Top, goed bezig Leo!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef leonieke het volgende:
Vinden jullie het eigenlijk ook zo moeilijk om je volop te concentreren met getrap in je buik? Ik had vandaag gesprekken met studenten (om het kwartier een intakegesprek met een student) en op een bepaald moment had ik het echt moeilijk om mijn gedachten erbij te houdenZal wel zijn omdat het nog maar het begin is

En om maar even aan te duiden dat ik het deze week echt wel rustiger aandoe tov mijn dipje van vorige week: gisteren verlof (2 november = betaald verlof) en overmorgen neem ik er zelf nog een dagje verlof bij en ga ik ook nog eens langs bij de kapperNu maar hopen dat dit voldoende helpt om helemaal te recupereren
Asy: ben je dan echt al zoveel bijgekomen?Is dat van de laatste week ofzo? Ik kan me namelijk niet herinneren dat je daar al iets over gezgd hebt.

(ik heb er zelfs een aantal afspraken voor verplaatst met studenten...)
 (ik heb er zelfs een aantal afspraken voor verplaatst met studenten...) 

wat dan? eten tot ik weer op dit gewicht zit??quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef leonieke het volgende:
Dan weet je ook wat je te doen staat hé, BJ na de bevalling

mij lijkt het dus ook ideaal (vandaar dat ik die van Tessie heb gekocht), vooral als ik in mijn eentje boodschappen ga doen ofzo, dan heb ik toch lekker mijn handen vrij...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef ymme het volgende:
Ik heb grote belangstelling voor een Lodger draagzak. Dit lijkt me gewoon ideaal tijdens het winkelen/in huis/tijdens het honden uitlaten etc.
Zijn er hier mensen die hier ook over denken, of die dit juist onzin vinden?

(vind eerlijk gezegt 60 euro, best wel wat geld voor z'n ding, maar goed).
 (vind eerlijk gezegt 60 euro, best wel wat geld voor z'n ding, maar goed).

de lodger kan je ook nog als heupzitter gebruiken bij wat grotere kindjes...quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef ymme het volgende:
Alleen jammer dat het maar tot ongeveer 1 jaar te gebruiken is. Maar ja, als we er tot die tijd, maar heel veel plezier van hebben gehad(vind eerlijk gezegt 60 euro, best wel wat geld voor z'n ding, maar goed).

En aankomen, ja, de laatste weken gaat dat ook echt superhard, maar als je niet zo veel kan bewegen gaat het vanzelf he? Eén voordeel: wij kunnen ons strakkies vast weer beter bewegen en dan gaat het afvallen vast ook wel een beetje vanzelf
 En aankomen, ja, de laatste weken gaat dat ook echt superhard, maar als je niet zo veel kan bewegen gaat het vanzelf he? Eén voordeel: wij kunnen ons strakkies vast weer beter bewegen en dan gaat het afvallen vast ook wel een beetje vanzelf  Toch?
 Toch? 
 Onze draagdoek krijgen we binnenkort, ik ben zo benieuwd
 Onze draagdoek krijgen we binnenkort, ik ben zo benieuwd  

Zen is ok!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Incantrix het volgende:
Zow, weer terug van yoga en helemaal Zen enzo
Asy, sticker is altijd fijn, jeuj!En aankomen, ja, de laatste weken gaat dat ook echt superhard, maar als je niet zo veel kan bewegen gaat het vanzelf he? Eén voordeel: wij kunnen ons strakkies vast weer beter bewegen en dan gaat het afvallen vast ook wel een beetje vanzelf
Toch?
Vameprotica, hoe is het vandaag met je zusje?
Ymme, ik heb gekozen voor een draagdoek omdat dat me inderdaad fijner leek dan een constructie die je maar over één schouder draagt. Als ik ga winkelen heb ik altijd al last van mijn schouder als ik een tas over één schouder heb hangen, laat staan als het om je kindje gaatOnze draagdoek krijgen we binnenkort, ik ben zo benieuwd
 (maar vast ook veel)
  (maar vast ook veel)  

Ik vind het helemaal geen onzin. Het lijkt me erg praktisch om de kleine mee te kunnen sjouwen. Ik begrijp van fervent draagsters dat het bovendien over het algemeen heel fijn is om je kleine bij je te hebben, zowel voor ouder als kind.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef ymme het volgende:
Ik heb grote belangstelling voor een Lodger draagzak. Dit lijkt me gewoon ideaal tijdens het winkelen/in huis/tijdens het honden uitlaten etc.
Zijn er hier mensen die hier ook over denken, of die dit juist onzin vinden?

Even schaamteloos gekopieerd van mijn eigen web-log:
 Even schaamteloos gekopieerd van mijn eigen web-log: 

(spannend man)
    (spannend man)

40-weken-mijlpaal
 40-weken-mijlpaal   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |