O leuk!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor onze te organiseren Secret Santa!
Hoi!
Ja, dat denk ik eigenlijk ook. Je ziet soms getinte kleutertjes al zo lekker swingen met de restquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef JJH het volgende:
Cultuur, vooral op het gebeid van muziek en dansen. De eerste keer dat ik dat probeerde was op mijn 14e ofzo in een jeugdsoos. Dat gaat nooit meer goedkomen.
En we kunnen lekker schaatsenquote:En qua voetbal praten we ook een aardig potje mee hoor. Dat is een gezonde dosis talent + heel veel oefenen. En dat doen we in Nederland ook plenty.
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, we gaan hier alweer allemaal heul politiek correct zitten doen hoor ik al
Ja ja... geeft niets hoor. Bowlen is bést leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:10 schreef Maes het volgende:
Ik gooi ook altijd rechts van het midden, bal gaat bijna altijd links de goot in.Nu lijkt het net alsof ik elke week ga bowlen, dat is niet waar maar ik heb het een paar weken geleden nog bij Center Parcs gedaan.
Bwehehee, ik kijk alweer maar half omdat jullie allemaal zitten te rellenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Die gewapende overval op dat benzinestation. En die knakker reed met een Clio weg.
Maar dat doen ze in Sierra Leone ook niet echt. Ik vind Shauny Davis er ook nog steeds niet uitzien in zijn schaatspak.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik eigenlijk ook. Je ziet soms getinte kleutertjes al zo lekker swingen met de rest
Ik vind het mooi en echt iets om te benijden
[..]
En we kunnen lekker schaatsen
Ja snapte ik, maar gingen we allemaal politiek correct zitten doen dan?quote:
Stom hè tv. Er is een programma op RTL4 over koken ofzo en ze zijn in Maastricht, ik denk ik kijk even mee misschien zie ik oh-oh nog. Belachelijk natuurlijk waarom zou ik oh-oh zien. Maar mij overkomt het ook regelmatig als ik vertel waar mijn vriend werkt (bij ING) dan vragen er steevast mensen, oh kent hij die en die ook die werkt ook bij ING! Er werken niet zoveel mensen bij ING hoor in Nederland, die kent hij allemaal.quote:
Je kunt ook gewoon de PC uitzetten en geconcentreerd TV gaan kijken..quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehee, ik kijk alweer maar half omdat jullie allemaal zitten te rellen
Misschien iets voor een melige meet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja... geeft niets hoor. Bowlen is bést leuk
Gewoon hier blijven hangen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben eigenljik moe, maar als ik nu weer vroeg naar bed ga, ben ik morgen om 6 uur weer totaal wakker
"het zijn ook allemaal mannen"quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja snapte ik, maar gingen we allemaal politiek correct zitten doen dan?
Dat heb ik dan even gemist.
Ja en. Dat mag toch ook gezegd worden? Het is helaas niet anders. Ik maak er geen probleem van hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"het zijn ook allemaal mannen"
"ik kijk voetbal, daar blinken de donkere mannen allemaal juist zo uit. ze zijn zo goed en atletisch"
Weet niet, krijg er altijd beetje jeuk van, die 'kop-in-het-zand' mentaliteit. Feit is toch dat er daar gewoon 2/3 van de lui die ze zoeken allochtoon is. Waarom mag dat dan verder zonder zware bewoordingen ofzo niet gezegd worden
Daar heb ik nou nooit last van..Om 6 uur klaarwakker zijn...quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben eigenljik moe, maar als ik nu weer vroeg naar bed ga, ben ik morgen om 6 uur weer totaal wakker
Trustenquote:
Die . is niet volgens de voorschriftenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef Maes het volgende:
Stom hè tv. Er is een programma op RTL4 over koken ofzo en ze zijn in Maastricht, ik denk ik kijk even mee misschien zie ik oh-oh nog. Belachelijk natuurlijk waarom zou ik oh-oh zien. Maar mij overkomt het ook regelmatig als ik vertel waar mijn vriend werkt (bij ING) dan vragen er steevast mensen, oh kent hij die en die ook die werkt ook bij ING! Er werken niet zoveel mensen bij ING hoor in Nederland, die kent hij allemaal.
Dat van die mannen was gewoon een grapje, kom opquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"het zijn ook allemaal mannen"
"ik kijk voetbal, daar blinken de donkere mannen allemaal juist zo uit. ze zijn zo goed en atletisch"
Weet niet, krijg er altijd beetje jeuk van, die 'kop-in-het-zand' mentaliteit. Feit is toch dat er daar gewoon 2/3 van de lui die ze zoeken allochtoon is. Waarom mag dat dan verder zonder zware bewoordingen ofzo niet gezegd worden
Neuh prima, dat is ook gewoon zo. Maar het leek een beetje als krampachtig tegengas. Kreeg een beetje het gevoel of ik nou zo iets vreselijks en onwaars zei dat er 3 of 4 man gelijk die bepaalde groep op moet hemelen of andere 'obvious' deuren in moeten trappen (dat het meestal mannen zijn bv.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja en. Dat mag toch ook gezegd worden? Het is helaas niet anders. Ik maak er geen probleem van hoor.
Ll was heul niet boos hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
Dat van die mannen was gewoon een grapje, kom op
En 'allemaal' was ook nogal overdreven.
Maar goed, het sfeertje hier momenteel is niet mijn sfeer.
Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen, ik duik nog ff voor de tievie en dan in bed!
Huh? Voorschriften?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die . is niet volgens de voorschriften
Onze posts waren exact hetzelfde, behalve de "."quote:
Dichten enzo kunnen we je hier wel bij helpen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef MissBliss het volgende:
Halloooo!
Ik ben weer terug uit Antwerpen! Muse was leuk, ik heb niet gekotst.
Verder weet ik het nog steeds niet van Secret Santa!![]()
Kweenie, ik ga niet eens een kerstboom neerzetten dit jaar en ik ben heel erg antifeest nu, daarbij ben ik ook niet creatief en kan ik niet dichten. Hmpf [ afbeelding ]
Dan was het niet plaatsen van jouw punt niet volgens de voorschriften. In Nederland sluiten we zinnen met een punt af. Zelfs als het een zin van maar één woord is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Onze posts waren exact hetzelfde, behalve de "."
quote:
Ik heb helemaal geen zin in rellen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar dat gemiep in de FB. Gewoon niet tof. Klagen over iets en dan zeggen 'ja maar ja daar hebben we het al eens over gehad'.
Er is te lang niet gereld zeker?
Die zijn inderdaad erg goed!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Morretje het volgende:
Zo!
Wij zijn naar Van Muiswinkel en Van Vleuten geweest en het was tof!![]()
![]()
Hi MB!
Ik stem links ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben niet boooooooos
*KRAS KRAS KRAS*
Ik mag toch wel wat dingen me afvragen? Of dingen zelf anders hebben gedaan. de FB zit nu dicht en ik ga echt naar bed. Maar goed, ik begreep het dus sowieso verkeerd. Die hele fundi discussie heb ik wel half meegemaakt. Maar ik dacht dus dat het echt puur over de SC ging, dat Elies en Senes daar over hadden gebabbeld in de trant van 'die en die gaan over de schreef en dit en dat willen we NIET hebben'. Dus had ik zoiets van 'hmm raar dat je dat dan nie tin het topic kenbaar maakt'
Thats all.
En verder voelde ik me even de topic-Wilders hier, na al dat correcte gedoe verder. Maar das ook niet zo verwonderlijk in F&F waar het gros wss linkser dan links is![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi och laten we het erop houden dat ik donkere dossiers stapel helaas.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben niet boooooooos
*KRAS KRAS KRAS*
Ik mag toch wel wat dingen me afvragen? Of dingen zelf anders hebben gedaan. de FB zit nu dicht en ik ga echt naar bed. Maar goed, ik begreep het dus sowieso verkeerd. Die hele fundi discussie heb ik wel half meegemaakt. Maar ik dacht dus dat het echt puur over de SC ging, dat Elies en Senes daar over hadden gebabbeld in de trant van 'die en die gaan over de schreef en dit en dat willen we NIET hebben'. Dus had ik zoiets van 'hmm raar dat je dat dan nie tin het topic kenbaar maakt'
Thats all.
En verder voelde ik me even de topic-Wilders hier, na al dat correcte gedoe verder. Maar das ook niet zo verwonderlijk in F&F waar het gros wss linkser dan links is![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, ik blijf er gewoon over twijfelen, heel suf. Ik ben ook bang dat het topic dan de komende tijd alleen maar over SS zal gaan en dat is dan zo saai als je niet meedoetquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dichten enzo kunnen we je hier wel bij helpen.
Als je mee wilt doen, staan we je met open armen op te wachten, maar ik kan me ook helemaal voorstellen dat je het graag allemaal even links laat liggen dit jaar.
Dan lijk je wel wat op mijn zus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik blijf er gewoon over twijfelen, heel suf. Ik ben ook bang dat het topic dan de komende tijd alleen maar over SS zal gaan en dat is dan zo saai als je niet meedoetMaar ja, dat is niet echt de beste reden om mee te doen lijkt me.
Misschien moet ik het maar gewoon doen.
Ik beslis morgen!(als dat dan nog kan, anders heb ik pech)
Oh en dit is normaal hoor, ik kan NOOIT kiezenZelfs niet over iets simpels als eten ofzo. Of welk merk wasmiddel ik moet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |