quote:Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, dat gedoe over die bans stond al 3 dagen in de COS, en pas toen een user zei dat ie niet meer in de COS zou posten anders, werd er wat tegen gedaan en nu wordt ineens gedaan alsof het altijd al policy was.
Spijkers op laag water zoeken?quote:
Pardon?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, dat gedoe over die bans stond al 3 dagen in de COS, en pas toen een user zei dat ie niet meer in de COS zou posten anders, werd er wat tegen gedaan en nu wordt ineens gedaan alsof het altijd al policy was.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef Gert het volgende:
Laat iemand die zich daadwerkelijk met streamverslagen bezighoudt, ik noem een Peter6000, het volgende SV-topic maar openen wat mij betreft. Streamverslagen worden er nu toch door niemand gemaakt, en ouwehoeren over PS2 kunnen we hier ook.
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
De topicreeks met stream-verslagen wordt gewaardeerd.
Het vorige topic eindigde (mede door mijn toedoen) in slowchat over de chat, daarom stelde ik hier voor om het volgende topic weer streamverslagen te laten zijn en elders te gaan ouwehoeren over de chat.
Hier dus graag vanaf nu alleen nog maar streamverslagen, of commentaren die daar direct mee te maken hebben.
Chat-bashing e.d. kan in bovengenoemd topic maar als er een apart topic voor moet komen, ook prima hoor, open maar.
Na de laatste reactie vond ik het tijd om in normale bewoordingen alsnog mijn frustraties te uiten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Het lijkt mij handig als jullie een eigen kanaal ergens aanmaken waar jullie iets met feedback van jullie users kunnen doen. Hier gewoon commentaar op de streams gaarne.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Spijkers op laag water zoeken?
Hehe.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:33 schreef Gert het volgende:
TT's genummerd. Dat is en blijft toch het mooiste modjes-werk.
Dan moet je het wel goed doen Gert.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:33 schreef Gert het volgende:
TT's genummerd. Dat is en blijft toch het mooiste modjes-werk.
Ook goed, ik vertrouw jullie blindelings.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:39 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dan moet je het wel goed doen Gert.
[SV COS # 9] Live vanuit Eindhoven is goed.
[SV COS #9] Mannen die kaal worden in een oogwenk is 10
[SV COS #10] Van ontbijtende mensen en een bar is 11
Euh, nee? Liesbeth is die donker harige die op Alsido zit te kwijlen en Aaltsje is die blonde die bij Peter N hoort.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi, ik heb in de OP van [RLS] Who is who in Paleis Soestdijk II Liesbeth en Aaltsje (zo schijnt ze echt te heten) omgedraaid.
Liesbeth is dus degene die iets heeft met Peter, en ze is tevens werkzaam in de regie (wat niet zo bijzonder is, want iedereen is daar tevens werkzaam in de regie)
Of Aaltsje een rol gaat spelen in het paranormale (wat ik schreef) weet ik niet zeker (misschien kunnen Mera of Dottey dat bevestigen of ontkennen). Ik kan haar iig (nog) niet linken aan Haunted_Holland (de spokenjagers).
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Niks wat niet lukt met een flinke neut
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt PB, je weet dat de youtube Peter N. weg is bij Youtube?
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat weet ik. Hij heeft me een pm gestuurd en het een en ander uitgelegd. Ik ben toen maar gezwicht voor zijn smeekbeden
Er wordt helemaal niks "snel bijverzonnen", zie [FAQ] Welkom op het Real Life Soaps & Streams-forum!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
Noem dat maar zeiken om nix.. ik wil gewoon niet elke keer teruggefloten worden om een paar snel bijverzonnen vlemmixchatregeltjes....
Nu vind ik je weer liefquote:Op maandag 25 januari 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Open maar, heb immers nog niemand gezien die voor 't bier zorgt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het rechtstreeks kopieren en plakken van chatlogs is verboden, het erover posten niet zolang het niet teveel gaat overheersen.
[..]
Er wordt helemaal niks "snel bijverzonnen", zie [FAQ] Welkom op het Real Life Soaps & Streams-forum!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja.. maar crosscappen is hier verboden toch? caps van de chat van Johan bijvoorbeeld worden hier afgestraft... hoe zit dat met de caps van het Nowlive forum dan??
Pietje?? Remlof?? Yvonne??
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh wat wie?
Ikzieniks en de rest is meeten
Nee hoor, niets gemist de afgelopen dagenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mocht je 't gemist hebben, we zijn weer terug.
Wat, nee.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon, nee. Géén topic voor LS.
Gelul. Mijn opa is ook ziek, die krijgt ook geen topic. En nou klaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij is ziek en verdient dus een topique.
jouw opa post niet in het RLS topique.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gelul. Mijn opa is ook ziek, die krijgt ook geen topic. En nou klaar.
Nee, want hij is ziek.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jouw opa post niet in het RLS topique.
LOLquote:
Zeg dat dan meteen ipv zo'n stomme sluitpost te maken. Als je er de kantjes vanaf wilt lopen zijn er nog genoeg mensen over die dit forum kunnen modereren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gezien de oncheckbaarheid van 't verhaal en de discussie hieromtrent lokt 't alleen maar reacties uit die weinig met beterschap wensen te maken hebben. Nee dus.
Heb je liever mij? Ja?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen ipv zo'n stomme sluitpost te maken. Als je er de kantjes vanaf wilt lopen zijn er nog genoeg mensen over die dit forum kunnen modereren.
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen ipv zo'n stomme sluitpost te maken. Als je er de kantjes vanaf wilt lopen zijn er nog genoeg mensen over die dit forum kunnen modereren.
Sneaky uitlokken? Misschien moet je de COS eens lezen, terwijl iedereen z'n verhaal in twijfel trok deed ik dat niet...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
De volgende keer krijg je niet eens één woord meer, flikker ik 'm zo dicht.
Maar je voelt 'm dondersgoed: je zat gewoon sneaky uit te lokken. Dicht met die troep.
En einde discussie. Doei.
Gastquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Maanvis het volgende:
dat hoort niet, kan niet, en mag niet!
ik oefen alvast voor mijn politieke aspiraties.quote:
Die mogen niet dicht, want ik heb een A status.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
TFT Onderzoek Topic.
IaN 3 jaar op Fok! *O*
Zie, ik leer het wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:07 schreef Noek het volgende:
Ik denk dat het wel klaar is tenzij Bom volgende week gaat, dan is het nog wel hot.
Al komt er dan ook wel weer een apart topic voor natuurlijk. Geen nieuwe nodig dus.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kies er maar eentje uit, jongen.
monorail hoeft niet in principe. rail geeft al aan dat het maar 1 woord is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Monorail, wel te verstaan.
Make it happen
Maargoed, ik heb het ff nagevraagd bij de experts: Monorail een pleonasme?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
monorail hoeft niet in principe. rail geeft al aan dat het maar 1 woord is.
'Op de rails' is een uitdrukking. Het gaat in die TT niet om de monorail maar om de stream en de programma's die na lang uitstel op de rails worden gezet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:39 schreef Maanvis het volgende:
Er staat een fout in deze topiquetitel: [SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
rails moet rail zijn.
Dat weet ik, maar wat weerhoudt ons ervan om gewoon verbasteringen van bestaande uitdrukkingen te nemen? Dat maakt het juist leuker en ludieker. Dus als een modje het kan wijzigen zouden monorailfans all over the world zeer erkentelijk zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
'Op de rails' is een uitdrukking. Het gaat in die TT niet om de monorail maar om de stream en de programma's die na lang uitstel op de rails worden gezet.
Maar er is niets leuks en ludieks aan updates.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat weerhoudt ons ervan om gewoon verbasteringen van bestaande uitdrukkingen te nemen? Dat maakt het juist leuker en ludieker. Dus als een modje het kan wijzigen zouden monorailfans all over the world zeer erkentelijk zijn.
ik vind jullie updates altijd wel leuk en lachen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er is niets leuks en ludieks aan updates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |