Ik ben nog wakker. Kom maar langs en dan zing je een herzlich willkommen liedje voor me, in een dirdnl.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
Waar is je welkomtopic? Ik wil je welkom heten.
d8 ik alquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef PC eend het volgende:
Hallo
Hoe is het beleid hier wb topics uit een reeks openen?
Ik had net de lapo en ben in blinde paniek
Ik wacht het antwoord nog ff af, maar ik denk dat je gewoon op mij had moeten wachtenquote:
Voorlopig weten we de regels niet, dus je denkt maar een end weg!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht het antwoord nog ff af, maar ik denk dat je gewoon op mij had moeten wachten
Gooi er een webcam op en het mag als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga met die Spaanse trouwen, mag ik daar een topique voor openen?
Ik gooi het even in de groepquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gooi er een webcam op en het mag als ik het goed begrijp
Manu was niet exclusief RLS, maar een plaatsje voor hem in dit forum is mooi. We zetten een linkje in de FAQ, bovenaan het forum.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Het is misschien een stomme vraag hoor en als jullie het niets vinden ook prima.
Maar zou het misschien mogelijk zijn dat Manu met ons mee verhuist?
Het voelt nu een beetje alsof we hem hebben achtergelaten in GC.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Manu was niet exclusief RLS, maar een plaatsje voor hem in dit forum is mooi. We zetten een linkje in de FAQ, bovenaan het forum.
Tof van je.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Manu was niet exclusief RLS, maar een plaatsje voor hem in dit forum is mooi. We zetten een linkje in de FAQ, bovenaan het forum.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Het is misschien een stomme vraag hoor en als jullie het niets vinden ook prima.
Maar zou het misschien mogelijk zijn dat Manu met ons mee verhuist?
Het voelt nu een beetje alsof we hem hebben achtergelaten in GC.
Jep, hij is al aangekomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:28 schreef Stefan het volgende:
Mag mijn topic over Tabhita ook hierheen, wellicht krijgt ze een programma op SV
Om welke mensen gaat dit?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:52 schreef thefreakje het volgende:
kunnen alle vlemmix topics worden gemerged naar twee topics, een seireus, en sc op verzoek van heel wat mensen.
Ik o.a., er zijn nu zo'n 12 topics m.b.t. Vlemmix TV, we hebben nog niks gezien en alleen maar schimmigheden vernomen. Laat ie eerst maar eens met wat info komen of wat laten zien,.... toch ?!quote:
Eens, maar dat wil toch niet zeggen dat je op dit moment voor elk wissewasje Vlemmix een nieuw topic hoeft openen. Het zijn er nu al 12, dat zijn er dus binnen no-time 40 als het zo doorgaat. Je ziet door de bomen, etc. Beetje moderatie daarop kan volgens mij geen kwaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voorpret is een onderdeel van een RLS. Dat deze voorpret gebaseerd is op weinig concrete info doet daar weinig aan af. Sommige topics hebben een nieuwswaardige insteek, andere een minder serieuze, wat je maar wil. Het zomaar samenvoegen van al die verschillende topics lijkt me niet erg zinvol
.
Tis nu al hilarisch, kan je nagaan als we ooit beeld krijgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, het was een serieus verzoek.![]()
Nou uhhhhhhhhh, het is dus voorpret.
Van niets iets maken is niet alleen Johan goed in, idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis nu al hilarisch, kan je nagaan als we ooit beeld krijgen
Ik lees het merendeel gewoon niet en als een topi dan wat langer ovenaan lijft staan kun je ff kijken of je het ook zo interessant vindt als anderen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens, maar dat wil toch niet zeggen dat je op dit moment voor elk wissewasje Vlemmix een nieuw topic hoeft openen. Het zijn er nu al 12, dat zijn er dus binnen no-time 40 als het zo doorgaat. Je ziet door de bomen, etc. Beetje moderatie daarop kan volgens mij geen kwaad
cockblockquote:Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
De COS is open, daarnaast is deze ook nog open: Tel hier af naar Studio Vlemmix!
[SV COS #1] We hebben beeld, ja echt!
Plek genoeg om je eerste indrukken te posten.
"we" heb je "ze" al gebeld dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
zeg, we zijn per definitie niet bang, dus dat.
van een hetze is geen sprake, er zijn 2 kanten aan een verhaal en die zijn beide welkom. dus dat, zeg maar.
we vertrouwen erop dat jij die vuilniszakken ff op gaat halen. dus ook dat.
groetjes.
Hmm moet echt ieder dingetje een apart topic krijgen?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen, Noek, Gert en PietjePuk007,
Mag vanaf dit bericht http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1363821/1/50/74409613
een samensmelting plaats vinden(mergen] tot het laatste bericht op 10:08 uur van Toverheks.
[SV COS #3] Die ene witte kabel zit niet goed hoor.
met het topic:
[SV] Johan Vlemmix in het nieuws.
Heb je er last van, dat andere topic is commentaar op de streams, ook al is er niets te zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:26 schreef Dementor het volgende:
Hmm moet echt ieder dingetje een apart topic krijgen?
GNP please resolve this.
Ja, want je wil een topic uit elkaar laten trekken om zo een nieuw topic van info te voorzien.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je er last van, dat andere topic is commentaar op de streams, ook al is er niets te zien.
Ik vraag niet om een merge.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zit jij nu te verlekkeren en te solliciteren naar een kleurtje blauw?
Ja! Want dan zit ik opeens met mijn posts in dat topic.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb je er last van, dat andere topic is commentaar op de streams, ook al is er niets te zien.
Fluiter, wat is dit? Zo ken ik je nietquote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zit jij nu net als half april te verlekkeren en te solliciteren naar een kleurtje blauw?
Gewoon gek gemaakt.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Fluiter, wat is dit? Zo ken ik je niet
Jou definitie van een "persoonlijke aanval" is op zijn minst twijfelachtig, die gozer kwam binnen met een attidude en daar is lekker volgens FOK-regels op gereageert, ga nou niet de het helige boontje uithangen alsteblieft...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:54 schreef Marrije het volgende:
persoonlijke aanvallen horen daar gewoon niet thuis, dat doen ze maar ergens anders
vanaf nuquote:Op donderdag 5 november 2009 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
dat er vanaf nu extra streng opgelet zal worden en topic weer open, kom op.
Je noemt 't toeval dat in 't eerste half uur dat er niemand was de pleuris uitbreektquote:
In die reeks iig wel, daar is 't al tijden gezeur. De regels is en was, inhoudelijk roep je maar een eind heen. Niet over elkaar, laat elkaar met rust.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Waar is die Pietje nou mee bezig? sinds wanneer is FOK vies van een beetje mee-rellen met een user? zó erg waren die texten helemaal niet en in lijn met de diegene zelf...![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef judge666 het volgende:
ach ja alsof jullie hier allen nou zo een goed ouder voorbeeld zijn???
de hele dag niks doen achter een pc....![]()
En mijn aandeel, laat me niet lachenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef judge666 het volgende:
mensen die zelf geen leven hebben weten altijd zo goed over andermans leven te oordelen!!!!
Jo, is me ontgaan, sorry.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
vanaf nu? We zijn al een week bezig mocht 't je ontgaan zijn (dat zou overigens knap zijn).
Ik had alleen maar twee inhoudelijke reacties op Margje geplaatst en die zijn ook weg. Niet erg hoor maar ik snap niet waarom.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef Marrije het volgende:
Zo kwam het binnen ja:
[..]
[..]
En mijn aandeel, laat me niet lachen
Het komt een beetje krom over als je gedeeltes laat staan, ik denk dat het overzicht dan ook een beetje weg is. Achteraf snappen we allemaal wie er fout zat en waarom en daar gaat het om.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had alleen maar twee inhoudelijke reacties op Margje geplaatst en die zijn ook weg. Niet erg hoor maar ik snap niet waarom.
De posts van Margje zijn dan al gedelete, en dan zou je reacties daarop moeten gaan editten ipv weggooien, om het gequote gedeelte te verwijderen. Da's op zo'n moment nét even te veel gedoe, that's all.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had alleen maar twee inhoudelijke reacties op Margje geplaatst en die zijn ook weg. Niet erg hoor maar ik snap niet waarom.
PM-accounts moeten apart worden geshred, dat gebeurt niet altijd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom krijg ik hate mail in mijn PM box van een user die door de account shredder zou zijn?
Geen PM shredder?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom krijg ik hate mail in mijn PM box van een user die door de account shredder zou zijn?
Och, het maakt me verder niet uit, ik dacht dat Yvonne misschien op een verkeerd knopje had gedrukt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
PM-accounts moeten apart worden geshred, dat gebeurt niet altijd.
Als het serieuze hate-mail is: stuur effe door want dan is een unshred wel definitief van de baan.
Is dit een verzoek van Leo, of van de mod's?quote:Op maandag 9 november 2009 11:29 schreef Gert het volgende:
Beste mensen,
Leo is geattendeerd op het gerucht dat hij wat met Claire zou hebben en en dat hierover al enkele topics volgeschreven zijn.
Hij is daar niet zo blij mee, liet hij per mail weten.
Niet omdat hij afgezeken zou worden, want hij krijgt "een gunstige pers", en weet dat dit op FOK! ook weleens anders kan zijn.
Wél omdat het een volslagen uit de lucht gegrepen verhaal is, waarvan weliswaar de meesten wel dóórhebben dat het een fabeltje is, maar wat toch een eigen leven kan gaan leiden.
Voor zichzelf maak hem dat niet eens zo heel veel uit, al wordt hij liever met rust gelaten, maar het leven van Claire is al rumoerig genoeg en daar hoeven niet ook nog op niets gebaseerde geruchten zoals deze aan toegevoegd te worden.
Het is natuurlijk niet verboden om hier op elders opgeworpen geruchten in te gaan. Maar bij deze het vriendelijke verzoek namens Leo om verdere speculaties te laten voor wat ze zijn. Simpelweg omdat het echt complete onzin is.
Nouja, Ik dat geval zou alle roddel, achterklap en elke discussie over iemand anders gestopt moeten worden op FOK!quote:Op maandag 9 november 2009 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij hebben we het er vaker over gehad dat de 'onderwerpen' van de roddels ook op FOK! posten of mee willen doen, en ons het posten willen beletten over bepaalde zaken. Volgens mij was er toen besloten om daar niet op in te gaan toch?
In ieder geval: Verzoek is doorgegeven, nu is het aan ons om er wat mee te doen, of niet, onze keus, niet de zijne.
Hij weet iig genoeg van haar privé leven en haar als persoon ,en hij vind het belangrijk. blijkbaar. Da's wel rook toch al, of speculeer ik nu?quote:Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is dit een verzoek van Leo, of van de mod's?
Psies! Leo is nu dus ook gewoon publiek bezit van de FOK! Users!quote:Op maandag 9 november 2009 18:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij weet iig genoeg van haar privé leven en haar als persoon ,en hij vind het belangrijk. blijkbaar. Da's wel rook toch al, of speculeer ik nu?
Wij geven het verzoek van Leo door. Het is geen gebod. Zoals ik al schreef:quote:Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is dit een verzoek van Leo, of van de mod's?
quote:Het is natuurlijk niet verboden om hier op elders opgeworpen geruchten in te gaan. Maar bij deze het vriendelijke verzoek namens Leo om verdere speculaties te laten voor wat ze zijn. Simpelweg omdat het echt complete onzin is.
Maar is het wel complete onzin? HA!quote:Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij geven het verzoek van Leo door. Het is geen gebod. Zoals ik al schreef:
[..]
Gaarne aanpassing,quote:WAAR KAN IK STUDIO VLEMMIX VINDEN?
Op de officiële site:
www.johanvlemmix.tv
En op de UStream-site:
Stream 1: http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
Stream 2: http://www.ustream.tv/channel/vlemmixlive
Op de USstream-site, is er naast de mogelijkheid tot streamen ook nog een chatoptie
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef Peter6000 het volgende:
De uitbereiding van het multimediaproject Studio Vlemmix gaat gestaag door: sinds vandaag hebben we een 2e stream.
Vandaar graag een aanpassing in de OP van de COS.
[..]
Gaarne aanpassing,
Hoogachtend.
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi , topictitel is te lang, kan alweer weg?
[RLS SC # 378] bijna op 25.000 posts in dit forum.
Wanneer ik de post hierboven zie, he ik mis Peter6000.![]()
Al snel opgepakt door Heatwave.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:46 schreef Tokus het volgende:
KISS - Er was eens...of nog steeds?
gelieve dit topic terug te moven naar MUZ.
In mijn verdediging: als jullie me nou gewoon modrechten hadden gegeven had ik 'm zelf dicht gedaanquote:Op woensdag 2 december 2009 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil gaarne mijn welgemeende excuses aanbieden voor het volgende topic:
Foto's van kleine Teuntje-Topic!
BB-Servië!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
Er zijn een paar berichten weg. Snooker it is. Kun je er iets meer over vertellen, Sunny?
Fijn om te zien dat ook 'minderheden' als snooker een plekje in het RLS-subforum verdienen, en ik hoop van harte dat het topic tijdens het toernooi van 18 tm 20 december tot grote hoogte zal gaan opbloeien.quote:
Ik dacht als de links naar dierencams een topic mogen, dan mag snooker ook wel. Tenslotte wordt dat reallive gespeeld :>) En als ze met de keu's of ballen gaan gooien dan wordt het misschien zelfs nog wel een soap.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil Noek en Gert graag een compliment geven voor de warme belangstelling en de gedreven moderatie in het snookertopic van sunny16947.
[..]
[..]
Fijn om te zien dat ook 'minderheden' als snooker een plekje in het RLS-subforum verdienen, en ik hoop van harte dat het topic tijdens het toernooi van 18 tm 20 december tot grote hoogte zal gaan opbloeien.
Ik bedoelde juist dat het erg gestimuleerd wordt, want het hele idee van het RLS-subforum is volgens mij dat het breder getrokken wordt dan de klassieke RLS (die er momenteel niet zijn, en er waarschijnlijk ook niet meer zullen komen).quote:Op woensdag 16 december 2009 16:04 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik dacht als de links naar dierencams een topic mogen, dan mag snooker ook wel. Tenslotte wordt dat reallive gespeeld :>) En als ze met de keu's of ballen gaan gooien dan wordt het misschien zelfs nog wel een soap.
tnx dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat het erg gestimuleerd wordt, want het hele idee van het RLS-subforum is volgens mij dat het breder getrokken wordt dan de klassieke RLS (die er momenteel niet zijn, en er waarschijnlijk ook niet meer zullen komen).
Vandaar mijn complimenten aan de moderators dat die hun best doen om dit ook te laten slagen.
Het lijkt mij goed hier in de COS vanaf nu wat strenger tegen op te treden, dmv persoonlijke waarschuwingen tegen de 'overtreders', en eventueel het verwijderen van postings (zoals ook in het Huub en Claire topic gebeurde).quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:40 schreef Noek het volgende:
Het lijkt mij handig als jullie een eigen kanaal ergens aanmaken waar jullie iets met feedback van jullie users kunnen doen. Hier gewoon commentaar op de streams gaarne.
Jij ook een fijne kerst Noek.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:34 schreef Noek het volgende:
Hoi Peter,
Eens hoor wat betreft het COS-deel. We gaan er iig meer opletten dat het ontopic blijft.
Dat chatbashing begrijp ik niet, sorry. Kun je dat wat meer uitleggen? Er is iig ook een chat-topic zag ik:
Studio Vlemmix chat via mIRC
Ik vind eigenlijk dat we niks met die chat te maken hebben dus info of feedback van die chat hoort niet op FOK! thuis. Dat lost men maar elders op. Beslissingen hoeven iig niet hier uitgelegd te worden, beslissingen die gemaakt zijn door mods van die chat.
Fijne kerst Peet!
Mera en Dottey zijn hier users en het slaat natuurlijk ook nergens op om hier dienstmededelingen te doen als iemand er weer in mag. Dan moet je ook niet raar staan te kijken dat zij ook aangevallen worden op beslissingen die zij daar nemen. Juist om dit te voorkomen moeten ze elders maar een kanaal aanmaken. Fijn ieder zijn eigen hokje, dat is helder en duidelijk. Heerlijk!quote:Ik denk dus dat als je die denigrerende taal toestaat, je ook niet verbaast moet zijn als Mera en Dottey hier tegenin gaan, door de beslissingen te verdedigen.
Het één roept het ander nu eenmaal op.
Je hebt gelijk!quote:Want de COS dient voor Commentaren op de Stream en programmagerelateerde discussies.
Bij Mera en Dottey wordt één en ander regelmatig uitgelokt vanwege het feit dat ze ginds komen. Ze liggen meer dan eens onterecht onder vuur en worden in de verdediging gedrukt. Het geeft, vind ik, de pathetische stumperigheid van een x aantal users aan die dat keer op keer doen. Men kan best normaal doen, ook tegen mensen die je wat minder liggen of die hun hoofd ietwat boven het maaiveld uitgestoken hebben!quote:Op zondag 27 december 2009 12:00 schreef Noek het volgende:
Mera en Dottey zijn hier users en het slaat natuurlijk ook nergens op om hier dienstmededelingen te doen als iemand er weer in mag. Dan moet je ook niet raar staan te kijken dat zij ook aangevallen worden op beslissingen die zij daar nemen. Juist om dit te voorkomen moeten ze elders maar een kanaal aanmaken. Fijn ieder zijn eigen hokje, dat is helder en duidelijk. Heerlijk!![]()
Ik heb het over bans die worden uitgedeeld daar en dat die niet hier besproken hoeven te worden. Wij zijn hun feedback-platform niet. Daar heb ik het over dus ik vind dat jouw opmerking in wezen niet veel met mijn quote te maken heeft.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij Mera en Dottey wordt één en ander regelmatig uitgelokt vanwege het feit dat ze ginds komen. Ze liggen meer dan eens onterecht onder vuur en worden in de verdediging gedrukt. Het geeft, vind ik, de pathetische stumperigheid van een x aantal users aan die dat keer op keer doen. Men kan best normaal doen, ook tegen mensen die je wat minder liggen of die hun hoofd ietwat boven het maaiveld uitgestoken hebben!
Ja Teun, kom nou. Wat verwacht je nu eigenlijk van die pathetische stumperds? Jij wil dat ze normaal gaan doen? Nou, dat gaat een succes worden. Zal ik het vast op een briefje schrijven?quote:Het geeft, vind ik, de pathetische stumperigheid van een x aantal users aan die dat keer op keer doen.
Gelukkig 2010, Teun en allemaal!quote:Het is lastig om een grens aan te geven maar zodra die bereikt is, geef het aan en dan kijken we even hoe of wat. Je weet ons te vinden.
Ik ben het er wel mee eens dat het niet in de COS hoort. Maakte me daar zelf ook even schuldig aan toen ik over de bans las, maar het staat nogal ver af van commentaren op streams.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de mensen die nooit op de chat komen niet moeten oordelen over wat er wel of niet van de chat besproken mag worden. Het is vaak relevant en interessant voor SV adepten.
Ook dramatiseren jullie de uitlokking van Dotteke en Meradinges. Zo erg is het allemaal niet.
Ik vind eigenlijk dat ze zelf moeten weten of ze daarover oordelen of niet. Ik kan dat niet verbieden. Ik kan wel iets vinden van de plek waar het gebeurt en de COS is daar niet voor.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de mensen die nooit op de chat komen niet moeten oordelen over wat er wel of niet van de chat besproken mag worden. Het is vaak relevant en interessant voor SV adepten.
Ook dramatiseren jullie de uitlokking van Dotteke en Meradinges. Zo erg is het allemaal niet.
Ben ik echt zo onduidelijk? Ik heb, nog beter, ik had het over bans die besproken werden door users en de mods van daar. Dát hoort hier niet. Als jullie het over de chat willen hebben omdat Jaap daar iets zegt, be my guest want hij is dan immers ook on stream. Of een Johan voor mijn part.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:39 schreef Maanvis het volgende:
Maar nu is het wel lastig, als iemand (Peter N bijv.) iets zegt in de chat over de users op de chat moet het in een apart topique besproken worden, als ie hetzelfde on stream zet moet het in de COS. Erg verwarrend.
Dat Chat-gedoe is wel relevant voor de community. Als iemand iets over een user zegt onstream komt het in de COS, als iemand iets over een user zegt of hem banned op de chat komt het niet in de COS? Te verwarrend. De chat is verweven met de stream, het is een deel van elkaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben ik echt zo onduidelijk? Ik heb, nog beter, ik had het over bans die besproken werden door users en de mods van daar. Dát hoort hier niet. Als jullie het over de chat willen hebben omdat Jaap daar iets zegt, be my guest want hij is dan immers ook on stream. Of een Johan voor mijn part.
Dat een chat-monnetje allerlei vrouwen in zijn privéhoekje sleept, verwarrend of niet, dat heeft niks met de COS te maken vind ik. Vind je wel?
Waar zeg ik dat het geen deel van elkaar is of dat het niet relevant is? En het is ook geen antwoord op mijn vraag eigenlijk. Hoef je ook niet te geven hoor maar misschien dat we elkaar dan gaan begrijpen want dat doe ik nu niet. De COS is commentaar op de streams. Gaat het over de chat omdat het relevant is, lever commentaar in de COS. Flexibel en duidelijk lijkt me.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat Chat-gedoe is wel relevant voor de community. Als iemand iets over een user zegt onstream komt het in de COS, als iemand iets over een user zegt of hem banned op de chat komt het niet in de COS? Te verwarrend. De chat is verweven met de stream, het is een deel van elkaar.
Is that a promise?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
als je toch vragen hebt over de ban op de chat dan komt er binnenkort info op de site over wat dan te doen.
Neuh, dat is 't hele punt in de discussie. We hebben er geen invloed op, daarom houden we 't buiten.quote:
Oké, dus alles over de chat mag besproken worden in de COS, behalve de bans?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je op FOK! gebanned wordt dan bespreken we dit niet openopbaar op 't forum. Als je binnen de chat wordt gebanned bespreken we dit ook niet op 't forum.
Simpel, speciaal voor jou.
Als je toch vragen hebt over de ban op FOK! mail je met forum@fok.nl, als je toch vragen hebt over de ban op de chat dan komt er binnenkort info op de site over wat dan te doen.
Oké, dus! Geweldige conclusie. Hulde!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oké, dus alles over de chat mag besproken worden in de COS, behalve de bans?
Hey, frusti, laat die mods 's met rust ofzo manquote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef Maanvis het volgende:
Dat mannetje is net zoveel medewerker van SV als Jaap hoor. Ik zie niet in waarom Jaap belangrijker is.
Dat is dan nieuw Pietje. Alle ban's worden hier besproken op Fok!, behalve die van Fok! zelf. Dat is al die jaren dat ik hier zit al het geval.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, dat is 't hele punt in de discussie. We hebben er geen invloed op, daarom houden we 't buiten.
Moniquemootje die vertelt dat ze iets van Alsido gezien heeft, smurfinnie die vertelt dat Johan géén huichelaar is.. allemaal relevant!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, frusti, laat die mods 's met rust ofzo man
Je ziet toch godverdomme zelf wel het verschil tussen "entertainment" elementen zoals Jaap en site-specifieke onzin zoals users op een chat en wat ze wel niet doen? Die stomme chat is onderdeel van die site dáár en alles wat daar op gebeurd is dus hun probleem, totdat een "entertainment" element er mee te maken krijgt. Een fiat panda heeft ook geen kut met de COS te maken, tot Jaap er doorheen zakt.
Lieffffffff Maanvisje
Huh? Mods van andere fora en chatsites etc, die hier op FOK! bans bespreken met users?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is dan nieuw Pietje. Alle ban's worden hier besproken op Fok!, behalve die van Fok! zelf. Dat is al die jaren dat ik hier zit al het geval.
ik begon net te denken dat ik een rls aan het missen wasquote:Op donderdag 31 december 2009 11:52 schreef Noek het volgende:
En leg me ook even uit waarom we het 4 dagen later hier nog even over moeten hebben terwijl er eigenlijk niks veranderd is.
Ik heb het niet over mods, maar over het bespreken van ban's. Ik wist niet dat het over mods ging, heb het dus vermoedelijk half gelezen, ik dacht dat Pietje het had over het bespreken van bans in algemene zinquote:Op donderdag 31 december 2009 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Mods van andere fora en chatsites etc, die hier op FOK! bans bespreken met users?
Mafkees.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Maanvis het volgende:
Moniquemootje die vertelt dat ze iets van Alsido gezien heeft, smurfinnie die vertelt dat Johan géén huichelaar is.. allemaal relevant!
Maar de mods daar zijn niet de mods hier, hier zijn dat gewoon users die dus ook gewoon hun zegje mogen doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mods, maar over het bespreken van ban's. Ik wist niet dat het over mods ging, heb het dus vermoedelijk half gelezen, ik dacht dat Pietje het had over het bespreken van bans in algemene zin
Het tussen users onderling bespreken van bans is weliswaar ook geen COS. Maar het ging nu specifiek over het feit dat de mods van de chat daar, hun bans hier op FOK! gingen toelichten, vertellen dat iemand er weer in mocht etc.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mods, maar over het bespreken van ban's. Ik wist niet dat het over mods ging, heb het dus vermoedelijk half gelezen, ik dacht dat Pietje het had over het bespreken van bans in algemene zin
Nee, dat kan ook niet in een ander topic. Moderatie in de chat wordt niet via FOK! besproken, stuur maar een mail / pm / hoe ze 't ook gaan regelen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Marrije het volgende:
En om er ook nog even overheen te pissen: die bans kunnen dus best besproken worden op dit forum maar niet in de cos. Want de cos is commentaar op de streams en daar valt een ban in de chat niet onder. maar een ban in de chat maakt wel onderdeel uit van het geheel dus dat kan dan in een ander topic
streng hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ook niet in een ander topic. Moderatie in de chat wordt niet via FOK! besproken, stuur maar een mail / pm / hoe ze 't ook gaan regelen.
Als ze zo graag een platform tot communicatie aan willen bieden daar regelen ze gezeik over bans en dergelijken ook maar zelf daar, verdomme.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
streng hoor![]()
Wordt ons de échte rls door de neus geboord
Wat zit je er allemaal bij te edittenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef Maanvis het volgende:
Bans dus niet, andere dingen in de chat die wij relevant vinden wel.
En laat je niet teveel leiden door 1 user die zegt dat ie wegblijft uit de COS als het anders is. Want daar was het allemaal mee begonnen, dat kunnen jullie wel toegeven.
Nou, dat gedoe over die bans stond al 3 dagen in de COS, en pas toen een user zei dat ie niet meer in de COS zou posten anders, werd er wat tegen gedaan en nu wordt ineens gedaan alsof het altijd al policy wasquote:Op donderdag 31 december 2009 13:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat zit je er allemaal bij te editten? Waar heb je 't over?
Waarom, bans gegeven op andere sites kunnen hier prima in de SC besproken worden. Dat was vorig jaar hier ook schering en inslag bij het NL drama waar FA's volop aan meededen. Daar kan geen Pietje een sikkepit aan veranderen. Wat anders is als eventuele moderators van ginds er zich hier in de SC mee gaan bemoeien.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ze zo graag een platform tot communicatie aan willen bieden daar regelen ze gezeik over bans en dergelijken ook maar zelf daar, verdomme.
Ja, hallo, als ik blauw was had het er hier sowieso anders uitgezien. Alle dames in RLS subforum uniform enzo. Iedereen opstaan en de IaN groet doen als ik inlog. Maar: eensch, die onzin kan misschien in de SC worden besproken maar dus niet in een apart topic, zoals Pietje aangaf. Daar zijn wij geen platform voor.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom, bans gegeven op andere sites kunnen hier prima in de SC besproken worden. Dat was vorig jaar hier ook schering en inslag bij het NL drama waar FA's volop aan meededen. Daar kan geen Pietje een sikkepit aan veranderen. Wat anders is als eventuele moderators van ginds er zich hier in de SC mee gaan bemoeien.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, hallo, als ik blauw was had het er hier sowieso anders uitgezien. Alle dames in RLS subforum uniform enzo. Iedereen opstaan en de IaN groet doen als ik inlog. Maar: eensch, die onzin kan misschien in de SC worden besproken maar dus niet in een apart topic, zoals Pietje aangaf. Daar zijn wij geen platform voor.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, dat gedoe over die bans stond al 3 dagen in de COS, en pas toen een user zei dat ie niet meer in de COS zou posten anders, werd er wat tegen gedaan en nu wordt ineens gedaan alsof het altijd al policy was.
Spijkers op laag water zoeken?quote:
Pardon?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, dat gedoe over die bans stond al 3 dagen in de COS, en pas toen een user zei dat ie niet meer in de COS zou posten anders, werd er wat tegen gedaan en nu wordt ineens gedaan alsof het altijd al policy was.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef Gert het volgende:
Laat iemand die zich daadwerkelijk met streamverslagen bezighoudt, ik noem een Peter6000, het volgende SV-topic maar openen wat mij betreft. Streamverslagen worden er nu toch door niemand gemaakt, en ouwehoeren over PS2 kunnen we hier ook.
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
De topicreeks met stream-verslagen wordt gewaardeerd.
Het vorige topic eindigde (mede door mijn toedoen) in slowchat over de chat, daarom stelde ik hier voor om het volgende topic weer streamverslagen te laten zijn en elders te gaan ouwehoeren over de chat.
Hier dus graag vanaf nu alleen nog maar streamverslagen, of commentaren die daar direct mee te maken hebben.
Chat-bashing e.d. kan in bovengenoemd topic maar als er een apart topic voor moet komen, ook prima hoor, open maar.
Na de laatste reactie vond ik het tijd om in normale bewoordingen alsnog mijn frustraties te uiten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Het lijkt mij handig als jullie een eigen kanaal ergens aanmaken waar jullie iets met feedback van jullie users kunnen doen. Hier gewoon commentaar op de streams gaarne.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Spijkers op laag water zoeken?
Hehe.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:33 schreef Gert het volgende:
TT's genummerd. Dat is en blijft toch het mooiste modjes-werk.
Dan moet je het wel goed doen Gert.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:33 schreef Gert het volgende:
TT's genummerd. Dat is en blijft toch het mooiste modjes-werk.
Ook goed, ik vertrouw jullie blindelings.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:39 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dan moet je het wel goed doen Gert.
[SV COS # 9] Live vanuit Eindhoven is goed.
[SV COS #9] Mannen die kaal worden in een oogwenk is 10
[SV COS #10] Van ontbijtende mensen en een bar is 11
Euh, nee? Liesbeth is die donker harige die op Alsido zit te kwijlen en Aaltsje is die blonde die bij Peter N hoort.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi, ik heb in de OP van [RLS] Who is who in Paleis Soestdijk II Liesbeth en Aaltsje (zo schijnt ze echt te heten) omgedraaid.
Liesbeth is dus degene die iets heeft met Peter, en ze is tevens werkzaam in de regie (wat niet zo bijzonder is, want iedereen is daar tevens werkzaam in de regie)
Of Aaltsje een rol gaat spelen in het paranormale (wat ik schreef) weet ik niet zeker (misschien kunnen Mera of Dottey dat bevestigen of ontkennen). Ik kan haar iig (nog) niet linken aan Haunted_Holland (de spokenjagers).
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Niks wat niet lukt met een flinke neut
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt PB, je weet dat de youtube Peter N. weg is bij Youtube?
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat weet ik. Hij heeft me een pm gestuurd en het een en ander uitgelegd. Ik ben toen maar gezwicht voor zijn smeekbeden
Er wordt helemaal niks "snel bijverzonnen", zie [FAQ] Welkom op het Real Life Soaps & Streams-forum!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
Noem dat maar zeiken om nix.. ik wil gewoon niet elke keer teruggefloten worden om een paar snel bijverzonnen vlemmixchatregeltjes....
Nu vind ik je weer liefquote:Op maandag 25 januari 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Open maar, heb immers nog niemand gezien die voor 't bier zorgt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het rechtstreeks kopieren en plakken van chatlogs is verboden, het erover posten niet zolang het niet teveel gaat overheersen.
[..]
Er wordt helemaal niks "snel bijverzonnen", zie [FAQ] Welkom op het Real Life Soaps & Streams-forum!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja.. maar crosscappen is hier verboden toch? caps van de chat van Johan bijvoorbeeld worden hier afgestraft... hoe zit dat met de caps van het Nowlive forum dan??
Pietje?? Remlof?? Yvonne??
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh wat wie?
Ikzieniks en de rest is meeten
Nee hoor, niets gemist de afgelopen dagenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mocht je 't gemist hebben, we zijn weer terug.
Wat, nee.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon, nee. Géén topic voor LS.
Gelul. Mijn opa is ook ziek, die krijgt ook geen topic. En nou klaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij is ziek en verdient dus een topique.
jouw opa post niet in het RLS topique.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gelul. Mijn opa is ook ziek, die krijgt ook geen topic. En nou klaar.
Nee, want hij is ziek.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jouw opa post niet in het RLS topique.
LOLquote:
Zeg dat dan meteen ipv zo'n stomme sluitpost te maken. Als je er de kantjes vanaf wilt lopen zijn er nog genoeg mensen over die dit forum kunnen modereren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gezien de oncheckbaarheid van 't verhaal en de discussie hieromtrent lokt 't alleen maar reacties uit die weinig met beterschap wensen te maken hebben. Nee dus.
Heb je liever mij? Ja?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen ipv zo'n stomme sluitpost te maken. Als je er de kantjes vanaf wilt lopen zijn er nog genoeg mensen over die dit forum kunnen modereren.
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen ipv zo'n stomme sluitpost te maken. Als je er de kantjes vanaf wilt lopen zijn er nog genoeg mensen over die dit forum kunnen modereren.
Sneaky uitlokken? Misschien moet je de COS eens lezen, terwijl iedereen z'n verhaal in twijfel trok deed ik dat niet...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
De volgende keer krijg je niet eens één woord meer, flikker ik 'm zo dicht.
Maar je voelt 'm dondersgoed: je zat gewoon sneaky uit te lokken. Dicht met die troep.
En einde discussie. Doei.
Gastquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Maanvis het volgende:
dat hoort niet, kan niet, en mag niet!
ik oefen alvast voor mijn politieke aspiraties.quote:
Die mogen niet dicht, want ik heb een A status.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
TFT Onderzoek Topic.
IaN 3 jaar op Fok! *O*
Zie, ik leer het wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:07 schreef Noek het volgende:
Ik denk dat het wel klaar is tenzij Bom volgende week gaat, dan is het nog wel hot.
Al komt er dan ook wel weer een apart topic voor natuurlijk. Geen nieuwe nodig dus.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kies er maar eentje uit, jongen.
monorail hoeft niet in principe. rail geeft al aan dat het maar 1 woord is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Monorail, wel te verstaan.
Make it happen
Maargoed, ik heb het ff nagevraagd bij de experts: Monorail een pleonasme?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
monorail hoeft niet in principe. rail geeft al aan dat het maar 1 woord is.
'Op de rails' is een uitdrukking. Het gaat in die TT niet om de monorail maar om de stream en de programma's die na lang uitstel op de rails worden gezet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:39 schreef Maanvis het volgende:
Er staat een fout in deze topiquetitel: [SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
rails moet rail zijn.
Dat weet ik, maar wat weerhoudt ons ervan om gewoon verbasteringen van bestaande uitdrukkingen te nemen? Dat maakt het juist leuker en ludieker. Dus als een modje het kan wijzigen zouden monorailfans all over the world zeer erkentelijk zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
'Op de rails' is een uitdrukking. Het gaat in die TT niet om de monorail maar om de stream en de programma's die na lang uitstel op de rails worden gezet.
Maar er is niets leuks en ludieks aan updates.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat weerhoudt ons ervan om gewoon verbasteringen van bestaande uitdrukkingen te nemen? Dat maakt het juist leuker en ludieker. Dus als een modje het kan wijzigen zouden monorailfans all over the world zeer erkentelijk zijn.
ik vind jullie updates altijd wel leuk en lachen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er is niets leuks en ludieks aan updates.
En ik heb je uren geleden al een PM gestuurdquote:Op maandag 8 februari 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, ik heb ruzie met Cor de paragnost van SV![]()
Nou heb ik 'm lief gevraagd of hij op Fok! wil komen om even uit te leggen wat er nou precies met mijn moeder isAls hij daadwerkelijk komt, mag er dan een speciaal topique voor deze professionele oplichter?
Ik had toch even ruzie manquote:Op maandag 8 februari 2010 15:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ik heb je uren geleden al een PM gestuurd
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, ik heb ruzie met Cor de paragnost van SV![]()
Nou heb ik 'm lief gevraagd of hij op Fok! wil komen om even uit te leggen wat er nou precies met mijn moeder isAls hij daadwerkelijk komt, mag er dan een speciaal topique voor deze professionele oplichter?
Hallo, je kent me toch? Ik zal lief voor 'm zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Maar niet zodanig dat ie alleen al door de TT besluit om er vanaf te zien om hier te posten. Hij moet gelegenheid krijgen z'n verhaal te doen.
Ja!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Hallo, je kent me toch? Ik zal lief voor 'm zijn
Pas maar op, die man is in staat heel Fok! aan te klagenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo, je kent me toch? Ik zal lief voor 'm zijn
Uh ohquote:Op maandag 8 februari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Pas maar op, die man is in staat heel Fok! aan te klagen
Dat ligt denk ik aan het aantal enters tussen de youtube filmpjes. Meteen op de volgende regel kan niet, 1 regel ertussen kan volgens mij wel. Experimenteer er maar eens mee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij plaatsen van filmpjes van Youtube komt het de laatste tijd steeds vaker voor dat het plaatje niet meer inlaadt en dat in plaats daarvan een tekstuele melding "Bekijk deze YouTube-video" verschijnt.
Iemand enig idee wat hier fout gaat?
[RLS] Filmpjeshoekje.quote:
Daar ligt het niet aan. Het gaat ook vaak mis als je één filmpje plaatstquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik aan het aantal enters tussen de youtube filmpjes. Meteen op de volgende regel kan niet, 1 regel ertussen kan volgens mij wel. Experimenteer er maar eens mee.
Die enters lossen het wel op hoor, spreek uit ervaring: eerst een paar enters, dan het linkje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan. Het gaat ook vaak mis als je één filmpje plaatst
In je andere post daar werkt dat wel goedquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan. Het gaat ook vaak mis als je één filmpje plaatst
Nee. Dat is het ook niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In je andere post daar werkt dat wel goed.
Eerst effe wat schrijven en dan dat linkje dan lukt het, als je je post er mee begint dan lukt het niet.
Ik heb nu een paar puntjes tussen je tubes gezet en dan zie je ze wél. Vraag me niet waarom.quote:
Paar puntjes? Kan je dat eens uitleggen, want ik snap niet precies wat je bedoelt...quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar puntjes tussen je tubes gezet en dan zie je ze wél. Vraag me niet waarom.
Zie de door mij aangepaste post in het filmpjestopic.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Paar puntjes? Kan je dat eens uitleggen, want ik snap niet precies wat je bedoelt...
Misschien dat de FOK!-techneuten hun licht eens over deze problematiek kunnen laten schijnen?
In FB loopt er momenteel een topic over: [forum] Bekijk deze youtube videoquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij plaatsen van filmpjes van Youtube komt het de laatste tijd steeds vaker voor dat het plaatje niet meer inlaadt en dat in plaats daarvan een tekstuele melding "Bekijk deze YouTube-video" verschijnt.
Iemand enig idee wat hier fout gaat?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:17 schreef Gert het volgende:
Gefeliciteerd met het laatste persoonlijke verjaardagstopic.
Want het begint uit de klauw te lopen. De eerstvolgende mag een algemeen verjaardagstopic openen met een algemene titel, waar men naar hartelust kan feliciteren en gefeliciteerd worden.
Ook oh!quote:
en volgend jaar weer opsnorren dus?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet, gewoon niet meer in posten zodat ze vanzelf wegzakken.
Dat was geen mening van Gert, maar een besluit van het RLS-moderatieteam.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef Dottey het volgende:
ik ben wel voorstander voor wat gert zegt.... een algemenewaar je dan die dag helemaal in vol kunt spammen
Prima, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je het één op één koppelt aan opmerkingen van mij. En daar begrijp ik in ieder geval geen moer van.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat moet ik er nog duidelijker aan zijn? Het is heel simpel: ik las terug en zag een paar behoorlijk grove persoonlijke opmerkingen. Vervolgens wordt er een nieuw topic geopend en wordt er nóg over doorgegaan. Toen dacht ik: klaar ermee. Want dat is wat ik ben: klaar ermee. Laten we hier weer normaal doen, en mocht je echt nog door willen gaan over mijn kleine en bescheiden moderatie, dan in vredesnmaam maar in de FB.
Krassen doet de ware emo op zijn armpjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Kras in de richting van een andere user, met de betekenis van een scheermes langs je keel halen,
Volgens mij staat *kras* al sinds jaar en dag voor *krassers* die hun verdriet verbijten door in hun armen te krassen ...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Kras in de richting van een andere user, met de betekenis van een scheermes langs je keel halen
Spuit 15quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij staat *kras* al sinds jaar en dag voor *krassers* die hun verdriet verbijten door in hun armen te krassen ...
Kom op zeg, wat een sneu gedoe. Anderen mogen voor van alles en nog wat uitgemaakt worden, maar als het te dicht bij komt, dan is Leiden in last. Zo ontzettend doorzichtigquote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krassen doet de ware emo op zijn armpjes.
Ja dat zie je fout. Ligt volledig aan de context en bij deze werd er een simpele grens aangegeven. Niet gelijk op je pik getrapt voelen, ook ik deed mee en we gaan ons weer braafjes gedragen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
En hoer, kanker in de richting van users door derden worden hier al zolang ik hier ben toegestaan.
Je wekt nu echt weer eens de indruk dat jij voor jouw vriendjes en vriendinnetjes gaat staan. Ik kan het fout hebben, maar zo komt op mij over.
GIsteren las ik anders, maar ik stelde hier de vraag aan Gert. Het zou fijn zijn als hij even een antwoord gaf. Tenzij jullie allemaal Gert heten, dan is het natuurlijk primaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij staat *kras* al sinds jaar en dag voor *krassers* die hun verdriet verbijten door in hun armen te krassen ...
Nee hoor, ik word regelmatig op mijn vingertjes getikt.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een sneu gedoe. Anderen mogen voor van alles en nog wat uitgemaakt worden,
Goed baas Pietquote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat zie je fout. Ligt volledig aan de context en bij deze werd er een simpele grens aangegeven. Niet gelijk op je pik getrapt voelen, ook ik deed mee en we gaan ons weer braafjes gedragen.
Dan heb je gisteren verkeerd gelezen.quote:
Ah ja, dat was ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind je dan namelijk wederom zeer selectief in het beoordelen van postings. * Kras in de richting van een andere user, met de betekenis van een scheermes langs je keel halen, vind ik persoonlijk nog een stukje botter.
Je bent dus toch gewoon een transseksueelquote:Op maandag 8 maart 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je gisteren verkeerd gelezen.
Groetjes,
Gert
Noem 't maar gewoon.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je bent dus toch gewoon een transseksueel
Ga hier nou niet zo mee aan de haal. Ik kan me niet eens meer herinneren dat je voor het laatst gemodereerd bent door mij. Alsof ik voortdurend op je nek zit of zo. Het was een nieuw topic en die gelegenheid greep ik aan voor een poging een streep onder te grove bejegeningen zetten.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je het één op één koppelt aan opmerkingen van mij. En daar begrijp ik in ieder geval geen moer van.
Ik vind je dan namelijk wederom zeer selectief in het beoordelen van postings. * Kras in de richting van een andere user, met de betekenis van een scheermes langs je keel halen, vind ik persoonlijk nog een stukje botter. En hoer, kanker in de richting van users door derden worden hier al zolang ik hier ben toegestaan.
Je wekt nu echt weer eens de indruk dat jij voor jouw vriendjes en vriendinnetjes gaat staan. Ik kan het fout hebben, maar zo komt op mij over.
Ok, duidelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga hier nou niet zo mee aan de haal. Ik kan me niet eens meer herinneren dat je voor het laatst gemodereerd bent door mij. Alsof ik voortdurend op je nek zit of zo. Het was een nieuw topic en die gelegenheid greep ik aan voor een poging een streep onder te grove bejegeningen zetten.
Had ik jou persoonlijk aangesproken, dan hadden we deze discussie gehad. Houd ik het neutraal zoals nu, heb ik 'm nog. Maar dat de opmerking vooral voor IaN en jou gold, lijkt me evident.
Dat het toegestaan zou zijn om andere users voor hoer uit te schelden en de kanker te wensen, ben ik ook niet met je eens. Dat mag hier niet. Waarbij context en intentie uiteraard wel een rol spelen.
Peter6000, gunde jou dit verjaardagstopic en helemaal dat je die verjaardagsavondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb laatst mijn verjaardagstopic nog eens gelezen, en dat vond ik toch wel waardevol/ leuk.
Een topic speciaal voor mij.
Muse was die avond geweldig.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter6000, gunde jou dit verjaardagstopic en helemaal dat je die verjaardagsavond
naar Muse ging en daarna nog een paar dagen op vakantie naar Amsterdam ging.
Heb je verjaardagstopic net ook nog even ingekeken, het is inderdaad een heel leuk topic.
Het is dat de verjaardagstopics soms 3 weken later nog omhoog worden gehaald dat is minder.
Dan riskeer je geen note en krijgen doe je die al helemaal niet. De intentie was toch goed. Dan wordt er echt niet genote.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks dat er al 2 users waren, die een note geriskeerd (en misschien wel gekregen) hebben door toch een individueel verjaardagstopic te openen.
Zolang ik niet aan de macht ben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan riskeer je geen note en krijgen doe je die al helemaal niet. De intentie was toch goed. Dan wordt er echt niet genote.
Check mijn notes dan eens, hoeveel er betrekking hebben op posts met goede intentiesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan riskeer je geen note en krijgen doe je die al helemaal niet. De intentie was toch goed. Dan wordt er echt niet genote.
Jij hebt enkel slechte intenties, dat is niet onze schuld. Kras je weg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Check mijn notes dan eens, hoeveel er betrekking hebben op posts met goede intenties
Peter wil nog even reageren op je post.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Muse was die avond geweldig.
Met kippenvel en tranen in mijn ogen naar gekeken, beste concert ooit gezien.
ow... hier krijg ik ook een beetje kippevel vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter wil nog even reageren op je post.
Kan me heel goed voorstellen dat dit het beste concert ooit voor je was.
19 juni 2010, Muse Goffertpark Nijmegen!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef willem-jozef het volgende:
ze (disana, cc, stefan, beekween en blurk) maken johan kapot met al die kritiek!!
Johan Vlemmix op de hartbewaking
kan de moderatie hier wat an doen (ipv elkaar aflikken, meeten en meets cancellen)?
bedankt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
en die zelfingenomenheid icm het ontbreken van iedere vorm van zelfkritiek bij de chatters maakt 't dat ze vinden dat ze ook 't komende jaar gewoon door mogen gaan met ieder uur gezeik.
LOLquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef willem-jozef het volgende:
ze (disana, cc, stefan, beekween en blurk) maken johan kapot met al die kritiek!!
Johan Vlemmix op de hartbewaking
kan de moderatie hier wat an doen (ipv elkaar aflikken, meeten en meets cancellen)?
bedankt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |