Wij hadden elke dag 30 graden. Vorig jaar zat ik er in augustus, het hoogseizoen dus en was het 40-45 graden dagelijks. TE warm voor mij. Dit is echt een uitkomstquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah. Best slim eigenlijk.....want in de zomer is het weer hier ook wel redelijk.
Hoe was het daar?
M'n vriendin zit nu ook in Afrika....elke dag rond de 34 graden. Doet stiekem pijn om dat elke week aan de telefoon te horen.
Goed en lekker relaxedquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik miste je al!
Hoe was het? Foto;s!
Mn schoonzus is bij de opening geweest, die zei dat het wel een leuke tent was. Maar bij de opening is alles mooier en leuker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Ensaf het volgende:
Wat vinden jullie overigens van de Walrus?
Heb er één keer een biertje gedronken. Na een paar minuten deden ze opeens heel fel de lichten aan, een half uur later was pas het laatste rondje. Doe het goed of doe het niet zou ik zeggen.
De slogan is "Eten, drinken enzo".quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mn schoonzus is bij de opening geweest, die zei dat het wel een leuke tent was. Maar bij de opening is alles mooier en leuker.
Wat stom. Die in Sneek doet het heel goed, als ik erheen ga, ga ik overdag, en dan is ;t altijd wel leuk. In die in Leeuwarden ben ik nog niet geweest in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Ensaf het volgende:
Wat vinden jullie overigens van de Walrus?
Heb er één keer een biertje gedronken. Na een paar minuten deden ze opeens heel fel de lichten aan, een half uur later was pas het laatste rondje. Doe het goed of doe het niet zou ik zeggen.
Prachtig! Die heb ik al in geen maanden gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:00 schreef thingamajig het volgende:
Ik liep laatst eens door het centrum van Leeuwarden. Ik zag toen een neger met een (levend) wit konijn aan een riempje voorbij lopen, alsof hij z'n hondje aan het uitlaten was. Helaas was m'n telefoon leeg en kon ik geen foto nemen. Is deze dorspgek bekend?
Nouja, het is ook al wat maandjes geleden dat ik hem zag. Ik moest er ineens aan denken toen ik dit topic zag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Prachtig! Die heb ik al in geen maanden gezien.
Wat hebben we een mooie types in Liwwadden.
Laat ik dan ook meteen even melding maken van:quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nouja, het is ook al wat maandjes geleden dat ik hem zag. Ik moest er ineens aan denken toen ik dit topic zag.
Die ja, die kale.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:35 schreef BakkerHenk het volgende:
Die bubba op z'n scooter... (dat dat ding nog rijdt is een wonder)
Ah oké, nóg hoger in Nederlandquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
LInkse batsers ftw!
Ben zelf meer een noorderbatser
HAHAHAHHAHA. Serieus? Nooit gehoord...fantastisch!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:45 schreef neen het volgende:
Die neger op die driewieler
Als je zo: "G-G-G-G-G" zegt, dan zegt hij: "UNIT"
Kan aan mij liggen, maar volgens mij ligt Hurdegaryp rechts van Leeuwardenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yup. Maar waar bats jij dan? Hurdegaryp?
Franekerquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yup. Maar waar bats jij dan? Hurdegaryp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |