De FM researcher voor de NL competitie zit hier toch ook op fok? Moet je gewoon even contact met hem opnemen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De stats van Nederlandse spelers (in iedergeval die van Feyenoord) zijn dramatisch. Sommige dingen klopt geen hol van.
Fer een 9 voor koppenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De FM researcher voor de NL competitie zit hier toch ook op fok? Moet je gewoon even contact met hem opnemen.
Ignjatovic is goed genoeg, Vlaar is gewoon veel te slecht... Hofland is 10x beter man, spoort echt nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fer een 9 voor koppen!
Fer een 9 voor tackelen![]()
Fer een 9 voor afwerken![]()
Fer een 9 voor springen
Ignjatovic is veel te goed. Hij is ongeveer even goed als Vlaar in spel.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Mensen denken nogal snel dat spelers in de Eredivisie net zo goed zijn als spelers in de topcompetities heb ik het idee.
maar oh wee als een Dries Mertens geen supertalent is Reddiablo, oh wee !![]()
Had met FM09 ook dit probleem op mijn laptop. Zo kun je het oplossen:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:26 schreef Gilead het volgende:
Hij geeft bij mij een foutmelding als ik op wil starten: failed to set up graphic system. Iemand die weet wat er aan de hand is?
Ik ga vanavond kijken of ik hem nog op de kop kan tikken..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef Winski05 het volgende:
Heb hem vandaag hier in Leeuwarden gekocht. Straks maar eens even een new game starten
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:13 schreef Reddiablo het volgende:
Met Vlaar moesten we uitgaan van de info van afgelopen seizoen, het was niet te verwachten dat hij dit seizoen zo goed zou zijn. Het was aan te nemen dat Hofland ipv in de basis zou staan.
Wat is er mis met die 9's voor Fer? Wat zou je dan aanraden? Ik bedoel, dat soort opmerkingen heb ik geen hol aan. Zeg dan ook meteen.. hij moet 15 hebben. Of 3. Of weet ik veel wat
De spelers zijn idd al een aantal versies van dit niveau, en eerlijk gezegd vind ik het niveau best goed passen in vergelijking met de rest van Europa enz.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Mensen denken nogal snel dat spelers in de Eredivisie net zo goed zijn als spelers in de topcompetities heb ik het idee.
Heldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
http://uploaded.to/file/aoiy6z
Je kunt veel zeggen, maar niet dat Honda een PA van -8 verdient. Hij laat nationaal en internationaal zien dat hij goed kan voetballen. (Een PA van -8 betekent in de categorie 130 tot 160). Ik durf mijn hand erop te verwedden dat hij een betere inzicht, balaanname (first touch) heeft dan menigeen talent uit Frankrijk waar een hele waslijst aan spelers een PA van -9 heeft gekregen, en dan ben ik niet eens een Honda-aanhanger.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Klopt geen hout van idd. Ik wacht wel met spelen tot de eerste MU update uit komt. Ik vind dit maar een beetje magertjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar niet dat Honda een PA van -8 verdient. Hij laat nationaal en internationaal zien dat hij goed kan voetballen. (Een PA van -8 betekent in de categorie 130 tot 160). Ik durf mijn hand erop te verwedden dat hij een betere inzicht, balaanname (first touch) heeft dan menigeen talent uit Frankrijk waar een hele waslijst aan spelers een PA van -9 heeft gekregen, en dan ben ik niet eens een Honda-aanhanger.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:06 schreef Winski05 het volgende:
Hij was per ongeluk al op de site van www.footballmanager.com gezet, en er dan ook al gauw weer afgehaald door Sigames: de eerste patch, die morgen uit hoort te komen![]()
Op MU waren een paar vlugge Japies die er, zo gezegd, vlug bij waren om hem te downloaden:
http://www.megaupload.com/?d=3VLB0ZW4
Altijd leuk
Music Store en Gameplaza (of hoe die toko ook heet hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
FRS deed niet moeilijk. Hij keek of hij bij de voorraad zat, hij keek of hij het mocht verkopen en verkocht het
Ok, ik kijk wel... zit ook maar 13 minuten in de trein dan, dus misschien overleef ik de reis naar huis wel zonder FMquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef Winski05 het volgende:
Hier in Leeuwarden heb ik 'm gehaald bij GameMania, en daar deden ze absoluut niet moeilijk.
En je kunt 'm gewoon spelen zonder te activeren, DaMart, gewoon offline installeren, die optie zie je wel tijdens het installeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |