quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee wanneer we hem op usenet kunnen vinden? Ik heb hem orgineel besteld met een abonnement bij de VI maar uit ervaring weet ik dat je hem dan meestal een stuk later binnen krijgt. Ik wil hem dus eerst graag downloaden.
Geen idee, de reviewcopies zijn wel al in omloop maar op internet is er nog niets van te vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee wanneer we hem op usenet kunnen vinden? Ik heb hem orgineel besteld met een abonnement bij de VI maar uit ervaring weet ik dat je hem dan meestal een stuk later binnen krijgt. Ik wil hem dus eerst graag downloaden.
ik speel hem dan juist niet meer denk ik. FM is eigenlijk het enige computerspel wat ik elk jaar wel eens speel en vooral 1 a 2 maand voor kerst speel ik het relatief veel tot je het jaarlijkse moment weer bereikt dat je met een bagger elftal zo'n beetje alles hebt gewonnen en dan realiseert dat er niet zoveel aan isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:02 schreef Kn0x het volgende:
Ik wacht tot alle eerste bug verdwenen zijn. Rond nieuwjaar/mn verjaardag ga ik hem wel eens aanschaffen.
Je moet hem activeren via steam? Donders, waar ik woon, zijn de poorten geblocked om dingen via steam te regelenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:11 schreef Oliver23 het volgende:Bol.com heeft hem verstuur
![]()
Maar door Steam zal ik hem pas vrijdag kunnen spelen
Is fakequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef ethiraseth het volgende:
Hij is al op de donkere plaatsen der internet te vinden.
Usenet of torrent?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb hem binnen!!!!!!
Dat gaat lastig worden met 3 gig aan download data limiet per weekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
TehParadox.com voor iedereen die rapidshare/megaupload gebruikt om te downloaden
Ik heb een megaupload account, geen gezeik met limieten of upload ratios. Wel een beetje dokken, hoor verder is het perfect, ik download 1 TB per maand hiermee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden met 3 gig aan download data limiet per week
Mja maar ik download nog steeds via de provider hier, dus ik kan wel een data limiet van 1TB hebben bij megaupload.com maar nadat er 3 gig data door het poortje naar mijn pc is gegaan wordt mijn internetverbinding toch echt afgeslotenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb een megaupload account, geen gezeik met limieten of upload ratios. Wel een beetje dokken, hoor verder is het perfect, ik download 1 TB per maand hiermee.
In wat voor derdewereld land woon je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja maar ik download nog steeds via de provider hier, dus ik kan wel een data limiet van 1TB hebben bij megaupload.com maar nadat er 3 gig data door het poortje naar mijn pc is gegaan wordt mijn internetverbinding toch echt afgesloten![]()
Wachten op de RIP dus..
Het klinkt alsof het tijd is om een fatsoenlijke provider te zoeken die niet aan data limieten doet (Dat is toch zóó 1999quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja maar ik download nog steeds via de provider hier, dus ik kan wel een data limiet van 1TB hebben bij megaupload.com maar nadat er 3 gig data door het poortje naar mijn pc is gegaan wordt mijn internetverbinding toch echt afgesloten![]()
Wachten op de RIP dus..
Engelandquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
In wat voor derdewereld land woon je?
Reloaded is een betrouwbare naam in de games scene, ga er maar vanuit dat alles het gewoon doet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:12 schreef Gilead het volgende:
In hoeverre kan ik er vanuit gaan dat die versie die nu op Usenet staat ook echt werkt?
Niet. Daar staan alleen maar virussen en malware op, allemaal onbetrouwbare zooi. Beter haal je hem gewoon in de winkel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:12 schreef Gilead het volgende:
In hoeverre kan ik er vanuit gaan dat die versie die nu op Usenet staat ook echt werkt?
Vorig jaar kon je hem ook op een andere manier activeren toch? Op zich hoop ik dat ze die mogelijkheid houden, ik vond Steam eigenlijk helemaal niet handig vorig jaarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je moet hem activeren via steam? Donders, waar ik woon, zijn de poorten geblocked om dingen via steam te regelen
Kon ook via telefoon voor mensen zonder internetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je hem ook op een andere manier activeren toch? Op zich hoop ik dat ze die mogelijkheid houden, ik vond Steam eigenlijk helemaal niet handig vorig jaar.
Ja en via een andere site, Unilock of zo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef Vilano het volgende:
[..]
Kon ook via telefoon voor mensen zonder internet
Ahja dat kon ook iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja en via een andere site, Unilock of zo?
Je bent niet de enige met bagger internet hoor, duurt bij mij ook nog 5 uur voordat ie binnen is. Morgen maar vroeg wekker zetten om nog ff te installeren en spelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
EngelandBagger internet hier
Waarmee zie je dat? FM scout ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet niet wie verantwoordelijk is geweest voor het researchen van de Eredivisie maar de spelers van de top 5 zijn weer verschrikkelijk ondergewaardeerd. Er zijn slechts een handvol mensen die 160+ zijn. Sommige dragende spelers van vorig seizoen zijn zelfs in de categorie 140-150 PA gestopt.
Hoe kan je dat zien, is er al een nieuwe Genie Scout uit dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet niet wie verantwoordelijk is geweest voor het researchen van de Eredivisie maar de spelers van de top 5 zijn weer verschrikkelijk ondergewaardeerd. Er zijn slechts een handvol mensen die 160+ zijn. Sommige dragende spelers van vorig seizoen zijn zelfs in de categorie 140-150 PA gestopt.
Het spel orgineel kopenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:26 schreef Gilead het volgende:
Hij geeft bij mij een foutmelding als ik op wil starten: failed to set up graphic system. Iemand die weet wat er aan de hand is?
Dat doe ik dus nooit omdat de helft van de games niet meer draait op mn laptop, zou beetje zonde van m'n geld zijn dus.quote:
Dit is dus zo'n game die niet draait op je laptop.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:34 schreef Gilead het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nooit omdat de helft van de games niet meer draait op mn laptop, zou beetje zonde van m'n geld zijn dus.
ah de eerste frustraties van Fm2010?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hm, waarschijnlijk Ajax afgetroefd met het kopen van Honda.
NEE HIJ GAAT NAAR AJAX![]()
Idd, en dat hij altijd de wedstrijd opstart in TV weergave. Dat wil ik NIET.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
ah de eerste frustraties van Fm2010?
Vorig jaar kon je dat aanpassen in FM09.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Idd, en dat hij altijd de wedstrijd opstart in TV weergave. Dat wil ik NIET.
Waar zat dat ook alweer? Ik was die optie kwijt namelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je dat aanpassen in FM09.
Preferences en dan Gameplay volgens mij. Zal vanavond ff kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar zat dat ook alweer? Ik was die optie kwijt namelijk.
Ik heb hem. Als je mij verteld waar ik hem naar kan uploaden dan wil ik dat wel ff doen. Hij is 27mb groot.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef MaartenV87 het volgende:
Kan iemand mij zeggen waar ik het nederlandse taalbestand kan downloaden of wil iemand het online plaatsen?
stats van Honda bitte?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hm, waarschijnlijk Ajax afgetroefd met het kopen van Honda.
NEE HIJ GAAT NAAR AJAX![]()
http://uploaded.to/file/aoiy6zquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef MaartenV87 het volgende:
Kan iemand mij zeggen waar ik het nederlandse taalbestand kan downloaden of wil iemand het online plaatsen?
Thxquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
http://uploaded.to/file/aoiy6z
Klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Leuk zo met Feyenoord spelen. In totaal iets van 39 miljoen schuld.
Het is zeker nog steeds niet mogelijk om als je er financieel goed voor staat in 1x een groot gedeelte van de lening af te betalen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:52 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik 'mag' met Liverpool nu elke maand 2,75 miljoen lening terugbetalen. Financieel zit het daar ook niet echt snor
Geen idee. Ik sta er namelijk financieel niet goed voorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is zeker nog steeds niet mogelijk om als je er financieel goed voor staat in 1x een groot gedeelte van de lening af te betalen?
Pfff, het is inderdaad echt een uitdaging, heel moeilijk, zeker gezien eigenlijk alle spelers zuigen, behalve Bahiaquote:
Ik ga het vanaf morgenavond uitproberen. Haal hem tussen twee treinen door even op het overstapstation als ik naar huis gaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Pfff, het is inderdaad echt een uitdaging, heel moeilijk, zeker gezien eigenlijk alle spelers zuigen, behalve Bahia
Ach, het is altijd even wachten op de eerste MU data update. Eerste Patch, eerste data update en spelen maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De stats van Nederlandse spelers (in iedergeval die van Feyenoord) zijn dramatisch. Sommige dingen klopt geen hol van.
Kloptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, het is altijd even wachten op de eerste MU data update. Eerste Patch, eerste data update en spelen maar.
De FM researcher voor de NL competitie zit hier toch ook op fok? Moet je gewoon even contact met hem opnemen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De stats van Nederlandse spelers (in iedergeval die van Feyenoord) zijn dramatisch. Sommige dingen klopt geen hol van.
Fer een 9 voor koppenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De FM researcher voor de NL competitie zit hier toch ook op fok? Moet je gewoon even contact met hem opnemen.
Ignjatovic is goed genoeg, Vlaar is gewoon veel te slecht... Hofland is 10x beter man, spoort echt nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fer een 9 voor koppen!
Fer een 9 voor tackelen![]()
Fer een 9 voor afwerken![]()
Fer een 9 voor springen
Ignjatovic is veel te goed. Hij is ongeveer even goed als Vlaar in spel.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Mensen denken nogal snel dat spelers in de Eredivisie net zo goed zijn als spelers in de topcompetities heb ik het idee.
maar oh wee als een Dries Mertens geen supertalent is Reddiablo, oh wee !![]()
Had met FM09 ook dit probleem op mijn laptop. Zo kun je het oplossen:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:26 schreef Gilead het volgende:
Hij geeft bij mij een foutmelding als ik op wil starten: failed to set up graphic system. Iemand die weet wat er aan de hand is?
Ik ga vanavond kijken of ik hem nog op de kop kan tikken..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef Winski05 het volgende:
Heb hem vandaag hier in Leeuwarden gekocht. Straks maar eens even een new game starten
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:13 schreef Reddiablo het volgende:
Met Vlaar moesten we uitgaan van de info van afgelopen seizoen, het was niet te verwachten dat hij dit seizoen zo goed zou zijn. Het was aan te nemen dat Hofland ipv in de basis zou staan.
Wat is er mis met die 9's voor Fer? Wat zou je dan aanraden? Ik bedoel, dat soort opmerkingen heb ik geen hol aan. Zeg dan ook meteen.. hij moet 15 hebben. Of 3. Of weet ik veel wat
De spelers zijn idd al een aantal versies van dit niveau, en eerlijk gezegd vind ik het niveau best goed passen in vergelijking met de rest van Europa enz.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Mensen denken nogal snel dat spelers in de Eredivisie net zo goed zijn als spelers in de topcompetities heb ik het idee.
Heldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
http://uploaded.to/file/aoiy6z
Je kunt veel zeggen, maar niet dat Honda een PA van -8 verdient. Hij laat nationaal en internationaal zien dat hij goed kan voetballen. (Een PA van -8 betekent in de categorie 130 tot 160). Ik durf mijn hand erop te verwedden dat hij een betere inzicht, balaanname (first touch) heeft dan menigeen talent uit Frankrijk waar een hele waslijst aan spelers een PA van -9 heeft gekregen, en dan ben ik niet eens een Honda-aanhanger.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Klopt geen hout van idd. Ik wacht wel met spelen tot de eerste MU update uit komt. Ik vind dit maar een beetje magertjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar niet dat Honda een PA van -8 verdient. Hij laat nationaal en internationaal zien dat hij goed kan voetballen. (Een PA van -8 betekent in de categorie 130 tot 160). Ik durf mijn hand erop te verwedden dat hij een betere inzicht, balaanname (first touch) heeft dan menigeen talent uit Frankrijk waar een hele waslijst aan spelers een PA van -9 heeft gekregen, en dan ben ik niet eens een Honda-aanhanger.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:06 schreef Winski05 het volgende:
Hij was per ongeluk al op de site van www.footballmanager.com gezet, en er dan ook al gauw weer afgehaald door Sigames: de eerste patch, die morgen uit hoort te komen![]()
Op MU waren een paar vlugge Japies die er, zo gezegd, vlug bij waren om hem te downloaden:
http://www.megaupload.com/?d=3VLB0ZW4
Altijd leuk
Music Store en Gameplaza (of hoe die toko ook heet hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
FRS deed niet moeilijk. Hij keek of hij bij de voorraad zat, hij keek of hij het mocht verkopen en verkocht het
Ok, ik kijk wel... zit ook maar 13 minuten in de trein dan, dus misschien overleef ik de reis naar huis wel zonder FMquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef Winski05 het volgende:
Hier in Leeuwarden heb ik 'm gehaald bij GameMania, en daar deden ze absoluut niet moeilijk.
En je kunt 'm gewoon spelen zonder te activeren, DaMart, gewoon offline installeren, die optie zie je wel tijdens het installeren
Allright, dankje!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef Winski05 het volgende:
Ja, dat gaat wel gewoon door. Je kunt alleen niet zelf spelen in een competitie op 'alleen kijken'.
Volgens mij heb ik ook een speedhack in mn FM09 zittenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:34 schreef Rorata het volgende:
ik vind de wedstrijd zelf niet echt snel gaan, ik heb een i7 en 6gb geheugen dus daar zou het niet aan moeten liggen
met 150-160 is hij makkelijk in staat om in welke competitie dan ook mee te komen. Honda heeft nog niet kunnen bewijzen dat hij meer waard is. Overweeg om hem wel een set PA van 160 te geven, omdat hij de laatste paar interlands voor Japan het wel aardig deed, maar dit is dik na de data lock. 4-5 goede wedstrijden in de Eredivisie zijn geen garantie voor een -9.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar niet dat Honda een PA van -8 verdient. Hij laat nationaal en internationaal zien dat hij goed kan voetballen. (Een PA van -8 betekent in de categorie 130 tot 160). Ik durf mijn hand erop te verwedden dat hij een betere inzicht, balaanname (first touch) heeft dan menigeen talent uit Frankrijk waar een hele waslijst aan spelers een PA van -9 heeft gekregen, en dan ben ik niet eens een Honda-aanhanger.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In dit filmpje ontkracht Fer al 2 punten die ik opnoem. Namelijk zijn sprongkracht en zijn koppen.
En het mooie is dat Emanuelson een 11 heeft voor springen![]()
Z'n sprongkracht en koppen opwaarderen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ok, nog 1 poging... wat stel je voor?
hij bedoelt tot hoever opwaarderen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Z'n sprongkracht en koppen opwaarderen!
20quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Rorata het volgende:
[..]
hij bedoelt tot hoever opwaarderen?
Bedankt dat je de moeite neemt om uberhaupt hier te reageren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
met 150-160 is hij makkelijk in staat om in welke competitie dan ook mee te komen. Honda heeft nog niet kunnen bewijzen dat hij meer waard is. Overweeg om hem wel een set PA van 160 te geven, omdat hij de laatste paar interlands voor Japan het wel aardig deed, maar dit is dik na de data lock. 4-5 goede wedstrijden in de Eredivisie zijn geen garantie voor een -9.
Ook zijn er wat interviews met coaches te vinden die in hem de nieuwe Patrick Vieira zien.quote:Op dit moment is het opvallend dat Leroy Fer al een dragende speler is. Maar wat doe je als hij wegvalt? Dan lever je zoveel in. Een ander kan daar prima spelen, maar de balans ben je kwijt.
Stoer hoor, ga je nu naar je moeder om een koekje te vragen?quote:
Wat is je probleem? Ik bedoel alleen dat de beveiliging weer baggerslecht is. Ik koop 'm toch wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Stoer hoor, ga je nu naar je moeder om een koekje te vragen?
Niks. Volgens mij was 2008 ook gekraakt, maar gingen door het illegaal spelen de laagste twee in de poule door ofzoietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Ik bedoel alleen dat de beveiliging weer baggerslecht is. Ik koop 'm toch wel.![]()
betalen voor een payserver, mijn god.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb hem al.Ik denk dat ik 'm alsnog ga kopen, maar gods, wat is ie weer makkelijk binnen te halen. Geen crack or anything. Ik heb ¤ 1,50 betaald voor een payserver (dan kon ik rechtstreeks downloaden.) 1 uurtje en hij was binnen.
1,50 van m'n beltegoed af. Goh. Die torrents lopen met 12 kb/s maxquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
betalen voor een payserver, mijn god.
Je had ook een gratis proefabonnement kunnen nemen bij een payserver.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1,50 van m'n beltegoed af. Goh. Die torrents lopen met 12 kb/s maxNu 6 parts tegelijk op 100 kb/s.
Ja...hij is al beschikbaar. Kijk maar even op http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=28106quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:33 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, vandaag de patch, is al bekend wat er gepatched wordt?
quote:Football Manager 2010 v10.1.0
-----------------------------
Boxed PC
If you have installed the game via Steam, the patch is available for download now, from both Torrent and Direct Download options.
PC Torrent Download
PC Direct Download
PC Direct Download Alternative Link (WorthPlaying)
Boxed Mac
Mac Torrent Download
Mac Direct Download
Mac Direct Download Alternate Link (WorthPlaying)
Steam (PC Only)
If you have purchased, installed, and activated via Steam, you will already have patch 1 of FM2010, and should be running version 10.1.0
Other download partner
If you have purchased, installed and activated via another digital download partner, you will should already have a patched version of FM2010, and should be running version 10.1.0 - DO NOT MANUALLY PATCH digital downloads like eSellerate or Steam - it will cause errors with your game.
General
=======
- Fixed acceptance of international jobs not working.
- Stephen Carr no longer is retired when a new game is started.
- Fixed bug where homegrown players at a B team weren't being treated as homegrown for the A team.
- Adjusted filling of empty attributes for non-players.
- Fixed player listed as 'Unh' no longer will have no evidence that they are unhappy on their personal section.
- Improved selection of feeder clubs offered.
- Fixed a problem with the days in Britan for players who have played in England and Scotland (e.g. Mark Viduka).
- Fixed a data corruption in the contract offer screen that occasionally caused strange low wage requests.
- Adjusted retirement dates.
- Adjusted newgen starting attribute levels.
- Adjusted goalkeeper ability development.
- Adjusted quality of newgens produced in both active and inactive leagues.
- Fixed highest and lowest league position records not updating properly after team has moved between regional divisions.
- Fixed crash when going to squad screen after retiring
Interface
=========
- Fixed bug where clicking on the scouting shortcut would take you to the squad page instead of scouting knowledge when the club has no scouts employed.
- Added tooltips to graphics rating stars on Preferences screen.
- Fixed bug where Match Preview screen was missing team and competition links.
- Latest scores, goals updates and live league table panels on the competition screen now update correctly.
- Added text to indicate that there are no available player interaction options instead of just displaying a blank screen.
- Added ok dialog to job centre panel to show manager that their advert has been placed successfully.
- Fixed 30-second unresponsiveness when going manager chat.
- Removed option to apply for a job from team action buttons if the user has already been offered the job.
- Fixed player's training panel not displaying any info if club did not have a physio.
- The classic player instructions panel now includes the Wide Play instruction.
- Made it impossible to just search with a key containing just spaces, as doing so would cause a very lengthy wait for the search to complete.
- Ensure news respond buttons are properly cleared down when manager resigns.
- Ensured coach reports aren't available for unattached players that have been scouted.
- Show 'Sus' indication on national pool if player has international ban.
- Fixed captain icon being duplicated on the tactics screen when substituting your
- Ensured coach reports aren't available when making an offer for a player that isn't attached to your club.
- Fixed potential crash if user clicked on search icon and then on status panel whilst setting up a new game.
- Player ratings is now the first tab under 'Stats' in a match for easier access
- Extra-time and penalty wins now indicated on team fixture panel
- Added frosty pitch to 2D Classic match view
- Removed erroneous advisor highlight when making a substitution
- Fixed player positions not being shown in Quick Substitution dialog in network games
- Added confirm/undo/cancel buttons to opposition instructions panel during a match
Backroom Advice
===============
- Stopped staff contradicting themselves when suggesting removing offers for players even though they gave them a good scout report.
- Improved the second opinion advice.
- Stopped fitness coaches offering advice on tactics unless they also have a preference for a normal coaching role.
- Stopped second opinion always disagreeing with team attribute comparison pre-match advice.
- Using the Training button now links to the teams training section correctly.
- Advice no longer re-appears if you have dismissed the advice by going to the screen via the news item and then going by the menu link.
- Improved the recommended player’s advice AI.
- Stopped Assistant Manager disagreeing with possible opposition instructions and then suggesting them himself pre-match.
- Scouting recommendations for immediate signings only recommend players the team can currently afford.
- Backroom advice section now hidden for international matches because there was never anything to show.
Editor
======
- The scroll buttons on the tab strip now works correctly.
- Can now add national team achievements for people in the editor.
- Adding new clubs, competitions, etc to the database now applies the same changes to network clients as well.
Media
=====
- Fixed 'interested in job' news item not always knowing whether the job the person is interested in is currently filled or not.
- Fixed comp news item which mentions several teams they could face in next round when next round opponents are already known.
- Fixed over-the-top news strings for winning friendly competitions.
- Fixed Transfer Centre button displaying on transfer offer news when human not involved in transfer.
- Added 'Make Offer' button to transfer offer news so human can easily make counter-bid for players who have just come under offer from other clubs.
- Players no longer complain about been unable to speak to another club when a transfer offer is negotiated rather than rejected.
- Players no longer complain about been unable to speak to another club if the buying team keeps delaying the transfer.
- Fixed "Consortium pull plug" news item stating consortium pulled the plug when it was actually the club.
- Fixed player's bio blaming manager for club's season under-performance when manager has only just joined and is doing well.
- Fixed rare instance of player transfer speculation news being generated for news where the buying team doesn't have a manager.
- Fixed View Injury Table button in physio report news occasionally taking you to the wrong page for an international manager.
.- Can now appeal straight red card when a player was playing for a different squad to the squad he is currently in.
- Stopped media speculating about managers signing rubbish goalkeepers.
- Pitch dimensions news item only sent if there are more than one pitch size to choose from!
- Fixed occasional non player bio referring to club join date as 1. Jan. 1900.
Finances
========
- Adjusted non-player wages.
- Adjusted clubs going into administration.
- Adjusted player wage demands.
- Adjusted wage budgets for very small teams.
- Fixed players on very high wages requesting a lot less when renewing contract.
Transfers
=========
- Prevented board from stepping in and accepting bids just over the basic value of the player on behalf of a manager when player was transfer listed.
- Disabled transfer decision deadline option of 'Today' when current game time is later on in the day and not possible for clubs to respond in time.
- Loaned out players no longer kept in first team and demoted to reserves upon return to club.
- Removed duplicate news item when a youth player’s contract expires.
- Altered contract decision code to prevent low league key players from getting early pay rises.
- Fixed occasional first team player being put in reserves and listed for loan in first season.
- Stopped occasional B Club player from being given first team wages due to being a key player in the B Club
- Prevented big clubs from actively looking to replace their terrible third choice goalkeepers
- Spanish based players no longer demands really high relegation release clauses, due to already having really high mandatory minimum fee release clauses
Press Conferences
=================
- Fixed journalist asking about signing a compatriot for a new signing when other club team already contains a player of his nationality.
- Fixed follow-up question about balancing books appearing in the wrong context in new signing conference.
- Miscellaneous text and press conference question fixes.
- Fixed press conference questioning team's form due to poor morale when team morale is actually very high.
- Improved selection of the main talking point of press conferences.
- Give precedence to team-mates of the same nationality over shared language when looking for a team-mate who can help a new signing settle in.
- Fixed wrong stadium name being shown in some new signing conference questions.
Board Takeovers
===============
- Stopped non-players who dislike a club from leading consortiums that are interested in taking them over.
Network Game
=================
- Now cannot join manager chat until you have completed adding a manager.
- Fixed blank stage in add manager wizard when "Assign Random Clubs" has been ticked.
- "Disconnect" action is now shown again on the game status screen for network clients.
- Fixed other managers watching a match being able to view the playing managers feedback widget.
Competitions
============
- Fixed bug where user-named friendly competition gets its name changed to Friendly Cup after saving and reloading.
Match Experience
================
- Injury icon now no longer appears above a player in a match if the match is rewound to before the injury.
- Fixed pitch textures been inconsistence between 2D and 3D view.
- Fixed bug where playmaker and target man roles were not being setup correctly in the match.
- The first team now always uses the first kit when playing in the intra squad friendly.
- Crowds now celebrate shootout goals and all penalty misses
- Fixed "dead time" not being skipped when players retrieve ball for set pieces
Juistquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Bedankt dat je de moeite neemt om uberhaupt hier te reageren.![]()
De meeste data kan ik me bij Feyenoord echt wel in vinden,(als realistisch Feyenoord fan) maar mijn suggesties/aanmerkingen op twee spelers dat ik als storend ervaar:
Leroy Fer. Op dit moment maakt hij een stormachtige ontwikkeling door en is hij Wijnaldum als het grote talent eigenlijk al voorbijgestreefd. Als hij zo doorgaat is ook volgens van Marwijk/Derksen etc. het grote oranje slecht een kwestie van tijd.
Nou weet ik zijn PA niet, maar hij staat in elk geval niet bij de -9 of -10 lijst.
Beenhakker:
[..]
Ook zijn er wat interviews met coaches te vinden die in hem de nieuwe Patrick Vieira zien.
Daarbij gezegd, als controlerende middenvelder! In FM is zijn natural positie op dit moment linkermiddenvelder. Hij heeft vroeger uit nood ook nog even rechtsback en op de 10 positie gestaan maar daar nog nooit.
Daarbij wordt hij geroemd om zijn fysieke duelkracht, waar hij erg veel duels mee wint. Mijn suggestie is om de fysieke krachten: Balance; Jumping, Stamina en Strength (vooral Balance en Strength!) een stevige boost te geven. Verder kunnen misschien zijn tackling en heading een puntje of 3 omhoog, omdat hij met beiden aspecten (vooral het tegenstanders van de bal afzetten) juist positief opvalt. Ter compensatie kan zijn concentration wel wat naar beneden worden gesteld, omdat hij nog wel eens een steekje wil laten vallen.
Ignatovic - is inderdaad veel en veel te hoog beoordeeld.
Op de trainingen en in het tweede elftal is duidelijk te zijn dat de beste man totaal niet blijkt te kunnen voetballen.(als in, een pass over 1 meter geven, traag, een niet bestaande techniek en geen greintje tactisch besef) Hij verdiendt in elk geval een hele flinke downgrade in mentale en technische attributen!
Zijn afwerken mag dan ook wel een stuk omhoog.quote:Feyenoord talent Luc Castaignos is altijd op zoek naar goals
Rafael van der Vaart maakte er ooit vijf, John van Beukering zes en Jan Vennegoor leidt de dans met tien goals. Veel topspelers scoorden er in het verleden lustig op los voor het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar. De huidige aanvalsleider luistert naar de naam Luc Castaignos. ,,Ik ben een echte spits.”
De jeugdige aanvaller vertrekt maandag met Onder 17 naar Luxemburg, waar de Nederlandse talenten zich hopen te plaatsen voor het Europees kampioenschap. Veel ogen zullen tijdens de beslissende kwalificatieronde gericht zijn op Castaignos, met vijf goals in zes duels de topscorer van de huidige selectie. ,,Klopt”, bevestigt de spits met een kleine glimlach. ,,Het gaat inderdaad lekker. Ik heb er zin in.”
‘Liever Kroatië dan Azerbeidjan’
Onder 17 strijdt in Luxemburg met Kroatië, Azerbeidjan en het gastland om één EK-ticket. Op papier lijken de Kroaten de lastigste hobbel op weg naar het eindtoernooi, maar de jonge aanvaller ziet dat anders. ,,De zwaarste tegenstander? Luxemburg en Azerbeidjan.” Er klinkt geen twijfel in zijn stem. Hier bekijkt iemand de tegenstanders door de ogen van een spits. ,,Die teams zullen zich ver laten terugzakken op eigen helft waardoor wij weinig ruimte krijgen om te voetballen. Daardoor wordt het moeilijk om een doelpunt te maken.”
In het slotduel tegen de leeftijdsgenoten uit Kroatië liggen zeker kansen, verwacht de Feyenoord-spits. ,,Die zullen meer voetballen, waardoor er voor ons meer ruimte ontstaat om de bal te laten rondgaan. Daar ligt onze kracht.” Na de drie wedstrijden zal blijken of Onder 17 van 6 tot en met 19 mei mag afreizen naar Duitsland, dat als gastland automatisch is geplaatst. ,,Het gaat heel moeilijk worden, maar we gaan ons best doen. Meer kunnen we niet doen.”
Thierry Henry
Het seizoen 2008/’09 is er voor Castaignos vooralsnog één om in te lijsten. Feyenoord B1 is volop in de race om het kampioenschap en met vijftien doelpunten prijkt de naam van Castaignos bovenaan de topscorerslijst. In Rotterdam hebben ze zijn talent ook gezien. De goaltjesdief tekende afgelopen oktober zijn eerste profcontract bij Feyenoord. ,,Een mooi teken van vertrouwen. Ooit hoop ik natuurlijk het eerste te halen. Dat we met ons team hofleverancier zijn (Feyenoord levert zes spelers, red.) zegt ook wel iets. We hebben een goede ploeg.”
Als het gaat over zijn sterke punten houdt Castaignos, die eerder zijn goals maakte voor Spartaan’20 en Excelsior’20, zich stil. Dat laat hij liever aan anderen over. Na enig aandringen komt hij alsnog met de kenmerken ‘snel, sterk en goed in de lucht’. Aan zijn linkerbeen moet hij nog werken. ,,Die is nog niet geweldig.” Als de goaltjesdief tot slot wordt geconfronteerd met de vergelijking met Thierry Henry volgt er opnieuw een kleine glimlach. ,,Misschien omdat ik snel ben.”
Welja, maak hem gelijk even goed als Sergio Ramosquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ron Vlaar:
Afstandsschoten is nu 11 zou naar de 14/15 kunnen.
Afwerken is nu 4 dat zou ook iets omhoog kunnen. Naar 6?
Vrijetrappen is nu 12. 13 zou wat meer op zijn plek zijn.
Passing is 10. Misschien is 15 beter op zijn plek.
Tackelen is 14 kan wel naar de 15
Doorzettingsvermogen is 9 kan wel naar de 11.
Teamwork en inzet zijn allebei 12. Die kunnen allebei wel naar de 14.
Snelheid van Vlaar is in het spel 12. Er is voor zijn blessure een keer een wedstrijdje gehouden van wie nou de snelste Feyenoorder was. Dat was volgens mij nog in de tijd van Dirk Kuijt. Toen bleek Vlaar de snelste te zijn. Hij hield Castelen en Kalou achter zich. Dus snelheid kan ook wel een stuk omhoog.
En kracht een 11? Als je gezien hebt wat voor een benen die gast nu heeft. Een en al spiermassa. Minimaal een 15 dus.
Weheh nee hoor. Zal eens een speler zoeken die daar in de buurt komt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welja, maak hem gelijk even goed als Sergio Ramos
Zo, heb al snel een speler gevonden met ongeveer dezelfde stats. Toby Alderweireld. Dat is toch ook geen Ramos of wel dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Weheh nee hoor. Zal eens een speler zoeken die daar in de buurt komt.
Waar jij vaak onzin blaat, heb je wel helemaal gelijk over de snelheid van vlaar. Tijdens dat befaamde jeugd-wk was hij de snelste van de selectie gedurende de trainingen. Hij sprintte die quincy owusu abeyie eruit, en dat is toch een behoorlijk rap ventje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ron Vlaar:
Snelheid van Vlaar is in het spel 12. Er is voor zijn blessure een keer een wedstrijdje gehouden van wie nou de snelste Feyenoorder was. Dat was volgens mij nog in de tijd van Dirk Kuijt. Toen bleek Vlaar de snelste te zijn. Hij hield Castelen en Kalou achter zich. Dus snelheid kan ook wel een stuk omhoog.
En kracht een 11? Als je gezien hebt wat voor een benen die gast nu heeft. Een en al spiermassa. Minimaal een 15 dus.
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo, heb al snel een speler gevonden met ongeveer dezelfde stats. Toby Alderweireld. Dat is toch ook geen Ramos of wel dan?
Klasse dit... ik zal het meenemen en een aantal dingen doorvoeren.... ik denk dat hij wel te veel gaat scoren met afstandschoten en afwerken - maar verder zie ik niets bezwaarlijksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ron Vlaar:
Toch wel een groot talent?!?! Maar heb het idee dat 'ie misschien toch stagneert, had wat meer verwacht van hem.... Castaignos heeft ook -9 btw.quote:
Ik denk dat hij in media groter is gemaakt dan dat hij in werkelijkheid is. En dat zal vooral komen omdat hij een broertje is van Sneijder. Hetzelfde geld voor Daley Blind. Hij is de zoon van, maar inmiddels is hij al 19 maar zit hij nog steeds niet bij de selectie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:21 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Toch wel een groot talent?!?! Maar heb het idee dat 'ie misschien toch stagneert, had wat meer verwacht van hem.... Castaignos heeft ook -9 btw.
Toch heeft Blind ook niet zulke geweldige attribs en CA hoor... wel iemand die met de selectie mee kan (reservebank) - maar ik heb hem ook niet je van het gemaakt - ik vind hem een beetje zo'n Siem de Jong of Sarpong - soms laten ze wat leuks zien, maar over het algemeen zijn ze echt niet bijzonder.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in media groter is gemaakt dan dat hij in werkelijkheid is. En dat zal vooral komen omdat hij een broertje is van Sneijder. Hetzelfde geld voor Daley Blind. Hij is de zoon van, maar inmiddels is hij al 19 maar zit hij nog steeds niet bij de selectie.
Afstandschoten moet je ook niet doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:20 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Klasse dit... ik zal het meenemen en een aantal dingen doorvoeren.... ik denk dat hij wel te veel gaat scoren met afstandschoten en afwerken - maar verder zie ik niets bezwaarlijks
Dit klopt idd, Eriksen speelt de hele jeugd kapot, ik heb hem maar een keer aan het werk gezien en was onder de indruk, maar verandering in att. kan ik niet geven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef s0k het volgende:
Ik geloof dat de gehele jeugdopleiding van ajax die Erikson een groter talent vind dan sneijder.
Dat over die afstandschoten is maar net hoe je het bekijkt. Hij heeft een enorme pegel in de benen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Afstandschoten moet je ook niet doen.
Waar hij bij de amateurs vanaf eigen veld een bal onder de lat krulde was het wel schitterend, maar voor de rest heeft hij voor zover ik weet in zijn carriere weinig tot geen andere afstandschoten erin gelegd.
Zijn strength kan naar mijn mening nog wel hoger dan 15. 17/18 misschien?
Hij heeft tijdens zijn jarenlange blessure in het krachthok gezeten en hij is nu echt een gigantisch bakbeest. Waarschijnlijk de meest sterke verdediger op de Nederlandse velden.
Kun je hier goed zien:
[ afbeelding ]
quote:Vrijetrappen is nu 12. 13 zou wat meer op zijn plek zijn.
Niets is verwaarloosbaar in FMquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik blijf het nogal overdreven vinden allemaal die zgn. echte attributes van Vlaar...
[..]
Minieme verschillen, dus verwaarloosbaar imo.
Waar baseer jij op dat ipv 12 voor vrije trappen, 13 meer op zijn plaats is dan ?quote:
Vergeleken met andere spelers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat ipv 12 voor vrije trappen, 13 meer op zijn plaats is dan ?
Ik snap die logica totaal niet.
dat is toch alleen hoofdklasse?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef TheArt het volgende:
Eerste MU Data Update is al uit. Hij is dus eindelijk speelbaar.
MC misschien gevorderd, maar DMC?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:24 schreef s0k het volgende:
@ Reddiablo
Mitchell Donald een AMR?Die gast speelt meer mc/dmc. Marking/tackling mogen omhoog, dribb omlaag. Voor zijn leeftijd is hij best sterk en stabiel. Positioning mag ook wel omhoog.
Ik vind Donald wel aardig kloppen hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:30 schreef Revje1 het volgende:
Zo ik heb h'm ook.
Alleen een probleem. Nadat ik h'm via Steam heb geinstaleert wil die het spel niet starten.
Iemand die weet waaraan dat ligt?
Anders ga ik h'm zonder steam instaleren. Zit daar nog nadelen aan?
Wachtwoord van de RAR bestanden of het spel zelf?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:01 schreef Leonos het volgende:
Hmm, ik heb een wachtwoord nodig voor de reloaded versie.
Maar kan deze nergens vinden, weet iemand deze?
RAR bestanden. Om de .iso uit te pakken dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:01 schreef poiuytr het volgende:
Meld me hier ook maar even, gaat hard hier sinds FM10 uit is.
Ga denk ik nog even seizoen afmaken met Barca in 09 en dan op na 10.
Enigste probleem is dat Rapidshare alle downloads tegen houdt :s maar dat moet wel goed komen!
[..]
Wachtwoord van de RAR bestanden of het spel zelf?
Dit zijn de meeste voorkomende wachtwoorden die ik zie op sommige site's:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
RAR bestanden. Om de .iso uit te pakken dus.
Hoop dat je hier wat aan hebt, zou helemaal mooi zijn als je mij jou download linkjes even kon pmen omdat ik normaal alles met Rapid download maar op het moment blokt ie allesquote:
Ik zal nog paar weekjes moeten wachten tot ik weer in Nederland ben en dan de download hendel even opentrek. Je bent dus niet de enige! Als ik het echt niet trek haal ik hem hier nog wel uit de bakken, maar de prijzen in de UK vind ik wat te hoog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dit zijn de meeste voorkomende wachtwoorden die ik zie op sommige site's:
[..]
Hoop dat je hier wat aan hebt, zou helemaal mooi zijn als je mij jou download linkjes even kon pmen omdat ik normaal alles met Rapid download maar op het moment blokt ie alles![]()
Usenet. Kan je er genoeg vindenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dit zijn de meeste voorkomende wachtwoorden die ik zie op sommige site's:
[..]
Hoop dat je hier wat aan hebt, zou helemaal mooi zijn als je mij jou download linkjes even kon pmen omdat ik normaal alles met Rapid download maar op het moment blokt ie alles![]()
Op de betere internet sites ook wel maar zoals ik al zij heb ik een Rapid account en hem daar graag mee download maar dat gaat dus niet lukken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Usenet. Kan je er genoeg vinden
Ik ga je wachtwoorden proberen
Als je het hier gekocht hebt zit dat erin. Heb je het via internet uit Engeland gekocht of gedownload, dan moet je dat apart halen. De link naar het NL taalbestand staat hier in dit topicquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef emokid het volgende:
Zit Nederlands erin of moet dat apart gedownload worden?
Bedankt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef Vilano het volgende:
Voor de liefhebbers: Tug's Training 2010 is er ook al, het beste trainingsschema voor FM:
http://www.freewebs.com/tugstraining/
enjoy
Dit kunnen 2 dingen zijn:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:49 schreef TheJanitor het volgende:
Ik heb de database iets veranderd, en ook gesaved, maar als ik een nieuwe game start zie ik nergens een optie om mijn geedite database te kiezen, iemand hetzelfde probleem en iemand ideeen hoe ik het kan kiezen? Ik heb dit probleem eigenlijk nooit gehad in alle tig andere football manager spellen.
Heb het allebei gedaan ondertussen, over config heen gesaved en een aparte aangemaakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:09 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dit kunnen 2 dingen zijn:
- Heb je het bestand opgeslagen in de map die het systeem automatisch aan gaf? Zo nee: de oplossing!
- Als je het bestand wel in die map hebt opgeslagen staat er bij het eerste scherm(waar je de standaard database kan kiezen) onderaan of er extra bestanden ingeladen moeten worden(met een vink veld), dit is dan die aangepaste database..
Hiervoor zijn ook 2 opties:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:08 schreef TheJanitor het volgende:
Ben met HSV begonnen en heb niet meer dan 1 zelf getrainde speler, zit nu dus vast, lekker gedaan
Gewoon de patch installeren, hij herkent automatisch de locatie waar FM is geïnstalleerdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef bn37 het volgende:
ik heb net patch 10.1 gedownload maar ik weet niet waar ik hem moet plaatsen. Als ik een nieuwe game download staat er nog steeds 10.0 boven. Waar moet ik hem plaatsen? en moet ik nog iets aanklikken bij FM zelf?
BVD!
Je moet de patch nog wel installeren hè.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef bn37 het volgende:
ik heb net patch 10.1 gedownload maar ik weet niet waar ik hem moet plaatsen. Als ik een nieuwe game download staat er nog steeds 10.0 boven. Waar moet ik hem plaatsen? en moet ik nog iets aanklikken bij FM zelf?
BVD!
quote:FMRTE v3.0.121 Released
Official website: http://www.fmrte.com
Support Forum: http://forum.fmrte.com
Video Tutorials: http://youtube.fmrte.com
Download Link: here http://www.fmrte.com/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=61&task=view.download&cid=14
Changelist:
- Added support for FM 10.1 Patch, for users playing the game with the DVD only.
Steam/Digital download users will have to wait a few more days
Pff, enige creativiteit mag dan ook wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Download link werkt nietGezeik over een referrer ofzo
Die staat nu toch standaard in het profiel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:10 schreef s0k het volgende:
ben ik nou gek, of is die pentagon-optie weg om de stats van een speler snel te overzien? In compare-players zit het nog wel, maar beroerd klein
Hoe kom je aan die skin?quote:
Blijkbaar alleen als je ook naar zo'n rotkop als bv tevez wilt kijken. Zet je die foto's uit, ben je dat overzichtje ook kwijt. Heel naar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die staat nu toch standaard in het profiel?
Standaard skin hoor. Je kan er 2 kiezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die skin?
Ik vind die spelerseigenschappen kleurtjes maar verschrikkelijk bij de standaard skin namelijk
http://community.sigames.com/showthread.php?t=159732quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die skin?
Ik vind die spelerseigenschappen kleurtjes maar verschrikkelijk bij de standaard skin namelijk
Toch maar Willem II doorgezet, heb wel een leuke groep staan nu. Speel in een 442 en in de oefenwedstrijden alleen verloren van Shakthar. Overwinningen tegen Dortmund en West Hamquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Oke ik wil niet met Willem II. Welke club is leuk om te doen jongens
?
[..]
Over doelmannen gesproken, dit jaar zijn er juist uitermate veel goedkope jonge goede keepers:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:45 schreef Oliver23 het volgende:
Ook begonnen met PSV.
In de voorbereiding Werder Bremen verslagen met 2-1.
In de Europa League eenvoudig langs Randers FC met 0-2 en 4-0.
In de competitie gestart met een 0-0 tegen VVV Venlo.![]()
Met een transferbudget van 3.000.000 kon ik weinig doen. Doelman Tim Krul gekocht en bezig met Ruud van Nistelrooy. Hij wil komen mits hij zijn salaris van 75.000 behoudt, terwijl ik hem maar 27.500 kan geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Costel PantilimonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vincent EnyeamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alphonso AreolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onder 5 miljoen:
Sinan BolatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guillermo Ochoa
Vincenzo FiorilloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Over doelmannen gesproken, dit jaar zijn er juist uitermate veel goedkope jonge goede keepers:
Voor onder 1 miljoen:
Silviu Lung JrOp advies van een scout probeer ik die aan te trekken, maar zijn club werkt nog niet echt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Probeer met Inside Forwards te spelen en dan een linksbenige speler op AMR en een rechtsbenige speler op AML, zorgt voor heel veel dreiging bij mij. Ik speel trouwens:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:53 schreef Scorpie het volgende:
Heeft iemand al een goede tactiek weten te verzinnen met wingers? Ik krijg het maar niet voor elkaar met Heerenveen om via de flanken aanvallend voetbal te spelen ...
-----------------S----------------
AML---------AMC---------AML
--------MC-----------MC--------
-----------------------------------
DL-------DC------DC--------DR
--------------GK-----------------
AMC is een Advanced Playmaker dacht ik... Maar anyway, werkt met Feyenoord voortreffelijk, terwijl Biseswar en Slory niet eens zo goed zijn in het spel![]()
![]()
Ik las hier wat over het aantal sterren dat het spel op jou pc/ laptop krijgt over de snelheid van het spel, waar kan ik dat zien? Bij preferences -> Display & Sound zie ik wel 5 sterren maar volgens mij gaat dat nooit op omdat mijn laptop een oud ding is.
Zie het al heb bij computer performance een halve ster![]()
En bij game snelheid 2 sterren![]()
Maar het was toch mogelijk dat ik bijvoorbeeld nu manager van Barca ben en alleen spaanse divisie load en later bijvoorbeeld naar Nederland te gaan?Heb ook zin om te spelen maar de eerste komende dagen er geen tijd voor,volgend jaar mogen ze game wel na de tentamen-weken uit brengenquote:![]()
![]()
Ligt het aan mij of kun je gehuurde spelers niet beboeten als ze bijvoorbeeld met rood van het veld worden gestuurd?
Volgens mij zijn ze de spelerinteractieknop bi huurspelers vergeten toe te voegen.![]()
Kan je je tactic niet ff ergens uploaden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Probeer met Inside Forwards te spelen en dan een linksbenige speler op AMR en een rechtsbenige speler op AML, zorgt voor heel veel dreiging bij mij. Ik speel trouwens:
AMC is een Advanced Playmaker dacht ik... Maar anyway, werkt met Feyenoord voortreffelijk, terwijl Biseswar en Slory niet eens zo goed zijn in het spel
![]()
Die opstelling gebruik ik ook met Feyenoord. Ik laat de AML en AMR ook van positie wisselen. Ben de tactiek nog wel een beetje aan het bijschaven af en toe, maar tot nu toe werkt het goed. In de voorbereiding niks verloren, en de eerste competitiewedstrijd tegen NEC zojuist met 3-0 gewonnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Probeer met Inside Forwards te spelen en dan een linksbenige speler op AMR en een rechtsbenige speler op AML, zorgt voor heel veel dreiging bij mij. Ik speel trouwens:
AMC is een Advanced Playmaker dacht ik... Maar anyway, werkt met Feyenoord voortreffelijk, terwijl Biseswar en Slory niet eens zo goed zijn in het spel![]()
Hoe zorg je dat je de 'nieuwe' database die je via de editor gedaan hebt kan spelen? Ik zie hem nergens staan...![]()
Haha, inderdaad. Gelukkig (?) heb ik nu nog geen geld, dus volgende maand dan maar even een nieuwe videokaart en FM halen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb ook zin om te spelen maar de eerste komende dagen er geen tijd voor,volgend jaar mogen ze game wel na de tentamen-weken uit brengen![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
of je wordt meteen kampioen met feyenoord in het 1e seizoen![]()
![]()
makaay aan de lopende band gescoord![]()
![]()
screens op aanvraag mogelijk![]()
![]()
Iemand al een game gestart met een Nederlandse amateurclub? Of één of ander vaag clubje uit een land als Andorra?
Ga zelf denk ik een game beginnen met Harkemase Boys, of een andere regionale amateurclub hier uit Friesland. Altijd leuk om 's te proberen![]()
![]()
In Europa lukt het aardig goed met PSV, zit nu in een poule met Apoel Nicosia, Maccabi Haifa en Sporting Braga.
In de kwalificatiereeks zonder moeite Randers FC en Sivasspor uitgeschakeld.
In de competitie wordt ik vaak genekt in de blessuretijd en wacht nog op mijn eerste overwinning.
PSV - VVV Venlo: 0-0
FC Twente - PSV: 3-2
PSV - Ajax: 1-1
PSV - NAC Breda: 1-1
FC Groningen - PSV: 2-2
Matige start dus, sta op een 13de plaats. Het kan nog erger want Feyenoord staat stijf onderaan met 0 punten uit 5 duels![]()
![]()
Boh behalve in financieel zwaar weer, heb ik ook nog eens een dikke blessuregolf![]()
Ik speel momenteel (verplicht) zo:
-----------------------Kuyt---------------------
---------------Dudu------ Gerrard--------------
-----------------------------------------------------
---------------Mascherano Lucas--------------
Insua - Agger - Carragher - Skrtel - Johnson![]()
Vlaar wordt wel wat verbeterd inderdaad, let wel - zijn prestaties zijn gedeeltelijk na de deadline geweest dus waren uberhaupt niet in te voeren. Dat hij verbeterd gaat worden is een feit en de discussie daarmee voorbij.quote:Op zondag 1 november 2009 12:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
schot van vlaar tegen de paal gezien? Zeer verwoestend!
De rest van Feyenoord mag wel een flinke downgrade als we kijken naar vandaag![]()
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo![]()
Scheidsrechter Blom ook welquote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Vlaar wordt wel wat verbeterd inderdaad, let wel - zijn prestaties zijn gedeeltelijk na de deadline geweest dus waren uberhaupt niet in te voeren. Dat hij verbeterd gaat worden is een feit en de discussie daarmee voorbij.
De rest van Feyenoord mag wel een flinke downgrade als we kijken naar vandaag![]()
.
Gelukkig vergaat het mijn Feyenoord in FM beter dan het echte Feyenoord. Na 7 wedstrijden staan we met 17 punten bovenaan. Alleen Heerenveen kan ons nog voorbij, als ze de inhaalwedstrijd tegen Ajax winnen.
Makaay is overigens goed op dreef, met 9 goals in 8 wedstrijden!![]()
Vorm 2e keeper bij Utrecht hier, heb alleen geen screentjeHij wil niet naar Ajax, grrr
![]()
Verder nu een echte game starten, Salamanca of Portugese 3e divisie, of Atletico![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je je tactic niet ff ergens uploaden?
![]()
Verloren van Heracles thuis.
Maar dan weer wel gewonnen van Utrecht, uit. Met 0-3 maar liefst. Ik ben te wisselvallig...-![]()
Momenteel begonnen met Tottenham. Het wordt tijd dat we eens prijzen gaan pakken in Londen. Een aantal kleine verkopen gedaan en Van de Vaart ingekocht. Gelijk in de eerste wedstrijd (tegen aartsvijand Arsenal) geeft hij een assist waar de 3-2 uit kwam. Uiteindelijk gewonnen met 4-2. Nu bezig tegen Bolton en ik sta na 45 min op 1-0.
Mede door blessures speel ik momenteel zo:
--------------------Gomes---------------------
--Corluka---Bassong---King---Assou------
--Lennon---vdVaart---Modric---Kranjcar--
----------Crouch------Keane------------------Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Dit is de tactiek die ik nu gebruik. Er moet nog wel wat aan worden bijgeschaafd, maar hij levert me tot nu toe aardig wat punten op. Ik varieer ook af en toe met de posities. De AMC vervang ik dan bijvoorbeeld door een extra SC, en de AML en AMR laat ik wel eens terugzakken tot de middenlijn.quote:![]()
Als ADO fan heb ik een niet te versmaden hekel aan Kevin Blom.quote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Scheidsrechter Blom ook wel.
Gelukkig vergaat het mijn Feyenoord in FM beter dan het echte Feyenoord. Na 7 wedstrijden staan we met 17 punten bovenaan. Alleen Heerenveen kan ons nog voorbij, als ze de inhaalwedstrijd tegen Ajax winnen.
Makaay is overigens goed op dreef, met 9 goals in 8 wedstrijden!
Hij is echter als een van de 'betere' scheidsrechters van Nederland, als een van de minst slechte ge-rate.
(het niveau van de NL arbitrage ligt overigens niet erg hoog wat mij betreft)Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo![]()
Je kan toch niet met een amateurclub starten?
Ik ben met Ajax begonnen. Rommedahl en Kennedy verkocht en weil 4-3-1-2 spelen. Alleen is het lastig de goede rol voor Suarez te vinden. Het is geen afmaker, maar voor ondersteunend is hij ook net niet ondersteunend genoeg...![]()
Met de eerste MU Update wordt de Hoofdklasse toegevoegd.quote:Op zondag 1 november 2009 16:52 schreef Zocalo het volgende:
Je kan toch niet met een amateurclub starten?
Ik ben met Ajax begonnen. Rommedahl en Kennedy verkocht en weil 4-3-1-2 spelen. Alleen is het lastig de goede rol voor Suarez te vinden. Het is geen afmaker, maar voor ondersteunend is hij ook net niet ondersteunend genoeg...-![]()
Het gaat lekker kut in de beker.
2e ronde tegen Ijsselmeervogels uit, win ik nipt met 0-1 en in de 3e ronde tegen AGOVV uit. Verlies ik op penalties. Ben niet de enige eredivisieploeg die eruit ligt. Twente verliest van Telstar, Heerenveen van Veendam en Vitesse van Sparta Nijkerk.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Speel nu met Engeland op het WK 2014, eerste drie wedstrijden gewonnen. 3-2 van Schotland, 3x Rooney, 3-2 van VS, 2x Rooney en 1x Welbeck en 3-0 van Nigeria, 2x Rooney en 1x Gerrard. Volgende ronde tegen Ierland maar dan is Rooney geblesseerd.Met heel mijn hart.![]()
Jezus, nu al in 2014.quote:Op zondag 1 november 2009 17:02 schreef Brord_ het volgende:
Speel nu met Engeland op het WK 2014, eerste drie wedstrijden gewonnen. 3-2 van Schotland, 3x Rooney, 3-2 van VS, 2x Rooney en 1x Welbeck en 3-0 van Nigeria, 2x Rooney en 1x Gerrard. Volgende ronde tegen Ierland maar dan is Rooney geblesseerd.-![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 17:02 schreef Brord_ het volgende:
Speel nu met Engeland op het WK 2014, eerste drie wedstrijden gewonnen. 3-2 van Schotland, 3x Rooney, 3-2 van VS, 2x Rooney en 1x Welbeck en 3-0 van Nigeria, 2x Rooney en 1x Gerrard. Volgende ronde tegen Ierland maar dan is Rooney geblesseerd.Dat is best rap inderdaadquote:.
![]()
Ik heb een bug ontdekt.
Doe een bod op van der Vaart, geaccepteerd, contract aanbieden...
Wil meneer 875 euro per maand![]()
![]()
Is nog steeds met beta-versie, heb officiele versie nog niet.
Edit: hij is weer vastgelopen, kan alles weer opnieuw doen![]()
[ Bericht 57% gewijzigd door Brord_ op 01-11-2009 18:14:50 ]Met heel mijn hart.![]()
Zo...teleurstellend 3e geworden in de Premier League, en geen rol van betekenis kunnen spelen in de FA Cup en de League Cup.
Daarentegen wel de CL binnen weten te slepen, 1-0 winst op Barcelona in de finale (Goal van Dirkie Kuijt uit Katwijk)
![]()
Het gaat langzaam maar zeker steeds constanter en beter met m'n Willem II. Inmiddels sta ik na 11 wedstrijden op een mooie 7e plaats. Hoogtepunten zijn overwinningen op Feyenoord en PSV (3-1 en 0-1).
Wat alleen erg jammer is is dat Swinkels 4 maanden niet meedoet omdat hij z'n enkel gebroken heeft.
-![]()
Even een aantal vragen:
Hoe zit het met de bugs?
Is het qua snelheid net zo goed speelbaar als 2009?
Installeren via Steam?
Verbetering?U MAD?![]()
1x een crashdump gehad, verder niet veel tegengekomen. Maar dat zegt niet heel veel, ik ben pas op 11 wedstrijden.quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Even een aantal vragen:
Hoe zit het met de bugs?Ik vind van wel.quote:Is het qua snelheid net zo goed speelbaar als 2009?Hoeft niet.quote:Installeren via Steam?Ik vind van wel, absoluutquote:Verbetering?.
-![]()
Welnee. Ik bedoel, we moeten niet gaan doen alsof FC Vaslui een stel koekenbakkers is.quote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef Zocalo het volgende:
Is het slecht als je met Ajax met 4-0 van FC Vaslui verliest en daarom Europees misloopt?-![]()
Ben begonnen bij Harkemase Boys. Echt geniaal dat die divisie er nu bij zit.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef Zocalo het volgende:
Is het slecht als je met Ajax met 4-0 van FC Vaslui verliest en daarom Europees misloopt?
Ben een seizoen met mijn cluppie Fortuna Sittard begonnen
Na een goede voorbereiding
Cannes 3-0 winst
Hertha BSC 2-0 verlies
Regensburg 2-1 winst
West Ham 1-1
Hüls 3-0 wint
Legnana 1-1
volgde de 1e competitie wedstrijd, en direct tegen een van de titelfavorieten De Graafschap. Wat een moeilijke wedstrijd zou worden werd nog moeilijker door een kaarttrekkende scheids. Er vielen 9 gele kaarten en 2 rode (waarvan 1 geel/rood)
Maar mijn mannen streden dapper en wisten de volle 3 punten in eigen huis te houden.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Nétjes!!quote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef Xummon het volgende:
Ben een seizoen met mijn cluppie Fortuna Sittard begonnen
Na een goede voorbereiding
Cannes 3-0 winst
Hertha BSC 2-0 verlies
Regensburg 2-1 winst
West Ham 1-1
Hüls 3-0 wint
Legnana 1-1
volgde de 1e competitie wedstrijd, en direct tegen een van de titelfavorieten De Graafschap. Wat een moeilijke wedstrijd zou worden werd nog moeilijker door een kaarttrekkende scheids. Er vielen 9 gele kaarten en 2 rode (waarvan 1 geel/rood)
Maar mijn mannen streden dapper en wisten de volle 3 punten in eigen huis te houden.
Hier in Australië gekocht![]()
Game met Ajax begonnen, het gaat langzaam maar zeker richting de top.. Europees in de groepsfase alleen maar gelijkspeeld tegen Anderlecht en Trabzonspor (voorronde gewonnen van FC Timisoara).
Aankopen:
- Maxim Kalinichenko, 30 (AM R)
- Ruben Yttergård Jenssen, 22 (DMC, MC)
Nu geld sparen voor een killer-aanvaller..Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef donroyco het volgende:
Hier in Australië gekocht![]()
Game met Ajax begonnen, het gaat langzaam maar zeker richting de top.. Europees in de groepsfase alleen maar gelijkspeeld tegen Anderlecht en Trabzonspor (voorronde gewonnen van FC Timisoara).
Aankopen:
- Maxim Kalinichenko, 30 (AM R)
Nu geld sparen voor een killer-aanvaller.. Gijs Luirink.-![]()
Die heb ik ookquote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef donroyco het volgende:
Hoe laten jullie Suarez spelen?![]()
Met een bal.quote:Op zondag 1 november 2009 23:56 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Hoe laten jullie Suarez spelen?
Nee, hij was slecht bij RKCquote:Meestal als AML of AMR, soms als ST als Pantelic/Cvitanich er niks van bakt..quote:Op zondag 1 november 2009 23:56 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Hoe laten jullie Suarez spelen?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
2e wedstrijd tegen Emmen krijg ik in de allerlaatste minuut een pingelquote:
weer een 1-0 overwinning.
Aanwinsten dit seizoen zijn Nijholt (gehuurd van Utrecht), Splinter en Putter (transfervrij)
Demba Traore zit niet in het spel![]()
Cedric Olondo zit wel nog bij Fortuna
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Gelukkig leest Reddiablo ook meequote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef Xummon het volgende:
[..]
2e wedstrijd tegen Emmen krijg ik in de allerlaatste minuut een pingel
Aanwinsten dit seizoen zijn Nijholt (gehuurd van Utrecht), Splinter en Putter (transfervrij)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom zit de topklasse er niet standaard in?? Bedoel dat komt er volgend jaar gewoon toch??Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik moet nog een duel of 8 met PSV en sta 2e(Utrecht kan me nog voorbij en Groningen:') staat 12 punten voor...
Probleem is alleen dat ik nog tegen Ajax, Twente, VVV, Willem II, Feyenoord, Heerenveen, Groningen en AZ moet.
Overigens net uit een dip.. had in 6 duels(4 competitie, 2 europees) 1 punt gehaald![]()
![]()
Krijg hem als het goed is vandaag binnen, wel weer zin aan een paar seizoenen FM.
Bij de update kun je dus met Hoofdklasse teams starten? Erg tof!"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Vaag, had precies hetzelfde maar dan met Seedorf.quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb een bug ontdekt.
Doe een bod op van der Vaart, geaccepteerd, contract aanbieden...
Wil meneer 875 euro per maand
Bied ik het contract aan wordt ie pissig dat hij een hoger basisloon wil![]()
Ik heb het over FM2009 trouwens.![]()
Ajax en Twente inmiddels gehad.. Ajax 1-1(dit seizoen dus 4 punten gepakt tegen Ajax) en met 6-3 van Twente(1x Afellay, 3x Toivonen en 2x Bakkal, is al de 4e of 5e keer dat Toivonen 3x in 1 wedstrijd scoort) gewonnen..quote:Op maandag 2 november 2009 08:04 schreef MMUFC het volgende:
Ik moet nog een duel of 8 met PSV en sta 2e(Utrecht kan me nog voorbij en Groningen:') staat 12 punten voor...
Probleem is alleen dat ik nog tegen Ajax, Twente, VVV, Willem II, Feyenoord, Heerenveen, Groningen en AZ moet.
Overigens net uit een dip.. had in 6 duels(4 competitie, 2 europees) 1 punt gehaald
Ik speel een 4-4-2 met een ruit op het middenveld. En ik heb het idee dat het beter loopt sinds ik Bakkal achter de spitsen gezet heb.(normaal stond Afellay daar, maar die had ik ff naar links verhuisd ivm een blessure van Dzsudzsak.)
Zal dus kijken of ik Bakkal daar kan laten staan en dan eventueel Amrabat(MR) op de bank.
Moet alleen nog even kijken naar mijn verdediging, want krijg wel erg voor goals tegen.. misschien mijn backs wat minder laten aanvallen..![]()
Traore is niet overgekomen van onze oosterburen, heb het wel tijdig aangegevenquote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef Xummon het volgende:
[..]
2e wedstrijd tegen Emmen krijg ik in de allerlaatste minuut een pingel
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: