Usenet. Kan je er genoeg vindenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dit zijn de meeste voorkomende wachtwoorden die ik zie op sommige site's:
[..]
Hoop dat je hier wat aan hebt, zou helemaal mooi zijn als je mij jou download linkjes even kon pmen omdat ik normaal alles met Rapid download maar op het moment blokt ie alles![]()
Op de betere internet sites ook wel maar zoals ik al zij heb ik een Rapid account en hem daar graag mee download maar dat gaat dus niet lukken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Usenet. Kan je er genoeg vinden
Ik ga je wachtwoorden proberen
Als je het hier gekocht hebt zit dat erin. Heb je het via internet uit Engeland gekocht of gedownload, dan moet je dat apart halen. De link naar het NL taalbestand staat hier in dit topicquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef emokid het volgende:
Zit Nederlands erin of moet dat apart gedownload worden?
Bedankt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef Vilano het volgende:
Voor de liefhebbers: Tug's Training 2010 is er ook al, het beste trainingsschema voor FM:
http://www.freewebs.com/tugstraining/
enjoy
Dit kunnen 2 dingen zijn:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:49 schreef TheJanitor het volgende:
Ik heb de database iets veranderd, en ook gesaved, maar als ik een nieuwe game start zie ik nergens een optie om mijn geedite database te kiezen, iemand hetzelfde probleem en iemand ideeen hoe ik het kan kiezen? Ik heb dit probleem eigenlijk nooit gehad in alle tig andere football manager spellen.
Heb het allebei gedaan ondertussen, over config heen gesaved en een aparte aangemaakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:09 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dit kunnen 2 dingen zijn:
- Heb je het bestand opgeslagen in de map die het systeem automatisch aan gaf? Zo nee: de oplossing!
- Als je het bestand wel in die map hebt opgeslagen staat er bij het eerste scherm(waar je de standaard database kan kiezen) onderaan of er extra bestanden ingeladen moeten worden(met een vink veld), dit is dan die aangepaste database..
Hiervoor zijn ook 2 opties:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:08 schreef TheJanitor het volgende:
Ben met HSV begonnen en heb niet meer dan 1 zelf getrainde speler, zit nu dus vast, lekker gedaan
Gewoon de patch installeren, hij herkent automatisch de locatie waar FM is geïnstalleerdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef bn37 het volgende:
ik heb net patch 10.1 gedownload maar ik weet niet waar ik hem moet plaatsen. Als ik een nieuwe game download staat er nog steeds 10.0 boven. Waar moet ik hem plaatsen? en moet ik nog iets aanklikken bij FM zelf?
BVD!
Je moet de patch nog wel installeren hè.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef bn37 het volgende:
ik heb net patch 10.1 gedownload maar ik weet niet waar ik hem moet plaatsen. Als ik een nieuwe game download staat er nog steeds 10.0 boven. Waar moet ik hem plaatsen? en moet ik nog iets aanklikken bij FM zelf?
BVD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |