abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74791544
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef justmattie het volgende:
Ze houden je alleen wel staande als je met je fiets van de onderhand gesloopte trappen op het Zaailand af stuitert
pi_74791657
Twee weken geleden ben ik nog staande gehouden (licht kapot...moet ik toch 's laten maken).

Politie: "Zeker op stap geweest?"
Ik: "Yep."
Politie: "duur avondje?"
Ik: "Mwah."
Politie: "Zou zonde zijn als het nog duurder zou worden doordat je nu een bekeuring zou krijgen voor rijden zonder licht he?"
Ik: "Yep."
Politie: "Ga maar lopen en fijne avond verder nog."

Af en toe .
pi_74792091
Ik werd eind vorig jaar bij mn vriendin in de straat staande gehouden door een agent in uniform op de fiets. Hoge pief, want hij had een mooie glimmende ketting enzulks maar ik heb 'm af staan zeiken daar Kreeg bijna een prent erbij voor beledigen van een functionaris
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_74796655
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:04 schreef justmattie het volgende:
(...) op de fiets (...) Hoge pief (...)
pi_74799571
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:51 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ja serieus, hij kwam uit z'n werk en woont ergens daar achter in camminghaburen
pi_74803152
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef justmattie het volgende:

[..]

Ja serieus, hij kwam uit z'n werk en woont ergens daar achter in camminghaburen
Haha, ik geloof jou wel maar waarom zou ie in zo'n nette 'hoge' uniform op de fiets gaan Dat ziet er niet uit.
En waarom houdt ie zich met boetes bezig
pi_74825221
Handig weetje voor de autorijders onder ons: komende vrijdag geeft Tinq (niet tango) 12cent korting op hun adviesprijs. Hoeveel dat gaat schelen weet ik niet, maar het is altijd leuk meegenomen .
pi_74833180
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:31 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Haha, ik geloof jou wel maar waarom zou ie in zo'n nette 'hoge' uniform op de fiets gaan Dat ziet er niet uit.
En waarom houdt ie zich met boetes bezig
Het was bijna eind van het jaar, wat die man op de fiets deed tsja waarschijnlijk zo'n fanatiekeling die goed voor het milieu is ?

Vandaag weer bij het CJIB schade Een paar steigers waren omgewaaid en er was zelfs iets door het bovenste glazen dak gewaaid

[ Bericht 21% gewijzigd door justmattie op 18-11-2009 22:06:39 ]
pi_74873178
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:36 schreef Maharbal het volgende:
Handig weetje voor de autorijders onder ons: komende vrijdag geeft Tinq (niet tango) 12cent korting op hun adviesprijs. Hoeveel dat gaat schelen weet ik niet, maar het is altijd leuk meegenomen .
Dankjewel.
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:59 schreef justmattie het volgende:

[..]

Het was bijna eind van het jaar, wat die man op de fiets deed tsja waarschijnlijk zo'n fanatiekeling die goed voor het milieu is ?

Vandaag weer bij het CJIB schade Een paar steigers waren omgewaaid en er was zelfs iets door het bovenste glazen dak gewaaid
Haha zou kunnen.

Het lijkt me een avontuur om daar te werken zeg Maar het was ook verschrikkelijk rotweer
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:14:04 #185
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_74881327
Is er iemand die weet wat voor maffe optocht er gister in het centrum was?
Zag ineens allemaal figuren in witte kleding met lampjes en shit in een stoet door het centrum gaan.
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
pi_74886162
Witte kleding met lampjes? Vreemd.. Geen idee.
pi_74887155
Don't know ! Studenten die te laat achter sint maarten zijn gekomen ?
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:59:20 #188
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_74890246
Acht jonge Leeuwarder rovers opgepakt
LC | Gepubliceerd op 20 november 2009, 10:49
Laatst bijgewerkt op 20 november 2009, 11:30
LEEUWARDEN -
Acht Leeuwarders in de leeftijd van vijftien jaar tot en met negentien jaar hebben bekend dat zij vorige week woensdagavond betrokken waren bij een straatroof in de wijk Lekkumerend.

Hierbij is een zeventienjarige jongen uit Gytsjerk van zijn mobiele telefoon en geld beroofd. Het slachtoffer moest zijn spullen onder bedreiging van een nepwapen afstaan.

Nog dezelfde avond zijn vier daders aangehouden, deze week volgden de anderen. Een van hen had zo weinig met de zaak te maken dat hij is vrijgelaten. De anderen zitten nog vast.

Lekkumerend

Vrijheidswijk
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_74900911
Tuig van 15..
pi_74901260
Dingen
Hele wijk heet blijkbaar formeel Lekkummerend Ik meende even dat alleen het gedeelte ten westen van de lekkummerweg vrijheidswijk was.

Wat vinden jullie trouwens van de Jumbo daar? Er lopen regelmatig buurt/stadswacht figuren rond die met wat aanwezige hangjongeren lopen te praten

[ Bericht 66% gewijzigd door Paladijn op 20-11-2009 23:30:55 ]
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_74902846
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:18 schreef Paladijn het volgende:
Dingen
Hele wijk heet blijkbaar formeel Lekkummerend Ik meende even dat alleen het gedeelte ten westen van de lekkummerweg vrijheidswijk was.

Wat vinden jullie trouwens van de Jumbo daar? Er lopen regelmatig buurt/stadswacht figuren rond die met wat aanwezige hangjongeren lopen te praten
Niet opgemerkt. Ziet er allemaal erg netjes uit. Je moet niet vergeten dat het tegen een flat aan is gebouwd dus die bewoners zullen ook wel eens voor hun deur willen rondhangen.
  zondag 22 november 2009 @ 17:15:44 #192
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_74911215
omg, brandt!!11

LEEUWARDEN - Het dak van de ruim 100 meter hoge Achmeatoren in Leeuwarden heeft vlam gevat, in de nacht van vrijdag op zaterdag. Tenminste, zo leek het. Na inspectie door de brandweer bleek de waarneming gezichtsbedrog.
bron, 112fryslan.nl en lc.nl
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_74914278
Die eerste foto is vooral bedriegend ja. Kan t me wel voorstellen. Maar wel een prachtige foto
pi_74915644
Mooie foto's
  zondag 22 november 2009 @ 22:49:29 #195
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_74925270
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:18 schreef Paladijn het volgende:
Dingen

Da's de beveiliger van de winkel. Staat daar altijd als de jumbo open is. Kan me voorstellen dat hij dan zo nu en dan een praatje maakt met kinderen uit de buurt.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_74925774
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:49 schreef Ensaf het volgende:

[..]

Da's de beveiliger van de winkel. Staat daar altijd als de jumbo open is. Kan me voorstellen dat hij dan zo nu en dan een praatje maakt met kinderen uit de buurt.
Kopen ze hem dan om ?

Wij hebben zo'n beveiliger op school die staat buiten altijd te roken met buitenlandse scholieren en krijgt dan een shagje van ze. Vaak dezelfde personen die als er een opstootje is afkomen met een klopje op de schouder
pi_75033717
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Paladijn het volgende:
omg, brandt!!11

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

LEEUWARDEN - Het dak van de ruim 100 meter hoge Achmeatoren in Leeuwarden heeft vlam gevat, in de nacht van vrijdag op zaterdag. Tenminste, zo leek het. Na inspectie door de brandweer bleek de waarneming gezichtsbedrog.
bron, 112fryslan.nl en lc.nl
haha omg.
Meandthespacebarhadanargumentandnowwearenttalking
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:43:00 #198
280897 BakkerHenk
Callsign 'Baker'
pi_75087169
Lelijke LED verlichting in het centrum.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baker: "Fox one! Fox one!"
Formerly known as DaCybrsrfr
Hardpore Corn
pi_75088094
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:43 schreef BakkerHenk het volgende:
Lelijke LED verlichting in het centrum.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het altijd erg leuk Enige voordeel van de klote winter.
pi_75103114
Laatst fietssleuteltje afgebroken in het hangslot, teruglopen naar camminghaburen met achterkant fiets omhoog. Na 50 meter lopen direct politie naast me, na een check dat de fiets niet als gejat opgegeven was hebben ze het slot opengeknipt. En inderdaad ook nog nooit boete gehad voor het fietsen zonder licht.
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')