Haha, kijk maar eens op Youtube! Tis mijn favoriete bandquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
Hoi MB!
Fijn dat het leuk was (ik weet nog steeds niet echt wat muse isdonderdag eens googlen).
Kerst is rot ja maar meedoen met SS is miss afleiding?
Ik doe alleen mee als MB mee doetquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik blijf er gewoon over twijfelen, heel suf. Ik ben ook bang dat het topic dan de komende tijd alleen maar over SS zal gaan en dat is dan zo saai als je niet meedoetMaar ja, dat is niet echt de beste reden om mee te doen lijkt me.
Misschien moet ik het maar gewoon doen.
Ik beslis morgen!(als dat dan nog kan, anders heb ik pech)
Oh en dit is normaal hoor, ik kan NOOIT kiezenZelfs niet over iets simpels als eten ofzo. Of welk merk wasmiddel ik moet hebben
Hehequote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan lijk je wel wat op mijn zus.Als we een keer samen boodschappen doen parkeer ik haar voor de koeling met toetjes met de opdracht om wat lekkers uit te zoeken. En als ik dan de winkel rond ben en terugkom weet ze al wel welke helft ze niet wil hebben. Die is ook echt een ramp.
Ohooooo, chantage!quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee als MB mee doet
Wij kunnen ook gewoon mekaar nemen en dan alsnog besluiten af te haken (maar dan vertellen we dat niet en doen we gewoon leuk meequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Mja, ik blijf er gewoon over twijfelen, heel suf. Ik ben ook bang dat het topic dan de komende tijd alleen maar over SS zal gaan en dat is dan zo saai als je niet meedoetMaar ja, dat is niet echt de beste reden om mee te doen lijkt me.
Misschien moet ik het maar gewoon doen.
Ik beslis morgen!(als dat dan nog kan, anders heb ik pech)
Oh en dit is normaal hoor, ik kan NOOIT kiezenZelfs niet over iets simpels als eten ofzo. Of welk merk wasmiddel ik moet hebben
Het lijkt al wel wat beter te zijn als vroeger. Je leert er mee te leven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Ja, erg he! En het is echt niet af te leren geloof ik
Kut, ik wilde zelf heul niet mee doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohooooo, chantage! [ afbeelding ]
Naja, ok, ik doe wel mee
Ik heb een heel mooi Resistance-shirt gekocht gisterenquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:34 schreef JJH het volgende:
Voor Ml-etje dan
http://www.youtube.com/user/muse?blend=1&ob=4#p/a/u/0/w8KQmps-Sog
Greys Greys, snel MrS en MB op de lijst erbij zetten!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kut, ik wilde zelf heul niet mee doen... dit leek me wel veilig
Fijne avond verder.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi Resistance-shirt gekocht gisterenMet die kleurtjes aan de bovenkant van die pagina
*blij*
En nu ga ik tv kijken, Re zit op me te wachten
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij kunnen ook gewoon mekaar nemen en dan alsnog besluiten af te haken (maar dan vertellen we dat niet en doen we gewoon leuk mee [afbeelding] )
Er is nog hoop dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Het lijkt al wel wat beter te zijn als vroeger. Je leert er mee te leven.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kut, ik wilde zelf heul niet mee doen... dit leek me wel veilig
Ja nou wordt ie mooi. We doen gewoon allebei meequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef MissBliss het volgende:
Jaja, nu twijfel ik dus weer, jouw schuld
Dakanniequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij kunnen ook gewoon mekaar nemen en dan alsnog besluiten af te haken (maar dan vertellen we dat niet en doen we gewoon leuk mee)
Jottem!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Greys Greys, snel MrS en MB op de lijst erbij zetten!
Zoek ik helemaal voor jou hun youtube kanaal op, ga je later kijken!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
Ga binnenkort eff kijken JJH
ben verdulleme een kussentje van onder mijn laptop kwijt
* wiki aan gaat passenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja nou wordt ie mooi. We doen gewoon allebei meegeen terugkrabbelen
*poof*quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dakannie
[..]
Jottem!
Maar goed dat ik nog ff keek!
Nu dat eigenwijze stuk vreten Ll nog even overhalen.
Maar dat gaat Goodbye wel lukken
Bijna iedereen die hier meepraat doet toch mee aan de SS?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Morretje het volgende:
Om te voorkomen dat het hier in de SC straks alleen nog over Secret Santa gaat, kunnen we daar niet een apart topic over openen en er daar alleen over lullen? Of hoort dat eigenlijk niet in F&F, omdat het vooral de SC-ers zijn die meedoen?
En dan heb je nog een druk topic ebij om bij te houden. Ik heb het liever hier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna iedereen die hier meepraat doet toch mee aan de SS?
En een apart topic, dan moeten we weer buiten de F&F gaan denk ik en da's ook niet leuk
Ow solly dacht dat je weg wasquote:
Lief maar Mr slaapt al bijna en met al die klusuren heeft ie zijn tukkie hard nodig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoek ik helemaal voor jou hun youtube kanaal op, ga je later kijken!
Het is maar één klikje hoor.
Nee doe lekker, die wiki is niet van mij hoor! Graag zelfs!quote:
Meer over beesten eigenlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
Maar gaat het hier ook nog over dieren of hoe zit dat?
Da's de harde waarheid.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
neh, tis een kippehok, en das zo'n beetje het enige
Alleen als je ook vertelt wat erop lagquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:54 schreef P.F het volgende:
En ik mag hier vertellen dat ik pizza heb gegeten?
Jep, maar kom dan niet te dicht bij Qwea in de buurt, die heeft wat met pizza'squote:Op dinsdag 3 november 2009 22:54 schreef P.F het volgende:
En ik mag hier vertellen dat ik pizza heb gegeten?
alleen maar faunaquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Alleen als je ook vertelt wat erop lag
(sorry, daar zijn we streng in)
Pizza's zonder flora.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
[..]
alleen maar fauna
champignons, groene olijven, artisjok
Ik heb mijn ramen hier maar dicht gedaan... ik werd gek van het gezoem en gegiechel hier in de buurt buitenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Hoe zou Cat het hebben op haar dildo party?
Kut nee!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef MrSubtle het volgende:
Wie legt mij nog eens uit wat ook alweer flora is en wat fauna? De twee mensen hierboven kunnen het in ieder geval niet
Cat trilt morgen nog na vrees ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Ing!![]()
Ik zou naar bed maar heb nog geen zin
Hoe zou Cat het hebben op haar dildo party?
Ik ben charming.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Whihihi, ze draaien het precies om.
Charming
Trusten.quote:
En jij doet de luiken dicht als er een kudde geile wijve allemaal vrouwen met dildo's bezig zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb mijn ramen hier maar dicht gedaan... ik werd gek van het gezoem en gegiechel hier in de buurt buiten
Slaap lekker!quote:
Oh nou fijn dat ie in elk geval wat vrolijker is al. Da's vast een hele opluchting om te zien voor jequote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat trilt morgen nog na vrees ik![]()
Baloe heeft net alles uitgekotst...volgens mij heeft ie te veel gegeten of ik hem te veel biefstuk gevoerd![]()
Maar hij is iig al weer een stuk vrolijker dan vanmiddag
Ik zal jou eens de helft van je lichaamgewicht naar binnen laten werken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat trilt morgen nog na vrees ik![]()
Baloe heeft net alles uitgekotst...volgens mij heeft ie te veel gegeten of ik hem te veel biefstuk gevoerd![]()
Maar hij is iig al weer een stuk vrolijker dan vanmiddag
Trusten MrSquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:08 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga ook naar bedje
Slaap lekker allemaal straks!
quote:
Ik weet het trouwens welquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef MrSubtle het volgende:
Wie legt mij nog eens uit wat ook alweer flora is en wat fauna? De twee mensen hierboven kunnen het in ieder geval niet
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
Alleen als je ook vertelt wat erop lag
(sorry, daar zijn we streng in)
Trusten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef Pagan het volgende:
tvp![]()
Weer een topic volgescheten als ik ff niet kijk. Bijlezen komt morgen wel. Truste voor strax.
Ow, en hoe ziet dat eruit?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:13 schreef Nonneke het volgende:
oh noes, Do![]()
heeft de mexicaanse griep
![]()
*zusterpakje opzoekt*
Scheinheilquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, en hoe ziet dat eruit?
(niet dat pakje, maar die griep)
Nah... doe ik ook eens netjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:22 schreef JJH het volgende:
Scheinheil
Jammer dat je niet door slotjes kan postenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
zooo tis wel hard gegaan zeg![]()
iedere keer als ik ben bijgelezen en wil reageren is er weer een hele pagina bij
Maar ik meende hetquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:24 schreef JJH het volgende:
Dat was maar een klein beetje doorzichtig hoor.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar ik meende het
We hebben twee zieken hier in huis, dus ik was benieuwd waar ik op moet letten
quote:De meest voorkomende symptomen van de Mexicaanse griep zijn:
hoesten
geen eetlust
spierpijn
keelpijn
misselijkheid
diarree
lusteloosheid
verkoudheid
loopneus
Opgelucht?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:35 schreef ElisaB het volgende:
hoesten: check!
geen eetlust: ze lusten het nog prima!
spierpijn: check!
keelpijn: check!
misselijkheid: nope!
diarree: nope!
lusteloosheid: dat wel
verkoudheid: ja, duidelijk!
loopneus: ow, hou op!
Geen Mexicaanse griep dus
Mijn zustertje ligt met een kuur in bedquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:37 schreef JJH het volgende:
Opgelucht?
Kun je je met je zustertje bezig gaan houden.
jep, uitbehandeld ook enzo, is niks meer aan te doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik check ff je fobo.. Wat denk jeEen afwijking
Sowee. Vet sneu zegquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:48 schreef Nonneke het volgende:
jep, uitbehandeld ook enzo, is niks meer aan te doen
Kijk aan, da's goed om te horen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn zustertje ligt met een kuur in bed
Maar het gaat al weer wat beter vernam ik zojuist uit betrouwbare bron
Jepquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sowee. Vet sneu zeg
Nou ja, wij accepteren hier iedereen hoor. Denk ik. Dus je mag hier nog wel komen
Yups. Met een risicogroeper in the house kan je niet voorzichtig genoeg zijnquote:
Je wilt niet nog een keertje moeder worden?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. Met een risicogroeper in the house kan je niet voorzichtig genoeg zijn
Ow, en nee: ze is niet zwanger en ook geen 60+ -er
Je boft maar met Emile als spreekbuisquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:51 schreef Nonneke het volgende:
Jep![]()
Gelukkig, mocht het anders zijn hoor ik het graag hoor, ik wil niet dat er andere mensen zich bedreigd voelen door mijn afwijkingGelukkig kan ik er dankzij Emile nu open over praten
![]()
Ow! Misschien een zakje omheen doenquote:en ik hoor het uiteraard graag als het niet gewenst is dat ik met SS meedoe, wegens besmettingsgevaar enzo
Ow nee, echt niet. Die tijd hebben we gehadquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:58 schreef JJH het volgende:
Je wilt niet nog een keertje moeder worden?![]()
Tsja. Ik loop nog niet zo hard. Ben mijn hele leven niet vatbaar geweest voor griepachtigen, dus ik heb mezelf redelijk safe verklaard.quote:Ik zit ook nog te dubben. Ik kom ook met een boel verschillende mensen in contact...
Elisa nemenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je boft maar met Emile als spreekbuis
En als je het een beetje low-profile houdt, zit het wel snor
[..]
Ow! Misschien een zakje omheen doenOf wij moeten mekaar nemen dan kan het geen kwaad
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:04 schreef Nonneke het volgende:
Elisa nemen![]()
![]()
sorry 't blijft toch een afwijking !
Lieve Elisa B., zowel jij, als je Beeb en jullie miniatuurtje lijken me precies goed zoals jullie zijn.quote:
Er is al geen terugweg meer zie ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja nou wordt ie mooi. We doen gewoon allebei meegeen terugkrabbelen
Ik heb alleen 3 foto's van mn iPhone (slechte kwaliteit) van de lasershow tijdens... [welk nummer was het ook alweer?quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan ik weer veilig posten hier?![]()
MB, leuk dat het leuk was!!! ()
Ik verwacht nog wel een zeer gedetailleerd verslag...en foto's....en video's![]()
En leuk dat je mee SSt!
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is al geen terugweg meer zie ik
Nou goed, ik doe mee [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb alleen 3 foto's van mn iPhone (slechte kwaliteit) van de lasershow tijdens... [welk nummer was het ook alweer?![]()
] Verslag volgt nog
Wat lievquote:Op woensdag 4 november 2009 00:19 schreef Strega het volgende:
Lieve Elisa B., zowel jij, als je Beeb en jullie miniatuurtje lijken me precies goed zoals jullie zijn.
En gelukkig klopt dat voor heel veel mensen, en ook gelukkig, zijn we allemaal weer verschillend.
Zo, was dit geen stichtelijk woord van een heks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |