quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef justmattie het volgende:
Ze houden je alleen wel staande als je met je fiets van de onderhand gesloopte trappen op het Zaailand af stuitert
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:04 schreef justmattie het volgende:
(...) op de fiets (...) Hoge pief (...)
Ja serieus, hij kwam uit z'n werk en woont ergens daar achter in camminghaburenquote:
Haha, ik geloof jou wel maar waarom zou ie in zo'n nette 'hoge' uniform op de fiets gaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja serieus, hij kwam uit z'n werk en woont ergens daar achter in camminghaburen
Het was bijna eind van het jaar, wat die man op de fiets deed tsjaquote:Op woensdag 18 november 2009 00:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Haha, ik geloof jou wel maar waarom zou ie in zo'n nette 'hoge' uniform op de fiets gaanDat ziet er niet uit.
En waarom houdt ie zich met boetes bezig
Dankjewel.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:36 schreef Maharbal het volgende:
Handig weetje voor de autorijders onder ons: komende vrijdag geeft Tinq (niet tango) 12cent korting op hun adviesprijs. Hoeveel dat gaat schelen weet ik niet, maar het is altijd leuk meegenomen.
Haha zou kunnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het was bijna eind van het jaar, wat die man op de fiets deed tsjawaarschijnlijk zo'n fanatiekeling die goed voor het milieu is
?
Vandaag weer bij het CJIB schadeEen paar steigers waren omgewaaid en er was zelfs iets door het bovenste glazen dak gewaaid
![]()
![]()
Niet opgemerkt. Ziet er allemaal erg netjes uit. Je moet niet vergeten dat het tegen een flat aan is gebouwd dus die bewoners zullen ook wel eens voor hun deur willen rondhangen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:18 schreef Paladijn het volgende:
Dingen
Hele wijk heet blijkbaar formeel LekkummerendIk meende even dat alleen het gedeelte ten westen van de lekkummerweg vrijheidswijk was.
Wat vinden jullie trouwens van de Jumbo daar? Er lopen regelmatig buurt/stadswacht figuren rond die met wat aanwezige hangjongeren lopen te praten
Da's de beveiliger van de winkel. Staat daar altijd als de jumbo open is. Kan me voorstellen dat hij dan zo nu en dan een praatje maakt met kinderen uit de buurt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:18 schreef Paladijn het volgende:
Dingen
Hele wijk heet blijkbaar formeel LekkummerendIk meende even dat alleen het gedeelte ten westen van de lekkummerweg vrijheidswijk was.
Wat vinden jullie trouwens van de Jumbo daar? Er lopen regelmatig buurt/stadswacht figuren rond die met wat aanwezige hangjongeren lopen te praten
Kopen ze hem dan omquote:Op zondag 22 november 2009 22:49 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Da's de beveiliger van de winkel. Staat daar altijd als de jumbo open is. Kan me voorstellen dat hij dan zo nu en dan een praatje maakt met kinderen uit de buurt.
haha omg.quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Paladijn het volgende:
omg, brandt!!11
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LEEUWARDEN - Het dak van de ruim 100 meter hoge Achmeatoren in Leeuwarden heeft vlam gevat, in de nacht van vrijdag op zaterdag. Tenminste, zo leek het. Na inspectie door de brandweer bleek de waarneming gezichtsbedrog.
bron, 112fryslan.nl en lc.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:43 schreef BakkerHenk het volgende:
Lelijke LED verlichting in het centrum.Ik vind het altijd erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige voordeel van de klote winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |