Nee hoorrrquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De rest maak ik niet af als je het niet erg vind
Bruine? Heb ooit eens zo'n leuk juten zakje met kandijsuikerklontjes ook in een pakket gekregen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef D. het volgende:
Oja, er zaten ook kandijsuikerklontjes of zoiets bij
Zijn die niet altijd bruin?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bruine? Heb ooit eens zo'n leuk juten zakje met kandijsuikerklontjes ook in een pakket gekregen..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef Gert het volgende:
Wij krijgen ook altijd zo'n boekje, maar één van de keuzes is dan: kerstpakket. Dat doe ik dan meestal.
Het kon toen niet op in de financiele wereld, het grote graaien is een beetje overquote:
Lekker is dat he? Ik schiet ook al op, de slager brengt t donderdag aan de deur...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Deisyy het volgende:
En mijn eerste boodschappenlijst is afgewerkt en staat in de kasten
Had hij er geen tweequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef Laysa het volgende:Ik heb daarstraks iemand met een bal geraakt en dat was niet een onderdeel van de oefening
Die geven we wel weg, dat gebruiken we toch nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat er ook witte was, zijn van brokjes suiker, net steentjes, goochelen?
het was zo'n 2 kilo bal....ik had al gezegd dat als ik én moest draaien én gelijk gooien dat dat motorisch niet geheel verantwoord was....maar mn trainer dacht dat het wel zou meevallen....ik moest de bal naar hem gooienquote:
Iemand gewond? En degene die je raakte was niet de trainer?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
het was zo'n 2 kilo bal....ik had al gezegd dat als ik én moest draaien én gelijk gooien dat dat motorisch niet geheel verantwoord was....maar mn trainer dacht dat het wel zou meevallen....ik moest de bal naar hem gooien
O jee, maar een bal hebben en dan nog wel een van 2 kilo. Je zoekt ze wel uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
het was zo'n 2 kilo bal....ik had al gezegd dat als ik én moest draaien én gelijk gooien dat dat motorisch niet geheel verantwoord was....maar mn trainer dacht dat het wel zou meevallen....ik moest de bal naar hem gooien
Hollandse garnaaltjes zijn in de aanbieding bij Dirkquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Ik schiet ook al op, de slager brengt t donderdag aan de deur...me dochter moet er morgen ook aan geloven die moet ook op pad, want ik moet nog werken..en ik moet morgen ook nog een paar kilo garnalen pellen...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand gewond? En degene die je raakte was niet de trainer?
Donderdag mijn vlees bij de slager ophalen en de rest van de boodschappen doen en 's avonds een huis vol visite omdat mijn kalfje dan jarig isquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Ik schiet ook al op, de slager brengt t donderdag aan de deur...me dochter moet er morgen ook aan geloven die moet ook op pad, want ik moet nog werken..en ik moet morgen ook nog een paar kilo garnalen pellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |