quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef Smolderbeard het volgende:
Woooaaaaaaaaaaaaoaaaa Luwaaaduuuh!!!!!!!!!
Wij grote stad!#!
wij sterk stad oe oe !
Wie neuke me laaawuuudaaaaaaa ij zijn ektuuuuuuuu!
WWWWWWWoooooooooooooooooooooAaaaaaaaaaaaaaaa leeewaaaduuuuU!!! DuuUuuuuuugekstuuuuuhhh!
wie aan leewadduuh komt kom aan muh vrienduuhhh en wie aa vriende kom kom kom aan mijn!!!!
Ik de ekte baas lweeeeeeeewaaaduuuuh!
Ik denk niet dat ik gewenst ben daar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef justmattie het volgende:
Maar nu heben we toch al zo'n 6-7 users uit Leeuwarden e.o
Leeuwarden e.o hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik gewenst ben daar.
Ik weet het, ik hoor bij omgeving, net als Alex. Maar ik vind Liwwadders maar rare, enge mensen.quote:
Nouja, gewoon omdat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:28 schreef justmattie het volgende:
Hoezo is Paladijn nou weer eng![]()
?
Edwin heb je toch ook vaker gezien?
Daarom meeten, kun je hem ook eens zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja, gewoon omdat.
En Edwin ziet mij steeds, ik hem niet.
Edwin en ik gaan daten he.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarom meeten, kun je hem ook eens zien
half, ik weet ongeveer hoe hij eruit ziet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
half, ik weet ongeveer hoe hij eruit ziet.Hoe kan je dat weten, heb je een foto van z'n achterkant gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Voorkant.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten, heb je een foto van z'n achterkant gezien
DW heeft Paladijn als in het echt ontmoet, dus aan hem zal het niet liggenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:28 schreef justmattie het volgende:
Hoezo is Paladijn nou weer eng![]()
?
Edwin heb je toch ook vaker gezien?
Het wordt weer eens tijd he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DW heeft Paladijn als in het echt ontmoet, dus aan hem zal het niet liggen![]()
Maar ben het wel eens, heb geen behoefte in een lwd meet, de mensen hier die me nabij staan zie ik zo nu en dan toch wel irl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |