Haha, kijk maar eens op Youtube! Tis mijn favoriete bandquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
Hoi MB!
Fijn dat het leuk was (ik weet nog steeds niet echt wat muse isdonderdag eens googlen).
Kerst is rot ja maar meedoen met SS is miss afleiding?
Ik doe alleen mee als MB mee doetquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik blijf er gewoon over twijfelen, heel suf. Ik ben ook bang dat het topic dan de komende tijd alleen maar over SS zal gaan en dat is dan zo saai als je niet meedoetMaar ja, dat is niet echt de beste reden om mee te doen lijkt me.
Misschien moet ik het maar gewoon doen.
Ik beslis morgen!(als dat dan nog kan, anders heb ik pech)
Oh en dit is normaal hoor, ik kan NOOIT kiezenZelfs niet over iets simpels als eten ofzo. Of welk merk wasmiddel ik moet hebben
Hehequote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan lijk je wel wat op mijn zus.Als we een keer samen boodschappen doen parkeer ik haar voor de koeling met toetjes met de opdracht om wat lekkers uit te zoeken. En als ik dan de winkel rond ben en terugkom weet ze al wel welke helft ze niet wil hebben. Die is ook echt een ramp.
Ohooooo, chantage!quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee als MB mee doet
Wij kunnen ook gewoon mekaar nemen en dan alsnog besluiten af te haken (maar dan vertellen we dat niet en doen we gewoon leuk meequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Mja, ik blijf er gewoon over twijfelen, heel suf. Ik ben ook bang dat het topic dan de komende tijd alleen maar over SS zal gaan en dat is dan zo saai als je niet meedoetMaar ja, dat is niet echt de beste reden om mee te doen lijkt me.
Misschien moet ik het maar gewoon doen.
Ik beslis morgen!(als dat dan nog kan, anders heb ik pech)
Oh en dit is normaal hoor, ik kan NOOIT kiezenZelfs niet over iets simpels als eten ofzo. Of welk merk wasmiddel ik moet hebben
Het lijkt al wel wat beter te zijn als vroeger. Je leert er mee te leven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Ja, erg he! En het is echt niet af te leren geloof ik
Kut, ik wilde zelf heul niet mee doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohooooo, chantage! [ afbeelding ]
Naja, ok, ik doe wel mee
Ik heb een heel mooi Resistance-shirt gekocht gisterenquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:34 schreef JJH het volgende:
Voor Ml-etje dan
http://www.youtube.com/user/muse?blend=1&ob=4#p/a/u/0/w8KQmps-Sog
Greys Greys, snel MrS en MB op de lijst erbij zetten!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kut, ik wilde zelf heul niet mee doen... dit leek me wel veilig
Fijne avond verder.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi Resistance-shirt gekocht gisterenMet die kleurtjes aan de bovenkant van die pagina
*blij*
En nu ga ik tv kijken, Re zit op me te wachten
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij kunnen ook gewoon mekaar nemen en dan alsnog besluiten af te haken (maar dan vertellen we dat niet en doen we gewoon leuk mee [afbeelding] )
Er is nog hoop dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Het lijkt al wel wat beter te zijn als vroeger. Je leert er mee te leven.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kut, ik wilde zelf heul niet mee doen... dit leek me wel veilig
Ja nou wordt ie mooi. We doen gewoon allebei meequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef MissBliss het volgende:
Jaja, nu twijfel ik dus weer, jouw schuld
Dakanniequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij kunnen ook gewoon mekaar nemen en dan alsnog besluiten af te haken (maar dan vertellen we dat niet en doen we gewoon leuk mee)
Jottem!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Greys Greys, snel MrS en MB op de lijst erbij zetten!
Zoek ik helemaal voor jou hun youtube kanaal op, ga je later kijken!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
Ga binnenkort eff kijken JJH
ben verdulleme een kussentje van onder mijn laptop kwijt
* wiki aan gaat passenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja nou wordt ie mooi. We doen gewoon allebei meegeen terugkrabbelen
*poof*quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dakannie
[..]
Jottem!
Maar goed dat ik nog ff keek!
Nu dat eigenwijze stuk vreten Ll nog even overhalen.
Maar dat gaat Goodbye wel lukken
Bijna iedereen die hier meepraat doet toch mee aan de SS?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Morretje het volgende:
Om te voorkomen dat het hier in de SC straks alleen nog over Secret Santa gaat, kunnen we daar niet een apart topic over openen en er daar alleen over lullen? Of hoort dat eigenlijk niet in F&F, omdat het vooral de SC-ers zijn die meedoen?
En dan heb je nog een druk topic ebij om bij te houden. Ik heb het liever hier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna iedereen die hier meepraat doet toch mee aan de SS?
En een apart topic, dan moeten we weer buiten de F&F gaan denk ik en da's ook niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |