Die opstelling gebruik ik ook met Feyenoord. Ik laat de AML en AMR ook van positie wisselen. Ben de tactiek nog wel een beetje aan het bijschaven af en toe, maar tot nu toe werkt het goed. In de voorbereiding niks verloren, en de eerste competitiewedstrijd tegen NEC zojuist met 3-0 gewonnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Probeer met Inside Forwards te spelen en dan een linksbenige speler op AMR en een rechtsbenige speler op AML, zorgt voor heel veel dreiging bij mij. Ik speel trouwens:
-----------------S----------------
AML---------AMC---------AML
--------MC-----------MC--------
-----------------------------------
DL-------DC------DC--------DR
--------------GK-----------------
AMC is een Advanced Playmaker dacht ik... Maar anyway, werkt met Feyenoord voortreffelijk, terwijl Biseswar en Slory niet eens zo goed zijn in het spel
Haha, inderdaad. Gelukkig (?) heb ik nu nog geen geld, dus volgende maand dan maar even een nieuwe videokaart en FM halen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb ook zin om te spelen maar de eerste komende dagen er geen tijd voor,volgend jaar mogen ze game wel na de tentamen-weken uit brengen![]()
Vlaar wordt wel wat verbeterd inderdaad, let wel - zijn prestaties zijn gedeeltelijk na de deadline geweest dus waren uberhaupt niet in te voeren. Dat hij verbeterd gaat worden is een feit en de discussie daarmee voorbij.quote:Op zondag 1 november 2009 12:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
schot van vlaar tegen de paal gezien? Zeer verwoestend!
Scheidsrechter Blom ook welquote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Vlaar wordt wel wat verbeterd inderdaad, let wel - zijn prestaties zijn gedeeltelijk na de deadline geweest dus waren uberhaupt niet in te voeren. Dat hij verbeterd gaat worden is een feit en de discussie daarmee voorbij.
De rest van Feyenoord mag wel een flinke downgrade als we kijken naar vandaag![]()
?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je je tactic niet ff ergens uploaden?
Dit is de tactiek die ik nu gebruik. Er moet nog wel wat aan worden bijgeschaafd, maar hij levert me tot nu toe aardig wat punten op. Ik varieer ook af en toe met de posities. De AMC vervang ik dan bijvoorbeeld door een extra SC, en de AML en AMR laat ik wel eens terugzakken tot de middenlijn.quote:
Als ADO fan heb ik een niet te versmaden hekel aan Kevin Blom.quote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Scheidsrechter Blom ook wel.
Gelukkig vergaat het mijn Feyenoord in FM beter dan het echte Feyenoord. Na 7 wedstrijden staan we met 17 punten bovenaan. Alleen Heerenveen kan ons nog voorbij, als ze de inhaalwedstrijd tegen Ajax winnen.
Makaay is overigens goed op dreef, met 9 goals in 8 wedstrijden!
Met de eerste MU Update wordt de Hoofdklasse toegevoegd.quote:Op zondag 1 november 2009 16:52 schreef Zocalo het volgende:
Je kan toch niet met een amateurclub starten?
Ik ben met Ajax begonnen. Rommedahl en Kennedy verkocht en weil 4-3-1-2 spelen. Alleen is het lastig de goede rol voor Suarez te vinden. Het is geen afmaker, maar voor ondersteunend is hij ook net niet ondersteunend genoeg...
Jezus, nu al in 2014.quote:Op zondag 1 november 2009 17:02 schreef Brord_ het volgende:
Speel nu met Engeland op het WK 2014, eerste drie wedstrijden gewonnen. 3-2 van Schotland, 3x Rooney, 3-2 van VS, 2x Rooney en 1x Welbeck en 3-0 van Nigeria, 2x Rooney en 1x Gerrard. Volgende ronde tegen Ierland maar dan is Rooney geblesseerd.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:02 schreef Brord_ het volgende:
Speel nu met Engeland op het WK 2014, eerste drie wedstrijden gewonnen. 3-2 van Schotland, 3x Rooney, 3-2 van VS, 2x Rooney en 1x Welbeck en 3-0 van Nigeria, 2x Rooney en 1x Gerrard. Volgende ronde tegen Ierland maar dan is Rooney geblesseerd.
