Daarnaast is de Friezenhal er gewoon goed geschikt voor. Mooi af te scheiden van de andere hallen waardoor andere evenementen gewoon door kunnen gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die dingen worden natuurlijk voor langere periodes vastgezet. Er zijn echt heel veel belangen bij betrokken. WTC, Gemeente (positive exposure etc. Leeuwarden "op de kaart"), Endemol en dat soort dingen.
Nee, was al donker toen ik er langs reed. ben vandaag in Utrecht geweest met de camera.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Ensaf het volgende:
Zou Alex nog foto's nemen van TV trucks bij het WTC?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:49 schreef Ensaf het volgende:
Weet iemand van welke studentenvereniging onderstaan wapen is?
[ afbeelding ]
Leeuwarden kan echt een enorme kutstad zijn wat betreft agressiviteit. Je hoeft maar iemand aan t kijken en je hebt ruzie. In Groningen merk je gewoon dat de sfeer anders is. Zal wel aan een hoger percentage hogeropgeleiden liggen. Erg jammer.quote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Maharbal het volgende:
Blijf me verbazen hoeveel idioten er elke keer weer op stap zijn. Vriend van mij had gister half ruzie (dat eigenlijk weer helemaal nergens om ging). Ik probeer te sussen...begint zo'n brulaap tegen mij "WEET JE WEL WIE IK BEN?"
Ik heb me wijselijk stil gehouden.
O, en die broodjes Pollo bij de Du Nord zijn toch wel erg lekker.
Herken ik niet.quote:Op maandag 16 november 2009 18:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Leeuwarden kan echt een enorme kutstad zijn wat betreft agressiviteit. Je hoeft maar iemand aan t kijken en je hebt ruzie. In Groningen merk je gewoon dat de sfeer anders is. Zal wel aan een hoger percentage hogeropgeleiden liggen. Erg jammer.
Ikzelf ook nog niet omdat ik het nu wel ken maar een vriend van mij werd onlangs nog neergeslagen omdat ie per ongeluk wat drank over iemands arm liet vallen. Alsof het dan weer droog wordtquote:Op maandag 16 november 2009 19:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Herken ik niet.
Ga er al jaren op stap, maar nog nooit in een vechtpartij gezeten o.i.d.
Zo oud ben ik ook weer niet!quote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ikzelf ook nog niet omdat ik het nu wel ken maar een vriend van mij werd onlangs nog neergeslagen omdat ie per ongeluk wat drank over iemands arm liet vallen. Alsof het dan weer droog wordt
Ik weet niet hoe oud jij bent en naar wat voor tenten je gaat maar dat heeft er ook zeker mee te maken. Ik denk niet dat je in De Rus of Paddy O'Ryan wordt geslagen
Inderdaad. Allemaal van die wannabe-gangsters. Maar de boeren (naja je weet wel, die mongolen met petjes, zwarte jacks etc.) kunnen er ook wat van. Zag een keer 2 groepen op elkaar af gaan.... bij de Feboquote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef justmattie het volgende:
Voornamelijk in tentjes als Rumours en Fire heb je zo bonje
In Noa zitten veel mooiboys dus daar valt het wel mee.
Waar?quote:Ze hebben bij ons op het werk 23 ruiten ingegooid afgelopen weekend!
TDF? Dat is gewoon één groot onderontwikkelden-bijeenkomstquote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef justmattie het volgende:
In Berlikum is het nog erger de laatste tijd
CJIB, staat helemaal in de steigers en volgens mij sluipt dat tuig via die dingen omhoog. Dan zijn ze buiten het zicht van de camera's.
Dat hoorde ik ook. Als je 14/16-jarigen binnen laat verdien je ook wel een faillissement. Niemand behalve rotjochies en breezersletjes gingen na een tijdje erheen. Dag zaakquote:Op maandag 16 november 2009 23:17 schreef Ensaf het volgende:
Ik dacht dat Rumours al een tijdje op de fles was?
Dat was pas echt een kinderdisco.
Laatste keer dat ik er was, was op een donderdag, zo'n twee jaar terug. Was 15 muntjes voor 10 euro en nog was er geen hond.quote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef neen het volgende:
Rumours, ik was ook 15 toen ik daar voor het laatst was
Dat was laatst Room 91 ofzo en nu alweer iets anders
Klopt inderdaad! In Leeuwarden zijn ze altijd mooi dichtbij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef Ensaf het volgende:
Ik zie in ieder geval altijd genoeg pliesie als ik op stap ben in Leeuwarden.
![]()
Eén keer getuige geweest van een vechtpartij, en toen waren ze er ook snel bij.
En ze geven 's nachts bij het stappen nooit boetes voor een kapot licht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |