Nu wordt het weel heel erg toevallig haha. Mijn kenteken is met JXZ in het midden...ook een nieuw kenteken dus. Apart, maar ik zat toch echt van 8:30 tot 17:00 gewoon op kantoor. (M tech pakket = andere voorbumper, zijskirtjes en een achterspoiler. De spoiler valt het meest op).quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
M-tech pakket herken ik niet, maar iig een 'dikke' zilveren E30 met kenteken cijfercijfer-JTX-cijfer, uit mijn hoofd
Met van die AZEV velgjes ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
M-tech pakket herken ik niet, maar iig een 'dikke' zilveren E30 met kenteken cijfercijfer-JTX-cijfer, uit mijn hoofd
Probeer eens bij de groene ster of zoquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:17 schreef Paladijn het volgende:
Niet waar ik de auto 5 minuten stil kan zetten met een fraaie achtergrond
Maar goed, kon weer even full open rijden, dat is ook wel wat waard
Sommige straten zijn in de zomer en sommige in de winter gefotografeerd.. je ziet mensen in t-shirts en sneeuw op de grondquote:Op dinsdag 10 november 2009 07:42 schreef Ensaf het volgende:
Nou, we staan op Google Streetview!
Fotograaf is te lui geweest om even op een paar vrachtwagens te wachten, dus het Ruiterskwartier staat er maar half op.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Sommige straten zijn in de zomer en sommige in de winter gefotografeerd.. je ziet mensen in t-shirts en sneeuw op de grond
Voorbeeldjequote:Op dinsdag 10 november 2009 18:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Sommige straten zijn in de zomer en sommige in de winter gefotografeerd.. je ziet mensen in t-shirts en sneeuw op de grond
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:09 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/article5411415.ece
Hij laadt maar tot de helft.. wat een trage sitequote:Op donderdag 12 november 2009 19:59 schreef Paladijn het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)rloren_politied.html
is meer![]()
![]()
Is dat morgen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 04:11 schreef Ensaf het volgende:
Hans Kraai Junior was in Noa.
Mut die kerel der niet een beetsje vroeg út morgen voor dat dominogebeuren?
Miljoenencontracten die daar lopen met alle betrokkenen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hij laadt maar tot de helft.. wat een trage site![]()
[..]
Is dat morgen?
Waarom is t trouwens altijd in Lwd?
Maar die moeten toch ooit aflopen. Niemand erin geïnteresseerd?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Miljoenencontracten die daar lopen met alle betrokkenen.
Die dingen worden natuurlijk voor langere periodes vastgezet. Er zijn echt heel veel belangen bij betrokken. WTC, Gemeente (positive exposure etc. Leeuwarden "op de kaart"), Endemol en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar die moeten toch ooit aflopen. Niemand erin geïnteresseerd?
Ook dit nog bij de WTC Expo trouwens:
Prins bij première van film De Hel van '63
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |