abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74349926
Wij hebben ook een leeg kaartje gekregen idd. En een wit blaadje met de tekst (wel verdeeld over zoals het daadwerkelijk op de kaart komt te staan).
En mocht je wijzigingen aan willen brengen, dat kan tot het laatste moment, krijg je gewoon een PDF bestandje.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:43:21 #52
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_74350158
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef ymme het volgende:
Wij hebben ook een leeg kaartje gekregen idd. En een wit blaadje met de tekst (wel verdeeld over zoals het daadwerkelijk op de kaart komt te staan).
En mocht je wijzigingen aan willen brengen, dat kan tot het laatste moment, krijg je gewoon een PDF bestandje.
de tekst hebben we nergens kunnen invullen....dus wij krijgen alleen een leeg kaartje...wat dat betreft vind ik het best een onduidelijke site.
Maar goed wij zullen ze waarschijnlijk ook daar gewoon gaan bestellen.
pi_74350431
Je kunt eerst gewoon 3 gratis kaartjes bestellen inderdaad.
Als je daarna een offerte aanvraagt, kun je ook een tekst invullen enzo.
Ik zelf vond het wel een makkelijke site. En vind nog steeds overigens.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:51:23 #54
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_74350473
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:50 schreef ymme het volgende:
Je kunt eerst gewoon 3 gratis kaartjes bestellen inderdaad.
Als je daarna een offerte aanvraagt, kun je ook een tekst invullen enzo.
Ik zelf vond het wel een makkelijke site. En vind nog steeds overigens.
ik denk dan dat het komt doordat ik een heel ander idee had van een proefdruk
dankje voor de info.
pi_74352387
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef Bucko het volgende:

[..]

ik denk dan dat het komt doordat ik een heel ander idee had van een proefdruk
dankje voor de info.
Ik vind het ook een beetje vreemd, hoor. Een proefdruk hoort gewoon een definitieve versie van een kaartje te zijn. Hoe kun je anders beoordelen of je er blij mee bent? Ze zullen de proefdruk wel zo aanleveren omdat ze niet willen dat er misbruik wordt gemaakt van de drie gratis proefdrukken.

Ik vind www.geboortepost.nl een aanrader. In de blije doos van de Prénatal zit een code waarmee je korting krijgt op het aanvragen van een proefdruk. De uiteindelijke kosten voor de kaartjes zijn erg laag. Bovendien kun je op de site alle informatie vinden die je nodig hebt voor het zelf maken van een kaartje (welk digitaal formaat, hoeveel dpi, etc.).

Er is trouwens een apart topic over geboortekaartjes: Geboortekaartjes deel 14 en daaraan voorafgaand Geboortekaartjes deel 13 .
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74353684
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef Guess. het volgende:

[..]

Gedver de gedver,baal echt voor d'r Hopelijk knapt ze snel op, sms d'r zo wel even (als dat kan),woensdag moet ik zelf naar de gyn dus dan ga ik even hoi tegen d'r zeggen (al hoop ik dat ze dan weer thuis is).
Had dit berichtje gemist...

Ja ze is "smsbaar"( mocht je dat nog niet gemerkt hebben...)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:25:09 #57
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74353806
Guess veel plezier en succes met de echo morgen en mijn intake ging ook ongeveer zoals hier al beschreven...

Ik heb vanmiddag een film gekeken en ga nu zo met een kopje thee en een boek op de bank... wel ff wennen hoor... vanavond ga ik wel even naar de zwangerschapsgymnastiek. Is denk ik wel verstandig, en het is totaal niet vermoeiend ofzo.

en over kaartjes; daar is idd een topic voor; maar ik raad www.poobies.com aan is ons heeeeel goed bevallen en onze proefdrukjes zijn zooooo mooi geworden!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:18:33 #58
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74355752
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:55 schreef WupWup het volgende:

[..]

Bij de intake worden heel veel vragen gesteld over je gezondheid en de gezondheid van jullie families. Verder krijg je, als je wilt, informatie over verschillende testen (combinatietest, 20-wekenecho), wordt er bloed geprikt, de bloeddruk opgenomen, soms je gewicht en kunnen jullie zelf nog je vragen stellen. Ook krijg je informatie over andere onderwerpen als de kattenbak en wat je wel en niet moet eten en natuurlijk hoe het in het ziekenhuis werkt met controles enzo.
Thanks Jullie horen natuurlijk hoe het was!

@vamperotica,geeft niet had het idd al gemerkt Als ik morgen naar de gyn moet wil ik even langs d'r gaan,maar weet niet hoe het zit met bezoekuren,moet ik even kijken.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74358136
Zo, hier de (gewone) griepprik alvast binnen! Wat een chaos is dat toch altijd weer
pi_74358396
Morgen de blije doos afhalen bij de prenatal en de doos van de kruitvat...
Oh het wordt steeds leuker enzo hihi.
pi_74358531
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:43 schreef ymme het volgende:
Morgen de blije doos afhalen bij de prenatal en de doos van de kruitvat...
Oh het wordt steeds leuker enzo hihi.
Ja, jij moet ook vandaag het mailtje gehad hebben
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:09:38 #62
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74359260
Ik ben zo moe dat ik besloten heb voor morgen, mijn laatste werkdag (vrijdag hoef ik alleen maar tr surveilleren bij de zwem- en schaatsdag van de kinders;-)) geen lessen voor te bereiden. En ik voel me echt 'ondeugend' daardoor ...

Dusssss, bijna verlof , dat wilde ik maar zeggen ...
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:12:26 #63
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74359378
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:53 schreef lily het volgende:
We moeten ook maar eens aan de kaartjes gaan beginnen.

We gaan het zelf "ontwerpen" (voor het eerst).
Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat?

Als je ontwerp klaar is...en dan? Naar een drukker? Of via internet?

!!!!beterschap voor de zieken trouwens!!!!!
Ik heb vorige keer gewoon laten printen, vele malen goedkoper dan drukken en echt wel heel mooi ook .

Oh spuit elf, ik zie nu dat die reactie allang gegeven was. Ik heb ook zo'n zin in dat soort dingskes hè, enveloppen vast schrijven, proefkaartje laten printen .
pi_74359488
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:40 schreef Guess. het volgende:
Morgen m'n 1e echo,vind het erg spannend en ben nieuwsgierig,ook wel eng.Ik ga naar de gynecoloog ivm medische indicatie.Wat staat me te wachten zo'n 1e keer?
Succes morgen Guess ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan. Ik heb 27 november mijn eerste echo en daarna de intake bij de VK. Heb jij geen folder, vragenlijst etc. toegestuurd gekregen (daar staat namelijk alles in wat je kunt verwachten)?
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:16:50 #65
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74359551
Guess, spannend . Veel plezier morgen .

En Draculetje, balen zeg, een ziekenhuisopname. Bah .
pi_74359560
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:09 schreef Groofsken het volgende:
Ik ben zo moe dat ik besloten heb voor morgen, mijn laatste werkdag (vrijdag hoef ik alleen maar tr surveilleren bij de zwem- en schaatsdag van de kinders;-)) geen lessen voor te bereiden. En ik voel me echt 'ondeugend' daardoor ...

Dusssss, bijna verlof , dat wilde ik maar zeggen ...
En groot gelijk heb je! Wow, bijna verlof, nu komt het wel dichtbij he?

Guess: veel plezier morgen, komt helemaal goed, ik voel het aan mijn (vrucht)water
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:18:32 #67
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74359616
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:17 schreef DJRandall het volgende:

[..]

En groot gelijk heb je! Wow, bijna verlof, nu komt het wel dichtbij he?

Guess: veel plezier morgen, komt helemaal goed, ik voel het aan mijn (vrucht)water
Ja, echt . En ik heb zo'n zin in alles , en zo verschrikkelijk veel zin om niet meer te werken .

Nog 4,5 week , of 6,5 .
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:23:34 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74359798
Hier weer goedgekeurd door de vroedvrouw...
alleen moet ik minder gaan vreten want ik ben al behoorlijk wat aangekomen
pi_74360286
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:23 schreef Asyniur het volgende:
Hier weer goedgekeurd door de vroedvrouw...
alleen moet ik minder gaan vreten want ik ben al behoorlijk wat aangekomen
Maar het is allemaal zo lekker

Ik heb ook afhaal bericht voor de blije doos! Ben benieuwd wat er allemaal in zit, daar heb ik me dan weer niet in verdiept. Die van kruitvat heb ik niet aangevraagd, maar die komt ook zonder verkoopmuts?

Verder weinig te melden eigenlijk, volgens mij mag ik niet klagen over deze zwangerschap als ik de andere verhalen hier soms lees.... (en ik vind het soms al erg vermoeiend )

Ik hoop dat Draakje in ieder geval snel weer opknapt, een infuus doet vaak wel wonderen.
pi_74360379
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:36 schreef sindell het volgende:

[..]

Maar het is allemaal zo lekker

Ik heb ook afhaal bericht voor de blije doos! Ben benieuwd wat er allemaal in zit, daar heb ik me dan weer niet in verdiept. Die van kruitvat heb ik niet aangevraagd, maar die komt ook zonder verkoopmuts?

Verder weinig te melden eigenlijk, volgens mij mag ik niet klagen over deze zwangerschap als ik de andere verhalen hier soms lees.... (en ik vind het soms al erg vermoeiend )

Ik hoop dat Draakje in ieder geval snel weer opknapt, een infuus doet vaak wel wonderen.
Alle dozen zijn ondertussen zonder verkoopmuts. Voorheen van die van Felicitas/Etos nog wel met afspraak, maar sinds 1 november is dit ook afgeschafd. Lekker aanvragen dus.

Asyniur: jeeuj voor je sticker, en dat eten, dat is inderdaad zooooo lekker
pi_74360496
Guess, hopelijk gewoon heel veel plezier morgen bij de echo... Intake hier was inderdaad ook wat de rest aangaf. En gewoon lekker vragen wat je te vragen hebt. Daar zijn ze ook voor bedoeld

Groofsken ook al weer de laatste week... het gaat echt hard nu hier

Oh en de Kruidvat-door... bij de kruidvat hier in het dorp waren ze op en komen ze ook niet meer... ik mocht het van ze bij een andere kruidvat gaan proberen. Waar ik werk hebben ze 2 kruidvatten op korte afstand van mekaar, dus daar maar es proberen, en anders jammer dan... was toch maar gratis natuurlijk
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:46:57 #72
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74360645
trixie, balen van je striae!

guess, heel veel plezier bij de echo morgen!

asy, ben je echt zoveel aangekomen, dan? (er gaat natuurlijk ook flink wat gewicht in je voorgevel zitten )

en ik ga lekker niks zegen over mijn bekken hier, want dan gaat het morgen wel weer k*t
(zou ik zo de wet van fok kunnen ontwijken? )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74360902
Guess, veel plezier morgen

en Groofsken morgen laatste werkdag! Heerlijk! geniet maar lekker van je verlof de komende weken (nog ff met z'n tweetjes)

ik begin nu toch ook echt af te tellen hoor
pi_74361893
Vinden jullie het eigenlijk ook zo moeilijk om je volop te concentreren met getrap in je buik? Ik had vandaag gesprekken met studenten (om het kwartier een intakegesprek met een student) en op een bepaald moment had ik het echt moeilijk om mijn gedachten erbij te houden Zal wel zijn omdat het nog maar het begin is

En om maar even aan te duiden dat ik het deze week echt wel rustiger aandoe tov mijn dipje van vorige week: gisteren verlof (2 november = betaald verlof) en overmorgen neem ik er zelf nog een dagje verlof bij en ga ik ook nog eens langs bij de kapper Nu maar hopen dat dit voldoende helpt om helemaal te recupereren

Asy: ben je dan echt al zoveel bijgekomen? Is dat van de laatste week ofzo? Ik kan me namelijk niet herinneren dat je daar al iets over gezgd hebt.
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:21:32 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74362036
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:46 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, ben je echt zoveel aangekomen, dan? (er gaat natuurlijk ook flink wat gewicht in je voorgevel zitten )

en ik ga lekker niks zegen over mijn bekken hier, want dan gaat het morgen wel weer k*t
(zou ik zo de wet van fok kunnen ontwijken? )
ja
door teveel eten en natuurlijk doordat ik veel minder actief ben...
Als ik jou was, zou ik ook niks zeggen...
pi_74362669
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef leonieke het volgende:
Vinden jullie het eigenlijk ook zo moeilijk om je volop te concentreren met getrap in je buik? Ik had vandaag gesprekken met studenten (om het kwartier een intakegesprek met een student) en op een bepaald moment had ik het echt moeilijk om mijn gedachten erbij te houden Zal wel zijn omdat het nog maar het begin is

En om maar even aan te duiden dat ik het deze week echt wel rustiger aandoe tov mijn dipje van vorige week: gisteren verlof (2 november = betaald verlof) en overmorgen neem ik er zelf nog een dagje verlof bij en ga ik ook nog eens langs bij de kapper Nu maar hopen dat dit voldoende helpt om helemaal te recupereren

Asy: ben je dan echt al zoveel bijgekomen? Is dat van de laatste week ofzo? Ik kan me namelijk niet herinneren dat je daar al iets over gezgd hebt.
Top, goed bezig Leo!!
pi_74362765
Ah, het is dat het echt nodig is want anders zou ik zoiets eigenlijk niet doen (ik heb er zelfs een aantal afspraken voor verplaatst met studenten...)
Het enige vervelende aan heel de zaak is eigenlijk dat ik een dag verlof neem zonder dat ik het kan vragen aan mijn baas, maar die zit zelf tot donderdagavond in het buitenland met zijn kinderen. Misschien verkeerd van mij, maar ik vond dat ik mij dan ook wel een dagje verlof mocht permitteren
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:47:06 #78
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74363063
komt vast wel goed met dat aankomen Asy.. ik ben ook al flink zwaarder hoor... (vast meer dan jij hahaaa). En het leuke is, dat er nu mensen vinde dat ik er beter uitzie dan ervoor..

en de zwangerschapsgym weer overleefd, volgende week partneravond...
pi_74363119
Dan weet je ook wat je te doen staat hé, BJ na de bevalling
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:49:26 #80
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74363174
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef leonieke het volgende:
Dan weet je ook wat je te doen staat hé, BJ na de bevalling
wat dan? eten tot ik weer op dit gewicht zit??
pi_74363209
Ik zie ook geen andere oplossing, hoor
pi_74363328
Ik heb grote belangstelling voor een Lodger draagzak. Dit lijkt me gewoon ideaal tijdens het winkelen/in huis/tijdens het honden uitlaten etc.
Zijn er hier mensen die hier ook over denken, of die dit juist onzin vinden?
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:57:17 #83
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74363497
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef ymme het volgende:
Ik heb grote belangstelling voor een Lodger draagzak. Dit lijkt me gewoon ideaal tijdens het winkelen/in huis/tijdens het honden uitlaten etc.
mij lijkt het dus ook ideaal (vandaar dat ik die van Tessie heb gekocht), vooral als ik in mijn eentje boodschappen ga doen ofzo, dan heb ik toch lekker mijn handen vrij...
en ook als ik volleybal/ voetbal ga kijken lijkt het me makkelijk...
maar ik heb er dus ook geen ervaring mee verder... heb alleen op de verschillende sites gekeken.
(op www.lodger.nl staan ook duidelijke plaatjes)
pi_74363683
Alleen jammer dat het maar tot ongeveer 1 jaar te gebruiken is. Maar ja, als we er tot die tijd, maar heel veel plezier van hebben gehad (vind eerlijk gezegt 60 euro, best wel wat geld voor z'n ding, maar goed).
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:04:58 #85
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74363788
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef ymme het volgende:
Alleen jammer dat het maar tot ongeveer 1 jaar te gebruiken is. Maar ja, als we er tot die tijd, maar heel veel plezier van hebben gehad (vind eerlijk gezegt 60 euro, best wel wat geld voor z'n ding, maar goed).
de lodger kan je ook nog als heupzitter gebruiken bij wat grotere kindjes...
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:31:10 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74364840
Ik vond de prenatal doos stiekem een beetje tegenvallen (op luiergebied)
De vorige keer zat er een heel pak luiers in van newborn, en nu 'maar' 16.
Verder een bak voor billendoekjes en een miniverpakking luierdoekjes.
Een speen, een flesspeen (leuk voor als je BV gaat geven) en een rompertje.
En proefstofje van een of andere lap en wel heel handig een spuugdoekje voor op je schouder.
Dat was het volgens mij.
Die van babydump is ook de moeite waard.

Ik vind het wel fijn dat er bij felicitas geen dame meer langskomt, maar ergens ook jammer. Had bij Eva een leuk fotoalbum met haar naam bestelt en die wilde ik voor Sjors ook wel, dus ff kijken waar ik die zelf kan laten maken
pi_74365629
Vampje mompelt iets over draagdoeken......
pi_74365661
over die lodger: met een draagdoek doe je langer dan 1 jaar, vraag het eens in het draagdoektopic
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74365865
Als je echt een stuk wil gaan lopen zoals winkelen enzo, zou ik écht een draagdoek aanraden. Niet alleen voor jezelf (op 1 schouder dragen is natuurlijk veel zwaarder) maar ook voor je baby, die in een draagdoek gewoon veel beter zit dan in zo´n zak.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:38:23 #90
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74367940
Zow, weer terug van yoga en helemaal Zen enzo

Asy, sticker is altijd fijn, jeuj! En aankomen, ja, de laatste weken gaat dat ook echt superhard, maar als je niet zo veel kan bewegen gaat het vanzelf he? Eén voordeel: wij kunnen ons strakkies vast weer beter bewegen en dan gaat het afvallen vast ook wel een beetje vanzelf Toch?

Vameprotica, hoe is het vandaag met je zusje?

Ymme, ik heb gekozen voor een draagdoek omdat dat me inderdaad fijner leek dan een constructie die je maar over één schouder draagt. Als ik ga winkelen heb ik altijd al last van mijn schouder als ik een tas over één schouder heb hangen, laat staan als het om je kindje gaat Onze draagdoek krijgen we binnenkort, ik ben zo benieuwd
3!
pi_74370587
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Incantrix het volgende:
Zow, weer terug van yoga en helemaal Zen enzo

Asy, sticker is altijd fijn, jeuj! En aankomen, ja, de laatste weken gaat dat ook echt superhard, maar als je niet zo veel kan bewegen gaat het vanzelf he? Eén voordeel: wij kunnen ons strakkies vast weer beter bewegen en dan gaat het afvallen vast ook wel een beetje vanzelf Toch?

Vameprotica, hoe is het vandaag met je zusje?

Ymme, ik heb gekozen voor een draagdoek omdat dat me inderdaad fijner leek dan een constructie die je maar over één schouder draagt. Als ik ga winkelen heb ik altijd al last van mijn schouder als ik een tas over één schouder heb hangen, laat staan als het om je kindje gaat Onze draagdoek krijgen we binnenkort, ik ben zo benieuwd
Zen is ok!

Ik was trouwens bij de eerste ongeveer 30 kg aangekomen...
Bij de tweede 12, de derde weet ik zo niet meer (maar vast ook veel)
en bij 4 en 5 ook zo tussen de 20 en 30 kg...

( en van die laatste moet ik er nog steeds minstens 15 kwijt)

met zoessie gaat t iets beter... Ze heeft "iets" binnen gehouden en gaat morgen ook van da astronautenspul krijgen ( ik weet eigenlijk niet of dat idd ook voor astronauten is, maar wij noemde dat vroeger zo...En ik ben een beetje gaar dus komt er nog meer onzin uit als normaal...)

Ik ben er helaas pas bij nummer 5 achter gekomen hoe heerlijk een draagdoek is!!
pi_74370632
Fijn dat ze in elk geval iets heeft binnen gehouden! Wens haar maar beterschap!

Ennuh, beter laat dan nooit toch?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74374081
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef ymme het volgende:
Ik vind het helemaal geen onzin. Het lijkt me erg praktisch om de kleine mee te kunnen sjouwen. Ik begrijp van fervent draagsters dat het bovendien over het algemeen heel fijn is om je kleine bij je te hebben, zowel voor ouder als kind.

Ik ben wel gecharmeerd van de Lodger maar ik vind de nadelen toch te groot t.o.v. een draagdoek. Helaas is de draagdoekscene nogal ondoorzichtig voor me. Ik heb geprobeerd een winkel in de buurt te vinden waar ik langs kan gaan om informatie in te winnen en aan doeken te voelen, maar het fenomeen lijkt zich vooral online af te spelen. Voor iemand die niets weet van draagdoeken is het strooien met termen (van verschillende typen doeken, verschillende merken en van uiteenlopende draagmethodes) nogal overweldigend. Ik lees al een tijdje mee in de draagdoekentopics en ik weet nu helemaal niet meer wat ik wil.

Ik heb besloten dat ik de aanschaf van een doek uitstel tot na de geboorte van de kleine. Als er dan een meeting in de buurt is dan hoop ik daar langs te mogen komen zodat ik een concreter beeld krijg van doeken en draagmethodes. Vorige week hebben we van mijn schoonmoeder een doek uit Indonesië gekregen, dus daar kan ik de eerste tijd (binnenshuis) mee experimenteren.

Vandaag 40 weken.
pi_74374105
Ik zou ook best wel een draagdoek willen maar mijn 2 oudste vonden het beide niks. Ik had bij mjn zoon de lodger en die gilde moord en brand in dat ding. Mijn dochter droeg ik een enkele keer in zo een baby bjorn maar dat was evenmin een succes. Ik denk dat ik pas na de geboorte een keer ga kijken voor zo een draagdoek, eerst in de winkel even proberen en dan als de kleine het wat vindt kopen.
pi_74374148
Ik heb mijn oog laten vallen op een ringsling, maar ik heb geen idee wat voor materiaal ik moet kiezen. Bovendien wil ik graag een sling hebben die mijn lief ook kan gebruiken, dus ik weet niet wat voor maat ik moet nemen. Daar komt bij dat ik niet zo van de meeste stoffen en motiefjes houd en dat ik een lange 'sleep' ook niet mooi vind. Dat maakt het al met al niet makkelijk om online iets uit te zoeken.

woensdag 4 november 2009 @ 07:56:29 #96
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74374215
Ik lees straks wel bij maar ik moet zo weg Even schaamteloos gekopieerd van mijn eigen web-log:

Toen de verloskundige mij afgelopen maandag doorverwees naar de gynaecoloog probeerde ik nog te pleiten voor uitstel, maar helaas, de verloskundige was onverbeterlijk. Dat leverde mij een paar uur eindeloos lange onderzoeken op in het ziekenhuis. Volledig binnenste buiten gekeerd. Met als belangrijkste uitkomst dat ik voorlopig bij de verloskundige mag blijven. Leuk was nog even de extra echo, waar uit gelukkig bleek dat het vermoeden van de verloskundige, de artsassistente en de gynaecoloog zélf niet klopte: mijn baby is geen reus, loopt maar een paar dagen voor op groei. Minder leuk is dat ik vandaag (of morgen, dat weet ik nog niet), moet worden getest op zwangerschapssuiker. Want er is wel ruim vruchtwater - nog binnen de norm, maar ruim - en dat kán, samen met de steeds hoge bloeddruk, wijzen op zwangerschapssuiker.
Ik ga er niet van uit, maar voor zal blijken dat ik daar gelijk in heb, moet ik wel een aantal keer worden geprikt. Bah.
pi_74374233
Claudia 40 weken, woei (spannend man)

en Tan, fijn dat je bij de vk mag blijven en dat je baby geen reus is
en hopenlijk heb je geen suiker!
die prikdag had ik afgelopen maandag
pi_74374274
Tan, over die testen kom je wel heen. Laten we hopen dat de resultaten goed zijn! Fijn dat je nog bij de verloskundige mag blijven. Waarom mag dat nu wel?

Vamperotica: heeft het ziekenhuis waar je zusje ligt niet toevallig een kabelkrant die we vol kunnen spammen?
pi_74374416
Claudia, 40 weken

En ik herken helemaal wat je zegt over de draagdoekenscène
Zelf vond ik in het begin mijn rekbare doek (tricotslen) heel fijn. Makkelijk knopen, lekker rekbaar voor een klein baby'tje en wat algemener, ze hebben hem gewoon bij babyzaken
Pas later ben ik gaan kijken naar geweven doeken, ik heb een paar en een paar gehad, waaronder ee ringsling, maar die vond ik nu juist niet handig
pi_74374483
He Tan, fijn dat je gewoon bij de vk mag blijven en dat die kleine gewoon normale grote is!
Laten we er inderdaad ook maar vanuit gaan voorlopig dat er geen suiker te bespeuren is bij de test. Ik moet maandag ook voor de suikercheck, maar dan omdat mijn gewicht hoog is (al bij de start). Nou verwachtte ze eigenlijk niks omdat er tot nu toe niks in de urine te zien is en mijn gewicht mooi op peil blijft en de beeb ook normale afmetingen heeft. Ach ja, we zien het wel.

Claudia 40-weken-mijlpaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')