Het is gewoon fun om een groot pakket uit te pakken, ook al zit er alleen maar flauwekul in. Het is een soort van Sinterklaasfeest voor volwassenen en zo moet het wat mij betreft ook blijvenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is het ook. Anders moeten ze een pakket samenstellen hè. 2 jaar geleden hebben we een schilderij op canvas laten maken van een vakantiefoto, vorig jaar de hotstones en dit jaat maar een etentje, ik zou het anders ook niet weten.
Ja, kun je het een keer uitproberen, lekker aparte dingen. Ik vind het altijd wel leuk als er iets in het pakket zit wat blijvend is. Of wat ook veel bedrijven doen, het pakket in iets blijvend doen. Zoals bij zoon 2 jaar geleden, allemaal lekkere dingen in een electrische koelbox waar hij afgelopen zomer lekker gebruik van heeft gemaakt in de auto naar Frankrijk. Of zoals vorig jaar een grillplaat met allemaal produkten die daar bij passen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
het leuk van een kerstpakket is dat er altijd dingen inztten die je niet in de supermarkt vindt, dus die je anders nooit zou eten
Ja en er zijn mensen die dus niks lusten, vooral niet als ze t merk niet kennen, en die lopen altijd te zeuren over zon pakket, ik ben daar heel makkelijk in.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
het leuk van een kerstpakket is dat er altijd dingen inztten die je niet in de supermarkt vindt, dus die je anders nooit zou eten
Helemaal waar ik vind het zo leuk, we hebben hier een paar jaar voor hetzelfde bedrijf gewerkt, 3 rieten pichnickmanden met inhoudquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is gewoon fun om een groot pakket uit te pakken, ook al zit er alleen maar flauwekul in. Het is een soort van Sinterklaasfeest voor volwassenen en zo moet het wat mij betreft ook blijven
Ja dat is Peter, ja dat is peter.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Effe tussendoor, dat gel-hoofd die NU de reconstructie doet op Tros opgelicht, is dat de ene uit de bunker
?
Jaren geleden kreeg mijn vrouw voor kerst een etentje aangeboden met partner in.....Parijsquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, kun je het een keer uitproberen, lekker aparte dingen. Ik vind het altijd wel leuk als er iets in het pakket zit wat blijvend is. Of wat ook veel bedrijven doen, het pakket in iets blijvend doen. Zoals bij zoon 2 jaar geleden, allemaal lekkere dingen in een electrische koelbox waar hij afgelopen zomer lekker gebruik van heeft gemaakt in de auto naar Frankrijk. Of zoals vorig jaar een grillplaat met allemaal produkten die daar bij passen.
Maar oke we mogen eigenlijk niet klagen.
Kijk dat zijn leuke dingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Dit jaar heb een gereedschapskist met allerlei lekkers wat in een standaard kerstpakket zit gehad en het Guinness Book of Records 2010![]()
En ik mocht een bonus bij mijn salaris overmaken
Jaaa!!! Ik dacht hem gisteren al te herkennen bij de vooruitzichtenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Effe tussendoor, dat gel-hoofd die NU de reconstructie doet op Tros opgelicht, is dat de ene uit de bunker
?
blijvende zaken waren er dus ook bij; de kist waar het inzat, schaaltjesset, schaak-/dambord en citruspers.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, kun je het een keer uitproberen, lekker aparte dingen. Ik vind het altijd wel leuk als er iets in het pakket zit wat blijvend is. Of wat ook veel bedrijven doen, het pakket in iets blijvend doen. Zoals bij zoon 2 jaar geleden, allemaal lekkere dingen in een electrische koelbox waar hij afgelopen zomer lekker gebruik van heeft gemaakt in de auto naar Frankrijk. Of zoals vorig jaar een grillplaat met allemaal produkten die daar bij passen.
Maar oke we mogen eigenlijk niet klagen.
Ja die staat er ook in, 2 deze keer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef Gert het volgende:
Wij krijgen ook altijd zo'n boekje, maar één van de keuzes is dan: kerstpakket. Dat doe ik dan meestal.
dacht ik al, graziequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat is Peter, ja dat is peter.....
Luxe pakket hoor, veel plezier ermee! Maar dat zal wel lukkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
blijvende zaken waren er dus ook bij; de kist waar het inzat, schaaltjesset, schaak-/dambord en citruspers.
Dat zijn opschieters,quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jaren geleden kreeg mijn vrouw voor kerst een etentje aangeboden met partner in.....Parijs![]()
Vliegen, eten,mooi hotel, de volgende dag lekker slenteren met al de collega's, heb niemand horen klagen.
Mijn vrouw wil alleen de chipsquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Luxe pakket hoor, veel plezier ermee! Maar dat zal wel lukken
Nee hoorrrquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De rest maak ik niet af als je het niet erg vind
Bruine? Heb ooit eens zo'n leuk juten zakje met kandijsuikerklontjes ook in een pakket gekregen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef D. het volgende:
Oja, er zaten ook kandijsuikerklontjes of zoiets bij
Zijn die niet altijd bruin?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bruine? Heb ooit eens zo'n leuk juten zakje met kandijsuikerklontjes ook in een pakket gekregen..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef Gert het volgende:
Wij krijgen ook altijd zo'n boekje, maar één van de keuzes is dan: kerstpakket. Dat doe ik dan meestal.
Het kon toen niet op in de financiele wereld, het grote graaien is een beetje overquote:
Lekker is dat he? Ik schiet ook al op, de slager brengt t donderdag aan de deur...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Deisyy het volgende:
En mijn eerste boodschappenlijst is afgewerkt en staat in de kasten
Had hij er geen tweequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef Laysa het volgende:Ik heb daarstraks iemand met een bal geraakt en dat was niet een onderdeel van de oefening
Die geven we wel weg, dat gebruiken we toch nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat er ook witte was, zijn van brokjes suiker, net steentjes, goochelen?
het was zo'n 2 kilo bal....ik had al gezegd dat als ik én moest draaien én gelijk gooien dat dat motorisch niet geheel verantwoord was....maar mn trainer dacht dat het wel zou meevallen....ik moest de bal naar hem gooienquote:
Iemand gewond? En degene die je raakte was niet de trainer?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
het was zo'n 2 kilo bal....ik had al gezegd dat als ik én moest draaien én gelijk gooien dat dat motorisch niet geheel verantwoord was....maar mn trainer dacht dat het wel zou meevallen....ik moest de bal naar hem gooien
O jee, maar een bal hebben en dan nog wel een van 2 kilo. Je zoekt ze wel uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
het was zo'n 2 kilo bal....ik had al gezegd dat als ik én moest draaien én gelijk gooien dat dat motorisch niet geheel verantwoord was....maar mn trainer dacht dat het wel zou meevallen....ik moest de bal naar hem gooien
Hollandse garnaaltjes zijn in de aanbieding bij Dirkquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Ik schiet ook al op, de slager brengt t donderdag aan de deur...me dochter moet er morgen ook aan geloven die moet ook op pad, want ik moet nog werken..en ik moet morgen ook nog een paar kilo garnalen pellen...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand gewond? En degene die je raakte was niet de trainer?
Donderdag mijn vlees bij de slager ophalen en de rest van de boodschappen doen en 's avonds een huis vol visite omdat mijn kalfje dan jarig isquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Ik schiet ook al op, de slager brengt t donderdag aan de deur...me dochter moet er morgen ook aan geloven die moet ook op pad, want ik moet nog werken..en ik moet morgen ook nog een paar kilo garnalen pellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |