abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74249212
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef justmattie het volgende:
D-day, like Domino Day ?
dat snapte ik, maar waarom in ;t FEC?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_74249354
Ivm een meerjarencontract wat heel veel waard is.

Vind het ook onpractisch hoor, hoeft maar één stier uitte breken en de verkeerde zaal in te banjeren en je bent de sjaak, dominotechnisch gezien
pi_74256099
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:52 schreef justmattie het volgende:
Was niet echt een nieuwe auto. Had even de stille hoop dat het een tuner was maar het was een standaard daihatsu of zo Had trouwens ook gelijk een lantaarnpaal uit de middenberm plat gelegd
Dus dat waren ze net nog aan't opruimen... de omgezaagde en afgetapete lantaarnpaal viel me al op

Lexxx rijdt overigens ook niet in 'een nieuwe auto'
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_74256253
echt wel, bouwjaar 2001 is nieuw.
pi_74256593
8 jaar oud man... zelfs mijn Rover was nieuwer

't wordt ook gewoon tijd dat je'm omruilt voor een MX5
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_74258033
Vuurwerk
pi_74258167
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:52 schreef Edwinuss het volgende:
Vuurwerk
Ja, duh, het is oud & nieuw

Samhain
pi_74258181
En voor een simpele arbeiderspauper zonder leasebak is 8 jaar best nieuw
pi_74258671
Dan wonen jullie in mijn buurt? Ik hoorde net ook een of andere idioot vuurwerk afsteken .
pi_74258755
Vanavond nog mensen de stad in? Ik twijfel nog
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
pi_74258774
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Joy_Division het volgende:
Vanavond nog mensen de stad in? Ik twijfel nog
Nee. Ik blijf lekker thuis vanavond. Vrienden van me zitten in de oss. Maar niet zoveel zin om daar heen te gaan
pi_74258788
Heb eerlijk gezegd ook weinig zin. Kga wel een filmpje kijken ofzo.
pi_74261051
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
En voor een simpele arbeiderspauper zonder leasebak is 8 jaar best nieuw
Ik heb de Rover zelfs ingeruild voor mijn eerste leasebak... had zelf de limiet van eerste auto op max 5-6 jaar oud staan. En zo duur is een MX niet

Waarom heb je de Lada hier eigenlijk nog niet op de foto gezet?

Je hebt daar wel een vrij mooie skyline terwijl je niet in de weg staat of gezeik met de politie krijgt
pi_74261413
Das daar aan het water toch? Dat eenrichtingsstraatje (was vroeger volgens mij niet zo) achter de Avero toren etc?

edit: Ik vind het gouverneursplein ook wel mooi voor een paar foto's:

pi_74262115
E30s
MX5jes

Ik ben niet zon stadsmens, zet de Lada liever op andere plekjes op de foto Alhoewel ik vandaag nog in het Groningen topic heb gepost met een ontopic foto van mijn 111
pi_74262344
Nou dan, speciaal voor jou Alex, buiten de stad:

Gewoon wat foto's na het poetsen. Zijn gemaakt met een gewone digitale camera, dus ze kunnen waarschijnlijk wel mooier....maar niet door ons .
pi_74262396
Geen eenrichtingsverkeer, 't is tegenwoordig doodlopend door de bouw-afzetting naast de Achmeatoren. Gouverneursplein is idd wel een mooie plek, maar daar heb je meer kans op gezeur als een hoge pief er wil parkeren. Je foto's zijn trouwens wel aardig bewogen... voortaan ff de camera op iets leggen/zetten en zoals Lexxx al meldt, E30's , mits ze niet kapotroesten

Misschien dat ik morgen of volgend weekend de MX in de regio nog even op een bosweggetje vol bladeren op de foto zet, daar is het nu wel het jaargetijde voor... moet'm alleen nog wel ff zoeken
pi_74262629
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:21 schreef Paladijn het volgende:
Geen eenrichtingsverkeer, 't is tegenwoordig doodlopend door de bouw-afzetting naast de Achmeatoren. Gouverneursplein is idd wel een mooie plek, maar daar heb je meer kans op gezeur als een hoge pief er wil parkeren. Je foto's zijn trouwens wel aardig bewogen... voortaan ff de camera op iets leggen/zetten en zoals Lexxx al meldt, E30's , mits ze niet kapotroesten

Misschien dat ik morgen of volgend weekend de MX in de regio nog even op een bosweggetje vol bladeren op de foto zet, daar is het nu wel het jaargetijde voor... moet'm alleen nog wel ff zoeken
We stonden er een minuut of 5, dus niet echt veel last gehad (of veroorzaakt). En inderdaad, de foto's zijn helaas bewogen. Ik heb de foto's niet genomen, maar diegene stond op het trappetje van het gebouw voor die mini-rotonde met de planten/bomen er in. Deze foto's zijn puur voor de leuk gemaakt.

Als je een dergelijk weggetje hebt gevonden en je kunt leuke foto's schieten (zo te zien wel. Vond de Mx5 fototjes goed gelukt!) mag je - mits je er zin in hebt - gerust 's een gil geven. Ik ben altijd wel te porren voor leuke foto's .
herinner me net dat ik morgen en volgende week helemaal geen tijd heb, go me . Maar geef wel een gil als je een leuke foto-plek weet .

Zelf heb ik last van een klein beetje roest, maar eigenlijk niet meer dan gewoon voor de E30. Wonderbaarlijk genoeg heb ik op de meeste E30 plekken (achterste wielkasten) juist vrij weinig roest. Zelfs m'n schuifdakje heeft geen roest, terwijl 't daar meestal wel zit. Mijn dorpels zijn al gelast evenals een paar andere delen van de bodemplaat, dus dat hoort weg te zijn. De enige echte roest waar ik last van heb zit bij m'n kentekenplaatverlichting. Daar moet ik ooit echt iets aan gaan doen als ik de auto langer wil houden.
Ik heb dus alleen een klein beetje roest in m'n achterste wielkasten, maar dat kun je aan de buitenkant niet zien. Als ik dat binnenkort even wegschuur (redelijk oppervlakkig) en in de hammerite zet (jaja, 't kan echt ) blijft dat ook wel weg.

[ Bericht 9% gewijzigd door Maharbal op 31-10-2009 22:11:14 ]
pi_74323578
Missen jullie Edwinuss al?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_74327830
Edwin we denken aan je
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 2 november 2009 @ 20:36:30 #96
236335 neen
schone schijn
pi_74327912
rip aan de nabestaanden
het lijkt niet wat het is
pi_74328133
RIP voor de nabestaanden
pi_74355900
Ik woon sinds dit jaar ook in Leeuwarden, in de buurt tegenover de Centrale. Ga naar school op het Van Hall, het valt me alles mee, hele leuke stad!
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_74363894
Er was animo voor een Leeuwarden meet toch?

PTA meet in Leeuwarden
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:15:48 #100
236335 neen
schone schijn
pi_74364138
misschien kom ik wel langs in een bazenauto maar ik denk het niet
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')