-edit- Let op: alleen updates hier. Tvp's en dergelijke worden verwijderd.
+++++
![]()
In Updates lees je het laatste nieuws dat afwijkt van de normale gang van zaken in Vlemmix.
Dat kan een telefoontje zijn of een optreden, de uitslag van een TBO2 vergadering, een grappige
of schokkende ontwikkeling, onverwachts optreden of bezoek, een feestje of een ontslag ,
melding over een nieuwe show, een geest of lijk in huis Binnenveld in Huissen of Vlemmix
zit nu ook in de gemeente politiek van Eindhoven. "Praten met Johan" is 't nieuwste programma-idee.
Op de sofa met psycholoog Johan.
Kortom alles dat spannend , nieuws of leuk is.
Johan Vlemmix.
Liesbeth.
Peter N.
Spookhuis Binnenveld Huissen.
Adje
Alsido
Jaap
Heintje.
Telefoon van Hein naar Johan.Vandaag belde Heintje naar Johan, nee Johan had overal gezocht, echt overal,
maar de koker van Heintje heeft Johan niet gevonden, wat zat er dan in de koker ,
zat er niks in, zou heel goed kunnen dat die koker hier ligt, ja woensdag had je een
koker bij je, ik heb alleen niet gezien dat je de koker ook weer mee naar huis nam,
nee denk niet dat iemand die koker mee heeft genomen, maak je maar geen zorgen,
ja ik ga echt zo zoeken, ligt de koker niet gewoon bij jouw thuis op een kast?
Waarvoor is die koker , om te toeteren? En ook voor klapsigaren? Nee Heintje die koker
is echt niet meegenomen, als die hier ligt dan ligt die hier gewoon, ik bel je wel als ik
de koker heb gevonden. Nee kom hier maar niet zoeken in de studio, het is heel glad buiten,
kijk maar uit dat je niet valt, op jouw leeftijd moet je voorzichtig zijn op een gladde straat.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 02-02-2010 13:35:14 ]