quote:

yay, eindelijk ex weg!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
we hebben het er nog wel over... vanaf 15 november heb ik het huis iig weer voor mezlef![]()

O nu je het zegt. Dat waren de mensen die zo vies keken toen ik er per ongeluk te veel gas gaf (sjonnie-style jew33ts).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:40 schreef justmattie het volgende:
Waarom lopen er al 2 dagen lang van die scholieren van de Tesselschadestraat richting het FEC

D-Day huh?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O nu je het zegt. Dat waren de mensen die zo vies keken toen ik er per ongeluk te veel gas gaf (sjonnie-style jew33ts).
Misschien had ik meer naar de zijkanten moeten sturen?
Geen idee wat ze er doen. Misschien iets met dat D-day gebeuren?

Eens. Wat mij betreft gooien ze die steentjes van te voren al om en gaat de recordpoging niet doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef justmattie het volgende:
Domino Day D-day whatever. Gaat weer om onnozel veel geld waar je niks mee bereikt

Probeer er eens binnen te komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eens. Wat mij betreft gooien ze die steentjes van te voren al om en gaat de recordpoging niet door

It wasn't me.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Probeer er eens binnen te komen
Reed net met mn vriendin over de Anne Vondelingweg. Allemaal politie, ligt er een auto over de kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |