Waar zat dat ook alweer? Ik was die optie kwijt namelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je dat aanpassen in FM09.
Preferences en dan Gameplay volgens mij. Zal vanavond ff kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar zat dat ook alweer? Ik was die optie kwijt namelijk.
Ik heb hem. Als je mij verteld waar ik hem naar kan uploaden dan wil ik dat wel ff doen. Hij is 27mb groot.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef MaartenV87 het volgende:
Kan iemand mij zeggen waar ik het nederlandse taalbestand kan downloaden of wil iemand het online plaatsen?
stats van Honda bitte?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hm, waarschijnlijk Ajax afgetroefd met het kopen van Honda.
NEE HIJ GAAT NAAR AJAX![]()
http://uploaded.to/file/aoiy6zquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:36 schreef MaartenV87 het volgende:
Kan iemand mij zeggen waar ik het nederlandse taalbestand kan downloaden of wil iemand het online plaatsen?
Thxquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
http://uploaded.to/file/aoiy6z
Klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Leuk zo met Feyenoord spelen. In totaal iets van 39 miljoen schuld.
Het is zeker nog steeds niet mogelijk om als je er financieel goed voor staat in 1x een groot gedeelte van de lening af te betalen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:52 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik 'mag' met Liverpool nu elke maand 2,75 miljoen lening terugbetalen. Financieel zit het daar ook niet echt snor
Geen idee. Ik sta er namelijk financieel niet goed voorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is zeker nog steeds niet mogelijk om als je er financieel goed voor staat in 1x een groot gedeelte van de lening af te betalen?
Pfff, het is inderdaad echt een uitdaging, heel moeilijk, zeker gezien eigenlijk alle spelers zuigen, behalve Bahiaquote:
Ik ga het vanaf morgenavond uitproberen. Haal hem tussen twee treinen door even op het overstapstation als ik naar huis gaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Pfff, het is inderdaad echt een uitdaging, heel moeilijk, zeker gezien eigenlijk alle spelers zuigen, behalve Bahia
Ach, het is altijd even wachten op de eerste MU data update. Eerste Patch, eerste data update en spelen maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De stats van Nederlandse spelers (in iedergeval die van Feyenoord) zijn dramatisch. Sommige dingen klopt geen hol van.
Kloptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, het is altijd even wachten op de eerste MU data update. Eerste Patch, eerste data update en spelen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |