1x een crashdump gehad, verder niet veel tegengekomen. Maar dat zegt niet heel veel, ik ben pas op 11 wedstrijden.quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Even een aantal vragen:
Hoe zit het met de bugs?
Ik vind van wel.quote:Is het qua snelheid net zo goed speelbaar als 2009?
Hoeft niet.quote:Installeren via Steam?
Ik vind van wel, absoluutquote:Verbetering?
Welnee. Ik bedoel, we moeten niet gaan doen alsof FC Vaslui een stel koekenbakkers is.quote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef Zocalo het volgende:
Is het slecht als je met Ajax met 4-0 van FC Vaslui verliest en daarom Europees misloopt?
quote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef Zocalo het volgende:
Is het slecht als je met Ajax met 4-0 van FC Vaslui verliest en daarom Europees misloopt?
Nétjes!!quote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef Xummon het volgende:
Ben een seizoen met mijn cluppie Fortuna Sittard begonnen
Na een goede voorbereiding
Cannes 3-0 winst
Hertha BSC 2-0 verlies
Regensburg 2-1 winst
West Ham 1-1
Hüls 3-0 wint
Legnana 1-1
volgde de 1e competitie wedstrijd, en direct tegen een van de titelfavorieten De Graafschap. Wat een moeilijke wedstrijd zou worden werd nog moeilijker door een kaarttrekkende scheids. Er vielen 9 gele kaarten en 2 rode (waarvan 1 geel/rood)
Maar mijn mannen streden dapper en wisten de volle 3 punten in eigen huis te houden.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef donroyco het volgende:
Hier in Australië gekocht![]()
Game met Ajax begonnen, het gaat langzaam maar zeker richting de top.. Europees in de groepsfase alleen maar gelijkspeeld tegen Anderlecht en Trabzonspor (voorronde gewonnen van FC Timisoara).
Aankopen:
- Maxim Kalinichenko, 30 (AM R)
- Ruben Yttergĺrd Jenssen, 22 (DMC, MC)
Nu geld sparen voor een killer-aanvaller.. Gijs Luirink.
Die heb ik ookquote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef donroyco het volgende:
- Ruben Yttergĺrd Jenssen, 22 (DMC, MC)
Met een bal.quote:Op zondag 1 november 2009 23:56 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Hoe laten jullie Suarez spelen?
Nee, hij was slecht bij RKCquote:
Meestal als AML of AMR, soms als ST als Pantelic/Cvitanich er niks van bakt..quote:Op zondag 1 november 2009 23:56 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Hoe laten jullie Suarez spelen?
2e wedstrijd tegen Emmen krijg ik in de allerlaatste minuut een pingelquote:
Gelukkig leest Reddiablo ook meequote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef Xummon het volgende:
[..]
2e wedstrijd tegen Emmen krijg ik in de allerlaatste minuut een pingel
weer een 1-0 overwinning.
Aanwinsten dit seizoen zijn Nijholt (gehuurd van Utrecht), Splinter en Putter (transfervrij)
Demba Traore zit niet in het spel![]()
Cedric Olondo zit wel nog bij Fortuna
Vaag, had precies hetzelfde maar dan met Seedorf.quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb een bug ontdekt.
Doe een bod op van der Vaart, geaccepteerd, contract aanbieden...
Wil meneer 875 euro per maand
Ajax en Twente inmiddels gehad.. Ajax 1-1(dit seizoen dus 4 punten gepakt tegen Ajax) en met 6-3 van Twente(1x Afellay, 3x Toivonen en 2x Bakkal, is al de 4e of 5e keer dat Toivonen 3x in 1 wedstrijd scoort) gewonnen..quote:Op maandag 2 november 2009 08:04 schreef MMUFC het volgende:
Ik moet nog een duel of 8 met PSV en sta 2e(Utrecht kan me nog voorbij en Groningen:') staat 12 punten voor...
Probleem is alleen dat ik nog tegen Ajax, Twente, VVV, Willem II, Feyenoord, Heerenveen, Groningen en AZ moet.
Overigens net uit een dip.. had in 6 duels(4 competitie, 2 europees) 1 punt gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |