abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 11:09:58 #1
43556 miss_dynastie
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 11:11:54 #2
43556 miss_dynastie
pi_74309241
Ik gooide hem dicht met deze post:
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh twinkly die katten erbij, wat geweldig
pi_74309489
Sorbootje en Twinkley, wat een lieve kaartjes weer. Leuk ook die cadeautje Sorbootje, waar het kaartje in verwerkt is.

Hier binnenkort maar eens boeken ophalen om te bekijken. Al heel veel gezien op i-net, maar het is toch anders als je ze in het echt ziet.
  maandag 2 november 2009 @ 11:46:29 #4
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74310549
Leuke aparte kaartjes Sorbo en Twinkly!

Hier moeten we nog beginnen met uitzoeken. Ik zou dat het liefste *NU* willen doen. Maar die vent van mij vind dat ie tijd zat heeft en dus wel wel bepaald wanneer hij daar in kijkt
We hebben nog maar 8 weken. Dus hij zal toch eens moeten opschieten vind ik.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74310576
Wat ontzettend leuk gedaan om die katten er zo bij te zetten. Goed gevonden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 2 november 2009 @ 12:14:52 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74311521
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Vlindur het volgende:
Leuke aparte kaartjes Sorbo en Twinkly!

Hier moeten we nog beginnen met uitzoeken. Ik zou dat het liefste *NU* willen doen. Maar die vent van mij vind dat ie tijd zat heeft en dus wel wel bepaald wanneer hij daar in kijkt
We hebben nog maar 8 weken. Dus hij zal toch eens moeten opschieten vind ik.
Ik zou gewoon vast een voorselectie maken en die aan hem voorleggen...
  maandag 2 november 2009 @ 12:19:31 #7
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74311638
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik zou gewoon vast een voorselectie maken en die aan hem voorleggen...
Ja, maar hij moet zelf ook eens met iets aankomen. Ik moet hem altijd alles voorhouden. Ik ga nu in staking hoor.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 2 november 2009 @ 13:16:34 #8
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74313296
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:19 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja, maar hij moet zelf ook eens met iets aankomen. Ik moet hem altijd alles voorhouden. Ik ga nu in staking hoor.
Dat gaat ie echt niet doen. Doet mijn J ook niet
Gewoon aantal opties voorhouden en dan laten kiezen...
  maandag 2 november 2009 @ 13:29:51 #9
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74313673
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:16 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat gaat ie echt niet doen. Doet mijn J ook niet
Gewoon aantal opties voorhouden en dan laten kiezen...
*Zucht*.. Mannen.. We hebben al sinds vrijdag 3 boeken in huis. Hij heeft ze nog niet eens aangeraakt..
Ik geef hem nog een week. Anders zoek ik er gewoon 1 uit
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 2 november 2009 @ 13:44:51 #10
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74314168
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Vlindur het volgende:

[..]

*Zucht*.. Mannen.. We hebben al sinds vrijdag 3 boeken in huis. Hij heeft ze nog niet eens aangeraakt..
Ik geef hem nog een week. Anders zoek ik er gewoon 1 uit
Nou wij hebben geen boeken. Ik had een idee in mijn hoofd, heb hem dat kort door de bocht uitgelegd. J zei: ik vind het best. En toen heb ik een vriendin degene van onze trouwkaart gevraagd of ze het verder wilde uitwerken. Daar is ze nu mee bezig. Ik leg het aan het einde nog wel een keer ter goedkeuring voor hem neer, maar weinig kans dat er dan nog iets groots aan veranderd...
zo heb ik het ook gedaan met de namen (lijstje gemaakt en voorgelegd) en met de spulletjes/kleuren voor de babykamer
Ik vind het eigenlijk wel prettig zo
pi_74314813
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:48 schreef Incantrix het volgende:
Twinkly, wat een gewéldig kaartje, súperlief zeg! En je katjes erbij vind ik echt geweldig, hopelijk vind je het niet erg dat ik mijn lief nu de instructie heb gegeven ook een kleine verwijzing naar de katten op ons kaartje te zetten, want die gaan we zodadelijk wegsturen voor de proefdruk Ik vind het kaartje echt bij je passen, chapeau!
Tuurlijk niet , katjes ftw!! Nu ben ik heel erg benieuwd naar jullie kaartje, ga eens persen? Oh nee, eventjes wachten nog, bijna 37 weken, dan mag je los!!

Sorbootje wat een prachtig kaartje, lieveheersbeestjes <3
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 2 november 2009 @ 14:14:58 #12
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74315129
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nou wij hebben geen boeken. Ik had een idee in mijn hoofd, heb hem dat kort door de bocht uitgelegd. J zei: ik vind het best. En toen heb ik een vriendin degene van onze trouwkaart gevraagd of ze het verder wilde uitwerken. Daar is ze nu mee bezig. Ik leg het aan het einde nog wel een keer ter goedkeuring voor hem neer, maar weinig kans dat er dan nog iets groots aan veranderd...
zo heb ik het ook gedaan met de namen (lijstje gemaakt en voorgelegd) en met de spulletjes/kleuren voor de babykamer Ik vind het eigenlijk wel prettig zo

Ja, mijn J is dus ook zo. Die vind ook alles wel best. Behalve drukke geboortekaartjes, dat is een duidelijke "nee" Maar wat is dan wel wil is dus niet zo duidelijk. De binnenkant van het geboortekaartje is helemaal mijn hand. En J vind het ook prima. Aan de ene kant fijn. Maar een beetje initiatief enzo vind ik ook wel erg lekker hoor.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vlinder op 02-11-2009 14:22:07 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:59:56 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_74343004
Ik zal ook eens gaan scannen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74343051
Was een leuk kaartje Troel. Echt leuk zo, Ruben en Jochem, staat mooi naast elkaar.

ben je zaterdagmiddag thuis? en Jochem ook? Heb een giraffe gekocht

Bij ons gaat het altijd andersom. Ik vind heel veel leuks en J. is dan een beetje van oke, oke, doe maar en twee dagen later mailt hij een linkje van iets veel leukers en dat wordt het dan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:03:14 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_74343079
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:02 schreef YPPY het volgende:
Was een leuk kaartje Troel. Echt leuk zo, Ruben en Jochem, staat mooi naast elkaar.

ben je zaterdagmiddag thuis? en Jochem ook? Heb een giraffe gekocht

Bij ons gaat het altijd andersom. Ik vind heel veel leuks en J. is dan een beetje van oke, oke, doe maar en twee dagen later mailt hij een linkje van iets veel leukers en dat wordt het dan.
Ik wel, maar Jochem mag misschien wel bij een vriendje spelen Nee, we zijn thuis en u bent welkom
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74343162
Leuk! Kom ik het onderwerp van het kaartje live bekijken. Om het ontopic te houden. Als mevrouw de koningin uitgesnotterd is komt ze mee, anders niet. Geen genot boven baby's.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:13:33 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74343375
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:14 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja, mijn J is dus ook zo. Die vind ook alles wel best. Behalve drukke geboortekaartjes, dat is een duidelijke "nee" Maar wat is dan wel wil is dus niet zo duidelijk. De binnenkant van het geboortekaartje is helemaal mijn hand. En J vind het ook prima. Aan de ene kant fijn. Maar een beetje initiatief enzo vind ik ook wel erg lekker hoor.
vriendlief hier was wel heel eerlijk over zijn smaak; hij liet mij zoeken, maar alles wat hij niet echt leuk vond viel direct af haha. En alles met bloemetjes erop was een no-go...
wilde ook echt een kaartje die we beide echt mooi vinden..
en dus heb ik zelf voor zowel een jongentje als een meisje inmiddels een kaartje ontworpen en we waren beide helemaal na de proefdrukjes... dus hele goede keuze...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:26:44 #18
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74343752
Bloemen zijn hier ook een no-go En vlinders ook, maar dat komt omdat het mijn nickname is en dat vind ik dan niet leuk naar J. toe.

J. ging er gister helemaal zelf voor zitten en we hebben zowaar gister 1 gevonden. Een drieluik kaartje. Ik ga straks 2 van de 3 boeken terug brengen, (die ene houden we) en dan haal ik 2 anderen op. Want ik heb op internet een mooie gezien, maar die wil ik graag van dichtbij bekijken

Zelf ontwerpen wordt niks, ik zou niet weten wat er op moet dan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74411512
Tvp voor alle mooie kaartjes
pi_74412561
Hier heb ik ook lang gewacht tot lief eens actie zou ondernemen of uberhaupt maar meekijken, maar uiteindelijk heb ik zelf de stoute schoenen aangetrokken en iets uitgezocht, inclusief tekst en daar een proefdruk van besteld. Deze aan lief laten zien en hij vond het leuk en prima... dat wordt hem dus
  donderdag 5 november 2009 @ 11:50:47 #21
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74414285
We zijn er wel uit denk ik. Het wordt een standaard kaartje uit een boek, want creatief genoeg zijn we niet.
Alles waar ik mee aankom vind ie niks en met 1 van hem ben ik het wel eens. Dus doen we doe maar.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 5 november 2009 @ 11:52:46 #22
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74414356
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:05 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Tuurlijk niet , katjes ftw!! Nu ben ik heel erg benieuwd naar jullie kaartje, ga eens persen? Oh nee, eventjes wachten nog, bijna 37 weken, dan mag je los!!

Sorbootje wat een prachtig kaartje, lieveheersbeestjes <3
Haha, jeej We zijn ondertussen in afwachting van de proefdruk, ik ben héél benieuwd! Ennuhm, ja, nog even wachten dus, maar niet eens zo heel lang (hopelijk wel iets langer dan precies met die 37 weken hoor, ik heb met kleine dikke afgesproken dattie nog even moet blijven zitten tot we ons salaris een paar dagen hebben, dan kan ik nog even winkelen voor wat nieuwe kleertjes voor hem en mij )..

Vlindur en Asy, wel jammer dat jullie zo erg het initiatief moeten nemen. Hoe hard ik mijn lief ook achter de broek aanmoet voor bepaalde dingen, qua kaartje was hij echt degene die het voortouw nam, hij had al een basis-ontwerpje klaar voor ik goed en wel was bekomen van de twee streepjes die ik pieste Gelukkig was het een kaartje dat voor beide geslachten leuk is, dat scheelde weer wachten op een 20 weken-echo

BJ, ik ben súperbenieuwd!
3!
  donderdag 5 november 2009 @ 12:15:34 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74415085
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:52 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Haha, jeej We zijn ondertussen in afwachting van de proefdruk, ik ben héél benieuwd! Ennuhm, ja, nog even wachten dus, maar niet eens zo heel lang (hopelijk wel iets langer dan precies met die 37 weken hoor, ik heb met kleine dikke afgesproken dattie nog even moet blijven zitten tot we ons salaris een paar dagen hebben, dan kan ik nog even winkelen voor wat nieuwe kleertjes voor hem en mij )..

Vlindur en Asy, wel jammer dat jullie zo erg het initiatief moeten nemen. Hoe hard ik mijn lief ook achter de broek aanmoet voor bepaalde dingen, qua kaartje was hij echt degene die het voortouw nam, hij had al een basis-ontwerpje klaar voor ik goed en wel was bekomen van de twee streepjes die ik pieste Gelukkig was het een kaartje dat voor beide geslachten leuk is, dat scheelde weer wachten op een 20 weken-echo

BJ, ik ben súperbenieuwd!
Ik vind het helemaal niet jammer hoor! Lekker makkelijk.
Hij heeft wel opdracht gekregen op het eerste pakje te gaan uitzoeken en daar verheugt hij zich al op...
  donderdag 5 november 2009 @ 12:25:24 #24
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74415383
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:15 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet jammer hoor! Lekker makkelijk.
Hij heeft wel opdracht gekregen op het eerste pakje te gaan uitzoeken en daar verheugt hij zich al op...
Whaha, dáár heb je ook weer een punt, over het kamertje werden we het maar niet eens (pre-Mario-plan) en daar werd ik wel lichtelijk naar van, mijn eigen zin krijg ik er dus ook écht niet doorheen als hij het niks vind Gelukkig was zijn idee voor het geboortekaartje wel redelijk geweldig, dus dat ging wel goed
3!
pi_74417182
Ik zou het zelf eigenlijk helemaal niet fijn vinden als ik zou moeten beslissen Ik kan dat namelijk echt niet
Mijn man heeft nu al gezegd dat het niet zo zal gaan zoals met onze trouwkaarten dat ik de boeken 3 keer moet gaan halen omdat ik echt geen keuze durf te maken. Dan zal hij het wel eventjes doen, heeft hij al gezegd Ik hou mijn hart al vast voor de discussies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')