Dat is best rap inderdaadquote:
1x een crashdump gehad, verder niet veel tegengekomen. Maar dat zegt niet heel veel, ik ben pas op 11 wedstrijden.quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Even een aantal vragen:
Hoe zit het met de bugs?
Ik vind van wel.quote:Is het qua snelheid net zo goed speelbaar als 2009?
Hoeft niet.quote:Installeren via Steam?
Ik vind van wel, absoluutquote:Verbetering?
Welnee. Ik bedoel, we moeten niet gaan doen alsof FC Vaslui een stel koekenbakkers is.quote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef Zocalo het volgende:
Is het slecht als je met Ajax met 4-0 van FC Vaslui verliest en daarom Europees misloopt?
quote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef Zocalo het volgende:
Is het slecht als je met Ajax met 4-0 van FC Vaslui verliest en daarom Europees misloopt?
Nétjes!!quote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef Xummon het volgende:
Ben een seizoen met mijn cluppie Fortuna Sittard begonnen
Na een goede voorbereiding
Cannes 3-0 winst
Hertha BSC 2-0 verlies
Regensburg 2-1 winst
West Ham 1-1
Hüls 3-0 wint
Legnana 1-1
volgde de 1e competitie wedstrijd, en direct tegen een van de titelfavorieten De Graafschap. Wat een moeilijke wedstrijd zou worden werd nog moeilijker door een kaarttrekkende scheids. Er vielen 9 gele kaarten en 2 rode (waarvan 1 geel/rood)
Maar mijn mannen streden dapper en wisten de volle 3 punten in eigen huis te houden.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef donroyco het volgende:
Hier in Australië gekocht![]()
Game met Ajax begonnen, het gaat langzaam maar zeker richting de top.. Europees in de groepsfase alleen maar gelijkspeeld tegen Anderlecht en Trabzonspor (voorronde gewonnen van FC Timisoara).
Aankopen:
- Maxim Kalinichenko, 30 (AM R)
- Ruben Yttergård Jenssen, 22 (DMC, MC)
Nu geld sparen voor een killer-aanvaller.. Gijs Luirink.
Die heb ik ookquote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef donroyco het volgende:
- Ruben Yttergård Jenssen, 22 (DMC, MC)
Met een bal.quote:Op zondag 1 november 2009 23:56 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Hoe laten jullie Suarez spelen?
Nee, hij was slecht bij RKCquote:
Meestal als AML of AMR, soms als ST als Pantelic/Cvitanich er niks van bakt..quote:Op zondag 1 november 2009 23:56 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Hoe laten jullie Suarez spelen?
2e wedstrijd tegen Emmen krijg ik in de allerlaatste minuut een pingelquote:
Gelukkig leest Reddiablo ook meequote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef Xummon het volgende:
[..]
2e wedstrijd tegen Emmen krijg ik in de allerlaatste minuut een pingel
weer een 1-0 overwinning.
Aanwinsten dit seizoen zijn Nijholt (gehuurd van Utrecht), Splinter en Putter (transfervrij)
Demba Traore zit niet in het spel![]()
Cedric Olondo zit wel nog bij Fortuna
Vaag, had precies hetzelfde maar dan met Seedorf.quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb een bug ontdekt.
Doe een bod op van der Vaart, geaccepteerd, contract aanbieden...
Wil meneer 875 euro per maand
Ajax en Twente inmiddels gehad.. Ajax 1-1(dit seizoen dus 4 punten gepakt tegen Ajax) en met 6-3 van Twente(1x Afellay, 3x Toivonen en 2x Bakkal, is al de 4e of 5e keer dat Toivonen 3x in 1 wedstrijd scoort) gewonnen..quote:Op maandag 2 november 2009 08:04 schreef MMUFC het volgende:
Ik moet nog een duel of 8 met PSV en sta 2e(Utrecht kan me nog voorbij en Groningen:') staat 12 punten voor...
Probleem is alleen dat ik nog tegen Ajax, Twente, VVV, Willem II, Feyenoord, Heerenveen, Groningen en AZ moet.
Overigens net uit een dip.. had in 6 duels(4 competitie, 2 europees) 1 punt gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |