Oké. Maar áls je 'm hebt, wel een foto plaatsenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
blauw.maar ik heb m nog niet he? eerst kijken en geld schooien
uiteraard.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké. Maar áls je 'm hebt, wel een foto plaatsen
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraard.
je zit toch ook wle eens in de trivia irc? als je me ff prive-mesaged daar kan ik je het marktplaatslinkje wel sturen
DIT IS MIEN STADSJE HIER BELEEFST WEL ALTIED WAT !!quote:
HIER BINN' DE MENSEN DIE'T OP STRAAT HUN GELD VERDIENE!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
DIT IS MIEN STADSJE HIER BELEEFST WEL ALTIED WAT !!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:42 schreef neen het volgende:
HOOOOOOOO GENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
M'n huisgenoten hebben het al overgenomen
Maar ook Thomas Acda, Sipke-Jan Bousema, Ronald Plasterk en Femke Halsema.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:25 schreef justmattie het volgende:
Zondag in Leeuwarden; Prins Willem A., Bassie en Adriaan () en meer voor die schaatsfilm
En toch, als het niet achterlijk vroeg is ga ik misschien wel even kijkenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maar ook Thomas Acda, Sipke-Jan Bousema, Ronald Plasterk en Femke Halsema.
We staan weer op de kaart jongens!
Ze kunnen kiezen las ik in de krant, via de rode loper, via de rode kluun loper of via de rode ijsbaan loperquote:Op woensdag 9 december 2009 14:15 schreef Ensaf het volgende:
Ik denk dat het wel een mooi circus gaat worden. Al die pommeranten, alle filmploegen en de bekende rode loper.
En dan moet 's nachts de boel snel omgebouwd worden voor de landbouwbeurs die maandag begint.
't Gaat om de Elfstedentocht van '63. Ik zou ze door een koelcel van 200 kilometer laten klunen. Of een paar emmers sneeuw in het gezicht geooien.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze kunnen kiezen las ik in de krant, via de rode loper, via de rode kluun loper of via de rode ijsbaan loper![]()
![]()
Liwwadder liedjes kunnen niet vaak genoeg geplaatst worden.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:24 schreef princess-a het volgende:
Hij is vast al eerder geplaatst maar toch![]()
Over stadsgekken gesproken; Die neger op die driewieler, die is toch blind? (ik zie hem altijd door rood fietsen en vriendelijk zwaaien naar mensen die hem nét niet aanrijden)
En een man met een spijkerjasje en halflang zwart haar die altijd over de Weaze/voorstreek loopt,wij noemen hem captain Sparrow, is dat ook een stadsgek?
En een blond dun, jaar of 40, vrouwtje dat altijd over de Weaze loopt en 'Pijpen! Pijpen! Slééét' roept, is die ook bekend? Zonee dan zou ik zeggen loop 's avonds rond een uur of 7 eens langs de Weaze, je lacht je rot
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:21 schreef Ensaf het volgende:
[..]
't Gaat om de Elfstedentocht van '63. Ik zou ze door een koelcel van 200 kilometer laten klunen. Of een paar emmers sneeuw in het gezicht geooien.
Je kan nog net meedenken over een titel voor het volgende deel.quote:
Kwam die Edwin na kerst niet terug van z'n ban?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je kan nog net meedenken over een titel voor het volgende deel.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kwam die Edwin na kerst niet terug van z'n ban?
quote:Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef remlof het volgende:
Edwinuss, foto's uit KPD posten in openbaar forum, drie maanden weg.
Vandaar dusquote:Op woensdag 9 december 2009 15:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah! Ik dacht al! Wat post 'ie weinig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |