Tsssss, ken jij De Bunker Boy niet?quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Peter Nuninga trapt verliefd meisje de grond in #4
??
Maar jou zegt De Bunker ook niks denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Nou, dan stel je echt wat voor in de wereld hoor![]()
Ik ken hem ook niet![]()
Daar konden we niet omheen hier op FOK! hèquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:17 schreef Stefan het volgende:
Maar jou zegt De Bunker ook niks denk ik.
quote:
Ik heb hem van de week zonder overhemd of sjaaltje gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:28 schreef Disana het volgende:
Dus het was hem tóch. Ik dacht al, 'dat sjaaltje en jasje...'.
Dat kan natuurlijk, maar ik dacht echt dat het een dubbelganger was daar op de tvquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb hem van de week zonder overhemd of sjaaltje gezien.
(wel een shirt en jasje) stond hem goed
Ik heb het gezien. Ik dacht ook dat hij het was, maar ik was er niet zeker van.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:08 schreef Stefan het volgende:
Afgelopen dinsdag was onze eigen Peter Nuninga te zien in Tros Opgelicht. En dan ook nog als oplichter. De nuance is dat Nuninga een oplichter speelde in de reconstructie.Maar goed, weer een stap verder in landelijke bekendheid
[ afbeelding ]
Bekijk hier de beelden
http://www.opgelicht.nl/index.php?id=uitzendingen&itemUid=304&ns_type=dHhfYnJvYWRjYXN0c19pdGVtcw==&ns_field=dGl0bGU=&ns_id=MzA0&ns_search_field=dWlk
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:28 schreef Disana het volgende:
Ik dacht al, 'dat sjaaltje en jasje...'.
Ooooooooow, das bijna net zoveel kijkers als bij The Bunker...quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:24 schreef Stefan het volgende:
We kunnen er wel lullig over doen maar Peter wist wel 1,4 miljoen kijkers aan de buis te kluisteren.
Kijkonderzoek.nl 2107 OPGELICHT 9.2 19.9 1.392.000
Het moment dat je Prinsesje Recourt tongde was idd goed voor 1 miljoen rukkertjesquote:Op maandag 28 december 2009 03:44 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Ooooooooow, das bijna net zoveel kijkers als bij The Bunker...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |