Nah, ik bin net sa;n batser.quote:
Edwinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef justmattie het volgende:
Wat is er mis met de anderen hier, Edwinus is vet chill toch? De rest ook wel
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Edwin
en ik voel me wel heel dom als er 10 man nodig is om mij te leren douwen.
Dat ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik zou er niet eens aan mee doen als er nog 9 man bij staan
Bierquote:
Snoezig he!quote:
Wanneer er andere foto's zijn en iemand een nieuwe OP maaktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:37 schreef neen het volgende:
Wanneer gaat die brakke telefoonpic eens uit de op
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef Smolderbeard het volgende:
Woooaaaaaaaaaaaaoaaaa Luwaaaduuuh!!!!!!!!!
Wij grote stad!#!
wij sterk stad oe oe !
Wie neuke me laaawuuudaaaaaaa ij zijn ektuuuuuuuu!
WWWWWWWoooooooooooooooooooooAaaaaaaaaaaaaaaa leeewaaaduuuuU!!! DuuUuuuuuugekstuuuuuhhh!
wie aan leewadduuh komt kom aan muh vrienduuhhh en wie aa vriende kom kom kom aan mijn!!!!
Ik de ekte baas lweeeeeeeewaaaduuuuh!
Ik denk niet dat ik gewenst ben daar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef justmattie het volgende:
Maar nu heben we toch al zo'n 6-7 users uit Leeuwarden e.o
Leeuwarden e.o hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik gewenst ben daar.
Ik weet het, ik hoor bij omgeving, net als Alex. Maar ik vind Liwwadders maar rare, enge mensen.quote:
Nouja, gewoon omdat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:28 schreef justmattie het volgende:
Hoezo is Paladijn nou weer eng![]()
?
Edwin heb je toch ook vaker gezien?
Daarom meeten, kun je hem ook eens zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja, gewoon omdat.
En Edwin ziet mij steeds, ik hem niet.
Edwin en ik gaan daten he.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarom meeten, kun je hem ook eens zien
half, ik weet ongeveer hoe hij eruit ziet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
half, ik weet ongeveer hoe hij eruit ziet.Hoe kan je dat weten, heb je een foto van z'n achterkant gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Voorkant.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten, heb je een foto van z'n achterkant gezien
DW heeft Paladijn als in het echt ontmoet, dus aan hem zal het niet liggenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:28 schreef justmattie het volgende:
Hoezo is Paladijn nou weer eng![]()
?
Edwin heb je toch ook vaker gezien?
Het wordt weer eens tijd he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DW heeft Paladijn als in het echt ontmoet, dus aan hem zal het niet liggen![]()
Maar ben het wel eens, heb geen behoefte in een lwd meet, de mensen hier die me nabij staan zie ik zo nu en dan toch wel irl
quote:
yay, eindelijk ex weg!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
we hebben het er nog wel over... vanaf 15 november heb ik het huis iig weer voor mezlef![]()
O nu je het zegt. Dat waren de mensen die zo vies keken toen ik er per ongeluk te veel gas gaf (sjonnie-style jew33ts).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:40 schreef justmattie het volgende:
Waarom lopen er al 2 dagen lang van die scholieren van de Tesselschadestraat richting het FEC
D-Day huh?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O nu je het zegt. Dat waren de mensen die zo vies keken toen ik er per ongeluk te veel gas gaf (sjonnie-style jew33ts).
Misschien had ik meer naar de zijkanten moeten sturen?
Geen idee wat ze er doen. Misschien iets met dat D-day gebeuren?
Eens. Wat mij betreft gooien ze die steentjes van te voren al om en gaat de recordpoging niet doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef justmattie het volgende:
Domino Day D-day whatever. Gaat weer om onnozel veel geld waar je niks mee bereikt
Probeer er eens binnen te komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eens. Wat mij betreft gooien ze die steentjes van te voren al om en gaat de recordpoging niet door
It wasn't me.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Probeer er eens binnen te komen
Reed net met mn vriendin over de Anne Vondelingweg. Allemaal politie, ligt er een auto over de kop
dat snapte ik, maar waarom in ;t FEC?quote:
Dus dat waren ze net nog aan't opruimen... de omgezaagde en afgetapete lantaarnpaal viel me al opquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:52 schreef justmattie het volgende:
Was niet echt een nieuwe auto. Had even de stille hoop dat het een tuner was maar het was een standaard daihatsu of zoHad trouwens ook gelijk een lantaarnpaal uit de middenberm plat gelegd
Nee. Ik blijf lekker thuis vanavond. Vrienden van me zitten in de oss. Maar niet zoveel zin om daar heen te gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Joy_Division het volgende:
Vanavond nog mensen de stad in?Ik twijfel nog
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
En voor een simpele arbeiderspauper zonder leasebak is 8 jaar best nieuw
We stonden er een minuut of 5, dus niet echt veel last gehad (of veroorzaakt). En inderdaad, de foto's zijn helaas bewogen. Ik heb de foto's niet genomen, maar diegene stond op het trappetje van het gebouw voor die mini-rotonde met de planten/bomen er in. Deze foto's zijn puur voor de leuk gemaakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:21 schreef Paladijn het volgende:
Geen eenrichtingsverkeer, 't is tegenwoordig doodlopend door de bouw-afzetting naast de Achmeatoren. Gouverneursplein is idd wel een mooie plek, maar daar heb je meer kans op gezeur als een hoge pief er wil parkeren. Je foto's zijn trouwens wel aardig bewogen... voortaan ff de camera op iets leggen/zettenen zoals Lexxx al meldt, E30's
, mits ze niet kapotroesten
Misschien dat ik morgen of volgend weekend de MX in de regio nog even op een bosweggetje vol bladeren op de foto zet, daar is het nu wel het jaargetijde voor... moet'm alleen nog wel ff zoeken
ik heb geen auto.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Er was animo voor een Leeuwarden meet toch?
PTA meet in Leeuwarden
Komt Alex me dan ophalen?quote:
quote:
klein stukje jaquote:Op woensdag 4 november 2009 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Misschien wel ja, eerst ff weten wanneer die meet precies is, en hoe laat, maar vanaf Koarnjum naar Leeuwarden is via Drylts natuurlijk maar een klein stukje omNo problemo
help.quote:
Doe ik ook wel. Breng ik b.v mn vriendin naar huis, eerst nog even een rondje stad. Blijft leukquote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Maharbal het volgende:
Net weer een paar rondjes door Leeuwarden gereden. God wat blijft rijden in dat ding heerlijk.
Leeuwarden is zo slecht nog niet om doorheen te rijden, mits je een beetje door kunt rijden er er niet AL te veel verkeer is. Het heeft wel een leuk sfeertje zo in het donker.
Ik ga dan soms gewoon langs het gouverneursplein, rondje om die rotonde met die bomen er in en dan weer terugquote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doe ik ook wel. Breng ik b.v mn vriendin naar huis, eerst nog even een rondje stad. Blijft leuk![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ga dan soms gewoon langs het gouverneursplein, rondje om die rotonde met die bomen er in en dan weer terug![]()
.
Daar heb ik mezelf wel 's op betrapt, meerdere kerenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of op donderdagavond bij het Ruiterskwartier langs, en weer keren op die parkeerplaats
Met het regenachtige weer is het best leuk om op alle rotonde's een beetje dwars te gaan ookquote:Op woensdag 4 november 2009 20:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar heb ik mezelf wel 's op betrapt, meerdere keren. Komt gewoon omdat daar het "rondje" binnenstad eindigt haha.
Best kansloos, maar ach...moet af en toe kunnen glimlachen he.
server van omropfryslan ligt inmiddels platquote:LC | Gepubliceerd op 06 november 2009, 10:11
Laatst bijgewerkt op 06 november 2009, 10:11
DRONRIJP -
Op het terrein van zuivelfabriek Friesland Campina in Dronrijp zijn vrijdagmorgen gevaarlijke dampen vrijgekomen bij een bedrijfsongeluk. Bij een wagen die zoutzuur aan het lossen was, knapte een slang waarna het zoutzuur vrijkwam. De bijtende vloeistof kon worden geloosd op het riool.
Daarbij kwamen echter dampen vrij, die mogelijk gevaarlijk kunnen zijn. Brandweerlieden uit Leeuwarden, Franeker, Drachten en Marssum kwamen met veel materiaal ter plaatse om de situatie op te lossen. Volgens Hette Bouma, directeur van de zuivelfabriek, is er niemand gewond geraakt.
Das al de 3e of de 4e keer dat dat bericht in korte tijd wordt gewijzigd. Eerst stond er dat de wolk richting Leeuwarden dreef, toen stond er dat het alleen voor Dronrijp was en nu staat er weer dat alle omringende gebieden de ramen etc. dicht moeten houden.quote:LEEUWARDEN - In heel Friesland is per abuis groot alarm geslagen in verband met een wolk salpeterzuur die ontsnapt is bij een fabriek in het nabijgelegen dorp Dronrijp. Dat meldde de politie.
© ANPHet was de bedoeling de sirenes alleen in Dronrijp af te laten gaan. De politie kreeg na het alarm telefoontjes uit de hele provincie.
Het bijtende zuur is ontsnapt uit een lekkende vrachtwagen bij de kaasfabriek van Frico in Dronrijp. De wolk drijft richting het dorp.
De bevolking wordt opgeroepen binnen te blijven en ramen en deuren gesloten te houden.
Omgeving
Omdat niet duidelijk is hoe gevaarlijk de wolk is en waar die precies heen drijft, wordt inwoners van andere plaatsen in de omgeving geadviseerd hetzelfde te doen.
Omrop Fryslân is ingeschakeld als rampenzender en de presentatoren spreken voor die gelegenheid ook Nederlands. De website van de regionale omroep was vrijdagochtend evenwel onbereikbaar.
Nothing to see here, move along peoplequote:DRONRIJP -
Inwoners van alle plaatsen ten noorden van de weg Harlingen-Leeuwarden wordt aangeraden ramen en deuren gesloten te houden. Vanuit Dronrijp drijft een wolk salpeterzuur in noordelijke richting. Die is ontstaan doordat een vrachtwagen bij de fabriek van Friesland Campina salpeterzuur heeft gelekt.
Rond elf uur werd een werknemer behandeld door ambulancepersoneel wegens ademhalingsproblemen. De wolk is inmiddels uit Dronrijp weggedreven.
Mensen moeten binnen te blijven en airconditioning uitzetten. Brandweerlieden uit Leeuwarden, Franeker, Drachten en Marssum zijn met veel materiaal ter plaatse gekomen om de situatie op te lossen.
Vanochtend om half elf ging in heel Friesland de alarmsirene af. Dat was een vergissing, alleen in Dronrijp en omgeving had het alarm moeten klinken.
Denk het niet, aangezien ik al sinds 8:30 op kantoor zitquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Maharbal, wkam ik jou aanhet bgein van de middag tegen vlak buiten Leeuwarden? ik reed richting beethumermolen, jij richting Marssum
Nu wordt het weel heel erg toevallig haha. Mijn kenteken is met JXZ in het midden...ook een nieuw kenteken dus. Apart, maar ik zat toch echt van 8:30 tot 17:00 gewoon op kantoor. (M tech pakket = andere voorbumper, zijskirtjes en een achterspoiler. De spoiler valt het meest op).quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
M-tech pakket herken ik niet, maar iig een 'dikke' zilveren E30 met kenteken cijfercijfer-JTX-cijfer, uit mijn hoofd
Met van die AZEV velgjes ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
M-tech pakket herken ik niet, maar iig een 'dikke' zilveren E30 met kenteken cijfercijfer-JTX-cijfer, uit mijn hoofd
Probeer eens bij de groene ster of zoquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:17 schreef Paladijn het volgende:
Niet waar ik de auto 5 minuten stil kan zetten met een fraaie achtergrond
Maar goed, kon weer even full open rijden, dat is ook wel wat waard
Sommige straten zijn in de zomer en sommige in de winter gefotografeerd.. je ziet mensen in t-shirts en sneeuw op de grondquote:Op dinsdag 10 november 2009 07:42 schreef Ensaf het volgende:
Nou, we staan op Google Streetview!
Fotograaf is te lui geweest om even op een paar vrachtwagens te wachten, dus het Ruiterskwartier staat er maar half op.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Sommige straten zijn in de zomer en sommige in de winter gefotografeerd.. je ziet mensen in t-shirts en sneeuw op de grond
Voorbeeldjequote:Op dinsdag 10 november 2009 18:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Sommige straten zijn in de zomer en sommige in de winter gefotografeerd.. je ziet mensen in t-shirts en sneeuw op de grond
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:09 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/article5411415.ece
Hij laadt maar tot de helft.. wat een trage sitequote:Op donderdag 12 november 2009 19:59 schreef Paladijn het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)rloren_politied.html
is meer![]()
![]()
Is dat morgen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 04:11 schreef Ensaf het volgende:
Hans Kraai Junior was in Noa.
Mut die kerel der niet een beetsje vroeg út morgen voor dat dominogebeuren?
Miljoenencontracten die daar lopen met alle betrokkenen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hij laadt maar tot de helft.. wat een trage site![]()
[..]
Is dat morgen?
Waarom is t trouwens altijd in Lwd?
Maar die moeten toch ooit aflopen. Niemand erin geïnteresseerd?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Miljoenencontracten die daar lopen met alle betrokkenen.
Die dingen worden natuurlijk voor langere periodes vastgezet. Er zijn echt heel veel belangen bij betrokken. WTC, Gemeente (positive exposure etc. Leeuwarden "op de kaart"), Endemol en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar die moeten toch ooit aflopen. Niemand erin geïnteresseerd?
Ook dit nog bij de WTC Expo trouwens:
Prins bij première van film De Hel van '63
Daarnaast is de Friezenhal er gewoon goed geschikt voor. Mooi af te scheiden van de andere hallen waardoor andere evenementen gewoon door kunnen gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die dingen worden natuurlijk voor langere periodes vastgezet. Er zijn echt heel veel belangen bij betrokken. WTC, Gemeente (positive exposure etc. Leeuwarden "op de kaart"), Endemol en dat soort dingen.
Nee, was al donker toen ik er langs reed. ben vandaag in Utrecht geweest met de camera.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Ensaf het volgende:
Zou Alex nog foto's nemen van TV trucks bij het WTC?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:49 schreef Ensaf het volgende:
Weet iemand van welke studentenvereniging onderstaan wapen is?
[ afbeelding ]
Leeuwarden kan echt een enorme kutstad zijn wat betreft agressiviteit. Je hoeft maar iemand aan t kijken en je hebt ruzie. In Groningen merk je gewoon dat de sfeer anders is. Zal wel aan een hoger percentage hogeropgeleiden liggen. Erg jammer.quote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Maharbal het volgende:
Blijf me verbazen hoeveel idioten er elke keer weer op stap zijn. Vriend van mij had gister half ruzie (dat eigenlijk weer helemaal nergens om ging). Ik probeer te sussen...begint zo'n brulaap tegen mij "WEET JE WEL WIE IK BEN?"
Ik heb me wijselijk stil gehouden.
O, en die broodjes Pollo bij de Du Nord zijn toch wel erg lekker.
Herken ik niet.quote:Op maandag 16 november 2009 18:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Leeuwarden kan echt een enorme kutstad zijn wat betreft agressiviteit. Je hoeft maar iemand aan t kijken en je hebt ruzie. In Groningen merk je gewoon dat de sfeer anders is. Zal wel aan een hoger percentage hogeropgeleiden liggen. Erg jammer.
Ikzelf ook nog niet omdat ik het nu wel ken maar een vriend van mij werd onlangs nog neergeslagen omdat ie per ongeluk wat drank over iemands arm liet vallen. Alsof het dan weer droog wordtquote:Op maandag 16 november 2009 19:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Herken ik niet.
Ga er al jaren op stap, maar nog nooit in een vechtpartij gezeten o.i.d.
Zo oud ben ik ook weer niet!quote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ikzelf ook nog niet omdat ik het nu wel ken maar een vriend van mij werd onlangs nog neergeslagen omdat ie per ongeluk wat drank over iemands arm liet vallen. Alsof het dan weer droog wordt
Ik weet niet hoe oud jij bent en naar wat voor tenten je gaat maar dat heeft er ook zeker mee te maken. Ik denk niet dat je in De Rus of Paddy O'Ryan wordt geslagen
Inderdaad. Allemaal van die wannabe-gangsters. Maar de boeren (naja je weet wel, die mongolen met petjes, zwarte jacks etc.) kunnen er ook wat van. Zag een keer 2 groepen op elkaar af gaan.... bij de Feboquote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef justmattie het volgende:
Voornamelijk in tentjes als Rumours en Fire heb je zo bonje
In Noa zitten veel mooiboys dus daar valt het wel mee.
Waar?quote:Ze hebben bij ons op het werk 23 ruiten ingegooid afgelopen weekend!
TDF? Dat is gewoon één groot onderontwikkelden-bijeenkomstquote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef justmattie het volgende:
In Berlikum is het nog erger de laatste tijd
CJIB, staat helemaal in de steigers en volgens mij sluipt dat tuig via die dingen omhoog. Dan zijn ze buiten het zicht van de camera's.
Dat hoorde ik ook. Als je 14/16-jarigen binnen laat verdien je ook wel een faillissement. Niemand behalve rotjochies en breezersletjes gingen na een tijdje erheen. Dag zaakquote:Op maandag 16 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Ik dacht dat Rumours al een tijdje op de fles was?
Dat was pas echt een kinderdisco.
Laatste keer dat ik er was, was op een donderdag, zo'n twee jaar terug. Was 15 muntjes voor 10 euro en nog was er geen hond.quote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef neen het volgende:
Rumours, ik was ook 15 toen ik daar voor het laatst was
Dat was laatst Room 91 ofzo en nu alweer iets anders
Klopt inderdaad! In Leeuwarden zijn ze altijd mooi dichtbij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef Ensaf het volgende:
Ik zie in ieder geval altijd genoeg pliesie als ik op stap ben in Leeuwarden.
![]()
Eén keer getuige geweest van een vechtpartij, en toen waren ze er ook snel bij.
En ze geven 's nachts bij het stappen nooit boetes voor een kapot licht.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef justmattie het volgende:
Ze houden je alleen wel staande als je met je fiets van de onderhand gesloopte trappen op het Zaailand af stuitert
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:04 schreef justmattie het volgende:
(...) op de fiets (...) Hoge pief (...)
Ja serieus, hij kwam uit z'n werk en woont ergens daar achter in camminghaburenquote:
Haha, ik geloof jou wel maar waarom zou ie in zo'n nette 'hoge' uniform op de fiets gaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja serieus, hij kwam uit z'n werk en woont ergens daar achter in camminghaburen
Het was bijna eind van het jaar, wat die man op de fiets deed tsjaquote:Op woensdag 18 november 2009 00:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Haha, ik geloof jou wel maar waarom zou ie in zo'n nette 'hoge' uniform op de fiets gaanDat ziet er niet uit.
En waarom houdt ie zich met boetes bezig
Dankjewel.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:36 schreef Maharbal het volgende:
Handig weetje voor de autorijders onder ons: komende vrijdag geeft Tinq (niet tango) 12cent korting op hun adviesprijs. Hoeveel dat gaat schelen weet ik niet, maar het is altijd leuk meegenomen.
Haha zou kunnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het was bijna eind van het jaar, wat die man op de fiets deed tsjawaarschijnlijk zo'n fanatiekeling die goed voor het milieu is
?
Vandaag weer bij het CJIB schadeEen paar steigers waren omgewaaid en er was zelfs iets door het bovenste glazen dak gewaaid
![]()
![]()
Niet opgemerkt. Ziet er allemaal erg netjes uit. Je moet niet vergeten dat het tegen een flat aan is gebouwd dus die bewoners zullen ook wel eens voor hun deur willen rondhangen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:18 schreef Paladijn het volgende:
Dingen
Hele wijk heet blijkbaar formeel LekkummerendIk meende even dat alleen het gedeelte ten westen van de lekkummerweg vrijheidswijk was.
Wat vinden jullie trouwens van de Jumbo daar? Er lopen regelmatig buurt/stadswacht figuren rond die met wat aanwezige hangjongeren lopen te praten
Da's de beveiliger van de winkel. Staat daar altijd als de jumbo open is. Kan me voorstellen dat hij dan zo nu en dan een praatje maakt met kinderen uit de buurt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:18 schreef Paladijn het volgende:
Dingen
Hele wijk heet blijkbaar formeel LekkummerendIk meende even dat alleen het gedeelte ten westen van de lekkummerweg vrijheidswijk was.
Wat vinden jullie trouwens van de Jumbo daar? Er lopen regelmatig buurt/stadswacht figuren rond die met wat aanwezige hangjongeren lopen te praten
Kopen ze hem dan omquote:Op zondag 22 november 2009 22:49 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Da's de beveiliger van de winkel. Staat daar altijd als de jumbo open is. Kan me voorstellen dat hij dan zo nu en dan een praatje maakt met kinderen uit de buurt.
haha omg.quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Paladijn het volgende:
omg, brandt!!11
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LEEUWARDEN - Het dak van de ruim 100 meter hoge Achmeatoren in Leeuwarden heeft vlam gevat, in de nacht van vrijdag op zaterdag. Tenminste, zo leek het. Na inspectie door de brandweer bleek de waarneming gezichtsbedrog.
bron, 112fryslan.nl en lc.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:43 schreef BakkerHenk het volgende:
Lelijke LED verlichting in het centrum.Ik vind het altijd erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige voordeel van de klote winter.
Ah dankjewel voor de info (en de foto'squote:Op woensdag 2 december 2009 10:45 schreef Paladijn het volgende:
Je kunt er voor 2 euro in, normaliter zijn ze alleen tussen Mei en Oktober geopend, zie http://www.expeditieleeuwarden.nl/live/vrijetijd/TipsenLinks/expeditie_artikel_content.pag?objectnumber=212195&referpagina=209179
Ik ving vorige week ergens op (redactie LC of liwwadders.nl oid) dat de Oldehove speciaal voor wereld aids dag open zou zijn in de avonduren, redelijk uniek dus![]()
Ik zal mijn vriendin vragen of ze haar foto's nog online zet, dan link ik ze hier ook wel even door. Ze was er nog nooit geweest en raakte wat duizelig van de wenteltrap... je bent wel vrij snel boven, maar de trap wisselt ook van richting en is vrij steil. Dat, en het was vrij koudDesondanks toch een leuke ervaring om eens mee te maken en voor het geld hoef je het niet te laten.
Is het echt de scheefste toren van Nederland?quote:Midden in het historisch centrum staat de Oldehove, de scheeftste toren van Nederland!
Wat zijn wij toch ook falers hequote:In de 16e eeuw kreeg bouwmeester Jacob Aaken de opdracht om een kerk te bouwen met een hogere toren dan de Martinitoren in Groningen. Al bij 10 meter hoogte verzakte de toren.
uche uchequote:Op woensdag 2 december 2009 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
wat nog de grootste faal is,is dat hij hoger en schever is dan dat lor dat in Pisa staat, maar hier komt niemand naar kijken, en als iemand in Italie is rijdt hij gerust 3 uur voor die fucking faaltoren daar
De beste man kwam uit Zwolle en had geen ervaring met bouwen op kleigrondquote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch ook falers he
Die in Suurhusen (Duitsland/Ost-Friesland) bedoel je? Daar wil ik ook nog eens heen... In Delft staat ook een kerktoren behoorlijk uit het loodquote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef neen het volgende:
Ergens in Groningen staat er een toren nog meer uit het lood. Ik geloof ook dat de Oldehove hoger zou worden dan de Domtoren in Utrecht.
Done, alhoewel die van jou niet het beste wasquote:Op woensdag 2 december 2009 20:38 schreef Ensaf het volgende:
Als iemand van jullie tijd over heeft, zouden jullie dan even op [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR op mij en twee anderen willen stemmen?
Ik wil even zo'n prijs naar Leeuwarden toe halen, weest wel!
Held!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Done, alhoewel die van jou niet het beste was.
Ah ja, iets voor Leeuwarden dan maar he!
Nummer kende ik overigens niet haha.
Dat is waar. Gaat om de naam. Je kan dan zeggen dat je in Pisa bent geweest. In het buitenland kennen vast niet veel mensen Leeuwardenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
wat nog de grootste faal is,is dat hij hoger en schever is dan dat lor dat in Pisa staat, maar hier komt niemand naar kijken, en als iemand in Italie is rijdt hij gerust 3 uur voor die fucking faaltoren daar
Dat is wel vetquote:Op woensdag 2 december 2009 18:02 schreef Paladijn het volgende:
Wel grappig weetje wat ons gisteravond verteld werd door de aanwezig suppoost, onder de klokken zitten ramen met daarachter een klein open haardje voor brandweermannen in de 16/17e eeuw die de verdieping als kijktoren gebruikten.
Gedaan. En ik heb ook als 2 en 3 twee mensen gedaan die nog nauwelijks stemmen hadden zodat ik de concurrentie niet een beetje helpquote:Op woensdag 2 december 2009 20:38 schreef Ensaf het volgende:
Als iemand van jullie tijd over heeft, zouden jullie dan even op [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR op mij en twee anderen willen stemmen?
Ik wil even zo'n prijs naar Leeuwarden toe halen, weest wel!
Ben vannacht terug gekomen uit Egypte, daar was het lekker warmquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wel warm in de E30.
Maar het is inderdaad kutweer.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ben vannacht terug gekomen uit Egypte, daar was het lekker warm
Ik ben in de zomer niet weg geweestquote:
Ah. Best slim eigenlijk.....want in de zomer is het weer hier ook wel redelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben in de zomer niet weg geweest
Ik miste je al!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ben vannacht terug gekomen uit Egypte, daar was het lekker warm
Wij hadden elke dag 30 graden. Vorig jaar zat ik er in augustus, het hoogseizoen dus en was het 40-45 graden dagelijks. TE warm voor mij. Dit is echt een uitkomstquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah. Best slim eigenlijk.....want in de zomer is het weer hier ook wel redelijk.
Hoe was het daar?
M'n vriendin zit nu ook in Afrika....elke dag rond de 34 graden. Doet stiekem pijn om dat elke week aan de telefoon te horen.
Goed en lekker relaxedquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik miste je al!
Hoe was het? Foto;s!
Mn schoonzus is bij de opening geweest, die zei dat het wel een leuke tent was. Maar bij de opening is alles mooier en leuker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Ensaf het volgende:
Wat vinden jullie overigens van de Walrus?
Heb er één keer een biertje gedronken. Na een paar minuten deden ze opeens heel fel de lichten aan, een half uur later was pas het laatste rondje. Doe het goed of doe het niet zou ik zeggen.
De slogan is "Eten, drinken enzo".quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mn schoonzus is bij de opening geweest, die zei dat het wel een leuke tent was. Maar bij de opening is alles mooier en leuker.
Wat stom. Die in Sneek doet het heel goed, als ik erheen ga, ga ik overdag, en dan is ;t altijd wel leuk. In die in Leeuwarden ben ik nog niet geweest in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Ensaf het volgende:
Wat vinden jullie overigens van de Walrus?
Heb er één keer een biertje gedronken. Na een paar minuten deden ze opeens heel fel de lichten aan, een half uur later was pas het laatste rondje. Doe het goed of doe het niet zou ik zeggen.
Prachtig! Die heb ik al in geen maanden gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:00 schreef thingamajig het volgende:
Ik liep laatst eens door het centrum van Leeuwarden. Ik zag toen een neger met een (levend) wit konijn aan een riempje voorbij lopen, alsof hij z'n hondje aan het uitlaten was. Helaas was m'n telefoon leeg en kon ik geen foto nemen. Is deze dorspgek bekend?
Nouja, het is ook al wat maandjes geleden dat ik hem zag. Ik moest er ineens aan denken toen ik dit topic zag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Prachtig! Die heb ik al in geen maanden gezien.
Wat hebben we een mooie types in Liwwadden.
Laat ik dan ook meteen even melding maken van:quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nouja, het is ook al wat maandjes geleden dat ik hem zag. Ik moest er ineens aan denken toen ik dit topic zag.
Die ja, die kale.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:35 schreef BakkerHenk het volgende:
Die bubba op z'n scooter... (dat dat ding nog rijdt is een wonder)
Ah oké, nóg hoger in Nederlandquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
LInkse batsers ftw!
Ben zelf meer een noorderbatser
HAHAHAHHAHA. Serieus? Nooit gehoord...fantastisch!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:45 schreef neen het volgende:
Die neger op die driewieler
Als je zo: "G-G-G-G-G" zegt, dan zegt hij: "UNIT"
Kan aan mij liggen, maar volgens mij ligt Hurdegaryp rechts van Leeuwardenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yup. Maar waar bats jij dan? Hurdegaryp?
Franekerquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yup. Maar waar bats jij dan? Hurdegaryp?
Ik ben ook echt met m'n neus in de boter gevallen... het is zó prachtig hier. En het centrum is schitterend met die grachtjes en oude panden. Heel erg eigen en authentieke plaats.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FrentsjerBlijft toch een van mijn favoriete steden hoor
Is dat ook een Lada, die in je avatar? Best wel geestig, het lijkt alsof ie jeuk heeftquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik bedacht me ff waarom ik de laatste tijd zo vaak in Franeker was... Maar dat is omdat het op de route ligt van mn werk naar de Lada dealer
Mijn tante agaath lening ophogenquote:
Je mag mijn ZX er wel op inruilen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
de niva wara ik naar ga kijken isblauw
en heeft een bullbaren weinig kilometers
En een vers kenteken
en een radio
en een verse APK
En ik kan m eigenlijk niet betalen
Ik zag hem zondag nog in de stad met z'n nijn !quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nouja, het is ook al wat maandjes geleden dat ik hem zag. Ik moest er ineens aan denken toen ik dit topic zag.
Die heeft vroegah bij ons in de straat gewoond. Hij heeft inderdaad iets met z'n huidquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:22 schreef Maharbal het volgende:
Of die kerel die altijd (tenzij het echt vriest) zonder t-shirt rondrijdt op z'n scootertje. Scheen iets met z'n huid te hebben ofzo.
Wat een held is dat ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:45 schreef neen het volgende:
Die neger op die driewieler
Als je zo: "G-G-G-G-G" zegt, dan zegt hij: "UNIT"
Ja daarom zag ik 'm ook vaker hier in de buurt. Jij woont immers volgens mij redelijk dicht bij mij (althans, je zei dat je auto dichtbij stond).quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die heeft vroegah bij ons in de straat gewoond. Hij heeft inderdaad iets met z'n huid![]()
[..]
Vroeger woonde ik achter het Vliet. Hij is verhuisd en wij later ook. Maar inderdaad woon je niet mijlenver bij ons vandaan nuquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja daarom zag ik 'm ook vaker hier in de buurt. Jij woont immers volgens mij redelijk dicht bij mij (althans, je zei dat je auto dichtbij stond).
blauw.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb zo'n terreinwagen nog nooit gezien. (Ik zag altijd die patserige PC Hooft-tractoren.) Welke kleur heeft je nieuwe auto?
Officieel gezien horen wij bij Schieringen inderdaad. Maar ons huis staat niet bepaald in die wijk of zo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef Ensaf het volgende:
Waar zat jij dan ook alweer?
Schieringen?
Oké. Maar áls je 'm hebt, wel een foto plaatsenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
blauw.maar ik heb m nog niet he? eerst kijken en geld schooien
uiteraard.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké. Maar áls je 'm hebt, wel een foto plaatsen
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraard.
je zit toch ook wle eens in de trivia irc? als je me ff prive-mesaged daar kan ik je het marktplaatslinkje wel sturen
DIT IS MIEN STADSJE HIER BELEEFST WEL ALTIED WAT !!quote:
HIER BINN' DE MENSEN DIE'T OP STRAAT HUN GELD VERDIENE!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
DIT IS MIEN STADSJE HIER BELEEFST WEL ALTIED WAT !!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:42 schreef neen het volgende:
HOOOOOOOO GENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
M'n huisgenoten hebben het al overgenomen
Maar ook Thomas Acda, Sipke-Jan Bousema, Ronald Plasterk en Femke Halsema.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:25 schreef justmattie het volgende:
Zondag in Leeuwarden; Prins Willem A., Bassie en Adriaan () en meer voor die schaatsfilm
En toch, als het niet achterlijk vroeg is ga ik misschien wel even kijkenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maar ook Thomas Acda, Sipke-Jan Bousema, Ronald Plasterk en Femke Halsema.
We staan weer op de kaart jongens!
Ze kunnen kiezen las ik in de krant, via de rode loper, via de rode kluun loper of via de rode ijsbaan loperquote:Op woensdag 9 december 2009 14:15 schreef Ensaf het volgende:
Ik denk dat het wel een mooi circus gaat worden. Al die pommeranten, alle filmploegen en de bekende rode loper.
En dan moet 's nachts de boel snel omgebouwd worden voor de landbouwbeurs die maandag begint.
't Gaat om de Elfstedentocht van '63. Ik zou ze door een koelcel van 200 kilometer laten klunen. Of een paar emmers sneeuw in het gezicht geooien.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze kunnen kiezen las ik in de krant, via de rode loper, via de rode kluun loper of via de rode ijsbaan loper![]()
![]()
Liwwadder liedjes kunnen niet vaak genoeg geplaatst worden.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:24 schreef princess-a het volgende:
Hij is vast al eerder geplaatst maar toch![]()
Over stadsgekken gesproken; Die neger op die driewieler, die is toch blind? (ik zie hem altijd door rood fietsen en vriendelijk zwaaien naar mensen die hem nét niet aanrijden)
En een man met een spijkerjasje en halflang zwart haar die altijd over de Weaze/voorstreek loopt,wij noemen hem captain Sparrow, is dat ook een stadsgek?
En een blond dun, jaar of 40, vrouwtje dat altijd over de Weaze loopt en 'Pijpen! Pijpen! Slééét' roept, is die ook bekend? Zonee dan zou ik zeggen loop 's avonds rond een uur of 7 eens langs de Weaze, je lacht je rot
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:21 schreef Ensaf het volgende:
[..]
't Gaat om de Elfstedentocht van '63. Ik zou ze door een koelcel van 200 kilometer laten klunen. Of een paar emmers sneeuw in het gezicht geooien.
Je kan nog net meedenken over een titel voor het volgende deel.quote:
Kwam die Edwin na kerst niet terug van z'n ban?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je kan nog net meedenken over een titel voor het volgende deel.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kwam die Edwin na kerst niet terug van z'n ban?
quote:Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef remlof het volgende:
Edwinuss, foto's uit KPD posten in openbaar forum, drie maanden weg.
Vandaar dusquote:Op woensdag 9 december 2009 15:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah! Ik dacht al! Wat post 'ie weinig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |