Ik ben ook echt met m'n neus in de boter gevallen... het is zó prachtig hier. En het centrum is schitterend met die grachtjes en oude panden. Heel erg eigen en authentieke plaats.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FrentsjerBlijft toch een van mijn favoriete steden hoor

Is dat ook een Lada, die in je avatar? Best wel geestig, het lijkt alsof ie jeuk heeftquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik bedacht me ff waarom ik de laatste tijd zo vaak in Franeker was... Maar dat is omdat het op de route ligt van mn werk naar de Lada dealer

Mijn tante agaath lening ophogenquote:

Je mag mijn ZX er wel op inruilen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
de niva wara ik naar ga kijken isblauw
en heeft een bullbaren weinig kilometers
En een vers kenteken
en een radio
en een verse APK
En ik kan m eigenlijk niet betalen

Ik zag hem zondag nog in de stad met z'n nijn !quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nouja, het is ook al wat maandjes geleden dat ik hem zag. Ik moest er ineens aan denken toen ik dit topic zag.

Die heeft vroegah bij ons in de straat gewoond. Hij heeft inderdaad iets met z'n huidquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:22 schreef Maharbal het volgende:
Of die kerel die altijd (tenzij het echt vriest) zonder t-shirt rondrijdt op z'n scootertje. Scheen iets met z'n huid te hebben ofzo.
Wat een held is dat ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:45 schreef neen het volgende:
Die neger op die driewieler
Als je zo: "G-G-G-G-G" zegt, dan zegt hij: "UNIT"

Ja daarom zag ik 'm ook vaker hier in de buurt. Jij woont immers volgens mij redelijk dicht bij mij (althans, je zei dat je auto dichtbij stond).quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die heeft vroegah bij ons in de straat gewoond. Hij heeft inderdaad iets met z'n huid![]()
[..]

Vroeger woonde ik achter het Vliet. Hij is verhuisd en wij later ook. Maar inderdaad woon je niet mijlenver bij ons vandaan nuquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja daarom zag ik 'm ook vaker hier in de buurt. Jij woont immers volgens mij redelijk dicht bij mij (althans, je zei dat je auto dichtbij stond).

blauw.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb zo'n terreinwagen nog nooit gezien. (Ik zag altijd die patserige PC Hooft-tractoren.) Welke kleur heeft je nieuwe auto?

Officieel gezien horen wij bij Schieringen inderdaad. Maar ons huis staat niet bepaald in die wijk of zo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef Ensaf het volgende:
Waar zat jij dan ook alweer?
Schieringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |