik werd gek van het gezoem en gegiechel hier in de buurt buiten
Slaap lekker!quote:
Oh nou fijn dat ie in elk geval wat vrolijker is al. Da's vast een hele opluchting om te zien voor jequote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat trilt morgen nog na vrees ik![]()
Baloe heeft net alles uitgekotst...volgens mij heeft ie te veel gegeten of ik hem te veel biefstuk gevoerd![]()
Maar hij is iig al weer een stuk vrolijker dan vanmiddag
Ik zal jou eens de helft van je lichaamgewicht naar binnen laten werken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat trilt morgen nog na vrees ik![]()
Baloe heeft net alles uitgekotst...volgens mij heeft ie te veel gegeten of ik hem te veel biefstuk gevoerd![]()
Maar hij is iig al weer een stuk vrolijker dan vanmiddag
Trusten MrSquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:08 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga ook naar bedje
Slaap lekker allemaal straks!
quote:
Ik weet het trouwens welquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef MrSubtle het volgende:
Wie legt mij nog eens uit wat ook alweer flora is en wat fauna? De twee mensen hierboven kunnen het in ieder geval niet
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
Alleen als je ook vertelt wat erop lag
(sorry, daar zijn we streng in)
Trusten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef Pagan het volgende:
tvp![]()
Weer een topic volgescheten als ik ff niet kijk. Bijlezen komt morgen wel. Truste voor strax.
Ow, en hoe ziet dat eruit?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:13 schreef Nonneke het volgende:
oh noes, Do![]()
heeft de mexicaanse griep
![]()
*zusterpakje opzoekt*
Scheinheilquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, en hoe ziet dat eruit?
(niet dat pakje, maar die griep)
Nah... doe ik ook eens netjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:22 schreef JJH het volgende:
Scheinheil
Jammer dat je niet door slotjes kan postenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
zooo tis wel hard gegaan zeg![]()
iedere keer als ik ben bijgelezen en wil reageren is er weer een hele pagina bij
Maar ik meende hetquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:24 schreef JJH het volgende:
Dat was maar een klein beetje doorzichtig hoor.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar ik meende het
We hebben twee zieken hier in huis, dus ik was benieuwd waar ik op moet letten
quote:De meest voorkomende symptomen van de Mexicaanse griep zijn:
hoesten
geen eetlust
spierpijn
keelpijn
misselijkheid
diarree
lusteloosheid
verkoudheid
loopneus
Opgelucht?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:35 schreef ElisaB het volgende:
hoesten: check!
geen eetlust: ze lusten het nog prima!
spierpijn: check!
keelpijn: check!
misselijkheid: nope!
diarree: nope!
lusteloosheid: dat wel
verkoudheid: ja, duidelijk!
loopneus: ow, hou op!
Geen Mexicaanse griep dus
Mijn zustertje ligt met een kuur in bedquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:37 schreef JJH het volgende:
Opgelucht?
Kun je je met je zustertje bezig gaan houden.
jep, uitbehandeld ook enzo, is niks meer aan te doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik check ff je fobo.. Wat denk jeEen afwijking
Sowee. Vet sneu zegquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:48 schreef Nonneke het volgende:
jep, uitbehandeld ook enzo, is niks meer aan te doen
Kijk aan, da's goed om te horen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn zustertje ligt met een kuur in bed
Maar het gaat al weer wat beter vernam ik zojuist uit betrouwbare bron
Jepquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sowee. Vet sneu zeg
Nou ja, wij accepteren hier iedereen hoor. Denk ik. Dus je mag hier nog wel komen
Yups. Met een risicogroeper in the house kan je niet voorzichtig genoeg zijnquote:
Je wilt niet nog een keertje moeder worden?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. Met een risicogroeper in the house kan je niet voorzichtig genoeg zijn
Ow, en nee: ze is niet zwanger en ook geen 60+ -er
Je boft maar met Emile als spreekbuisquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:51 schreef Nonneke het volgende:
Jep![]()
Gelukkig, mocht het anders zijn hoor ik het graag hoor, ik wil niet dat er andere mensen zich bedreigd voelen door mijn afwijkingGelukkig kan ik er dankzij Emile nu open over praten
![]()
Ow! Misschien een zakje omheen doenquote:en ik hoor het uiteraard graag als het niet gewenst is dat ik met SS meedoe, wegens besmettingsgevaar enzo
Ow nee, echt niet. Die tijd hebben we gehadquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:58 schreef JJH het volgende:
Je wilt niet nog een keertje moeder worden?![]()
Tsja. Ik loop nog niet zo hard. Ben mijn hele leven niet vatbaar geweest voor griepachtigen, dus ik heb mezelf redelijk safe verklaard.quote:Ik zit ook nog te dubben. Ik kom ook met een boel verschillende mensen in contact...
Elisa nemenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je boft maar met Emile als spreekbuis
En als je het een beetje low-profile houdt, zit het wel snor
[..]
Ow! Misschien een zakje omheen doenOf wij moeten mekaar nemen dan kan het geen kwaad
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:04 schreef Nonneke het volgende:
Elisa nemen![]()
![]()
sorry 't blijft toch een afwijking !
Lieve Elisa B., zowel jij, als je Beeb en jullie miniatuurtje lijken me precies goed zoals jullie zijn.quote:
Er is al geen terugweg meer zie ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja nou wordt ie mooi. We doen gewoon allebei meegeen terugkrabbelen
Ik heb alleen 3 foto's van mn iPhone (slechte kwaliteit) van de lasershow tijdens... [welk nummer was het ook alweer?quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan ik weer veilig posten hier?![]()
MB, leuk dat het leuk was!!! ()
Ik verwacht nog wel een zeer gedetailleerd verslag...en foto's....en video's![]()
En leuk dat je mee SSt!
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is al geen terugweg meer zie ik
Nou goed, ik doe mee [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb alleen 3 foto's van mn iPhone (slechte kwaliteit) van de lasershow tijdens... [welk nummer was het ook alweer?![]()
] Verslag volgt nog
Wat lievquote:Op woensdag 4 november 2009 00:19 schreef Strega het volgende:
Lieve Elisa B., zowel jij, als je Beeb en jullie miniatuurtje lijken me precies goed zoals jullie zijn.
En gelukkig klopt dat voor heel veel mensen, en ook gelukkig, zijn we allemaal weer verschillend.
Zo, was dit geen stichtelijk woord van een heks?
Als je een of meerdere van bovenstaande symptomen hebt kun je mexicaanse griep hebben, je hoeft ze niet allemaal te hebben hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:35 schreef ElisaB het volgende:
hoesten: check!
geen eetlust: ze lusten het nog prima!
spierpijn: check!
keelpijn: check!
misselijkheid: nope!
diarree: nope!
lusteloosheid: dat wel
verkoudheid: ja, duidelijk!
loopneus: ow, hou op!
Geen Mexicaanse griep dus
Forum Opties | |
---|---|