quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009  21:21 schreef Paladijn het volgende:Geen eenrichtingsverkeer, 't is tegenwoordig doodlopend door de bouw-afzetting naast de Achmeatoren. Gouverneursplein is idd wel een mooie plek, maar daar heb je meer kans op gezeur als een hoge pief er wil parkeren. Je foto's zijn trouwens wel aardig bewogen... voortaan ff de camera op iets leggen/zetten 

en zoals Lexxx al meldt, E30's 

, mits ze niet kapotroesten 

Misschien dat ik morgen of volgend weekend de MX in de regio nog even op een bosweggetje vol bladeren op de foto zet, daar is het nu wel het jaargetijde voor... moet'm alleen nog wel ff zoeken 

We stonden er een minuut of 5, dus niet echt veel last gehad (of veroorzaakt). En inderdaad, de foto's zijn helaas bewogen. Ik heb de foto's niet genomen, maar diegene stond op het trappetje van het gebouw voor die mini-rotonde met de planten/bomen er in. Deze foto's zijn puur voor de leuk gemaakt.
Als je een dergelijk weggetje hebt gevonden en je kunt leuke foto's schieten (zo te zien wel. Vond de Mx5 fototjes goed gelukt!) mag je - mits je er zin in hebt - gerust 's een gil geven. I
k ben altijd wel te porren voor leuke foto's 
. 
herinner me net dat ik morgen en volgende week helemaal geen tijd heb, go me  

. Maar geef wel een gil als je een leuke foto-plek weet 

.
Zelf heb ik last van een klein beetje roest, maar eigenlijk niet meer dan gewoon voor de E30. Wonderbaarlijk genoeg heb ik op de meeste E30 plekken (achterste wielkasten) juist vrij weinig roest. Zelfs m'n schuifdakje heeft geen roest, terwijl 't daar meestal wel zit. Mijn dorpels zijn al gelast evenals een paar andere delen van de bodemplaat, dus dat hoort weg te zijn. De enige echte roest waar ik last van heb zit bij m'n kentekenplaatverlichting. Daar moet ik ooit echt iets aan gaan doen als ik de auto langer wil houden.
Ik heb dus alleen een klein beetje roest in m'n achterste wielkasten, maar dat kun je aan de buitenkant niet zien. Als ik dat binnenkort even wegschuur (redelijk oppervlakkig) en in de hammerite zet (jaja, 't kan echt 

) blijft dat ook wel weg.
[ Bericht 9% gewijzigd door Maharbal op 31-10-2009 22:11:14 ]