de tekst hebben we nergens kunnen invullen....dus wij krijgen alleen een leeg kaartje...wat dat betreft vind ik het best een onduidelijke site.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef ymme het volgende:
Wij hebben ook een leeg kaartje gekregen idd. En een wit blaadje met de tekst (wel verdeeld over zoals het daadwerkelijk op de kaart komt te staan).
En mocht je wijzigingen aan willen brengen, dat kan tot het laatste moment, krijg je gewoon een PDF bestandje.
ik denk dan dat het komt doordat ik een heel ander idee had van een proefdrukquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:50 schreef ymme het volgende:
Je kunt eerst gewoon 3 gratis kaartjes bestellen inderdaad.
Als je daarna een offerte aanvraagt, kun je ook een tekst invullen enzo.
Ik zelf vond het wel een makkelijke site. En vind nog steeds overigens.
Ik vind het ook een beetje vreemd, hoor. Een proefdruk hoort gewoon een definitieve versie van een kaartje te zijn. Hoe kun je anders beoordelen of je er blij mee bent? Ze zullen de proefdruk wel zo aanleveren omdat ze niet willen dat er misbruik wordt gemaakt van de drie gratis proefdrukken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef Bucko het volgende:
[..]
ik denk dan dat het komt doordat ik een heel ander idee had van een proefdruk
dankje voor de info.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Gedver de gedver,baal echt voor d'rHopelijk knapt ze snel op, sms d'r zo wel even (als dat kan),woensdag moet ik zelf naar de gyn dus dan ga ik even hoi tegen d'r zeggen (al hoop ik dat ze dan weer thuis is).
Thanksquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:55 schreef WupWup het volgende:
[..]
Bij de intake worden heel veel vragen gesteld over je gezondheid en de gezondheid van jullie families. Verder krijg je, als je wilt, informatie over verschillende testen (combinatietest, 20-wekenecho), wordt er bloed geprikt, de bloeddruk opgenomen, soms je gewicht en kunnen jullie zelf nog je vragen stellen. Ook krijg je informatie over andere onderwerpen als de kattenbak en wat je wel en niet moet eten en natuurlijk hoe het in het ziekenhuis werkt met controles enzo.
Ja, jij moet ook vandaag het mailtje gehad hebbenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:43 schreef ymme het volgende:
Morgen de blije doos afhalen bij de prenatal en de doos van de kruitvat...
Oh het wordt steeds leuker enzo hihi.
Ik heb vorige keer gewoon laten printen, vele malen goedkoper dan drukken en echt wel heel mooi ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:53 schreef lily het volgende:
We moeten ook maar eens aan de kaartjes gaan beginnen.
We gaan het zelf "ontwerpen" (voor het eerst).
Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat?
Als je ontwerp klaar is...en dan? Naar een drukker? Of via internet?
!!!!beterschap voor de zieken trouwens!!!!!
Succes morgen Guess ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan. Ik heb 27 november mijn eerste echo en daarna de intake bij de VK. Heb jij geen folder, vragenlijst etc. toegestuurd gekregen (daar staat namelijk alles in wat je kunt verwachten)?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:40 schreef Guess. het volgende:
Morgen m'n 1e echo,vind het erg spannend en ben nieuwsgierig,ook wel eng.Ik ga naar de gynecoloog ivm medische indicatie.Wat staat me te wachten zo'n 1e keer?
En groot gelijk heb je! Wow, bijna verlof, nu komt het wel dichtbij he?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:09 schreef Groofsken het volgende:
Ik ben zo moe dat ik besloten heb voor morgen, mijn laatste werkdag (vrijdag hoef ik alleen maar tr surveilleren bij de zwem- en schaatsdag van de kinders;-)) geen lessen voor te bereiden. En ik voel me echt 'ondeugend' daardoor...
Dusssss, bijna verlof, dat wilde ik maar zeggen
...
Ja, echtquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:17 schreef DJRandall het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je! Wow, bijna verlof, nu komt het wel dichtbij he?
Guess: veel plezier morgen, komt helemaal goed, ik voel het aan mijn (vrucht)water
Maar het is allemaal zo lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:23 schreef Asyniur het volgende:
Hier weer goedgekeurd door de vroedvrouw...![]()
alleen moet ik minder gaan vreten want ik ben al behoorlijk wat aangekomen![]()
Alle dozen zijn ondertussen zonder verkoopmuts. Voorheen van die van Felicitas/Etos nog wel met afspraak, maar sinds 1 november is dit ook afgeschafd. Lekker aanvragen dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:36 schreef sindell het volgende:
[..]
Maar het is allemaal zo lekker![]()
Ik heb ook afhaal bericht voor de blije doos! Ben benieuwd wat er allemaal in zit, daar heb ik me dan weer niet in verdiept. Die van kruitvat heb ik niet aangevraagd, maar die komt ook zonder verkoopmuts?
Verder weinig te melden eigenlijk, volgens mij mag ik niet klagen over deze zwangerschap als ik de andere verhalen hier soms lees.... (en ik vind het soms al erg vermoeiend)
Ik hoop dat Draakje in ieder geval snel weer opknapt, een infuus doet vaak wel wonderen.
jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:46 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, ben je echt zoveel aangekomen, dan? (er gaat natuurlijk ook flink wat gewicht in je voorgevel zitten)
en ik ga lekker niks zegen over mijn bekken hier, want dan gaat het morgen wel weer k*t
(zou ik zo de wet van fok kunnen ontwijken?)
Top, goed bezig Leo!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef leonieke het volgende:
Vinden jullie het eigenlijk ook zo moeilijk om je volop te concentreren met getrap in je buik? Ik had vandaag gesprekken met studenten (om het kwartier een intakegesprek met een student) en op een bepaald moment had ik het echt moeilijk om mijn gedachten erbij te houdenZal wel zijn omdat het nog maar het begin is
![]()
En om maar even aan te duiden dat ik het deze week echt wel rustiger aandoe tov mijn dipje van vorige week: gisteren verlof (2 november = betaald verlof) en overmorgen neem ik er zelf nog een dagje verlof bij en ga ik ook nog eens langs bij de kapperNu maar hopen dat dit voldoende helpt om helemaal te recupereren
Asy: ben je dan echt al zoveel bijgekomen?Is dat van de laatste week ofzo? Ik kan me namelijk niet herinneren dat je daar al iets over gezgd hebt.
wat dan? eten tot ik weer op dit gewicht zit??quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef leonieke het volgende:
Dan weet je ook wat je te doen staat hé, BJ na de bevalling
mij lijkt het dus ook ideaal (vandaar dat ik die van Tessie heb gekocht), vooral als ik in mijn eentje boodschappen ga doen ofzo, dan heb ik toch lekker mijn handen vrij...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef ymme het volgende:
Ik heb grote belangstelling voor een Lodger draagzak. Dit lijkt me gewoon ideaal tijdens het winkelen/in huis/tijdens het honden uitlaten etc.
Zijn er hier mensen die hier ook over denken, of die dit juist onzin vinden?
de lodger kan je ook nog als heupzitter gebruiken bij wat grotere kindjes...quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef ymme het volgende:
Alleen jammer dat het maar tot ongeveer 1 jaar te gebruiken is. Maar ja, als we er tot die tijd, maar heel veel plezier van hebben gehad(vind eerlijk gezegt 60 euro, best wel wat geld voor z'n ding, maar goed).
Zen is ok!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Incantrix het volgende:
Zow, weer terug van yoga en helemaal Zen enzo![]()
Asy, sticker is altijd fijn, jeuj!En aankomen, ja, de laatste weken gaat dat ook echt superhard, maar als je niet zo veel kan bewegen gaat het vanzelf he? Eén voordeel: wij kunnen ons strakkies vast weer beter bewegen en dan gaat het afvallen vast ook wel een beetje vanzelf
Toch?
Vameprotica, hoe is het vandaag met je zusje?
Ymme, ik heb gekozen voor een draagdoek omdat dat me inderdaad fijner leek dan een constructie die je maar over één schouder draagt. Als ik ga winkelen heb ik altijd al last van mijn schouder als ik een tas over één schouder heb hangen, laat staan als het om je kindje gaatOnze draagdoek krijgen we binnenkort, ik ben zo benieuwd
Ik vind het helemaal geen onzin. Het lijkt me erg praktisch om de kleine mee te kunnen sjouwen. Ik begrijp van fervent draagsters dat het bovendien over het algemeen heel fijn is om je kleine bij je te hebben, zowel voor ouder als kind.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef ymme het volgende:
Ik heb grote belangstelling voor een Lodger draagzak. Dit lijkt me gewoon ideaal tijdens het winkelen/in huis/tijdens het honden uitlaten etc.
Zijn er hier mensen die hier ook over denken, of die dit juist onzin vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |