quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen ipv zo'n stomme sluitpost te maken. Als je er de kantjes vanaf wilt lopen zijn er nog genoeg mensen over die dit forum kunnen modereren.
Sneaky uitlokken? Misschien moet je de COS eens lezen, terwijl iedereen z'n verhaal in twijfel trok deed ik dat niet...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
De volgende keer krijg je niet eens één woord meer, flikker ik 'm zo dicht.
Maar je voelt 'm dondersgoed: je zat gewoon sneaky uit te lokken. Dicht met die troep.
En einde discussie. Doei.
Gastquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Maanvis het volgende:
dat hoort niet, kan niet, en mag niet!
ik oefen alvast voor mijn politieke aspiraties.quote:
Die mogen niet dicht, want ik heb een A status.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
TFT Onderzoek Topic.
IaN 3 jaar op Fok! *O*
Zie, ik leer het wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:07 schreef Noek het volgende:
Ik denk dat het wel klaar is tenzij Bom volgende week gaat, dan is het nog wel hot.
Al komt er dan ook wel weer een apart topic voor natuurlijk. Geen nieuwe nodig dus.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kies er maar eentje uit, jongen.
monorail hoeft niet in principe. rail geeft al aan dat het maar 1 woord is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Monorail, wel te verstaan.
Make it happen
Maargoed, ik heb het ff nagevraagd bij de experts: Monorail een pleonasme?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
monorail hoeft niet in principe. rail geeft al aan dat het maar 1 woord is.
'Op de rails' is een uitdrukking. Het gaat in die TT niet om de monorail maar om de stream en de programma's die na lang uitstel op de rails worden gezet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:39 schreef Maanvis het volgende:
Er staat een fout in deze topiquetitel: [SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
rails moet rail zijn.
Dat weet ik, maar wat weerhoudt ons ervan om gewoon verbasteringen van bestaande uitdrukkingen te nemen? Dat maakt het juist leuker en ludieker. Dus als een modje het kan wijzigen zouden monorailfans all over the world zeer erkentelijk zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
'Op de rails' is een uitdrukking. Het gaat in die TT niet om de monorail maar om de stream en de programma's die na lang uitstel op de rails worden gezet.
Maar er is niets leuks en ludieks aan updates.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat weerhoudt ons ervan om gewoon verbasteringen van bestaande uitdrukkingen te nemen? Dat maakt het juist leuker en ludieker. Dus als een modje het kan wijzigen zouden monorailfans all over the world zeer erkentelijk zijn.
ik vind jullie updates altijd wel leuk en lachen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er is niets leuks en ludieks aan updates.
En ik heb je uren geleden al een PM gestuurdquote:Op maandag 8 februari 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, ik heb ruzie met Cor de paragnost van SV![]()
Nou heb ik 'm lief gevraagd of hij op Fok! wil komen om even uit te leggen wat er nou precies met mijn moeder isAls hij daadwerkelijk komt, mag er dan een speciaal topique voor deze professionele oplichter?
Ik had toch even ruzie manquote:Op maandag 8 februari 2010 15:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ik heb je uren geleden al een PM gestuurd
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, ik heb ruzie met Cor de paragnost van SV![]()
Nou heb ik 'm lief gevraagd of hij op Fok! wil komen om even uit te leggen wat er nou precies met mijn moeder isAls hij daadwerkelijk komt, mag er dan een speciaal topique voor deze professionele oplichter?
Hallo, je kent me toch? Ik zal lief voor 'm zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Maar niet zodanig dat ie alleen al door de TT besluit om er vanaf te zien om hier te posten. Hij moet gelegenheid krijgen z'n verhaal te doen.
Ja!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Hallo, je kent me toch? Ik zal lief voor 'm zijn
Pas maar op, die man is in staat heel Fok! aan te klagenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo, je kent me toch? Ik zal lief voor 'm zijn
Uh ohquote:Op maandag 8 februari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Pas maar op, die man is in staat heel Fok! aan te klagen
Dat ligt denk ik aan het aantal enters tussen de youtube filmpjes. Meteen op de volgende regel kan niet, 1 regel ertussen kan volgens mij wel. Experimenteer er maar eens mee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij plaatsen van filmpjes van Youtube komt het de laatste tijd steeds vaker voor dat het plaatje niet meer inlaadt en dat in plaats daarvan een tekstuele melding "Bekijk deze YouTube-video" verschijnt.
Iemand enig idee wat hier fout gaat?
[RLS] Filmpjeshoekje.quote:
Daar ligt het niet aan. Het gaat ook vaak mis als je één filmpje plaatstquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik aan het aantal enters tussen de youtube filmpjes. Meteen op de volgende regel kan niet, 1 regel ertussen kan volgens mij wel. Experimenteer er maar eens mee.
Die enters lossen het wel op hoor, spreek uit ervaring: eerst een paar enters, dan het linkje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan. Het gaat ook vaak mis als je één filmpje plaatst
In je andere post daar werkt dat wel goedquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan. Het gaat ook vaak mis als je één filmpje plaatst
Nee. Dat is het ook niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In je andere post daar werkt dat wel goed.
Eerst effe wat schrijven en dan dat linkje dan lukt het, als je je post er mee begint dan lukt het niet.
Ik heb nu een paar puntjes tussen je tubes gezet en dan zie je ze wél. Vraag me niet waarom.quote:
Paar puntjes? Kan je dat eens uitleggen, want ik snap niet precies wat je bedoelt...quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar puntjes tussen je tubes gezet en dan zie je ze wél. Vraag me niet waarom.
Zie de door mij aangepaste post in het filmpjestopic.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Paar puntjes? Kan je dat eens uitleggen, want ik snap niet precies wat je bedoelt...
Misschien dat de FOK!-techneuten hun licht eens over deze problematiek kunnen laten schijnen?
In FB loopt er momenteel een topic over: [forum] Bekijk deze youtube videoquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij plaatsen van filmpjes van Youtube komt het de laatste tijd steeds vaker voor dat het plaatje niet meer inlaadt en dat in plaats daarvan een tekstuele melding "Bekijk deze YouTube-video" verschijnt.
Iemand enig idee wat hier fout gaat?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:17 schreef Gert het volgende:
Gefeliciteerd met het laatste persoonlijke verjaardagstopic.
Want het begint uit de klauw te lopen. De eerstvolgende mag een algemeen verjaardagstopic openen met een algemene titel, waar men naar hartelust kan feliciteren en gefeliciteerd worden.
Ook oh!quote:
en volgend jaar weer opsnorren dus?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet, gewoon niet meer in posten zodat ze vanzelf wegzakken.
Dat was geen mening van Gert, maar een besluit van het RLS-moderatieteam.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef Dottey het volgende:
ik ben wel voorstander voor wat gert zegt.... een algemenewaar je dan die dag helemaal in vol kunt spammen
Prima, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je het één op één koppelt aan opmerkingen van mij. En daar begrijp ik in ieder geval geen moer van.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat moet ik er nog duidelijker aan zijn? Het is heel simpel: ik las terug en zag een paar behoorlijk grove persoonlijke opmerkingen. Vervolgens wordt er een nieuw topic geopend en wordt er nóg over doorgegaan. Toen dacht ik: klaar ermee. Want dat is wat ik ben: klaar ermee. Laten we hier weer normaal doen, en mocht je echt nog door willen gaan over mijn kleine en bescheiden moderatie, dan in vredesnmaam maar in de FB.
Krassen doet de ware emo op zijn armpjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Kras in de richting van een andere user, met de betekenis van een scheermes langs je keel halen,
Volgens mij staat *kras* al sinds jaar en dag voor *krassers* die hun verdriet verbijten door in hun armen te krassen ...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Kras in de richting van een andere user, met de betekenis van een scheermes langs je keel halen
Spuit 15quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij staat *kras* al sinds jaar en dag voor *krassers* die hun verdriet verbijten door in hun armen te krassen ...
Kom op zeg, wat een sneu gedoe. Anderen mogen voor van alles en nog wat uitgemaakt worden, maar als het te dicht bij komt, dan is Leiden in last. Zo ontzettend doorzichtigquote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krassen doet de ware emo op zijn armpjes.
Ja dat zie je fout. Ligt volledig aan de context en bij deze werd er een simpele grens aangegeven. Niet gelijk op je pik getrapt voelen, ook ik deed mee en we gaan ons weer braafjes gedragen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
En hoer, kanker in de richting van users door derden worden hier al zolang ik hier ben toegestaan.
Je wekt nu echt weer eens de indruk dat jij voor jouw vriendjes en vriendinnetjes gaat staan. Ik kan het fout hebben, maar zo komt op mij over.
GIsteren las ik anders, maar ik stelde hier de vraag aan Gert. Het zou fijn zijn als hij even een antwoord gaf. Tenzij jullie allemaal Gert heten, dan is het natuurlijk primaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij staat *kras* al sinds jaar en dag voor *krassers* die hun verdriet verbijten door in hun armen te krassen ...
Nee hoor, ik word regelmatig op mijn vingertjes getikt.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een sneu gedoe. Anderen mogen voor van alles en nog wat uitgemaakt worden,
Goed baas Pietquote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat zie je fout. Ligt volledig aan de context en bij deze werd er een simpele grens aangegeven. Niet gelijk op je pik getrapt voelen, ook ik deed mee en we gaan ons weer braafjes gedragen.
Dan heb je gisteren verkeerd gelezen.quote:
Ah ja, dat was ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind je dan namelijk wederom zeer selectief in het beoordelen van postings. * Kras in de richting van een andere user, met de betekenis van een scheermes langs je keel halen, vind ik persoonlijk nog een stukje botter.
Je bent dus toch gewoon een transseksueelquote:Op maandag 8 maart 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je gisteren verkeerd gelezen.
Groetjes,
Gert
Noem 't maar gewoon.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je bent dus toch gewoon een transseksueel
Ga hier nou niet zo mee aan de haal. Ik kan me niet eens meer herinneren dat je voor het laatst gemodereerd bent door mij. Alsof ik voortdurend op je nek zit of zo. Het was een nieuw topic en die gelegenheid greep ik aan voor een poging een streep onder te grove bejegeningen zetten.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je het één op één koppelt aan opmerkingen van mij. En daar begrijp ik in ieder geval geen moer van.
Ik vind je dan namelijk wederom zeer selectief in het beoordelen van postings. * Kras in de richting van een andere user, met de betekenis van een scheermes langs je keel halen, vind ik persoonlijk nog een stukje botter. En hoer, kanker in de richting van users door derden worden hier al zolang ik hier ben toegestaan.
Je wekt nu echt weer eens de indruk dat jij voor jouw vriendjes en vriendinnetjes gaat staan. Ik kan het fout hebben, maar zo komt op mij over.
Ok, duidelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga hier nou niet zo mee aan de haal. Ik kan me niet eens meer herinneren dat je voor het laatst gemodereerd bent door mij. Alsof ik voortdurend op je nek zit of zo. Het was een nieuw topic en die gelegenheid greep ik aan voor een poging een streep onder te grove bejegeningen zetten.
Had ik jou persoonlijk aangesproken, dan hadden we deze discussie gehad. Houd ik het neutraal zoals nu, heb ik 'm nog. Maar dat de opmerking vooral voor IaN en jou gold, lijkt me evident.
Dat het toegestaan zou zijn om andere users voor hoer uit te schelden en de kanker te wensen, ben ik ook niet met je eens. Dat mag hier niet. Waarbij context en intentie uiteraard wel een rol spelen.
Peter6000, gunde jou dit verjaardagstopic en helemaal dat je die verjaardagsavondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb laatst mijn verjaardagstopic nog eens gelezen, en dat vond ik toch wel waardevol/ leuk.
Een topic speciaal voor mij.
Muse was die avond geweldig.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter6000, gunde jou dit verjaardagstopic en helemaal dat je die verjaardagsavond
naar Muse ging en daarna nog een paar dagen op vakantie naar Amsterdam ging.
Heb je verjaardagstopic net ook nog even ingekeken, het is inderdaad een heel leuk topic.
Het is dat de verjaardagstopics soms 3 weken later nog omhoog worden gehaald dat is minder.
Dan riskeer je geen note en krijgen doe je die al helemaal niet. De intentie was toch goed. Dan wordt er echt niet genote.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks dat er al 2 users waren, die een note geriskeerd (en misschien wel gekregen) hebben door toch een individueel verjaardagstopic te openen.
Zolang ik niet aan de macht ben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan riskeer je geen note en krijgen doe je die al helemaal niet. De intentie was toch goed. Dan wordt er echt niet genote.
Check mijn notes dan eens, hoeveel er betrekking hebben op posts met goede intentiesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan riskeer je geen note en krijgen doe je die al helemaal niet. De intentie was toch goed. Dan wordt er echt niet genote.
Jij hebt enkel slechte intenties, dat is niet onze schuld. Kras je weg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Check mijn notes dan eens, hoeveel er betrekking hebben op posts met goede intenties
Peter wil nog even reageren op je post.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Muse was die avond geweldig.
Met kippenvel en tranen in mijn ogen naar gekeken, beste concert ooit gezien.
ow... hier krijg ik ook een beetje kippevel vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter wil nog even reageren op je post.
Kan me heel goed voorstellen dat dit het beste concert ooit voor je was.
19 juni 2010, Muse Goffertpark Nijmegen!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef willem-jozef het volgende:
ze (disana, cc, stefan, beekween en blurk) maken johan kapot met al die kritiek!!
Johan Vlemmix op de hartbewaking
kan de moderatie hier wat an doen (ipv elkaar aflikken, meeten en meets cancellen)?
bedankt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
en die zelfingenomenheid icm het ontbreken van iedere vorm van zelfkritiek bij de chatters maakt 't dat ze vinden dat ze ook 't komende jaar gewoon door mogen gaan met ieder uur gezeik.
LOLquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef willem-jozef het volgende:
ze (disana, cc, stefan, beekween en blurk) maken johan kapot met al die kritiek!!
Johan Vlemmix op de hartbewaking
kan de moderatie hier wat an doen (ipv elkaar aflikken, meeten en meets cancellen)?
bedankt.
[ afbeelding ]
Misschien is Pietje of Gert al wel druk bezig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik open wel 's een dubbel topique hè, maar is er nou nergens een Bedank Hier Noek ?
Het is een lelijk stink topique geworden, maar iemand moet het doen, hm.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nope. Gooi je creatieve geest in de strijd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |