quote:FMRTE v3.0.121 Released
Official website: http://www.fmrte.com
Support Forum: http://forum.fmrte.com
Video Tutorials: http://youtube.fmrte.com
Download Link: here http://www.fmrte.com/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=61&task=view.download&cid=14
Changelist:
- Added support for FM 10.1 Patch, for users playing the game with the DVD only.
Steam/Digital download users will have to wait a few more days
Pff, enige creativiteit mag dan ook wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Download link werkt nietGezeik over een referrer ofzo
Die staat nu toch standaard in het profiel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:10 schreef s0k het volgende:
ben ik nou gek, of is die pentagon-optie weg om de stats van een speler snel te overzien? In compare-players zit het nog wel, maar beroerd klein
Hoe kom je aan die skin?quote:
Blijkbaar alleen als je ook naar zo'n rotkop als bv tevez wilt kijken. Zet je die foto's uit, ben je dat overzichtje ook kwijt. Heel naar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die staat nu toch standaard in het profiel?
Standaard skin hoor. Je kan er 2 kiezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die skin?
Ik vind die spelerseigenschappen kleurtjes maar verschrikkelijk bij de standaard skin namelijk
http://community.sigames.com/showthread.php?t=159732quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die skin?
Ik vind die spelerseigenschappen kleurtjes maar verschrikkelijk bij de standaard skin namelijk
Toch maar Willem II doorgezet, heb wel een leuke groep staan nu. Speel in een 442 en in de oefenwedstrijden alleen verloren van Shakthar. Overwinningen tegen Dortmund en West Hamquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Oke ik wil niet met Willem II. Welke club is leuk om te doen jongens
?
[..]
Over doelmannen gesproken, dit jaar zijn er juist uitermate veel goedkope jonge goede keepers:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:45 schreef Oliver23 het volgende:
Ook begonnen met PSV.
In de voorbereiding Werder Bremen verslagen met 2-1.
In de Europa League eenvoudig langs Randers FC met 0-2 en 4-0.
In de competitie gestart met een 0-0 tegen VVV Venlo.![]()
Met een transferbudget van 3.000.000 kon ik weinig doen. Doelman Tim Krul gekocht en bezig met Ruud van Nistelrooy. Hij wil komen mits hij zijn salaris van 75.000 behoudt, terwijl ik hem maar 27.500 kan geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Costel PantilimonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vincent EnyeamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alphonso AreolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onder 5 miljoen:
Sinan BolatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guillermo Ochoa
Vincenzo FiorilloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Over doelmannen gesproken, dit jaar zijn er juist uitermate veel goedkope jonge goede keepers:
Voor onder 1 miljoen:
Silviu Lung JrOp advies van een scout probeer ik die aan te trekken, maar zijn club werkt nog niet echt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Probeer met Inside Forwards te spelen en dan een linksbenige speler op AMR en een rechtsbenige speler op AML, zorgt voor heel veel dreiging bij mij. Ik speel trouwens:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:53 schreef Scorpie het volgende:
Heeft iemand al een goede tactiek weten te verzinnen met wingers? Ik krijg het maar niet voor elkaar met Heerenveen om via de flanken aanvallend voetbal te spelen ...
-----------------S----------------
AML---------AMC---------AML
--------MC-----------MC--------
-----------------------------------
DL-------DC------DC--------DR
--------------GK-----------------
AMC is een Advanced Playmaker dacht ik... Maar anyway, werkt met Feyenoord voortreffelijk, terwijl Biseswar en Slory niet eens zo goed zijn in het spel![]()
![]()
Ik las hier wat over het aantal sterren dat het spel op jou pc/ laptop krijgt over de snelheid van het spel, waar kan ik dat zien? Bij preferences -> Display & Sound zie ik wel 5 sterren maar volgens mij gaat dat nooit op omdat mijn laptop een oud ding is.
Zie het al heb bij computer performance een halve ster![]()
En bij game snelheid 2 sterren![]()
Maar het was toch mogelijk dat ik bijvoorbeeld nu manager van Barca ben en alleen spaanse divisie load en later bijvoorbeeld naar Nederland te gaan?Heb ook zin om te spelen maar de eerste komende dagen er geen tijd voor,volgend jaar mogen ze game wel na de tentamen-weken uit brengenquote:![]()
![]()
Ligt het aan mij of kun je gehuurde spelers niet beboeten als ze bijvoorbeeld met rood van het veld worden gestuurd?
Volgens mij zijn ze de spelerinteractieknop bi huurspelers vergeten toe te voegen.![]()
Kan je je tactic niet ff ergens uploaden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Probeer met Inside Forwards te spelen en dan een linksbenige speler op AMR en een rechtsbenige speler op AML, zorgt voor heel veel dreiging bij mij. Ik speel trouwens:
-----------------S----------------
AML---------AMC---------AML
--------MC-----------MC--------
-----------------------------------
DL-------DC------DC--------DR
--------------GK-----------------
AMC is een Advanced Playmaker dacht ik... Maar anyway, werkt met Feyenoord voortreffelijk, terwijl Biseswar en Slory niet eens zo goed zijn in het spel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: