Die kale heet rene en sjorsquote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die kale heet Sjors![]()
En wie is de sjeik!?
Ha, alles duidelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die kale heet rene en sjors
De sjeik heet martin, want die had het gister over zijn harem op de sjat
Hééjjj Leuk...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
De nieuwe tijdelijke site staat online, op www.onlinetvkijken.nl
Of op http://85.92.137.111/~vlemmix/ als je DNS nog niet geüpdate is
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Verstond ik nou serieus 183e couplet?
DNS?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
De nieuwe tijdelijke site staat online, op www.onlinetvkijken.nl
Of op http://85.92.137.111/~vlemmix/ als je DNS nog niet geüpdate is
er is een nieuwe stream, de stream is niet meer op ustreamquote:Op donderdag 24 december 2009 20:16 schreef Disana het volgende:
Ik loerde even hier
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix2
maar alleen de chat doet het.
Ah ja, die doet het wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er is een nieuwe stream, de stream is niet meer op ustream
http://www.onlinetvkijken.nl
Of mms://109.72.80.114/knr26379quote:Op donderdag 24 december 2009 20:59 schreef akveor het volgende:
http://109.72.80.114/knr26379?MSWMExt=.asf
Yup, ging me ff om een linkje... met een rechtermuisklik kan ik dan asx een bestandje opslaan om daar in het vervolg dubbel op te klikken.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Of mms://109.72.80.114/knr26379
Die "kale" dus.quote:
Ach laat haar. Ze vind het nu nog leuk.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef SeSeSeS het volgende:
Dot de Chat-vulster... erger kan een een Mod niet zinken daar...
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het was een kick, dat is wat anders dan een ban.
Nee dat is Rooie, de hond van spanningszoeker aka Rene.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat de hond van Dottey of heeft De Vlem er zelf één?
Dat heb ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeul niet gedaan..quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:47 schreef 5thencounter het volgende:
Tss... Dottekop, we zitten echt niet te wachten op die info of je sex met een zzp'er hebt gehad...![]()
[ link | afbeelding ]
Je gebruikt mijn benaming voor hemquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:14 schreef Dottey het volgende:
Ik weet niet of de sjeik mij lief gaat vinden, maar ik heb de heren een unbann gegeven (3 bans totaal) .
Het is tenslotte kerst![]()
Maar bij stemmingmakerij enzo .... tja![]()
Gewoon lekker gezellig tikken
Krijgen we die ruzie dan live op de stream te zien? Schelden en vloeken onder de kerstboom.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:14 schreef Dottey het volgende:
Ik weet niet of de sjeik mij lief gaat vinden, maar ik heb de heren een unbann gegeven (3 bans totaal) .
Het is tenslotte kerst![]()
Was hij ook niet geband?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef SeSeSeS het volgende:
Aiii.. Is die Dottekop wél een lekker wijf....![]()
[ link | afbeelding ]
Dat is niet de bedoeling hequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:40 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Krijgen we die ruzie dan live op de stream te zien? Schelden en vloeken onder de kerstboom.
Weer eens wat anders met kerst.
Jaaaaaa en die miste ik dus al.. en Gher ook. Maar nu kunnen we weer gewoon gezellig met zijn allen kletsenquote:[..]
Was hij ook niet geband?
Het lijkt mij handig als jullie een eigen kanaal ergens aanmaken waar jullie iets met feedback van jullie users kunnen doen. Hier gewoon commentaar op de streams gaarne.quote:
Ohhnee?? Ik ben nog nie doof hoor....quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeul niet gedaan..
Nou je hebt slapen en slapenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhnee?? Ik ben nog nie doof hoor....
Jammer...?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou je hebt slapen en slapen![]()
Maar niets spannends hoor
neequote:
Zeker? Het is met de markt om de hoek wel een druk punt en bovenlangs het mosveld de autoweg..quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Vergisde me , bedoelde in de SC,![]()
He leuke woning, bedankt, ik neem hem.
ja, mensen die daar binnen zijn kunnen een zendertje dragenquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:13 schreef Marrije het volgende:
Is er nu al geluid bij deze streams? En dan bedoel ik niet die vervelende liedjes.
Meen je!! Er is af en toe dus omgevingsgeluid? Nou dan slinger ik de stream binnenkort ook weer ff aan!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, mensen die daar binnen zijn kunnen een zendertje dragen
en er kan "gewoon" muziek afgespeelt worden daar.
Er is ook gewerkt aan omgevingsgeluid. Dus er kan gekozen worden. Maar soms kiezen ze nog steeds voor de hitlist van johan, zodat P6000 skeelerkes en beertje nog eens horen kan.
Je hoort de kroketten in het frietkot ernaast het vet ingaan!quote:Op zondag 27 december 2009 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meen je!! Er is af en toe dus omgevingsgeluid? Nou dan slinger ik de stream binnenkort ook weer ff aan!
Ik ben nergens bang voor, bovendien, ik herhaal alleen wat Giel zeiquote:Op zondag 27 december 2009 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt beter geen negatieve dingen meer zeggen over Johan, Maanvis. De Vlemmix-groep heeft gister al een aanslag gepleegd op het huis van Stefan (Sunchaser)
En dodelijk gebrek aan verse beelden....quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef bbfakir het volgende:
De heater staat nog aan maar de verwarming gaat het binnekort weer doen.
[ afbeelding ]
O wat leuk! Benieuwd hoe het met Jaap gaat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
BREAKING NEWS: JAAP IS ONDERWEG NAAR STUDIO VLEMMIX
Uit betrouwbare bron.
Nou, er is nog niets (maar dan ook werkelijk helemaal niets) bekend van de programmering, dus ik zou er maar niet teveel op rekenen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
Het ziet er naar uit dat het toch doorgaat he, 1 januari? Ze zijn zo druk bezig
RCO mensen etc zijn wel al geregeld dus reken maar dat er iets komt. Wát dat iets is, weet ik ook niet. Misschien is het wel niets. Maar we moeten de huid niet verkopen voordat de beer gevild is, natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, er is nog niets (maar dan ook werkelijk helemaal niets) bekend van de programmering, dus ik zou er maar niet teveel op rekenen.
Ik verwacht ook wel beelden hoor, zoals nu.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
RCO mensen etc zijn wel al geregeld dus reken maar dat er iets komt. Wát dat iets is, weet ik ook niet. Misschien is het wel niets. Maar we moeten de huid niet verkopen voordat de beer gevild is, natuurlijk.
Iets van een berichtje berichtje zou dan wel handig zijn vantevoren, zodat we weten wanneer 'wat leuks' begint op de streamquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat Johan begint met een paar losse itempjes?
Gewoon af en toe even wat leuks, om mee te beginnen.
Lijkt me niet heel slecht.
Zit jij niet 24/7 naar de stream te kijken dan!?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iets van een berichtje berichtje zou dan wel handig zijn vantevoren, zodat we weten wanneer 'wat leuks' begint op de stream.
Misschien verrast Johan ons nog en komt hij met een vast programma 1 januari.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel beelden hoor, zoals nu.
En ook wel wat vaker met geluid (vanavond krijgt Jaap ook geluid).
Alleen een programmering met vaste programma`s op vaste tijden zie ik eigenlijk nog niet zo komen.
Als dat er zou zijn, hadden we dat vast wel ergens tussen de regels door gelezen.
Jij hebt je ook beschikbaar gesteld om daar te komen koken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stel me beschikbaar als figurant in de videoclip![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |