quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik kijk een film, dus ik zwaai alvast afBis morgen schattekes!
Dat ontharen had ik al iets teveel meegekregen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
Neehoor JJH op wat aparte spinnen en onthaarverhalen na niet
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef JJH het volgende:
Een medezwollenaar is er zelfs om dat homo-verhaal geband zag ik net in het Zwolle topic. Stuk onbenul.![]()
Zo, alles draait hier weer. Vista had een, zeldzame, vastloper
Nee dat bedacht ik me ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef Qwea het volgende:
ben ik een zeikerd als ik vind dat "voorgaande delen" beter als allerlaatst kunnen?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ontharen had ik al iets teveel meegekregen.
Kijk, zo hoor ik het graag!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Bamba het volgende:
Ik heb trouwens al een pm gestuurd voor Secret Santa
Jaaaaaaaaaaaa, voorpret!quote:
Ik begin oud te worden..wat betekend dat?quote:
Oh nou, zo te zien heb ik ook een afwijking!quote:
Helloquote:
Dunquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Kan iedereen die sowieso al zeker weet dat hij/zij meedoet met SS een PM naar Dizzy-Miss-Lizzy sturen met daarin je emailadres waarop je graag de verdere instructies en je lootje enzo wilt ontvangen? Hoe sneller we dat na zaterdag (liefst er voor al dus) geregeld hebben, des te eerder kunnen we daadwerkelijk lootjes trekken!
Gewoon alleen een PM met in het onderwerp 'SS' en alleen als tekst je mailadres.
Dan kan DML dat zaterdag makkelijk knippen en plakken en invoeren!![]()
![]()
Als je veel post hoeft dat dus niet.quote:
Great Minds Think Alikequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik begin oud te worden..wat betekend dat?
Zo af en toe is het helaas nodig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hello![]()
En niet heel de tijd, maar vaak wel ja, anders is het hier niet bij te houden
Posten, nieuwe posts bijlezen en weer posten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je veel post hoeft dat dus niet.
Oeh Q das een goede van jou (weer een notitie erbij wie zei nou dat Sc-en niet leerzaam was).quote:
Hmmm, veel plezier hiero!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je veel post hoeft dat dus niet.
Great minds think alikequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik begin oud te worden..wat betekend dat?
Nee, we posten gewoon achtermekaar doorquote:
Great minds lezen ook vaak eerst de rest van de posts voordat ze reageren!quote:
Mond houden, of ik leeg mn abces in je kanusquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Great minds lezen ook vaak eerst de rest van de posts voordat ze reageren!
Grapje Q!![]()
Ah, laat me raden, je hebt je grapje doorgezet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:40 schreef Qwea het volgende:
Ik heb trouwens een dreig PM gehad van iemand wiens naam we niet noemen maar die begint met Y en eindigd op mme
Ik heb al meer dan 3 jaar elke zaterdag een date met mn fles wodka. Zegt dat kutkreng gisteren zo afquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:39 schreef Ml-etje het volgende:jakkes hebben we al meer dan een maand een date staan zegt 1 vd meiden af.
Bijvoorbeeld die zondagavond sbs reeks. Doen ze een kwartiertje over een topic. Of de Serious request reeks van vorig jaar. Zelfde verhaalquote:
STURUUUUHquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:40 schreef Qwea het volgende:
Ik heb trouwens een dreig PM gehad van iemand wiens naam we niet noemen maar die begint met Y en eindigd op mme
Nou half. PMquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, laat me raden, je hebt je grapje doorgezet?
En ze wist meteen van wie enzo zeker?
Niet serieus genoeg?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef Donders het volgende:
[..]
Dat komt niet goed... ik ben niet serieus genoeg denk ik. Veel plezier!
I rest my casequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mond houden, of ik leeg mn abces in je kanus
Welk grapje. Er zijn pizza's besteld?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, laat me raden, je hebt je grapje doorgezet?
En ze wist meteen van wie enzo zeker?
Thanks Greys! Als ik wat meer tijd heb kom ik terug!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet serieus genoeg?
Let op:
[..]
I rest my case
Maar niets verplicht hoor, als je maar weet dat je welkom bent!![]()
stuur maar naar mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 3 jaar elke zaterdag een date met mn fles wodka. Zegt dat kutkreng gisteren zo af
Praktisch voorgoed!
Huichelaar.
Ik snap je case niet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet serieus genoeg?
Let op:
[..]
I rest my case
Ik bedoelde die andere quote he, van Qwea over d'r abces! Ik deed het foutquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:43 schreef Donders het volgende:
[..]
Thanks Greys! Als ik wat meer tijd heb kom ik terug!
Zij zelf ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Oeps, ik had de verkeerde quote ergens hierboven. Het ging allemaal ineens zo snel
Eej bitch, dat was vet serieus jeweetsquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet serieus genoeg?
Let op:
[..]
I rest my case
Vergeet mij dan vooral niet deze rondequote:
Da mag nie, want daar wor ik dik vanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:47 schreef JJH het volgende:
Dames, kom trouwens een helpen met die zak pepernoten. Ik heb bijna 3/4 op en ben nu misselijk.
Sensatie leverancierquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet serieus genoeg?
Let op:
[..]
I rest my case
Ik heb hem gewaarschuwd. Alstie vreemd zou gaan, issie dakloosquote:
Kom maar opquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:47 schreef JJH het volgende:
Dames, kom trouwens een helpen met die zak pepernoten. Ik heb bijna 3/4 op en ben nu misselijk.
Ik heb het half meegekregen,maar ik ben ook nieuwschierig...quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vergeet mij dan vooral niet deze ronde
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
Flik zoiets es bij mij Kweej, en het komt je zeur te staan
Daar zit heul niksquote:
Echt!quote:
Dat doe je dan dus ook, en dan hendig sjiek met backspin strikes gooien hèquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt!
Maar ik maak nu misbruik van mijn afwijking! Ik gooi iets rechts naast het midden, dan wijkt ie altijd automagisch af naar links en dan denkt iedereen dat ik dat expres doe, dat ik met effect gooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |