abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:47:32 #226
32402 s0k
..............................
pi_74250828
Voor de geinteresseerden:
quote:
FMRTE v3.0.121 Released
Official website: http://www.fmrte.com
Support Forum: http://forum.fmrte.com
Video Tutorials: http://youtube.fmrte.com

Download Link: here http://www.fmrte.com/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=61&task=view.download&cid=14

Changelist:
- Added support for FM 10.1 Patch, for users playing the game with the DVD only.

Steam/Digital download users will have to wait a few more days
..................................................................................................................................................
pi_74250980
Heeft iemand al een goede tactiek weten te verzinnen met wingers? Ik krijg het maar niet voor elkaar met Heerenveen om via de flanken aanvallend voetbal te spelen ...
pi_74251122
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:47 schreef s0k het volgende:
Voor de geinteresseerden:
[..]

Download link werkt niet Gezeik over een referrer ofzo
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:00:14 #229
32402 s0k
pi_74251155
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Download link werkt niet Gezeik over een referrer ofzo
Pff, enige creativiteit mag dan ook wel.
http://fmrte.com/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=61&task=view.download&cid=14
..................................................................................................................................................
pi_74253048
Eindelijk een download gevonden die werkt via Rapidshare Het begint toch wel te kriebelen zei dat ik eerst mijn game met FM09 af wou maken maar kies denk ik toch voor 10.

Eerst even kijken hoe 10 draait aangezien ik een aardige oude laptop heb die het net aan moet kunnen!
pi_74253425
Mijn pc kan 09 niet eens aan
Feyenoord Rotterdam
pi_74253710
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:37 schreef MB23 het volgende:
Mijn pc kan 09 niet eens aan
.!
U MAD?
pi_74253845
Balen, een halve ster voor pc snelheid en met een grote database kom ik ook niet verder dan een halve ster bij spelsnelheid, met 1 competitie

Mijn laptop is inderdaad niet gloednieuw, maar dit had ik ook niet verwacht.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:10:38 #234
32402 s0k
pi_74254149
ben ik nou gek, of is die pentagon-optie weg om de stats van een speler snel te overzien? In compare-players zit het nog wel, maar beroerd klein
pi_74254552

Toivonen!
  Moderator zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:31:30 #236
42184 crew  DaMart
pi_74254625
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:10 schreef s0k het volgende:
ben ik nou gek, of is die pentagon-optie weg om de stats van een speler snel te overzien? In compare-players zit het nog wel, maar beroerd klein
Die staat nu toch standaard in het profiel?
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_74254776
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]

Toivonen!
Hoe kom je aan die skin?

Ik vind die spelerseigenschappen kleurtjes maar verschrikkelijk bij de standaard skin namelijk
Patat Friet
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:38:26 #238
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_74254786
Game met Grunn begonnen. Ajax thuis lekker met 2-1 naar huis en paar weken later PSV met 2-0 weggespeeld.
Wel verloren van Roda (die na 7 wedstrijden samen met AZ bovenaan staan) en Willem II .
Kan ook wel wat lullen over de eigenschappen van sommige spelers, maar over het algemeen klopt het wel aardig.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:39:22 #239
32402 s0k
pi_74254802
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

Die staat nu toch standaard in het profiel?
Blijkbaar alleen als je ook naar zo'n rotkop als bv tevez wilt kijken. Zet je die foto's uit, ben je dat overzichtje ook kwijt. Heel naar.
pi_74254845
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die skin?

Ik vind die spelerseigenschappen kleurtjes maar verschrikkelijk bij de standaard skin namelijk
Standaard skin hoor. Je kan er 2 kiezen.
pi_74254936
Ook begonnen met PSV.

In de voorbereiding Werder Bremen verslagen met 2-1.

In de Europa League eenvoudig langs Randers FC met 0-2 en 4-0.

In de competitie gestart met een 0-0 tegen VVV Venlo.

Met een transferbudget van 3.000.000 kon ik weinig doen. Doelman Tim Krul gekocht en bezig met Ruud van Nistelrooy. Hij wil komen mits hij zijn salaris van 75.000 behoudt, terwijl ik hem maar 27.500 kan geven.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:47:00 #242
32402 s0k
pi_74254964
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die skin?

http://community.sigames.com/showthread.php?t=159732

http://community.sigames.com/showthread.php?t=159098 < voor hidden attr.
pi_74255430
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Oke ik wil niet met Willem II . Welke club is leuk om te doen jongens ?
[..]
Toch maar Willem II doorgezet, heb wel een leuke groep staan nu. Speel in een 442 en in de oefenwedstrijden alleen verloren van Shakthar. Overwinningen tegen Dortmund en West Ham .
Eerste competitiewedstrijd 2-0 winst op Vitesse.
-
pi_74255562
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:45 schreef Oliver23 het volgende:
Ook begonnen met PSV.

In de voorbereiding Werder Bremen verslagen met 2-1.

In de Europa League eenvoudig langs Randers FC met 0-2 en 4-0.

In de competitie gestart met een 0-0 tegen VVV Venlo.

Met een transferbudget van 3.000.000 kon ik weinig doen. Doelman Tim Krul gekocht en bezig met Ruud van Nistelrooy. Hij wil komen mits hij zijn salaris van 75.000 behoudt, terwijl ik hem maar 27.500 kan geven.
Over doelmannen gesproken, dit jaar zijn er juist uitermate veel goedkope jonge goede keepers:

Voor onder 1 miljoen:

Silviu Lung Jr
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Costel Pantilimon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vincent Enyeama
SPOILER
Alphonso Areola
SPOILER
Voor onder 5 miljoen:

Sinan Bolat
SPOILER
Guillermo Ochoa
Vincenzo Fiorillo
SPOILER
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Moderator zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:10:21 #245
42184 crew  DaMart
pi_74255634
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:07 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Over doelmannen gesproken, dit jaar zijn er juist uitermate veel goedkope jonge goede keepers:

Voor onder 1 miljoen:

Silviu Lung Jr
SPOILER
Op advies van een scout probeer ik die aan te trekken, maar zijn club werkt nog niet echt mee .
pi_74257521
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:53 schreef Scorpie het volgende:
Heeft iemand al een goede tactiek weten te verzinnen met wingers? Ik krijg het maar niet voor elkaar met Heerenveen om via de flanken aanvallend voetbal te spelen ...
Probeer met Inside Forwards te spelen en dan een linksbenige speler op AMR en een rechtsbenige speler op AML, zorgt voor heel veel dreiging bij mij. Ik speel trouwens:
-----------------S----------------
AML---------AMC---------AML
--------MC-----------MC--------
-----------------------------------
DL-------DC------DC--------DR
--------------GK-----------------
AMC is een Advanced Playmaker dacht ik... Maar anyway, werkt met Feyenoord voortreffelijk, terwijl Biseswar en Slory niet eens zo goed zijn in het spel
pi_74257773
Ik krijg nu zin om FM te spelen
Feyenoord Rotterdam
pi_74258420
Ik las hier wat over het aantal sterren dat het spel op jou pc/ laptop krijgt over de snelheid van het spel, waar kan ik dat zien? Bij preferences -> Display & Sound zie ik wel 5 sterren maar volgens mij gaat dat nooit op omdat mijn laptop een oud ding is.

Zie het al heb bij computer performance een halve ster
En bij game snelheid 2 sterren

Maar het was toch mogelijk dat ik bijvoorbeeld nu manager van Barca ben en alleen spaanse divisie load en later bijvoorbeeld naar Nederland te gaan?
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:41 schreef MB23 het volgende:
Ik krijg nu zin om FM te spelen
Heb ook zin om te spelen maar de eerste komende dagen er geen tijd voor,volgend jaar mogen ze game wel na de tentamen-weken uit brengen
  Moderator zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:14:53 #249
42184 crew  DaMart
pi_74258597
Ligt het aan mij of kun je gehuurde spelers niet beboeten als ze bijvoorbeeld met rood van het veld worden gestuurd?

Volgens mij zijn ze de spelerinteractieknop bi huurspelers vergeten toe te voegen.
pi_74258669
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:29 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Probeer met Inside Forwards te spelen en dan een linksbenige speler op AMR en een rechtsbenige speler op AML, zorgt voor heel veel dreiging bij mij. Ik speel trouwens:
-----------------S----------------
AML---------AMC---------AML
--------MC-----------MC--------
-----------------------------------
DL-------DC------DC--------DR
--------------GK-----------------
AMC is een Advanced Playmaker dacht ik... Maar anyway, werkt met Feyenoord voortreffelijk, terwijl Biseswar en Slory niet eens zo goed zijn in het spel
Kan je je tactic niet ff ergens uploaden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')